Side 49 af 85 FørsteFørste ... 394647484950515259 ... SidsteSidste
Viser resultater 721 til 735 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #721
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er bange for det er sandt.. Desværre.. Alle meldinger indtil videre hr gået på det samme og nu kommer det fra hestens egen mund.. Det er lidt vildt at chefen for det hele ikke formår at identificere så åbenlyst et problem.. Det er ellers en position hvor jeg ser det som død og pine nødvendigt at vi kigger efter forstærkning.. “At man har øje på Johanssons udvikling” giver jeg ikke en hujende fis for.. Uanset hvor godt hans genoptræning går er han jo ikke klar fra sæsonstart, hvor vi så igen må trækkes med den fuldstændigt håbløse konstellation Vavro-Luftner.. Det er simpelthen så tyndt det forsvar, så jeg kan ikke huske hvornår det sidst har stået så sløjt til dernede..
    Meget enig , det er dårligste (Men tæt på dyreste ? ) midtfirsvar i mange mange år. Synd han er så stædig at vælger at fortsætte med de. Det er så tydelig at der mangler en leder i det forsvar, og Erik J viste før han blev skadet at han ikke trives med det ansvar. Ofre gerne en dyr kant for en rigtig forsvars styrmand Ala Anders G eller Erik S

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #722
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,429

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...transfervindue

    Ifølge Youssef Toutouh's agent skal han videre nu.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #723
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    FC København ruster sig til fremtiden med den islandske midtbanespiller Kristall Máni Ingason.

    "Kristall Máni Ingason underskriver kontrakten med FC København den 18. januar på sin 16-års fødselsdag."

    Så det er ikke en forstærkning af førsteholdet.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...midtbanetalent

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #724
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Pusic har sagt nej til Kina. Det er simpelthen så himmelråbende latterligt jeg slet ikke kan rumme det.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-fc-koebenhavn

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #725
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Pusic har sagt nej til Kina. Det er simpelthen så himmelråbende latterligt jeg slet ikke kan rumme det.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-fc-koebenhavn
    Undskyld mig, men hvorfor er det latterligt at han helst vil spille i Europa, og ikke Kina/Sydkorea???

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #726
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Undskyld mig, men hvorfor er det latterligt at han helst vil spille i Europa, og ikke Kina/Sydkorea???
    Fordi vi på SL gerne så at han smuttede, mens vi samtidig fik lidt for ham, så der var plads til en anden! Det ville være den bedste hjælp jeg nogensinde kunne drømme om at han gav. Måske Pavlovic også kunne komme på tale i Kina :O?!

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #727
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Kan vi ikke sælge vores ubrugelige overskudslager til Kina, hvad helvede skal der så til? Jeg tænker ikke Zidane kan bruge Matic.
    Sidst redigeret af Something : 10.01.18 kl. 14:27 Årsag: Sproget var åbenbart stødende.

  14. #728
    /J! er offline Alle er glade, ALLE!!
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    350

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Kan vi ikke sælge vores skrald til Kina, hvad helvede skal der så til? Jeg tænker ikke Zidane kan bruge Matic.
    Er det vores egne spillere du omtaler som "skrald"?

    Uanset hvor ringe de har spillet i første halvsæson synes jeg måske ikke ligefrem at det emmer af respekt for at de jo rent faktisk har spillet som de havde evner til. De har jo ikke ansat sig selv.

    /J!
    Jeg var rasende, jeg slog i bordet ovre i logen og råbte »er det det her jeg bruger mine millioner på«.


  15. #729
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Kan vi ikke sælge vores skrald til Kina, hvad helvede skal der så til? Jeg tænker ikke Zidane kan bruge Matic.
    Gear lige ned og lad os få en ordentlig tone her.

    1) Han er ikke skrald, han er et menneske.
    2) At der nok er menneskelige faktorer, der gør at han ikke vil langt fra familie osv. er sgu ikke latterligt.
    3) Der er andre klubber og ligaer i Europa end Top-5 ligaer, som vi kan sælge til.
    4) At han vil kæmpe for det er da prisværdigt og viser nogle ambitioner. Vi hylder Amankwaa for det samme, men skal klandre Pusic for det?


  16. #730
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Tag den med Ståle som skaffede ham os på halsen!!!

  17. #731
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Gear lige ned og lad os få en ordentlig tone her.

    1) Han er ikke skrald, han er et menneske.
    2) At der nok er menneskelige faktorer, der gør at han ikke vil langt fra familie osv. er sgu ikke latterligt.
    3) Der er andre klubber og ligaer i Europa end Top-5 ligaer, som vi kan sælge til.
    4) At han vil kæmpe for det er da prisværdigt og viser nogle ambitioner. Vi hylder Amankwaa for det samme, men skal klandre Pusic for det?
    Ja han er en menneske, jeg tror ikke jeg har sagt andet. Jeg har egentlig heller ikke taget stilling til om han, når han kigger dybt sig selv dybt i øjnene, har taget det rigtige eller forkerte valg. Men vores situation in mente, men en trup hvor forholdet mellem kvalitet og pris er historisk i ubalance, så er det sgu latterligt. Tænk sig, kinesiske klubber kaster om sig med penge til transfers og løn, pludselig er der en klub derfra, der vil have hvad der maksimalet er vores 4 valg - måske vil de endda også betale for ham - og overtage hans løn. Hvad sker der så, spilleren vil ikke til Kina. Det er sgu da latterligt.
    Indtil videre har vinduet blandt andet budt på at vi bliver underløbet af Manchester City og at en reserve ikke vil til Kina.

  18. #732
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Pusic blev købt alle sidst i sommerens vindue, langt inde i denne sæson. Han første måneder har været plaget af skader og sygdom på uheldige tidspunkter. Jeg forstår sgu godt at han ikke føler at han rigtig har fået chancen endnu. Jeg synes også det er lidt hurtigt han bliver kasseret på SL.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #733
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,429

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...verbic-gevinst

    Manageren er glad for femdobbelt gevinst ved salg af Verbic. Det bedste han kunne gøre med pengene, var at geninvestere i kvalitetsspillere.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #734
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Det er nu sjovt, som alle synes at købt af Pusic var åndssvagt, selvom RIGTIG mange syntes, at det var håbløst, at vi ikke købte ham fra Esbjerg. Jeg har aldrig ønsket ham til klubben, men i situationen og til yderste halve meter af bænken kan jeg ikke se andet, end det egentlig var en nogenlunde OK ide...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  23. De følgende 8 brugere er enige:

  24. #735
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Det var et fuldstændig udueligt køb og han bør smides væk hurtigst muligt. Hvad Pusic mener er irrelevant. FCK skal sørge for sig selv og senest til sommer have købt mindst to nye angribere.

    I Midtjylland gned de sig i hænderne over at komme af med ham før tid og for penge.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •