Side 41 af 85 FørsteFørste ... 313839404142434451 ... SidsteSidste
Viser resultater 601 til 615 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #601
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Præcis ligeså mange som nu. Alvaro, Linderoth, Hangeland, Hutchinson, Wendt, Ailton, Würtz, Nordstrand, N'Doye, Santin, Claudemir, Larsson og mange andre skrev alle 4-5 årige kontrakter.
    Diskussionen kører i ring nu. Det er heromkring jeg skriver "tiderne var anderledes den gang" og du så skriver "de var i hvert fald mere kompentente den gang". Så over and out for mit vedkommende.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #602
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Præcis ligeså mange som nu. Alvaro, Linderoth, Hangeland, Hutchinson, Wendt, Ailton, Würtz, Nordstrand, N'Doye, Santin, Claudemir, Larsson og mange andre skrev alle 4-5 årige kontrakter.
    5 af de 11 spillere skrev ikke 5årige aftaler, men pyt med det. Det siger jo alt om emnet, at du må helt tilbage til 2003 for at kunne samle navne sammen til at svare tilbage, i forhold til hvad der er sket med kontraktlæbgden de seneste år. Det understreger bare min pointe om at det er nemmere at sikre spillerne med store potentialer på lange kontrakter og den vej optimere muligheden for at tjene penge på salg. Kontrakter på 3,5år giver alt andet lige dårligere betingelser for at få en indtægt på spillersalg senere, fremfor spillere der smutter gratis efter 3,5år eller for småpenge efter 3 år.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  4. #603
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    5 af de 11 spillere skrev ikke 5årige aftaler, men pyt med det. Det siger jo alt om emnet, at du må helt tilbage til 2003 for at kunne samle navne sammen til at svare tilbage, i forhold til hvad der er sket med kontraktlæbgden de seneste år. Det understreger bare min pointe om at det er nemmere at sikre spillerne med store potentialer på lange kontrakter og den vej optimere muligheden for at tjene penge på salg. Kontrakter på 3,5år giver alt andet lige dårligere betingelser for at få en indtægt på spillersalg senere, fremfor spillere der smutter gratis efter 3,5år eller for småpenge efter 3 år.
    Nu skriver han jo også 4-5 årige kontrakter.. Mens du meget kraftigt i dit forrige indlæg antyder, at det med den tidligere strategi ikke var muligt at tilknytte unge lovende spillere på lange kontrakter, hvilket jeg også har svært ved at se skulle være tilfældet (altså at man ikke kan det uden den “nye” strategi).. Jeg køber den simpelthen ikke.. Heller ikke at “tiderne er skiftet”.. Eksemplevis har BIF lige skrevet lange kontrakter med Tibbling, Vigen og Mukhtar, som alle må siges at være spillere med et stort videresalgspotentiale.

  5. #604
    Tilmeldingsdato
    May 2016
    Indlæg
    1

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Nu skriver han jo også 4-5 årige kontrakter.. Mens du meget kraftigt i dit forrige indlæg antyder, at det med den tidligere strategi ikke var muligt at tilknytte unge lovende spillere på lange kontrakter, hvilket jeg også har svært ved at se skulle være tilfældet (altså at man ikke kan det uden den “nye” strategi).. Jeg køber den simpelthen ikke.. Heller ikke at “tiderne er skiftet”.. Eksemplevis har BIF lige skrevet lange kontrakter med Tibbling, Vigen og Mukhtar, som alle må siges at være spillere med et stort videresalgspotentiale.

  6. #605
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    203

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg køber den simpelthen ikke.. Heller ikke at “tiderne er skiftet”.. Eksemplevis har BIF lige skrevet lange kontrakter med Tibbling, Vigen og Mukhtar, som alle må siges at være spillere med et stort videresalgspotentiale.
    Jeg tænker, jeg lige kan understøtte dit argument med en liste over Brøndbys salg til 30 millioner eller mere de sidste 10 år.

    Start search .............................. .............................. .............................. .................... Request timed out

    Jeg kan også bare google en busrute til dig, hvis du mener der er federe på Vestegnen.

  7. De følgende 8 brugere er enige:

  8. #606
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Malingo Se meddelelser
    Jeg tænker, jeg lige kan understøtte dit argument med en liste over Brøndbys salg til 30 millioner eller mere de sidste 10 år.

    Start search .............................. .............................. .............................. .................... Request timed out

    Jeg kan også bare google en busrute til dig, hvis du mener der er federe på Vestegnen.
    LoL, det er tæt på at være det mest latterlige indlæg jeg har læst de sidste 10 år herinde :-)

  9. #607
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...erbic-afloeser

    Kan vi virkelig kun finde spillere i de områder?

  10. #608
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...erbic-afloeser

    Kan vi virkelig kun finde spillere i de områder?
    Jeg har personligt ikke noget imod hvor de kommer fra, men dette er altså en mand som ikke engang er fast spiller hos Maribor. Jeg tvivler på den har noget på sig.


  11. #609
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Jeg har personligt ikke noget imod hvor de kommer fra, men dette er altså en mand som ikke engang er fast spiller hos Maribor. Jeg tvivler på den har noget på sig.
    Nu er det jo ikke sikkert han er tiltænkt en startplads lige med det samme. Som udgangspunkt er det da ikke en falliterklæring at hente en slovensk ungdomslandsholdsspiller som man kan udvikle på.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #610
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Jeg har personligt ikke noget imod hvor de kommer fra, men dette er altså en mand som ikke engang er fast spiller hos Maribor. Jeg tvivler på den har noget på sig.
    Men er dét ikke der vi åbenbart leder??? Vi skal finde talenterne før de bliver for interessante for de store ligaer også lover vi at sælge dem hurtigt igen efter et par år osv.

  14. #611
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Tror sgu vi ender op med en lang næse, personligt havde jeg sgu sat næsen op efter en WOW spiller specielt efter salget af Verbic. Vi kan selvfølgelig nå det endnu.

  15. #612
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Nu er det jo ikke sikkert han er tiltænkt en startplads lige med det samme. Som udgangspunkt er det da ikke en falliterklæring at hente en slovensk ungdomslandsholdsspiller som man kan udvikle på.
    I vores nuværende forfatning er det slet ikke det vi skal bruge, vi skal gerne have en spiller som kan gå nogenlunde smertefrit ind på holdet, og ikke en spiller som måske kan blive god om 2-3 år. Vi er i den grad udfordret på kanterne i øjebliket, selvom vi har en del spillere i truppen til positionerne. Falk er ved ,at være tilbage i god form, men resten af kantspillerne er der et stort spørgsmålstegn ved. Kusk har på ingen måde leveret i det her efterår, hvor han har haft en del elendige indhop osv. Thomsen har været skadet stort set hele året, og ham ved man ikke rigtigt hvor man har. Toutouh har på nær et par enkelte kampe her og der været en katastrofe i hele 2017, og Amankwaa er Ståle åbenbart ikke særlig stor fan af. Vi har en god bredde på kanten, men kvaliteten er i min optik ikke særlig god.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #613
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    I vores nuværende forfatning er det slet ikke det vi skal bruge, vi skal gerne have en spiller som kan gå nogenlunde smertefrit ind på holdet, og ikke en spiller som måske kan blive god om 2-3 år. Vi er i den grad udfordret på kanterne i øjebliket, selvom vi har en del spillere i truppen til positionerne. Falk er ved ,at være tilbage i god form, men resten af kantspillerne er der et stort spørgsmålstegn ved. Kusk har på ingen måde leveret i det her efterår, hvor han har haft en del elendige indhop osv. Thomsen har været skadet stort set hele året, og ham ved man ikke rigtigt hvor man har. Toutouh har på nær et par enkelte kampe her og der været en katastrofe i hele 2017, og Amankwaa er Ståle åbenbart ikke særlig stor fan af. Vi har en god bredde på kanten, men kvaliteten er i min optik ikke særlig god.
    Det kan tænkes at han bliver hentet ind som afløser for Toutouh eller Amankwaa, som synes færdige i Kbh. Og en evt. tilgang, betyder jo ikke, at der ikke bliver hentet yderligere ind.

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #614
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Vi må vel gå ud fra, at Falk er tilbage til 100% til foråret og hvis ikke så skal han nå at komme i topform inden den nye sæson. Og så hvis der kommer en Fischer, ukendt slovener eller Thomsen, så skal de bare for alt i verden nå at kunne spilles i form til den kommende sæson. Denne sæson er vel et eller andet sted ovre, så ser jeg hellere man bygger op til den kommende!
    Men jeg er enig i, at nuværende format in mente, at en ukendt/uprøvet slovener ikke er drømmescenariet.

  20. #615
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Det kan tænkes at han bliver hentet ind som afløser for Toutouh eller Amankwaa, som synes færdige i Kbh. Og en evt. tilgang, betyder jo ikke, at der ikke bliver hentet yderligere ind.
    Jeg både håber og tror, at den nye, slovenske forbindelse er en and, for ellers er vi vel ude i, at talentafdelingen lige så godt kan lukke. Er det ikke netop på kantpositionerne, at vi har unge spillere, som er tættest på førsteholdet i form af Carlo Holse og Nicklas Røjkjær? Jeg håber i hvert fald, at vores talentarbejde er bedre, end at vi må købe Maribors talenter.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •