Side 26 af 85 FørsteFørste ... 16232425262728293676 ... SidsteSidste
Viser resultater 376 til 390 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #376
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    66

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Højre back:

    Karlo Bartolec (FCN)

    Pedro Velasco (Barcelona SC) Landsholdsspiller Ecaudor med udløb til sommer.

    Joel Andersson (Häcken) Ung back i periferien af det svenske landshold.

    Central forsvar:

    Andreas Bjelland (Brentford): Selvfølgelig kun aktuel hvis han ønsker at komme hjem af familiære årsager. Men mærkeligt at han ikke har forlænget i Brentford endnu.

    Erik Sviatchenko (Celtic)

    Central midtbane: Her er også 3 navne

    Raphael Holzhauser
    (Austria Wien), vil tilføje flere niveauer til vores dødbolde, kan dække både 6-8-10 positionerne på midtbanen, men er fortrinsvis en playmaker, anfører i sin nuværende klub og træner Thorsten Fink har sagt han er den mest dedikerede i truppen på træningsbanen. Måske Matic kunne indgå i handlen, da jeg formoder han stadig har et godt navn i Østrig

    Mathias Jensen (FCN): Det er nu der skal slås til hvis vi skal have Mathias til klubben, allerede rygtet til fx Ajax.

    Guelor Kanga (Røde Stjerne) En central midt med skud i støvlen og mange især offensive kvaliteter.

    Robin Lod (Panathinaikos) Primært en 8'er type

    Angriber:
    Nicklas Bendtner (Rosenborg): Kommer meget an på Santanders salgsdato om det er nu til sommer eller næste, men har rutinen og niveauet til fra dag 1 og være omdrejningspunktet for os.

    Richmond Boakye (Røde Stjerne): Boksangriber 15 mål i 14 liga kampe, så kan de sgu få Pavlovic med i en bytter

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #377
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Jeg har lige set highlights med Jesus, og selvfølgelig kan de være misvisende. Men jeg ser ham ikke som noget specielt.
    Jeg kalder den.... AND.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #378
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Hvis vi alligevel kigger nede i østrig, burde man måske kigge lidt nærmere på Louis Schaub på fra SK Rapid Wien.
    Dog kunne jeg forstille mig prisen på 3 mio euro nok vil gøre, man ikke tænker det er muligt eller kigger andre steder.

    Han er 22 år, spiller fast i SK Rapid Wien.
    Kan spille kant, samt midt.

    https://www.transfermarkt.com/louis-...spieler/147485

  6. #379
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Jeg har lige set highlights med Jesus, og selvfølgelig kan de være misvisende. Men jeg ser ham ikke som noget specielt.
    Jeg kalder den.... AND.
    Hvis han ikke er noget specielt, så henter vi ham jo nok. Og vi betaler sikkert kassen for ham.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #380
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Jeg har lige set highlights med Jesus, og selvfølgelig kan de være misvisende. Men jeg ser ham ikke som noget specielt.
    Jeg kalder den.... AND.
    Uden at jeg har nogen som helst ide, om dette er en and eller ej (sandsynligheden for And er nok stor), så giver det ellers ret god mening at hente en sydamerikaner nu (og især en fra Paraguay), imens Santander stadig er i klubben. Så kan han fungere som guide, tolk, faderfigur..... og hjælpe den nye fyr med at falde til. Endvidere kunne det måske også være med til, at han selv fik lyst til at blive lidt længere ned til sommer, som Ståle virker til at håbe på.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #381
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,431

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18



  11. #382
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Fin målmand og er efter min mening en langt bedre teknisk målmand end Robin Olsen. Robin Olsens boldbehandling gøres tit bedre af selv amatør målmænd

    Derudover er det rart at se at spillerne stadigvæk foretrækker FCK over de uvaskede osv. efter dette efterår. Ikke at det er en overraskelse for mig personligt at de gøre det, dog rart at få det bekræftet gang på gang samt gnide salt i såret på bla. uvaskede. Vi overbyder dem gang på gang og de spillere der rundt derude er alle spillere vi har vendt tommelfingeren nedad til tidligere. Smiler.

  12. #383
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Velkommen til Jesse Joronen!

    Jeg morer mig betydeligt over, at transfer sweateren er tilbage i KBH!

    Vil altid elske Ståle


  13. #384
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Spændende med Joronen!

    Stefan Silva, en svensk angriber, som prøvetrænede i FCK for knap tre år siden, og som sidenhen skiftede først til Sundsvall med pæn succes og derefter Palermo uden succes, er netop blevet fritstillet af sin italienske klub. Ståle var meget åben omkring interessen i sin tid, og uden at have set ham spille, ville en type som ham i mine øjne være den perfekte 4.-valgsangriber.

    Han har nok ikke de store stjernenykker, fri transfer, lav løn, kender sproget osv. Ifølge italienske medier tjente han omkring 250.000 euro om året i Palermo, så en årsløn på omkring 1-1,5 mio. kr er altså ikke slemt. Han minder lidt om Santin, og vil give noget tiltrængt kreativitet og teknik i angrebet.

    Måske er han ikke god nok, men jeg synes, det er chancen værd.

  14. #385
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Stefan Silva er uden tvivl spændende, men det er vel ikke en 4. angriber, vi står og mangler? Der har vi jo Carlo Holse.

    Personligt så jeg hellere at vi afskibede Pusic og Pavlovic og hentede en ny angriber, som er på niveau med Santander og Pieros, og som derfor kunne konkurrere med dem.
    Vil altid elske Ståle

  15. De følgende 10 brugere er enige:

  16. #386
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Stefan Silva er uden tvivl spændende, men det er vel ikke en 4. angriber, vi står og mangler? Der har vi jo Carlo Holse.

    Personligt så jeg hellere at vi afskibede Pusic og Pavlovic og hentede en ny angriber, som er på niveau med Santander og Pieros, og som derfor kunne konkurrere med dem.
    Synes overhovedet ikke han lyder spændende.... Manden har aldrig spillet på topniveau, han har fået en kamp i serie b og er 27 år.... Det vil da være en endnu større lotto kupon end de køb Ståle har lavet i år...

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #387
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Damn hvor jeg savner den store angriber både i evne men også højden. FCK har altid spillet med indlæg hvor spiller som Ndoyl, Corner, Peter Møller o.s.v. har altid været en evig torn i modstanderen forsvar. En angriber som kommer ved stolpen og bevæger sig og har en gejst for at søge bolden. En to meter høj kødklump der bare moser sig frem, og stærk som en okse.... undre mig lidt over at Ståle er gået lidt væk fra det, eller også har han ikke kunne finde nogen gode emner :-( Håber han ser lyset snart .....

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #388
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Synes ikke, det ville være den rigtige måde at få angrebskabalen til at gå op.
    Vi har pt. 5 angribere i truppen: Santander, Pieros, Pavlovic, Pusic og Holse. En måde at få det til at gå op på med noget fremtid i, ville være at afskibe Pusic og erstatte ham med en Santander-type, som vil kunne erstatte vores paraguayaner efter hans afgang til sommer. I mellemtiden vil det være en god ide at sætte Holse på kanten, indtil enten Pieros eller Pavlovic forlader klubben, hvor vi derefter kan rykke Holse ind i angrebet som 4. angriber. Dermed kan han stadig få førsteholdskampe, hvor han kan vænne sig til tempoet, og uden at der for alvor er pres hvad angår målscoringen.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #389
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Synes ikke, det ville være den rigtige måde at få angrebskabalen til at gå op.
    Vi har pt. 5 angribere i truppen: Santander, Pieros, Pavlovic, Pusic og Holse. En måde at få det til at gå op på med noget fremtid i, ville være at afskibe Pusic og erstatte ham med en Santander-type, som vil kunne erstatte vores paraguayaner efter hans afgang til sommer. I mellemtiden vil det være en god ide at sætte Holse på kanten, indtil enten Pieros eller Pavlovic forlader klubben, hvor vi derefter kan rykke Holse ind i angrebet som 4. angriber. Dermed kan han stadig få førsteholdskampe, hvor han kan vænne sig til tempoet, og uden at der for alvor er pres hvad angår målscoringen.
    Vi skal jo ud og finde et nyt klædeskab som Pieros eller Pavlo kan spille ved siden af. Synes det lyder som en fantastisk ide at lade Holse starte på kanten og lade ham udvikle sig der lidt ala Rashford i United(uden at sammenligne de 2 overhovedet) men han ser også sig selv som angriber og ikke som Wing/kant.

    Også skal Pusic bare have en buket blomster til sommer som tak for hjælpen også videre i programmet

  23. #390
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    I og med vi tager afsked med en del kanter i løbet af de næste 2 transfervinduer (Toutouh og Amankwaa med kontraktudløb, Verbic som skal skydes af sted, plus nok Kusk), vil det give mening at give spilletid til Holse ad den vej. Plus han er venstrebenet, og kan trække indad fra en højrekant. Kan han få noget erfaring i at trække forbi en modstander fra den position, vil det også gavne ham som angriber senere. Som det gjorde for NJ, der startede som kant i FCK.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 7 users browsing this thread. (0 members and 7 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •