Side 22 af 85 FørsteFørste ... 12192021222324253272 ... SidsteSidste
Viser resultater 316 til 330 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #316
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Der er næppe tale om et dogme. Har vi nogensinde gjort det før Cornelius og Santander?
    Det er bare et faktum, at det er nemmere at få succes under Ståle, hvis man som angriber kan tæmme en aflevering i brysthøjde. Hvem har vi haft af "små" angribere, der har haft succes, under Ståle? Santin og Nordstrand er de eneste, jeg lige kan komme på - og de blev ofte fravalgt til europæiske kampe. Igor Vetokele, som jeg personlig mener gjorde det godt i FCK, blev skoddet af Ståle, fordi han angiveligt ikke kunne spille sammen med Cornelius.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #317
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Hougaard Se meddelelser
    Alt i alt så er det IMO faktisk kun: Boilesen, Verbic og Santander der virkelig gør en (positiv) forskel på holdet, som det er nu!
    Jeg forstår ærlig talt ikke begejstringen for Boilesen. Han er utvivlsomt en dygtig fodboldspiller og har en god indstilling, men han har ikke været specielt godt kørende for os. Skader har givetvis en del af forklaringen, men jeg synes ikke han har strålet defensivt. Offensivt har det heller ikke været prangende. Den udskældte Bengtsson har faktisk en assist mere end Boilesen.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #318
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg forstår ærlig talt ikke begejstringen for Boilesen. Han er utvivlsomt en dygtig fodboldspiller og har en god indstilling, men han har ikke været specielt godt kørende for os. Skader har givetvis en del af forklaringen, men jeg synes ikke han har strålet defensivt. Offensivt har det heller ikke været prangende. Den udskældte Bengtsson har faktisk en assist mere end Boilesen.
    Jeg synes Boilesen har været fantastisk i stort set alle kampe han har spillet. Han har en spilforståelse og et overblik som jeg vil mene er blandt de allerbedste i ligaen. Han kan simpelthen se så mange ting som Bengtsson aldrig får øje på, da hans eneste våben er at løbe mod baglinjen og slå indlæg. Ingen tvivl om at en Bengtsson på gode dage kan slå nogle fine indlæg og med de rette angribere kan det også give en del assists, men han er alt for nem at lukke ned lige pt. og vores angrebsspil har nok også brug for lidt mere fantasi end han kan byde ind med.

    Derudover er han blevet for nem at overliste defensivt og har kostet meget i den anden ende.

    Man kan selvfølgelig diskutere for at Boilesen skal blive en anelse bedre til at komme med i overlap og slå flere indlæg, men Verbic er sgu heller ikke altid lige gavmild med spilningerne. Under allle omstændigheder foretrækker jeg klart Boilesens alsidighed og fantasi, og så er han en også en vigtig leder på banen.


  6. #319
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Noget tyder på, at flere spillere skal sælges eller fritstilles allerede i dette vindue, samtidig med at et par nye spillere kommer til. I hvert fald ifølge Hørsholt:

    "Der vil selvfølgelig være nogle spillere, som må kigge sig om efter en anden arbejdsgiver, og vi skal også have nye spillere ind. Vi skal have rystet posen lidt, fastslår Anders Hørsholt."

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...y-arbejdsgiver

    Forhåbentlig en spiller eller to til at gå direkte i startopstillingen...

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #320
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    For min skyld kan de sælge alle pånær Zeca, Pieros og Falk. Verbic og Santander er snart væk alligevel.

    Boilesen er god, men ikke nok "nord-syd" til FCK. Oviedo, Wendt, Pospech, Ludwig er den slags typer som skal til. Ikke nødvendigvis vildt gode boldspillere, som Boilesen, men mere angribende typer op og ned ad linien.

  9. #321
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Peter_FCK Se meddelelser
    For min skyld kan de sælge alle pånær Zeca, Pieros og Falk. Verbic og Santander er snart væk alligevel.

    Boilesen er god, men ikke nok "nord-syd" til FCK. Oviedo, Wendt, Pospech, Ludwig er den slags typer som skal til. Ikke nødvendigvis vildt gode boldspillere, som Boilesen, men mere angribende typer op og ned ad linien.
    Hvad egentlig med Oviedo, får han noget spilletid i det engelske, eller kunne han være realistisk for os?

  10. #322
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg forstår ærlig talt ikke begejstringen for Boilesen. Han er utvivlsomt en dygtig fodboldspiller og har en god indstilling, men han har ikke været specielt godt kørende for os. Skader har givetvis en del af forklaringen, men jeg synes ikke han har strålet defensivt. Offensivt har det heller ikke været prangende. Den udskældte Bengtsson har faktisk en assist mere end Boilesen.
    Han har ikke været stabilt kørende endnu, hvilket virker ret forståeligt med skaderne og Ståles mærkelige dispositioner in mente, men Boilesen er den potentielt suverænt bedste spiller på hele holdet. Det synes jeg, man ser i glimt i hver kamp, og hvis han bare kan holde sig skadesfri - og holdet kan komme til at fungere igen - er jeg overbevist om, at han bliver en åbenbaring. Som vi så desværre nok heller ikke kan holde på mere end et par sæsoner.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. De følgende 9 brugere er enige:

  12. #323
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Peter_FCK Se meddelelser
    Boilesen er god, men ikke nok "nord-syd" til FCK. Oviedo, Wendt, Pospech, Ludwig er den slags typer som skal til. Ikke nødvendigvis vildt gode boldspillere, som Boilesen, men mere angribende typer op og ned ad linien.
    Det her fatter jeg intet af. Boilesen er en udpræget offensiv og kreativ back. Hvis han ikke virker som en klassisk FCK-back, der udelukkende fræser op og ned ad linjen, er det, fordi han har mange flere strenge at spille på offensivt end kun at komme i et overlap og smække den ind over.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  13. #324
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Man kan vel sige, det er et problem når Ståle nu flere gange er blevet nød til at reagere taktisk ved at fjerne Boilesen fra backen og spille Pierre derude. Men Boile skal blive, en af få beståede spillere i denne halvsæson.

    Jeg kan godt lide Hørsholts udtalelser, men sidst han sagde noget i den dur, husker jeg ikke det blev fulgt op med et fabelagtigt vindue. Et salg af Ragner og køb af Cornelius så vidt jeg husker, og flere pladser der ikke blev besat. Det gav os et skidt forår, med store problemer i centerforsvaret.

    Jeg er meget enig med Michel Davidsen fra fanradionen i, at Kusk, Toutouh og Pusic står meget langt ude på planken. Problemet er bare at det ikke er dem, der er hele problemet og jeg er ikke sikker på vi kommer meget længere, før der er købt en leder til det forsvar, og type der matcher Santander. Men deres pladser i truppen kan fint undværes og de ekstra lønkroner vil naturligvis hjælpe.

    Hvordan vi løser, at hverken Matic, Gregus, Kvist eller Zeca er sådan rigtigt hvad vi mangler og at ingen af dem har slået igennem, det ved jeg simpelthen ikke. Kan man sluge så store kameler, at man kan afhænde feks Zeca eller Matic for at hente en, der kan lede en 442 midtbane ind?

    En sidste ting, har Ståle lyst til 3 store vinduer i træk - eller tager han forskud på sommerens sorger og sælger en eller flere af Verbic, Robin, Ankersen og Santander? Jeg tror Verbic ryger, for at sælge ham mens han har momentum og for at rejse kapital.

  14. #325
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Jeg kan godt lide Hørsholts udtalelser, men sidst han sagde noget i den dur, husker jeg ikke det blev fulgt op med et fabelagtigt vindue. Et salg af Ragner og køb af Cornelius så vidt jeg husker, og flere pladser der ikke blev besat. Det gav os et skidt forår, med store problemer i centerforsvaret.
    Jeg håber også, at det ikke bare er tomme ord. Forhåbentlig handler det om at få noget af det tynde øl ud, og 1-2 profiler ind.

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Hvordan vi løser, at hverken Matic, Gregus, Kvist eller Zeca er sådan rigtigt hvad vi mangler og at ingen af dem har slået igennem, det ved jeg simpelthen ikke. Kan man sluge så store kameler, at man kan afhænde feks Zeca eller Matic for at hente en, der kan lede en 442 midtbane ind?
    Jeg er måske jubeloptimist, men jeg tror egentlig at vores centrale midt er fin nok. Zeca har i mange kampe set træt ud, og med lidt ferie og en ordentlig opstart, så håber og tror jeg at han kommer tilbage i en meget bedre version.
    Vi har ikke nogen decideret offensiv centralmidtbanespiller, men det har vi jo egentlig spillet uden i en del år, hvor vi i stedet har haft meget offensive kanter og backs. Og bortset fra den helt offensive mindtbanespiller, så har vi egentlig en del kombinationsmuligheder centralt:

    Kvist / Zeca til kampe, hvor der skal være stor kontrol defensivt
    Gregus / Zeca hvis vi skal bruge to tovejsspillere og knap så meget defensiv balance
    Zeca / Matic, mod lidt blødere hold og hvis vi skal frem på banen - her er Zeca den mest defensive.

    Jeg tror ikke vi mangler meget for at kunne være med fremme. Vi mangler en profil i midterforsvaret, der kan dirigere og tage ansvar, og som kan løse Boilesen fra den post. Og så manglede vi en god angriber, da Santander var skadet. Ellers handler det imo meget om, at f.eks. en spiller som Ankersen skal i form igen.

    Vi mangler dog åbenlyst også lidt i bredden, hvor Kusk, Amankwaa, Toutouh, Holse, Pusic og til dels Pavlovic ikke har kunnet byde ind med noget. Især på kanten kunne være et sted, hvor vi sender 1-2 spillere væk og henter en spiller ind med kvalitet til at udfordre Falk og Verbic. Det kunne f.eks. være Robert Skov, da vi mangler en spiller til højre kant.

    Så er der selvfølgelig hele situationen med spillere som er lovet salg senest til sommer, som på en eller anden måde skal erstattes. Men hvem der skal sælges nu eller til sommer er nærmest umuligt at spå om.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #326
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-i-fck/6954755

    EB og Morten W. Langer spekulerer i, at der er gode nyheder på vej. Årsagen er åbenbart at den ene af vores hovedaktionærer har købt op.

    Måske er der så alligevel råd til at hente noget kvalitet til truppen?

  17. #327
    Tilmeldingsdato
    Jul 2015
    Indlæg
    89

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er måske jubeloptimist, men jeg tror egentlig at vores centrale midt er fin nok.
    Det er jeg enig i. Med Gregus tilbage, så har vi fire midtbanespillere, der burde have klasse nok til at klare i hvert fald foråret ud på hæderlig vis. Så kan man måske tale om at sende Matic afsted, hvis han ikke griber chancen (måske også Gregus), men enig i, at de fire bør være tilstrækkelige til vores forår.

    Jeg sidder bare konstant og håber på, at vi får Sviatchenko - han har i hvert fald de kvaliteter vi efterspørger såsom lederegenskaber og en vilje til altid at vinde. Hans agent udtaler godt nok i denne artikel, at Danmark ikke er førsteprioritet, men det skal han naturligvis sige, så eventuelle større aftaler ikke forsvinder med det samme. Hvis målet for Sviatchenko er VM, så er FCK i hvert fald en garant for spilletid. Problemet kan dog være, at fordi vi ikke spiller med om mesterskabet, så er vi ikke så attraktive lige netop til det halve år. Omvendt er han vel nærmest sikret en VM-plads, hvis han holder Griezmann og Diego Costa fra fadet, og vi samtidig slår Atlético ud af EL... :)

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #328
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-i-fck/6954755

    EB og Morten W. Langer spekulerer i, at der er gode nyheder på vej. Årsagen er åbenbart at den ene af vores hovedaktionærer har købt op.

    Måske er der så alligevel råd til at hente noget kvalitet til truppen?
    Tvivler det har meget med FCK at gøre, nok nærmere Fitness.dk eller andet der er skyld i det.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #329
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Enig.
    Hvis tesen går på, at han køber aktier op fordi han forventer et kursløft (er det egentlig ikke tangerende til insiderhandel?), så handler det næppe om spillerkøb. Nok snarere tværimod. Kursstigning kommer gerne, når der kommer penge i kassen altså ved salg. Så medmindre der er en spiller som sælges for et uhørt stort beløb, så handler det som nævnt af Slush nok mere om en forretningsbeslutning i PSE.

    Det kan jo også være at manden tænker, at nu kan det sgu da ikke blive værre :-)

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #330
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Er der nogen, der har fulgt med i Randers' kampe, der kan sige noget om, hvorvidt Bashkim Kadrii har spillet godt? Han er lige blevet udtaget til ligalandsholdet. Han var godt nok god i OB-dagene, og kunne være en oplagt intern forstærkning til både kant, back og angreb, hvis nu han har fundet sin gamle form. Eller er han simpelthen for ringe efter de store skader?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •