Side 48 af 85 FørsteFørste ... 384546474849505158 ... SidsteSidste
Viser resultater 706 til 720 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #706
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Det er et mærkeligt og for alle parter skuffende forløb, der har udspillet sig om Toutouh det seneste år. For 12 måneder siden havde han spillet et forrygende efterår, havde efter et langt tilløb endelig fået det store gennembrud, og større klubber burde stå i kø for at sikre sig hans underskrift. I sommerpausen melder han ud, at han gerne vil væk, men Ståle afviser - i hvert fald udadtil - på grund af skaderne til Falk og Thomsen, som sammenholdt med flere markante salg gør, at han ikke vil af med et etableret navn på kanten.

    Da alting så sejlede hen ad efteråret, og Toutouh i særdeleshed var floppet, lød meldingen fra Ståle pludselig, at Toutouh skulle have været solgt senest i sommerpausen, men at der aldrig kom nogen bud, så et eller andet er der gået galt. Har Ståle signaleret over for agenten, at interesserede klubber skulle byde 15 mio.+, før en handel kunne komme på tale? Har agenten selv været alt for ambitiøs i jagten på en ny klub, så ingen er bidt på? Det virker dårligt afstemt, og jeg kan ikke forestille mig, at der ikke ville have været interesse fra Holland/Belgien/mindre franske klubber, hvis prisen var realistisk sat.

    Nu skal vi så i stedet kæmpe for at slippe af med hans løn for det sidste halve år, efter at det allerede har kostet os dyrt på banen, at Ståle valgte at satse på ham i efteråret oven på den ene pinlige indsats efter den anden. Jeg håber, han får noget ordentlig rådgivning og finder en udenlandsk klub, hvor han med lidt luftforandring og noget ny gejst måske kan få endnu et gennembrud, for vi har jo set, at han godt kan - og det vil desuden være for stort et antiklimaks, hvis han ender i OB eller lignende.
    Sidst redigeret af Ace : 09.01.18 kl. 02:01
    HIC SUNT LEONES

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #707
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Jeg har svært ved at vurdere hvem der skulle kunne være interesseret i Toutouh. Gøteborg eller sådan noget vel? Eller måske et skifte til noget i Nordafrika eller på den arabiske halvø?
    Jeg har meget svært ved at se, hvordan agenten skulle lande ham en tur i Zulte, Twente eller Hearts når er sket så lidt, som der er, omkring ham indtil nu.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #708
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Jeg er enig! Han sejler rundt, og skal være glad, hvis han lander i Odense, som han rygtes til!

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #709
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Det er virkelig en synd og skam med Toutouh. Han var blevet en af mine favorit spillere og jeg så han som en kommende stjerne i FCK og han kunne sagtens ende i en fransk eller italiensk midterklub. Han var god i superligaen og han var god imod de helt store i Europa.

    Jeg kan umiddelbart ikke se hvem der er hans agent, men han får ikke den rette rådgivning og der bliver lavet alt for mange fodfejl. Det starter egentlig da han melder fra på der danske landshold for at spille på det marrokanske, siden vender han 180 grader og hans succes gør at han vil væk - der er ingen chance for at han vil forlænge. Nu står han her og skal være heldig for at komme til en midterklub i superligaen!

    Kvaliteten mangler ikke, men han skal virkelig finde en seriøs rådgiver og i virkeligheden gøre alt for at blive hos FCK. Verbic er væk og nu skal han kæmpe røven ud af bukserne for en ny kontrakt!

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #710
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Det er i hvert fald et yderst bekymrende forløb for Toutouh. Han er gået fra at være nøglespiller, på tale til landsholdet og (så vidt jeg husker) med et kontraktudspil fra klubben til nu reelt at være klubløs til sommer. Han må virkelig gå og spørge sig selv, hvor det hele gik galt. Mon ikke vi har med en dreng at gøre, som ikke helt har haft de mest realistiske tanker om egne evner, samt sikkert også en agent som gerne ville skumme fløden?

    Han skal jo nok komme videre. Han har tidligere vist, at han kan være særdeles stabil i bl.a. europæisk fodbold. Men klubberne hedder nok nu OB, mellemstore svenske hold, bundklubber i Holland/Belgien/Grækenland/Tyrkiet i stedet for det skifte opad, som han for et år siden selv regnede med.

    FCK bringer forøvrigt i dag et interview med Ståle vedrørende status på transfervinduet. Der er intet nyt under solen, men det er imo en smule bekymrende, hvor meget den strandede aftale med Medina fylder, samt hvor meget der snakkes om en trup i bedre forfatning trods salg af Verbic. Det tyder ikke ligefrem på et par aftaler, der er tæt på at blive lukket. Tværtimod bliver vi nærmest forberedt på scenariet, hvor alle indkøb glipper.

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #711
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-bliver-solgt/

    Game over med Dominic Vinicius. Han ryger til Kina :/

  12. #712
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af KøbenhavnerDyret Se meddelelser
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-bliver-solgt/

    Game over med Dominic Vinicius. Han ryger til Kina :/
    For 4 mio. € på rygteplan. Godt nok sammen med en ung kineser med to kampe for Vejle, men mon ikke Vinicius har stået for størstedelen af den pris.

    Der hverken kan eller skal vi være med for en spiller i 1. Division.
    ...

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #713
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det er virkelig en synd og skam med Toutouh. Han var blevet en af mine favorit spillere og jeg så han som en kommende stjerne i FCK og han kunne sagtens ende i en fransk eller italiensk midterklub. Han var god i superligaen og han var god imod de helt store i Europa.

    Jeg kan umiddelbart ikke se hvem der er hans agent, men han får ikke den rette rådgivning og der bliver lavet alt for mange fodfejl. Det starter egentlig da han melder fra på der danske landshold for at spille på det marrokanske, siden vender han 180 grader og hans succes gør at han vil væk - der er ingen chance for at han vil forlænge. Nu står han her og skal være heldig for at komme til en midterklub i superligaen!

    Kvaliteten mangler ikke, men han skal virkelig finde en seriøs rådgiver og i virkeligheden gøre alt for at blive hos FCK. Verbic er væk og nu skal han kæmpe røven ud af bukserne for en ny kontrakt!
    Nu ved vi jo ikke, om det er hans rådgivers skyld. Det kan jo også være Toutouh, der bare er umoden og urealistisk. Vi ved i hvert fald, at han ikke var i stand til at bide skuffelsen over at skulle blive her i sommers i sig og knokle for at forbedre sin situation. Ligesom han på banen har svært ved at tage de rigtige beslutninger og derfor generelt får alt for lidt ud af sine åbenlyse tekniske færdigheder, kan jeg godt være tilbøjelig til at tro, at han heller ikke er så god til at vurdere situationen udenfor banen. Men det er selvfølgelig blot spekulation.

    Mht. at kæmpe for en ny kontrakt er jeg overbevist om, at det løb er kørt.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #714
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Ståle om Ragner: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-fc-koebenhavn
    "Det kommer næppe til at ske." - Ståle udtaler sig vist blot om det centrale forsvar generelt.

    Det kan være sandt - det kan være spin.

  17. #715
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ståle om Ragner: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-fc-koebenhavn
    "Det kommer næppe til at ske." - Ståle udtaler sig vist blot om det centrale forsvar generelt.

    Det kan være sandt - det kan være spin.
    Jeg er dog ret sikker på, at døren står på klem for både Sviatchenko, Ragnar og Granqvist. Alle spillere, der er så store skandinaviske navne, at de passer perfekt ind i FCK's selvopfattelse. Hvad angår udtalelsen, så virker det meget fornuftigt at skrive, at vi ikke kigger efter nogle til forsvaret for at få lidt ro på bagsmækken.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #716
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg er dog ret sikker på, at døren står på klem for både Sviatchenko, Ragnar og Granqvist. Alle spillere, der er så store skandinaviske navne, at de passer perfekt ind i FCK's selvopfattelse. Hvad angår udtalelsen, så virker det meget fornuftigt at skrive, at vi ikke kigger efter nogle til forsvaret for at få lidt ro på bagsmækken.
    Jeg håber bare ikke, at Ståle fortsætter med at se Boilesen som et alternativ til midterforsvaret, han er så meget bedre på den venstreback. Jeg synes, forsvaret skriger efter udtalt kvalitet og lederegenskaber - som Luftner og Vavro kan læne sig op af. Jeg synes at efteråret har vist, at forsvaret sjældent er klar fra start, og det bringer bare så meget usikkerhed på holdet at der ikke er styr på det nede bagved.

  20. De følgende 10 brugere er enige:

  21. #717
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ståle om Ragner: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-fc-koebenhavn
    "Det kommer næppe til at ske." - Ståle udtaler sig vist blot om det centrale forsvar generelt.

    Det kan være sandt - det kan være spin.
    Jeg er bange for det er sandt.. Desværre.. Alle meldinger indtil videre hr gået på det samme og nu kommer det fra hestens egen mund.. Det er lidt vildt at chefen for det hele ikke formår at identificere så åbenlyst et problem.. Det er ellers en position hvor jeg ser det som død og pine nødvendigt at vi kigger efter forstærkning.. “At man har øje på Johanssons udvikling” giver jeg ikke en hujende fis for.. Uanset hvor godt hans genoptræning går er han jo ikke klar fra sæsonstart, hvor vi så igen må trækkes med den fuldstændigt håbløse konstellation Vavro-Luftner.. Det er simpelthen så tyndt det forsvar, så jeg kan ikke huske hvornår det sidst har stået så sløjt til dernede..

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #718
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg er dog ret sikker på, at døren står på klem for både Sviatchenko, Ragnar og Granqvist. Alle spillere, der er så store skandinaviske navne, at de passer perfekt ind i FCK's selvopfattelse. Hvad angår udtalelsen, så virker det meget fornuftigt at skrive, at vi ikke kigger efter nogle til forsvaret for at få lidt ro på bagsmækken.
    Jeg tror godt at vi kan regne med at vi ikke køber en ny og heller ikke en af de overstående medmindre Erik J ikke er klar. Jeg synes også at vores tjekkoslovakiske duo skal have til sommerferien også kan der købes dyrt ind hvis de stadig ikke har har det fornødne niveau. Gerne en boldspiller ala Boile med Ragnars vilje og styrke...

  24. #719
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Sarl Se meddelelser
    For 4 mio. € på rygteplan. Godt nok sammen med en ung kineser med to kampe for Vejle, men mon ikke Vinicius har stået for størstedelen af den pris.

    Der hverken kan eller skal vi være med for en spiller i 1. Division.
    Men vi skal måske få sendt vores scouts derover og kigge lidt på hvordan de med deres budget, har landet to spillere som har været en kæmpe økonomisk gevinst på næsten ingen tid.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #720
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    203

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Men vi skal måske få sendt vores scouts derover og kigge lidt på hvordan de med deres budget, har landet to spillere som har været en kæmpe økonomisk gevinst på næsten ingen tid.
    Jeg tænker at Vinicius havde manglet 46 kampe og 24 mål på førsteholdet, både mht. til pris og udvikling, hvis vi havde hentet ham. Jeg vil foretrække vi henter folk til startopstillingen eller tæt på i den nuværende situation. Så må det være andre klubber der tjener pengene på talentudvikling.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 6 users browsing this thread. (0 members and 6 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •