Side 68 af 85 FørsteFørste ... 18586566676869707178 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,006 til 1,020 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #1006
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Lad mig lige forstå reglerne for transfertråden: Man må ikke diskutere den nuværende trup og behovet for forstærkninger, kun rygter om ny spillere?
    Jeg synes, så udmærket denne tråd dækker ovenstående behov, hvis man ikke synes, det er værd at åbne en tråd for et emne, der går i ring i snart alle tråde...

    http://sidelinien.dk/forums/showthre...28ændringer%29


  2. #1007
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Jeg synes, så udmærket denne tråd dækker ovenstående behov, hvis man ikke synes, det er værd at åbne en tråd for et emne, der går i ring i snart alle tråde...

    http://sidelinien.dk/forums/showthre...28ændringer%29
    Nu hænger vurderingen af truppen og den nuværende situation jo tæt sammen med diskussionen af evt. transfers. Alene af den grund virker det mærkeligt at ville insistere på den slags trådhygiejne. Og det er jo - desværre - ikke, fordi Sidelinien oversvømmes af indlæg som i de gode gamle dage. Det burde ikke være svært at overskue diskussionerne herinde. Det lugter lidt af, at du måske bare ikke bryder dig så meget om kritikken..? :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. De følgende 8 brugere er enige:

  4. #1008
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Nu hænger vurderingen af truppen og den nuværende situation jo tæt sammen med diskussionen af evt. transfers. Alene af den grund virker det mærkeligt at ville insistere på den slags trådhygiejne. Og det er jo - desværre - ikke, fordi Sidelinien oversvømmes af indlæg som i de gode gamle dage. Det burde ikke være svært at overskue diskussionerne herinde. Det lugter lidt af, at du måske bare ikke bryder dig så meget om kritikken..? :-)
    Nøjagtig den samme diskussion kører her http://sidelinien.dk/forums/showthre...ai-Vinter-2018, men hvis du og dine meningsfæller insistere på at kritiserer trup og træner i så mange tråde som muligt be my guest. Jeg pakker mit ønske om transfertråd til transfers sammen og overlader den til kritik af trupsammensætning og trænerstab :-)


  5. #1009
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Håber det stemmer at vi fik en videresalgs klausul på NJ, det ser ud som han smutter nu for ca 200 mio.

  6. De følgende 11 brugere er enige:

  7. #1010
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Nøjagtig den samme diskussion kører her http://sidelinien.dk/forums/showthre...ai-Vinter-2018, men hvis du og dine meningsfæller insistere på at kritiserer trup og træner i så mange tråde som muligt be my guest. Jeg pakker mit ønske om transfertråd til transfers sammen og overlader den til kritik af trupsammensætning og trænerstab :-)
    Jeg synes jo bare grundlæggende, man skal lade diskussionen leve så frit som muligt indenfor rimelighedens grænser. Når transferdebatten - for mig at se logisk nok - flyder sammen med debatten om den nuværende trup, mener jeg, man skal lade den gøre det, selv om du naturligvis har ret i, at det bliver mere uoverskueligt, når der kører flere tråde sideløbende om samme emne. Men som sagt, Sidelinien er jo desværre ikke mere rødglødende, at de fleste burde kunne følge med. Og hvis man ikke bryder sig om kritik af Ståle eller spillerne, kan man jo modargumentere.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #1011
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Håber det stemmer at vi fik en videresalgs klausul på NJ, det ser ud som han smutter nu for ca 200 mio.
    Det vil jeg se, før jeg tror det. Men mindre kan naturligvis også sagtens gøre det til en rigtig god forretning, hvis vi har sikret os nogle procenter. Og jeg håber da, jeg tager fejl. Synes bare langt fra, han har lignet en 200 mio.-angriber i denne sæson.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. #1012
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    546

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det vil jeg se, før jeg tror det. Men mindre kan naturligvis også sagtens gøre det til en rigtig god forretning, hvis vi har sikret os nogle procenter. Og jeg håber da, jeg tager fejl. Synes bare langt fra, han har lignet en 200 mio.-angriber i denne sæson.
    Ikke desto mindre skulle Newcastle have fået afvist et bud på knapt 170 mio. kr...
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...paa-nicolai-j/

    Jeg tror dog ikke, at en evt. gevinst på dette salg vil øge budgettet til transfers.
    Hverken i dette eller kommende vinduer.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #1013
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,154

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Amankwaa på vej til Hearts: https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...t-paa-nyt-salg

    Lidt underligt valg af klub imo (Skotsk fodbold lyder hårdt for en mand med mange skader), men han får da drømmen om udlandet opfyldt. Og vi bliver fri for at slippe ham til en direkte modstander.

    Jeg håber skiftet lykkes, og ønsker ham i såfald held og lykke. En rigtig FCK-dreng, som desværre fik det hele ødelagt af skader.


  13. #1014
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    skyldes vel Kasper - at det er den muiighed der er!

  14. #1015
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,154

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    skyldes vel Kasper - at det er den muiighed der er!
    Jeg tror nu nok, at der har været muligheder i superligaen. Men du har nok ret i, at dette er det mest attraktive eller måske eneste mulighed i udlandet.

    Personligt tror jeg, at han ville have virkelig godt af en tur til Kent Nielsen i OB, som tidligere er meldt interesseret. Her ville udviklingsmuligheder i mine øjne have været større end i den Skotske liga. Risikoen er selvfølgelig, at han ville floppe i OB og så aldrig komme til udlandet. Nu prøver han i det mindste det eventyr.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #1016
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg tror nu nok, at der har været muligheder i superligaen. Men du har nok ret i, at dette er det mest attraktive eller måske eneste mulighed i udlandet.

    Personligt tror jeg, at han ville have virkelig godt af en tur til Kent Nielsen i OB, som tidligere er meldt interesseret. Her ville udviklingsmuligheder i mine øjne have været større end i den Skotske liga. Risikoen er selvfølgelig, at han ville floppe i OB og så aldrig komme til udlandet. Nu prøver han i det mindste det eventyr.
    Forstår godt han vælger Hearts. Fin by (Edinburgh), fint og stemningsfuldt stadion, oplevelser hos Celtic og Rangers og oven i købet en liga der nok er hård, meeeen hvor han godt kan følge med.

    Jeg var faktisk en anelse overrasket - troede han måtte sigte lavere. Specielt i udlandet.

    Lidt vemodigt - havde virkelig håbet på ham. Men nej, gik ikke umiddelbart den rigtige vej.

    Held og lykke!

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 24.01.18 kl. 18:25


  17. #1017
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    38

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    https://www.fck.dk/nyhed/mads-bidstr...til-rb-leipzig

    Så er endnu et talent sendt ud i den store verden.....
    Det ser ud til at satsningen på FCK talent er givtig :-)
    Mon så ikke snart man indser på 9. sal at de unge i dk helst vil spille hos nr 1 i suppen ?
    Prøv evt at invistere i førsteholdet, det er bare et forslag !

  18. #1018
    Tilmeldingsdato
    Jul 2015
    Indlæg
    89

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Jeg har det ambivalent med de her handler, hvor vores unge talenter sælges for store millionbeløb til udlandet. På den ene side er jeg ærgerlig over, at vi ikke selv giver dem chancen, men omvendt er der bare så uendeligt langt til førsteholdet (i hvert fald, hvis man dømmer ud fra de senere års mønster), og så er det jo egentlig rart nok med kroner i kassen.
    Man kan så håbe, at de kunne komme hjem igen om 3-5 år, hvis de ikke slår helt igennem i deres nye klubber, men det er jo også et lotteri med så unge spillere, så vil også være ærgerligt at holde på dem, og så se dem ryge til Viborg om fire år.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #1019
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,154

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Flot salg.

    Det er selvfølgelig skide irriterende, at vi så sjældent ser de meget store talenter fortsætte i klubben (om vi gør nok for at holde talenter, hører til i en anden tråd og er diskuteret adskillige gange allerede), men ca. 20 mio er godt nok mange penge for en 16 årig, som er flere år fra 1. holds debut. Her snakker vi jo om beløb, som kun de aller største profiler fra de aller største superligaklubber ryger for.

    Nu har vi med andre ord solgt for 40-50 mio kr. i dette vindue. Vi kan nok alle blive enige om, at det ville være rart med en lignende investering i 1. holdstruppen allerede nu.


  21. #1020
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,432

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    https://www.fck.dk/nyhed/danny-amank...ter-til-hearts

    Så er det officielt. Danny Amankwaa skifter til Hearts på en fri transfer.

  22. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •