Side 27 af 85 FørsteFørste ... 17242526272829303777 ... SidsteSidste
Viser resultater 391 til 405 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #391
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    I og med vi tager afsked med en del kanter i løbet af de næste 2 transfervinduer (Toutouh og Amankwaa med kontraktudløb, Verbic som skal skydes af sted, plus nok Kusk), vil det give mening at give spilletid til Holse ad den vej. Plus han er venstrebenet, og kan trække indad fra en højrekant. Kan han få noget erfaring i at trække forbi en modstander fra den position, vil det også gavne ham som angriber senere. Som det gjorde for NJ, der startede som kant i FCK.
    Udover han er ca 30 cm mindre end NJ... men han virker spændende og synes helt sikkert vi skal give ham chancen på kanten og i angrebet

  2. #392
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Udover han er ca 30 cm mindre end NJ...
    30 cm er jo ingenting, hvis du spørger dommeren fra FCN-kampen.. ;-)


  3. #393
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Haha - good one!

  4. #394
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Rygte fra twitter sætter FCK i forbindelse med Cecilio Dominquez fra Club America. I tweetet nævnes også Jesus Medina igen. Begge er fra Paraguay.

    https://twitter.com/ArturoMRubin/sta...86246641786881

    Cecilio Dominguez virker spændende. 23 år kant/offensiv midt, driblestærk type. Han spiller med nr 10 i Club America, som han kom til i januar 2017.

    https://www.youtube.com/watch?v=1x3aeyOBkzI
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #395
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    22

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Her er en dybere gennemgang af Jesus og hans kompetencer :

    https://www.esdfanalysis.com/player-.../jesus-medina/

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #396
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Ud fra analysen lyder han som den typiske FCK-kant. Det eneste, jeg måske kan være bekymret for, er at hans trademark driblefinte er mest hensigtsmæssig over for et forsvar, som står højt. Det møder vi ikke meget af i Superligaen.

  9. #397
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Malbæk Se meddelelser
    Her er en dybere gennemgang af Jesus og hans kompetencer :

    https://www.esdfanalysis.com/player-.../jesus-medina/
    Han lyder spændende men måske også mere en kontra spiller men hvis han er så stort et talent kan han vel lære verdens mest komplicerede system...

  10. #398
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Rygte fra twitter sætter FCK i forbindelse med Cecilio Dominquez fra Club America. I tweetet nævnes også Jesus Medina igen. Begge er fra Paraguay.

    https://twitter.com/ArturoMRubin/sta...86246641786881

    Cecilio Dominguez virker spændende. 23 år kant/offensiv midt, driblestærk type. Han spiller med nr 10 i Club America, som han kom til i januar 2017.

    https://www.youtube.com/watch?v=1x3aeyOBkzI
    Ifølge Transfermarkt betalte Club America 6 mio. euro for Dominguez for blot et år siden, så jeg forstår ikke helt, hvordan FCK kan have råd til ham. Eller hvorfor han er tilgængelig.

  11. #399
    Tilmeldingsdato
    Jul 2017
    Indlæg
    39

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Nu tales der om et salg af Verbic denne vinter.

    https://www.bt.dk/superligaen/bombe-...aelge-stjernen

    Er jeg den eneste der ville have det ok med at han smutter nu, når vi alligevel skal bygge noget helt nyt op?
    Synes desuden han har været meget svingende denne sæson.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #400
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kroos Control Se meddelelser
    Nu tales der om et salg af Verbic denne vinter.

    https://www.bt.dk/superligaen/bombe-...aelge-stjernen

    Er jeg den eneste der ville have det ok med at han smutter nu, når vi alligevel skal bygge noget helt nyt op?
    Synes desuden han har været meget svingende denne sæson.
    Tja, hvis vi alligevel ikke har nogle synderlige ambitioner for resten af sæsonen, kan han for min skyld godt gå. Til gengæld er jeg meget forundret over at prisen kun er på 4 mio. euro - og at man havde planlagt en salgspris på 2-3 mio. euro? Hvorfor er man fra danske klubbers side altid så konservative omkring spillerpriser? Jeg ved godt, at man ikke skal regne med størrelser som de gør sig i de 5 bedste ligaer. Men når man regelmæssigt ser konkurrende klubber købe og sælge for langt højere beløb, og der samtidig er tale om vores bedste spiller i denne sæson, så burde man da også selv være mere offensiv omkring beløbet.

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #401
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Der skal penge ind for at forstærke andre kæder, og 30 millioner for Verbic kam vel finansiere 2-3 spillere. Det giver 100%
    mening st sælge ham nu.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #402
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Christian Se meddelelser
    Tja, hvis vi alligevel ikke har nogle synderlige ambitioner for resten af sæsonen, kan han for min skyld godt gå. Til gengæld er jeg meget forundret over at prisen kun er på 4 mio. euro - og at man havde planlagt en salgspris på 2-3 mio. euro? Hvorfor er man fra danske klubbers side altid så konservative omkring spillerpriser? Jeg ved godt, at man ikke skal regne med størrelser som de gør sig i de 5 bedste ligaer. Men når man regelmæssigt ser konkurrende klubber købe og sælge for langt højere beløb, og der samtidig er tale om vores bedste spiller i denne sæson, så burde man da også selv være mere offensiv omkring beløbet.
    Jeg synes simpelthen ikke, at vi har råd til at sælge vores bedste spiller for 4 millioner euro. Vi ligger nummer 6 og skal altså i Europa! Hvis beløbet bliver rigtig højt - så ok, men med gruppens nuværende forfatning, så giver jeg hellere en del andre spillere væk for en slik end at sælge en profil. Top 3 virker allerede usandsynligt

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #403
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Der skal penge ind for at forstærke andre kæder, og 30 millioner for Verbic kam vel finansiere 2-3 spillere. Det giver 100%
    mening st sælge ham nu.
    Ja, for de penge kan man nok fortsætte Joronen stilen ved at forstærke med skrald som Tingager, Rygaard og Uhre.

  20. #404
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Hvis man har en erstatning eller to klar i kulissen, så bør man imo skyde ham afsted, hvis vi kan få over 30 mio for ham. Vi har lovet at sælge ham senest til sommer, og selvom hans topniveau er højt, så er han også virkelig svingende. Hans værdi kan meget let blive meget mindre til sommer, og sandsynligheden for at den stiger yderligere, ser jeg som minimal.

  21. #405
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Synes generelt vi sælger vores spillere for billigt hvis vi skal sammenligne os med de hollandske og belgiske klubber

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •