Side 63 af 85 FørsteFørste ... 13536061626364656673 ... SidsteSidste
Viser resultater 931 til 945 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #931
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Til sommer skal Roerslev ligesom nu, agere backup for en etableret seniorspiller. Så jeg tror ikke han skal nogen steder hen.
    Den er jeg med på, men ville være smart at sende ham på græs og lad Pierre agere backup på begge backs

  2. #932
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Den er jeg med på, men ville være smart at sende ham på græs og lad Pierre agere backup på begge backs
    Jeg er ikke fan af at Pierre skal agere noget som helst, der kan bringe ham i spil til grønsværen. Nuvel, han blev bedre som efterårssæsonen skred frem, men jeg synes stadigvæk ikke at han er god nok. Fin indlægsfod, men spiller som om han er monteret med skyklapper.

  3. De følgende 9 brugere er enige:

  4. #933
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg er ikke fan af at Pierre skal agere noget som helst, der kan bringe ham i spil til grønsværen. Nuvel, han blev bedre som efterårssæsonen skred frem, men jeg synes stadigvæk ikke at han er god nok. Fin indlægsfod, men spiller som om han er monteret med skyklapper.
    Håber også der kommer et kæmpe venstre back talent op i truppen så Pierre kan tage tilbage til Sverige medmindre han kommer ud til sæsonen som en ny Marcelo men jeg tvivler...

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #934
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg er ikke fan af at Pierre skal agere noget som helst, der kan bringe ham i spil til grønsværen. Nuvel, han blev bedre som efterårssæsonen skred frem, men jeg synes stadigvæk ikke at han er god nok. Fin indlægsfod, men spiller som om han er monteret med skyklapper.
    Helt enig. Det virker ikke som om der er mange velovervejelser omkring de ting han foretager sig for os, det er 120 i timen og indlæg.
    Nicolai er jo en bedre og langt klogere fodboldspiller end svenskeren. Pierre har så nok en bedre indlægsfod men jeg ved godt hvad jeg foretrækker :)

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #935
    Deichmaniac er offline Venstre forben på Baglæns
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    166

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Helt enig. Det virker ikke som om der er mange velovervejelser omkring de ting han foretager sig for os, det er 120 i timen og indlæg.
    Nicolai er jo en bedre og langt klogere fodboldspiller end svenskeren. Pierre har så nok en bedre indlægsfod men jeg ved godt hvad jeg foretrækker :)
    Du får lige et par Pierre diagrammer fra efteråret... Bare fordi det er fredag og fordi de var på twitter:





    Begge underbygger meget godt Rommes påstand i citatet. Trist..

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #936
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    4,5 år til Robert Skov. Igen fint at man giver en lang kontrakt til en ung spiller, så man følger da stadig planen hvad angår transferstrategien.

    https://www.fck.dk/nyhed/robert-skov...oeve-i-flokken

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #937
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Håber også der kommer et kæmpe venstre back talent op i truppen så Pierre kan tage tilbage til Sverige medmindre han kommer ud til sæsonen som en ny Marcelo men jeg tvivler...
    Det vil være godt det samme, hvis du har set Marcelos nuværende form ;-)

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #938
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    390

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Det er sgu en lidt trist historie med Toutouh. Han spillede jo virkelig godt i perioder sidste sæson, men noget tyder på, at motivationen led et alvorligt knæk, da han ikke “fik lov” til at komme videre i sommer. Jeg har dog ikke læst, at der kom et fornuftigt bud på ham.

    Det er bare irriterende, at han aldrig kom tilbage i den (mentale?) topform igen i en sådan grad, at Ståle nu ganske enkelt vil af med ham.

    Det føles lidt, som om hans karriere nu er på vej mod en mega nedtur. :(
    "Han stiller store krav, men samtidig er det altid med kort vej til smil og jokes, og det er den balance og spænding, som skal skabes i en gruppe, og så er han 5% sindssyg". CV om Ståle i FCK BALLS

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #939
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Flere herinde har spurgt ind til Nicklas Røjkjær. Han har jf. Ståles udtalelser i artiklen, fået samme besked som Pusic, Amankwaa og Toutouh.

    https://www.fck.dk/nyhed/staale-vi-h...aa-robert-skov

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #940
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Flere herinde har spurgt ind til Nicklas Røjkjær. Han har jf. Ståles udtalelser i artiklen, fået samme besked som Pusic, Amankwaa og Toutouh.

    https://www.fck.dk/nyhed/staale-vi-h...aa-robert-skov

    What?! Det kommer da sådan lidt ud af den blå luft. Hvorfor i alverden skal han (Røjkjær) væk?

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #941
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    4,5 år til Robert Skov. Igen fint at man giver en lang kontrakt til en ung spiller, så man følger da stadig planen hvad angår transferstrategien.

    https://www.fck.dk/nyhed/robert-skov...oeve-i-flokken
    Velkommen til Robert Skov, der foruden at være et stort talent også forekommer sympatisk.

  21. De følgende 9 brugere er enige:

  22. #942
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...rsteholdet-nu/

    Længe ventet, og nu udmeldt. Vi har endnu en akademispiller klar til førsteholdet!
    Hvem er han?
    Det er et godt spørgsmål, og man kunne godt have ønsket sig, at du havde fortalt os det. I det hele taget ville det da være skønt, hvis folk begyndt at skrive bare en anelse om, hvad der gemmer sig i de historier, som de linker til. Selvfølgelig med forbehold for, at man er ansat hos det pågældende medie, kan man undre sig over, at så relativt mange brugere herinde tydeligvis er fans af clickbait.

    For nu at holde mig lidt til trådens formål, vil jeg da lige rose købet af Skov. Jeg synes, at han har været rigtig spændende over lang tid. Man skal trods alt huske, at han i efteråret flere gange nærmest overtog kampe og afgjorde dem på egen hånd. Hvis vi også lige henter Mathias Jensen, har vi vist drænet Superligaen for spillere, der kunne være interessante for os, og hvor sælgeren ikke på forhånd stiller sig på bagben.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  23. De følgende 9 brugere er enige:

  24. #943
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af jranja Se meddelelser
    What?! Det kommer da sådan lidt ud af den blå luft. Hvorfor i alverden skal han (Røjkjær) væk?
    Nu har jeg ikke set meget ungdomsfodbold eller træninger i FCK, men mon ikke bare han er vejet og fundet for let? Han har været i klubben nogle år og bliver snart 20 år. Måske man bare har konkluderet, at talentet ikke er til FCK, og man har givet ham lov til at finde en anden klub, hvor han måske kan udfolde sig på rette hylde?

  25. #944
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    FCM sælger tilsynelandende Rasmus Nissen til Ajax for 40 mio...

    https://www.bt.dk/superligaen/medie-...i-kaempehandel

    Udover at det ligner et kongesalg rent økonomisk så er jeg rigtig bange for at det også ender med at den mest oplagte afløser for Ankersen, Gammelby, nu ender på Heden.. De har i hvert fald både finanserne og timingen på deres side i en formodet kamp mod os..

  26. De følgende 7 brugere er enige:

  27. #945
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu har jeg ikke set meget ungdomsfodbold eller træninger i FCK, men mon ikke bare han er vejet og fundet for let? Han har været i klubben nogle år og bliver snart 20 år. Måske man bare har konkluderet, at talentet ikke er til FCK, og man har givet ham lov til at finde en anden klub, hvor han måske kan udfolde sig på rette hylde?
    Hmm, jeg synes godt nok, det lyder af kort snor, når man tænker på tålmodigheden med andre spillere. Han har været her 1½ år, var udråbt til et stortalent, var med på Dubai-turen for et år siden og viste gode ting i sin førsteholdsdebut mod Jammerbugt i pokalen. Og for en god ordens skyld er han altså et halvt år fra at blive 20. Men hvem ved, hvad der er sket. Måske har han brokket sig over manglende spilletid...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  28. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •