Side 23 af 85 FørsteFørste ... 13202122232425263373 ... SidsteSidste
Viser resultater 331 til 345 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #331
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    93

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Finsk forstærkning under opsejling
    https://www.bt.dk/superligaen/fc-koe...ste-oprustning

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #332
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Pazdecki Se meddelelser
    Finsk forstærkning under opsejling
    https://www.bt.dk/superligaen/fc-koe...ste-oprustning
    Havde håbet på Grytebust, men Mgehrcke kaldte den herinde allerede i går.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #333
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Er det et godt valg? Har ikke set Horsens kampe, må jeg indrømme, men umiddelbart lyder det ikke som den helt store signing?

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #334
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Er det et godt valg? Har ikke set Horsens kampe, må jeg indrømme, men umiddelbart lyder det ikke som den helt store signing?
    Relativt uprøvet og med en lidt ærgerlig skadeshistorik.

    Ligner et sats, men måske er han nu ved at indfri det potentiale, som Fulham i sin tid så i ham. Og så spiller han jo for en klub, der ligger højere i tabellen end os, altså henter vi en spiller fra en højere hylde.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #335
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Han er stor, billig og sikkert sulten. Har stået godt i Horsens. Jeg er umiddelbart positivt stemt.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #336
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Meeen er han bedre end f.eks. SA?

  12. #337
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Meeen er han bedre end f.eks. SA?
    Det' ligemeget. Han er måske dårlig i starten, men når han om 3 år har lært Ståles system, kan vi sælge ham og tjene penge.

  13. De følgende 8 brugere er enige:

  14. #338
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Jeg synes godt nok også, at det virker satset at hente en så forholdsvis uprøvet målmand i Horsens. Han er blevet rost meget i medierne, men jeg har egentlig ikke lagt så meget mærke til ham. Men det kan selvfølgelig være en god ting.

    Min første indskydelse var, at der må ligge et pænt bud på Robin allerede nu, og at Joronen var et forholdsvist billig gamble, som kunne udskiftes igen til sommer, såfremt han ikke havde niveauet. Men hvis han først skifter til sommer, så må man jo stole på, at han er afløseren. Hmmm

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #339
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18



    Det er nu ret tydeligt hvorfor Ståle er interesseret i ham, vi har brug for at alle spillere på banen kan score mål lige i øjeblikket.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  17. #340
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg synes godt nok også, at det virker satset at hente en så forholdsvis uprøvet målmand i Horsens. Han er blevet rost meget i medierne, men jeg har egentlig ikke lagt så meget mærke til ham. Men det kan selvfølgelig være en god ting.

    Min første indskydelse var, at der må ligge et pænt bud på Robin allerede nu, og at Joronen var et forholdsvist billig gamble, som kunne udskiftes igen til sommer, såfremt han ikke havde niveauet. Men hvis han først skifter til sommer, så må man jo stole på, at han er afløseren. Hmmm
    Jeg synes det lyder fint med Joronen.. Med ham og Stephan er vi helt fint besat på målmandsposten og vi har stadig ressourcer til at forstærke os på de positioner hvor vi virkelig mangler kvalitet.. Skulle Joronen vise sig ikke at være god nok har vi altid Stephan at falde tilbage på..

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #341
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser


    Det er nu ret tydeligt hvorfor Ståle er interesseret i ham, vi har brug for at alle spillere på banen kan score mål lige i øjeblikket.
    Humor af høj høj klasse godt set Scoring :-)
    - Vi spiller piv-dårligt, men det var selvfølgelig fedt at vinde, og især mod Brøndby, for det er jo dem, vi ikke kan lide, sagde Kris Stadsgaard
    Donl
    donl's Avatar

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #342
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Joronen er forholdsvis uprøvet, men det ville en Dahlberg også have været, hvis det overhovedet havde været muligt at hente ham i Göteborg. Min største anke er bare, at han går i sporet på flere af vores seneste handler, som kun kortvarigt har leveret. Derudover kan det godt virke som om, at Joronen har været gået tidligt på juleferie, for han har ikke stået specielt stærkt i billedet i de sidste runder af efterårssæsonen, på trods af fornuftige Horsens resultater.

  22. #343
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    En ny Antti Niemi!
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #344
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Hvis målmandsposten er den første signing, håber jeg at den næste bliver Alexander Scholz.
    Han har haft stor succes i Belgien, spiller centerforsvar, men er også god på højre back.
    Han er 1,89 m høj, så han er høj nok til Ståle med knopper på.
    https://www.transfermarkt.com/alexan...spieler/153582

    Derudover kunne jeg godt forestille mig at Ståle vil have en venstrebenet midterforsvar. Det kunne blive Bjelland der har kontraktudløb til sommer.
    https://www.transfermarkt.com/andrea.../spieler/56354
    Den signing kan blive offentliggjort efter nytår. Han kan dermed blive en direkte afløser for Erik Johanson, som måske ikke kommer tilbage på samme niveau som i Zanka tiden.
    Alternativet er også nævnt et par gange herinde. Erik Sviachenko vil gerne til VM, og får ikke fast spilletid i Celtic. Kan det lade sig gøre skal vi gå efter ham.
    https://www.transfermarkt.com/erik-s.../spieler/48907

    På midtbanen synes jeg vi kommer til at mangle alternativer til Falk på højrekanten, også når Kusk og Toutouh er væk. Sjældent har jeg set to så talentfulde spillere misse så mange chancer for at slå til. Amankwaa derimod håber jeg vi kan forlænge med, da han har nogle spidskompetencer med fart og driblinger, som jeg synes vi mangler i truppen. De skal bare også bruges af Ståle. Robert Skov har jeg set flere gange, og mener at han er en klassisk kant i Ståles formation, og vi bør hente han hurtigst muligt, så han ikke når at komme med Ligalandsholdet, men kan spille med hos os i opstarten.
    https://www.transfermarkt.com/robert...spieler/270393

    Centralt på midtbanen tror jeg ikke vi henter nogen i dette vindue, men jeg savner i den grad en midtbane spiller, der søger feltet på samme måde som Delaney kunne. Men han var også unik.

    I front synes jeg vi skal have en ny Target man til Ståles system. Jeg drømmer om Bendtner, men det er der skrevet nok om. Alternativerne er dyre og usikre.
    En af dem jeg tror der kunne få succes i FCK er Isaac Thelin. En spiller med fart teknik og en højde, der også kan gøre ondt på mange forsvarer (1,89). Han slog ikke til i Bordeaux, og er derfor havnet i Waasland Beveren på udlån fra Anderlecht. Lejekontrakten slutter sommeren 2018, og kan måske fås billigt, hvis ikke Anderlecht har fremtidsplaner med ham.
    https://www.transfermarkt.com/isaac-...spieler/201311

    Derudover ser jeg stadig et stort potentiale i Costa Ricaneren Mayron George. Han er 24 år. Samme alder som N'Doye have da han kom hertil. Iøvrigt har Mayron George spillet i samme klub som N'Doye, nemlig i OFI Kreta. Det er i mine øjne den mest realistiske signing fra en superliga klub, da han stadig er eget af Randers, men har lejekontrakt med Lyngby til sommer.

  25. De følgende 4 brugere er enige:

  26. #345
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Alt der nogensinde er sagt om George er at han kun spiller godt mod os, og han har en træningsmentalitet som Mussis på sommerferie.
    Så selvom jeg sagtens kan se charmen i både fart, styrke og højde, så har jeg virkelig svært ved at se hele pakken som noget vi skulle være interesseret i.

    Skov er en typisk signing, vi mangler en på positionen, han er en afgørende spiller i en dårlig klub, ulandsholdspiller og han massere tid at kunne udvikle sig i da han har alderen med sig.

  27. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •