Side 62 af 85 FørsteFørste ... 12525960616263646572 ... SidsteSidste
Viser resultater 916 til 930 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #916
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er umiddelbart enig. Han er ung og han er dansk og kender ligaen, hvilket er vigtig for kulturen i klubben. Han bringer umiddelbart også bedre balance på holdet, idet vi nu har to kanter som fungerer bedst til højre (Kusk, Skov) og to til venstre (Falk, Thomsen). Det bliver rart ikke at skulle tvinge Falk (og tidligere Verbic) over i den forkerte side.

    Det eneste jeg ærgrer mig lidt over er, at han åbenlyst ikke har været vores første valg (det var Medina og måske også andre). Havde det været Skov vi var gået efter fra start, så havde vi nok kunnet hente ham allerede i starten af vinduet hvis ikke allerede i december.
    Helt enig med dig Kasper. Medina var helt klart førstevalget. Dog kan man sige at Medina vist mest spiller på højre kant mens Skov spiller til venstre. Så måske var ideen egentlig at hente begge to og så sende Kasper videre i teksten, det ved vi jo ikke

    Men OK. Vi får Skov, en dansk spiller, noget vi har savnet lidt egentlig.

    Edit: Mente Medina til Venstre og Skov til Højre
    Sidst redigeret af Romme : 19.01.18 kl. 14:58

  2. #917
    Tilmeldingsdato
    Jul 2017
    Indlæg
    39

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Helt enig med dig Kasper. Medina var helt klart førstevalget. Dog kan man sige at Medina vist mest spiller på højre kant mens Skov spiller til venstre. Så måske var ideen egentlig at hente begge to og så sende Kasper videre i teksten, det ved vi jo ikke

    Men OK. Vi får Skov, en dansk spiller, noget vi har savnet lidt egentlig.
    Jeg er ret overbevist om at Skov spiller på højre kant? Derfor Kusk/Skov i højre, og Falk/Thomsen i venstre.

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #918
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kroos Control Se meddelelser
    Jeg er ret overbevist om at Skov spiller på højre kant? Derfor Kusk/Skov i højre, og Falk/Thomsen i venstre.
    Ja korrekt, det var omvendt, er jeg selvfølgelig klar over. Min fejl :)
    Det jeg mente var at Medina skulle være til Venstre og Skov til Højre :)
    Sorry.

  5. #919
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er selvfølgelig en fordel, at han har haft Ståles lærling som træner de sidste par år :-)
    Nej, det er en ulempe. Peter Sørensen er en elendig træner.

    Men et godt og oplagt køb. Hvis klubben ellers kan finde ud af at kvalificere sig til europæisk fodbold, så har man fået lidt ekstra kompetencer ind til omstillingsspillet. Desuden er han også dygtig på set pieces.

  6. #920
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    8 millioner for Skov er vel ok og umiddelbart vil det give mening at sende Amankwaa den anden vej.

  7. #921
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Peter_FCK Se meddelelser
    Nej, det er en ulempe. Peter Sørensen er en elendig træner.

    Men et godt og oplagt køb. Hvis klubben ellers kan finde ud af at kvalificere sig til europæisk fodbold, så har man fået lidt ekstra kompetencer ind til omstillingsspillet. Desuden er han også dygtig på set pieces.
    Han har da ellers fået forholdsvis meget ud af et elendigt materiale og fået udviklet spillere som Skov og Gammelby. Og så tænkte jeg, at der var en fordel i, at Skov sikkert allerede er skolet i dele af Ståles taktiske greb, idet Peter Sørensen sikkert bruger flere af disse.

  8. De følgende 11 brugere er enige:

  9. #922
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    https://www.fck.dk/nyhed/fck-og-silk...le-robert-skov

    Så er det officielt. Vi henter Robert Skov.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #923
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Han har da ellers fået forholdsvis meget ud af et elendigt materiale og fået udviklet spillere som Skov og Gammelby. Og så tænkte jeg, at der var en fordel i, at Skov sikkert allerede er skolet i dele af Ståles taktiske greb, idet Peter Sørensen sikkert bruger flere af disse.
    Helt enig omkring Peter Sørensen. Han er altså en glimrende træner. Jeg tror måske nogen bedømmer ham på sin fyring i AGF, men fordi man er blevet fyret i AGF er man bestemt ikke nogen dårlig træner. Derudover var det også med ham ved roret at AGF fik sin bedste placering i Superligaen i 11-12 med en 5 plads, det var ikke set bedre siden bronzemedaljen i midt 90'erne.

    Anyway denne tråd er ikke om Peter S eller AGF :D

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #924
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Et Ståle interview fra i går https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...sviatchenko-nu
    Beklager hvis alle har set det, men det var nyt for mig. Lidt interessant om transferpolitiken dette vindue bla. begrundelser for den manglende interesse for Sviatchenko.
    Ståle håber på at få 1-2 spillere - lad os satse på 2 og at Skov er den ene :-)

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #925
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Et Ståle interview fra i går https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...sviatchenko-nu
    Beklager hvis alle har set det, men det var nyt for mig. Lidt interessant om transferpolitiken dette vindue bla. begrundelser for den manglende interesse for Sviatchenko.
    Ståle håber på at få 1-2 spillere - lad os satse på 2 og at Skov er den ene :-)
    Han holder faktisk en lillebitte dør på klem i midterforsvaret, hvis Johanssons genoptræning ikke går som forventet: "Så må vi se de næste 14 dage, om Erik tager de skridt, som det ser ud til, at han tager."
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. #926
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Pusic og Amankwaa kunne så fint sendes til Silkeborg indtil kontraktudløb - lønnen kan klubberne deles om. Og hvis så Gammelby kommer, kunne også Roerslev komme på græs i det jyske indtil sommer.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #927
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Pusic og Amankwaa kunne så fint sendes til Silkeborg indtil kontraktudløb - lønnen kan klubberne deles om. Og hvis så Gammelby kommer, kunne også Roerslev komme på græs i det jyske indtil sommer.
    Mon ikke vi kan komme helt af med Pusic, Amankwaa og Toutouh uden at skulle hænge på en hel, halv eller kvart løn? Så længe der ikke går de Ridder i den, og Ståle tror, han kan få big bucks for dem. Forær dem væk, så skal der da nok være interesse.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #928
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Pusic og Amankwaa kunne så fint sendes til Silkeborg indtil kontraktudløb - lønnen kan klubberne deles om. Og hvis så Gammelby kommer, kunne også Roerslev komme på græs i det jyske indtil sommer.
    Kunne være smart at hente Gammelby til sommer også sende Roerslev på græs i Silkeborg næste sæson eller 2 også hvis han er god nok kan han tage over fra Gammelby når han bliver solgt om 2 sæsoner. Win-win

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #929
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Kunne være smart at hente Gammelby til sommer også sende Roerslev på græs i Silkeborg næste sæson eller 2 også hvis han er god nok kan han tage over fra Gammelby når han bliver solgt om 2 sæsoner. Win-win
    Til sommer skal Roerslev ligesom nu, agere backup for en etableret seniorspiller. Så jeg tror ikke han skal nogen steder hen.

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #930
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Jeg er sgu lidt skeptisk mht Skov.. Han har gjort det godt i Silkeborg og har nogle udprægede spidskompetencer (Drive og spark), men jeg synes ikke at han typemæssigt passer ind her.. Vi spiller i 95% af vores kampe mod et etableret forsvar og skal derfor bruge pasningssikre spillere som kan udfordre mand mod mand og generelt bare spille i små rum.. Som jeg ser Skov mangler han overblik og han er heller ikke udpræget dygtig i kombinationsspillet.. Jeg håber da han gør min skepsis til skamme, men umiddelbart set en markant svækkelse at vi har skiftet Verbic ud med Skov..

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •