Side 46 af 85 FørsteFørste ... 364344454647484956 ... SidsteSidste
Viser resultater 676 til 690 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #676
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ring-vinicius/

    Det er jo ikke til at vide om det er os, men noget sker der omkring Vinicius.

  2. #677
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    155

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Nu har vi jo også en kommende opstartskamp mod netop Vejle, så kan dogmet omkring vi køber spillere vi tidligere har spillet mod måske også blive opfyldt.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #678
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ring-vinicius/

    Det er jo ikke til at vide om det er os, men noget sker der omkring Vinicius.
    På Vejles forum tales der om en pris på 2 mio euro. Mon FCK vil betale det? http://crazyreds.dk/forum/viewtopic....=unread#unread

  5. #679
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Ifølge Ekstra Bladet skal han til Kina: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-baest/6985218

  6. #680
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,850

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    EB er ret sikre på, at det er Kina han skal til.

  7. #681
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Bliver mere og mere varm på ideen om Dominic Vinicius som afløser for Santander.

    Han har alle forudsætninger for at blive en succeshistorie i FCK og med Ståles spillestil og historie med store angribere.
    22 år. Høj og fysisk på et niveau man sjældent ser i Superligaen. Han har fart og teknik trods sin store statur. God med ryggen mod mål og svær at tage bolden fra.

    Jeg bedømmer ham udelukkende udfra de videoer der ligger på youtube, og hvad man ellers kan læse sig frem til, men det er tydeligt at se hans kvaliteter og talent.
    Vejle har angiveligt afvist et bud i størrelsen 10 millioner (twitter rygte ), og mon ikke det var det her bud fra Kina
    Det kunne også være Nordsjælland som bød (i følge twitter), men det ligner ikke Nordsjælland at give så meget for en spiller, trods de har pengene fra flere store salg.

    Det er tydeligt at Vejle ved de har en meget værdifuld spiller rendende, som de ikke sælger for en slik. 10+ millioner er meget for en spiller i 1. division, men han virker til at være det værd.
    Der er lige rullet 30 millioner ind for Verbic, og hvis Santander sælges til sommer ruller der yderligere et stort millionbeløb ind på kontoen. Hvis Vinicius fortsætter sin udvikling i FCK og med hans alder og fysik i mente vil jeg ikke blive overrasket hvis man skyder ham af om 3 år til 50 millioner eller noget i den dur.
    Min pointe er at prisen Vejle kræver ikke bør bremse et køb, hvis man ser på hans potentiale og videresalgsværdi.

    Youtube highlights

    Jeg håber han står på Ståles blok med store bogstaver.

    Lad mig lige se om jeg forstår det du skriver rigtigt. Du vil sælge en angriber med international klasse, og erstatte ham med en totalt uprøvet angriber fra første divisionen? Og en spiller man ovenikøbet højst sandsynligt skal betale et tocifret millionbeløb for. Nej tak! Og hvis man samtidigt tager vore nuværende forfatning i mente. Dobbelt nej tak! Og hvis man kigger på den angriber konstellation vi så vil have næste sæson (Vinicius uden noget erfaring, Pavlovic som kun levere i hver 6 kamp og en Pieros som man ikke rigtig ved hvor man har endnu) 3 gange nej tak!

    Nu har jeg heller ikke rigtig set andet end videoerne med ham, men man skal altså huske, at superligaen er altså et eller to niveauer over første divisionen. Og som Ståle selv siger køber han kun spillere som kan begå sig internationalt. Det vil altså sige, at Vinicius skal kunne levere på et niveau der er minimum 4 gange højere end det niveau han levere på nu. kan han det? Har han vist nok til, at man sikkert kan smide de ca. 10+ mio som Vejle eftersigende forlanger for ham? Hvis prisen var meget lavere, og man var i en meget bedre forfatning end nu, så kunne man vel sagtens diskutere, at man kunne prøve det. Men i vores nuværende forfatning tror jeg ikke det vil gavne nogen af partnerne.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #682
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Toutouh er ligesom Kusk, på blokken hos OB.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...a-oenskelisten

  10. #683
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Toutouh er ligesom Kusk, på blokken hos OB.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...a-oenskelisten
    Nægter at skrive ny kontrakt med København og havner i Odense. Hvis det er sådan det ender, så håber jeg, at Toutouh bruger nogle af sine skillinger på nye rådgivere.
    Sidst redigeret af Outpatient : 05.01.18 kl. 21:16


  11. #684
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Nægter at skrive ny kontrakt med København og havner i Odense. Hvis det er sådan det ender, så håber jeg, at Toutouh bruger nogle af sine skillinger på nye rådgivere.
    Så forstår jeg bedre, at Toutouhs mor skulle sige sit job op pr. 1. januar når nu han skal helt til Odense.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #685
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Lad mig lige se om jeg forstår det du skriver rigtigt. Du vil sælge en angriber med international klasse, og erstatte ham med en totalt uprøvet angriber fra første divisionen? Og en spiller man ovenikøbet højst sandsynligt skal betale et tocifret millionbeløb for. Nej tak! Og hvis man samtidigt tager vore nuværende forfatning i mente. Dobbelt nej tak! Og hvis man kigger på den angriber konstellation vi så vil have næste sæson (Vinicius uden noget erfaring, Pavlovic som kun levere i hver 6 kamp og en Pieros som man ikke rigtig ved hvor man har endnu) 3 gange nej tak!

    Nu har jeg heller ikke rigtig set andet end videoerne med ham, men man skal altså huske, at superligaen er altså et eller to niveauer over første divisionen. Og som Ståle selv siger køber han kun spillere som kan begå sig internationalt. Det vil altså sige, at Vinicius skal kunne levere på et niveau der er minimum 4 gange højere end det niveau han levere på nu. kan han det? Har han vist nok til, at man sikkert kan smide de ca. 10+ mio som Vejle eftersigende forlanger for ham? Hvis prisen var meget lavere, og man var i en meget bedre forfatning end nu, så kunne man vel sagtens diskutere, at man kunne prøve det. Men i vores nuværende forfatning tror jeg ikke det vil gavne nogen af partnerne.
    Jeg tvivler meget på at prisen på +10 mil skulle have noget på sig.. Er det ikke primært Vejles fans der er ramt af storhedsvanvid og snakker om sådan en pris? Jeg mener også det vil være uambitiøst at erstatte Santander med en spiller fra 1. division, men måske han kunne være et udmærket supplement til vores nuværende angrebstrio. Santanders reelle afløser kunne man så hente til sommer når han skal sælges.. Men det er klart det klinger mindre sexet end eksempelvis Fischer..

  14. #686
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg tvivler meget på at prisen på +10 mil skulle have noget på sig.. Er det ikke primært Vejles fans der er ramt af storhedsvanvid og snakker om sådan en pris? Jeg mener også det vil være uambitiøst at erstatte Santander med en spiller fra 1. division, men måske han kunne være et udmærket supplement til vores nuværende angrebstrio. Santanders reelle afløser kunne man så hente til sommer når han skal sælges.. Men det er klart det klinger mindre sexet end eksempelvis Fischer..
    Tja, hvem ved. Men når man ser, hvilke beløb de nyrige kinesiske klubber smider om sig med, ville jeg ikke blive overrasket, hvis Vejle kan score 10 mio. på ham. Over for små kinesiske forsvarere vil han jo alene i kraft af sin fysik være en trussel.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #687
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Lad os få N'Doye tilbage.
    Rutine. tjek.
    Positiv indstilling. tjek.
    Kender klubben. tjek

    Hans kontrakt med tyrken udløber sommeren '18. 6 måneder tilbage så han må være billig,
    medmindre man venter til sommer og kan få ham gratis.

  17. #688
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af KøbenhavnerDyret Se meddelelser
    Lad os få N'Doye tilbage.
    Rutine. tjek.
    Positiv indstilling. tjek.
    Kender klubben. tjek

    Hans kontrakt med tyrken udløber sommeren '18. 6 måneder tilbage så han må være billig,
    medmindre man venter til sommer og kan få ham gratis.
    Nej tak! Han var fantastisk da han var her sidst, men han nærmer sig de 33 år, og har været kastet rundt de sidste par år til forskellige klubber, og han har generelt ikke fået meget spilletid på det seneste. Der er stor sandsynlighed for, at vi får en mand tilbage som er så langt fra det han var sidst han var i København. Og jeg tror ikke han er billig på løn siden heller. Samtidigt vil han heller ikke være andet end en midlertidigt løsning, og det er vel ikke det vi skal bruge?

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #689
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Det er jo dårligt nok rygter, det er jo bare en mands tanker omkring transfersituationen..
    Det var måske lige hurtigt nok, at Sorgenfris blog blev afskrevet som tanker om transfersituationen. Michel Davidsen fra BT melder også om det samme nu:

    "Intet af det sjove nyt om indkøb desværre. Kun oprydningen. Matic SKAL væk. Pavlovic for det rette beløb. Og Kotroubis var vist bare agenten, der forsøgte sig hos FCK. Beklager! Men jeg danser virkelig kinddans med alle vandrør."

  20. #690
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,429

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...straener-i-fck

    Ifølge Tipsbladet vil Ajax have vores målmandstræner.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •