Side 76 af 85 FørsteFørste ... 266673747576777879 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,126 til 1,140 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #1126
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af JakobP Se meddelelser
    Så du håber på en billig handel, hvis den er præstationsbaseret? Right. Jeg håber det i så fald bliver den dyreste handel i klubbens historie.
    Det var nu ment som en joke, men okay.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1127
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Peter_FCK Se meddelelser
    Så hvis denne handel går igennem, har man samlet Viktor Fischer, Rasmus Falk og Robert Skov. Derudover har man også Carlos Zeca og Nicolai Boilesen.

    - Er det så nu, man begynder at satse på at spille fodbold, Ståle? Eller står den stadig på tonseri, lange bolde frem og indlæg til bagerste stolpe?
    Han er i hvert fald nødsaget at tænke anderledes end netop disse ting som du fremhæver der.

  4. #1128
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    PA - Johansson - Boilesen - Pierre
    Skov - Gregus - Zeca - Falk
    Santander - Fischer

    Gid man ikke kunne blive skadet...

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #1129
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    PA - Johansson - Boilesen - Pierre
    Skov - Gregus - Zeca - Falk
    Santander - Fischer

    Gid man ikke kunne blive skadet...
    Vil heller have Lüftner på banen end Pierre og Thomsen i stedet for Falk. Synes ikke Falk er så kampafgørende.

  7. #1130
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    182

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Vil heller have Lüftner på banen end Pierre og Thomsen i stedet for Falk. Synes ikke Falk er så kampafgørende.
    Fin 3. Assist af Falk i dag ellers. Jeg tror han bliver markant mere afgørende i venstre side.

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #1131
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    45

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Her er 10 mål fra vores måske kommende spiller. Nice....
    https://www.youtube.com/watch?v=2Wz-d7SowcM&sns=em

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #1132
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Der har godt nok været stille de sidste mange timer, begynder at blive små nervøs

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #1133
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Der har godt nok været stille de sidste mange timer, begynder at blive små nervøs
    Der sker nok også først noget når alle igen er på arbejde i morgen formiddag.

  14. #1134
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Tror nok gerne, man vil have en præsentation, hvor Ståle er med..

  15. #1135
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Jeg tænkte lidt over det samme. Jeg går ud fra at FCK TV er med på turen, og mon ikke også Johan Lange er med? Hvem skal stå for kontrakunderskrivningen udover Fischer?
    Kan man forestille sig at Fischer flyver til Dubai og skriver under og laver et lille interview dér? Der er vel også et lægetjek der skal overstås.
    Jeg aner ikke hvornår de tager hjem, men det skal jo falde på plads inden imorgen kl 23:59

  16. #1136
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Jeg er klar til at få på puklen, men her er et kontroversielt forslag, nu hvor snakken falder på Toutouh:

    Hvis vi afskiber Kusk til Aalborg, og hvis Toutouh ikke lander en ny klub inden de relevante transferdeadlines, så burde der blive hældt kaffe op i to Tom Høgli-krus ude på Nummer 10 i nær fremtid.

    Så visker både Ståle og Toutouh tavlen ren og glemmer, at Toutouh mentalt og spillemæssigt har været på månen det sidste år, hvor al fokus har været på hans fremtid. Måske Toutouh også erkender, at hans karriereplanlægning og hårde attitude over for FCK har bragt ham totalt på vildspor, så det lige nu ligner, at han maksimalt kan tage et skridt til siden frem for et skridt op.

    Så stikker vi Toutouh en ny kontrakt på 3,5 år, en frikøbsklausul på 10 mio. kr. og giver ham mulighed for at fokusere på igen at komme op det høje niveau, han havde især i efteråret 2016. Jeg tror lidt, vi nogle gange glemmer, hvor god Toutouh var på det tidspunkt, herunder i tale til landsholdet mv. Den gamle Toutouh vil pynte i ekstrem grad på det nuværende FCK-hold.

    Forslaget er naturligvis ren utopi, men når jeg lufter det, er det, fordi jeg rent faktisk godt kan/kunne lide Toutouh (indtil 2017). Han havde noget af den der "positive arrogance", den friske, flabede, københavnske attitude, som vi har mistet og savnet siden afgangene af Zanka, Delaney og Cornelius. Toutouh kan være en gratis chance for at genskabe og bevare noget af den kultur, som vi lige nu mangler i ekstrem grad.

    Det var dagens gakkede forslag, for sandheden er nok nærmere, at forholdet mellem Toutouh og Ståle er iskoldt. Men idéen er naturligvis up for grabs, hvis du læser med herinde, Ståle. Og nu tilbage til realiteterne.
    Ideen er meget sjov omend ikke så sandsynligt, som du også selv skriver.

    En ting jeg ikke kan huske har været oppe at vende ang. Toutouhs deroute er måske også at alle hans bedste legekammerater er væk nu. Corner, Delaney, Nico, Zanka og han var et supa crew, men med dem videre er skuffelsen og at blive tilbage heller ikke blevet nemmere at sluge. Nu må han nøjes med Ankersen og Kusk - oh joy!

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #1137
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af KøbenhavnerDyret Se meddelelser
    Jeg tænkte lidt over det samme. Jeg går ud fra at FCK TV er med på turen, og mon ikke også Johan Lange er med? Hvem skal stå for kontrakunderskrivningen udover Fischer?
    Kan man forestille sig at Fischer flyver til Dubai og skriver under og laver et lille interview dér? Der er vel også et lægetjek der skal overstås.
    Jeg aner ikke hvornår de tager hjem, men det skal jo falde på plads inden imorgen kl 23:59
    Kommentatoren på Shaktar-kampen sagde, de skulle flyve hjem kl. 5 i morgen tidlig. Om det så var lokal tid eller dansk tid, ved jeg ikke, men uanset hvad er der næppe tid til, at Fischer fanger dem i Dubai. Det passer også meget godt med BT's oplysning om, at Fischer lander/er landet i København her til aften: https://www.bt.dk/fodbold/transferja...ngriber-i-stor
    Men alt det formelle kan jo klares via telefon og fax, og et lægetjek kræver jo heller ikke Ståle eller Langes tilstedeværelse, så jeg håber sgu ikke, de trækker handlen ud for noget så ligegyldigt som et håndtryksfoto. Jeg frygter, at det skyldes, at de ikke kan blive enige. Men jeg håber, der er helt styr på det. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #1138
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Okay, nej så giver det ingen mening i Dubai.
    Jeg tror og håber mest på at det hænger sammen med at de alle ville kunne være til stede i Parken på samme tid. Lerby, Fischer, Ståle, Lange og den medicinske stab får et kig på Fischer og så er den vel hjemme i løbet af imorgen formiddag/eftermiddag - Han bliver præsenteret med et billede og et lille interview som vi har set så mange gange før, og på samme tid offentliggøres det at Kusk skifter til AaB. Jeg føler mig dum så mange gange jeg siddet og trykket F5 på fck.dk lol

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1139
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af KøbenhavnerDyret Se meddelelser
    Okay, nej så giver det ingen mening i Dubai.
    Jeg tror og håber mest på at det hænger sammen med at de alle ville kunne være til stede i Parken på samme tid. Lerby, Fischer, Ståle, Lange og den medicinske stab får et kig på Fischer og så er den vel hjemme i løbet af imorgen formiddag/eftermiddag - Han bliver præsenteret med et billede og et lille interview som vi har set så mange gange før, og på samme tid offentliggøres det at Kusk skifter til AaB. Jeg føler mig dum så mange gange jeg siddet og trykket F5 på fck.dk lol

    Me 2, laver heller ikke andet . - vi må føle os dumme sammen! Det er en vild, vild VILD signing! Håber bare ikke der går for længe før han er klar til kamp - han kommer jo ikke ligefrem i kampform ..

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #1140
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af jranja Se meddelelser
    Me 2, laver heller ikke andet . - vi må føle os dumme sammen! Det er en vild, vild VILD signing! Håber bare ikke der går for længe før han er klar til kamp - han kommer jo ikke ligefrem i kampform ..

    Han bliver skiftet ind i kampen mod Jan Bech United med 20 minutter igen. Ham og Skov laver en lækker 1-2 og han sparker bolden i mål med 2 minutter igen og bliver matchvinder.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •