Side 20 af 85 FørsteFørste ... 10171819202122233070 ... SidsteSidste
Viser resultater 286 til 300 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #286
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Men Ståles udmelding efter i går tyder også på, at der er flere spillere end de kendte på vej væk. Kusk er selvfølgelig storfavorit. Hans niveau og tilliden fra Ståle har været dalende, og lige i øjeblikket ligner han på banen en fyr, som har brug for, at der sker noget nyt. Man bliver nok ikke forgyldt, hvis man spiller på, at Kusk havner i den klub, vi møder i weekenden. Der må være flere Bassogog-millioner tilbage i Aalborg, og Allan Gaarde får rejst en statue af sig selv uden foran stadion, hvis han henter den fortabte søn hjem til klubben. Kusks øjeblikkelige niveau og selvtillid er nok heller ikke til meget mere end de vante rammer i AaB.
    Jeg er enig i, at Kusk må være den absolutte storfavorit til at forsvinde ud over spillerne med kontraktudløb. Ikke nok med manglende spilletid, så bliver hans indhop også ringere og ringere. Han spiller dårligt, og hans arbejdsindsats er simpelthen for ringe, når han endelig kommer på banen. Han ligner ikke en mand, som ønsker at være i klubben.

    Ud over AAB så tror jeg, at OB kunne være et meget godt bud på en klub til ham. Tanken om at spille under Kent Nielsen igen må være meget tiltrækkende. Måske endda mere tiltrækkende end at komme hjem til en by og til fans, som har lagt ham for had efter skiftet til os.

    Den helt store hurdle for Kusk udover de økonomiske aspekter i et skifte må være, at FCK næppe kan være interesseret i at forstærke hverken OB eller AAB her til vinter sådan som stillingen i ligaen ser ud. Derfor må det mest oplagte næsten være, at Kusk først skifter til sommer.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #287
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Jeg tror også, det kommer an på, hvad der kan dukke på af muligheder her i vinduet. Med både Sverige og Danmark til VM, så er der givetvis også spillere rundt omkring i større ligaer, der kommer til at presse på for et skifte for at spille sig med. Det kan være en mulighed for at lande dygtige spillere på en leje med købsoption. Selvom vi ligger dårligt i ligaen, så er vi videre i Europa og stadigvæk klart den største og mest attraktive klub i Norden.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #288
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    I forhold til Matic er det jo også næsten givet, at der skal ske noget på den centrale midt i vinduet. Keita kommer tilbage, og så står vi med fem mand til to pladser, og alle vil have en berettiget forventning om, at de i hvert fald som minimum skal være tredjevalget. Det er uholdbart. Kvist og Zeca ryger nok ikke. Gregus har også vist sig brugbar. Så pilen peger på Matic eller Keita, afhængig af hvor meget Ståle tror på sidstnævnte.
    Keita er åbenbart kommet hjem med en knæskade, som han lige er blevet opereret for. Han er først tilbage i februar. Så mon ikke både Matic og Keita bliver, og at en beslutning træffes til sommer i stedet.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #289
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Ret så afgørende tider, man går i møde. Resten af sæsonen må handle om at stå stærkest til næste sæsonstart (og finde en måde at kvalificere sig til Europa). Det bør betyde at transfervinduet skal måles på om Robins, Ankersens, Verbic' og Santanders afløsere hentes. Nu. Ikke til sommer, for så vidt at de fire spillere først sælges til den tid.

    Den serbiske Helenius (Pavlovic) har det ikke i sig i forhold til Ståle bold. Han er sikkert god nok i en klub som Røde Stjerne. Men bare ikke i København. Hent en Mackan, N'Doye, Cornelius, Santander type. En nu til vinter, og en mere til sommer, når Santander sælges. Det er udueligt, at man alt for ofte ikke har rådet over to angribere med den profil. To køleskabe og Pieros, som jeg tror meget på. Samt en ung angriber eller to. Derudover skal idiotiske transfers som Pusic aldrig gentages. Ophæv kontrakten, han er spild af tid på træningsbanen.

    Jeg har ingen navne at bidrage med. Det antager jeg, at genierne i den hårdtarbejdende og helt igennem optimerede scouting afdeling, Ståle står i spidsen for, har fint styr på selv (... not). Mit indlæg hæfter sig blot ved, at man får handlet i tide. Det nytter intet, at man til sommer skal give de første minutter til fire vigtige positioner. Heller ikke i det tilfælde at der slet ikke venter europæiske kampe. Lige nu er man knap nok en top 6 klub i Danmark - der er ikke råd til en blød og famlende opstart.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #290
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Hvis der findes et tidspunkt hvor spillere kan ligge deres behov for en stor løncheck på hylden, så er det 6 måneder før et evt. VM.

    Med tanke på hvor lidt succes en mand som Victor Fischer har haft i bundesligaen, skulle man mene det ville være tæt på oplagt at prøve at få ham hjem, Nicolaj style.

    Verbic er hot. Og træt af København/superligaen. Dette må kunne udnyttes maksimalt. Sælg Verbic for de min. 20 mio han er værd, med 18 måneder tilbage af sin kontrakt, og hiv fischer ind til at fylde vores venstre side ud. Han må under ingen omstændigheder ende op i Bøf, og gør han det, vil jeg aldrig tilgive vores ledelse for ikke at punge det dobbelte ud af hvad de kan tilbyde.

    Ham og Boilesen, kan sammen spille sig til faste pladser på et VM hold. Lad dem gøre det. Giv os et mesterskab, og en nice tur i i CL 19/20, og så kan han sendes til Italien efterfølgende.

    Matic har drivet til at være en god felt til felt spiller for os, og selvom han aldrig bliver Delaney da han var bedst, så tror jeg han vil kunne gøre op for at ha' en lidt mere offensiv venstrekant på holdet, end ståle nødvendigvis er fan af. Så kan Falk spille den højre side, selvom det måske ikke er den plads han er bedst på. Han er idet mindste god for fight alle 90 minutter, både offensivt og defensivt.
    -------Santander - Pieros
    Fischer----------------------Falk
    --------Matic/Kvist - Zeca
    ---Boile - Lüftner - Erik - Ankersen

    Burde kunne spille et rimeligt resultat hjem til os i foråret. Dette Kræver kun 1 transfer. Og tid til at få forsvaret til at spille sig på plads. Hvad man gør med målmanden har jeg ingen idé om. Tænker at et VM burde kunne få Robin til at oppe sit game. Og så vil han kunne sælges for en del flere penge end han kan pt.
    Santander vil gerne videre i sin karriere, det betyder et forår hvor han spiller sig ud. Ellers kan blive et år mere. Han har kontrakt til 2020, så han skal holde sin kæft og spille godt.
    Zeca og Pieros har gejst som få på holdet. De vil gøre alt de kan for at få succes. Kvist skal oppe sig, og burde kunne finde motivation til at komme i omdrejninger et sidste halvt/helt år, før han går på pension.

    Lüftner har et kæmpe talent. Specielt i sit hovedspil, og vi har set hvor god Erik Johansson kan være. Boile må meget gerne holde sig skadesfri. Ankersen vil gerne vil VM, og bliver konstant bedre desto flere kampe han får i benene.

    Alt i alt er jeg optimist, og sætter min lid til at de spillere vi har + 1 eller 2 mere vil være nok til at skaffe os en hæderlig placering. En pokalsejr, 2 gange tæv til bøf i ligaen så jyderne vinder, og en 3. plads. Det må være fint. Så kan vi ta' skabet hjem næste sæson igen.

    Det handler i høj grad om motivation, og hvis ikke en halvsæson som den vi har været i gang med, kan få vores spillere til at nosse sig sammen, så skal der ske noget drastisk. Ingen kan bebrejde folk for at blive "trætte" efter en succes sæson, men alle kan bebrejde de samme for ikke at kunne nosse sig sammen til foråret + næste år. Der er ikke flere undskyldninger..
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  10. #291
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Det lyder jo meget nemt det der sportchefhalløj. Vi skal bare sælge spiller A, B, C og købe spiller 1, 2, 3 og så kører det :-)

    Jeg tror der er flere udfordringer med det ovenstående bud på Fischer, og jeg har vist nævnt dem før.

    1)
    Jeg tror ikke, at Fischer ser sig permanent i en dansk klub på nuværende tidspunkt.

    2)
    Selv hvis Fischer kunne være frisk på en lejeaftale for foråret, så har jeg svært ved at se formålet ud fra FCKs syn. Ja hvis man kan få en realistisk købsoption, men det kan jeg slet ikke se, at hverken Mainz eller Fischer selv er interesseret i inden et VM.

    Som jeg har skrevet før, så er både FCM og BIF meget mere sandsynlige til sådan et kort lejeophold, idet de kommer til at satse stort på guldet. Vi skal til at bygge noget op, og har ikke brug for en Fischer i 6 måneder.

    Man kan selvfølgelig se anderledes på sagen til sommer, hvis Fischer stadig ikke spiller. Så kunne en permanent aftale måske godt være en mulighed. Samtidig kunne man måske også lige skæve til kollegaen Emil Berggrens situation i klubben. Han har meget af det vi mangler i fysik, hovedspil og målfarlighed og er stadig forholdsvis ung. Han har været meget skadet men er lige kommet tilbage med 2 mål efter to indskiftninger. Hvis han ikke er en mand, som Mainz vil satse på, og hvis Mainz rykker ned - hvilket er meget sandsynligt - så kan han måske også lokkes til KBH. Ellers bliver han sikkert det typiske FCM-køb som erstatning for Lange Poul eller Sørloth og bliver en stor succes.

    Og så lige en ting mere mht Fischer. Jeg tror egentlig ikke, at han ser sig selv om kant i en 442. Kommer han til os, så bliver det nok som angriber.

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #292
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det lyder jo meget nemt det der sportchefhalløj. Vi skal bare sælge spiller A, B, C og købe spiller 1, 2, 3 og så kører det :-)

    Jeg tror der er flere udfordringer med det ovenstående bud på Fischer, og jeg har vist nævnt dem før.

    1)
    Jeg tror ikke, at Fischer ser sig permanent i en dansk klub på nuværende tidspunkt.

    2)
    Selv hvis Fischer kunne være frisk på en lejeaftale for foråret, så har jeg svært ved at se formålet ud fra FCKs syn. Ja hvis man kan få en realistisk købsoption, men det kan jeg slet ikke se, at hverken Mainz eller Fischer selv er interesseret i inden et VM.

    Som jeg har skrevet før, så er både FCM og BIF meget mere sandsynlige til sådan et kort lejeophold, idet de kommer til at satse stort på guldet. Vi skal til at bygge noget op, og har ikke brug for en Fischer i 6 måneder.

    Man kan selvfølgelig se anderledes på sagen til sommer, hvis Fischer stadig ikke spiller. Så kunne en permanent aftale måske godt være en mulighed. Samtidig kunne man måske også lige skæve til kollegaen Emil Berggrens situation i klubben. Han har meget af det vi mangler i fysik, hovedspil og målfarlighed og er stadig forholdsvis ung. Han har været meget skadet men er lige kommet tilbage med 2 mål efter to indskiftninger. Hvis han ikke er en mand, som Mainz vil satse på, og hvis Mainz rykker ned - hvilket er meget sandsynligt - så kan han måske også lokkes til KBH. Ellers bliver han sikkert det typiske FCM-køb som erstatning for Lange Poul eller Sørloth og bliver en stor succes.

    Og så lige en ting mere mht Fischer. Jeg tror egentlig ikke, at han ser sig selv om kant i en 442. Kommer han til os, så bliver det nok som angriber.
    Meget enig. Ville holde meget af at få Fischer til FCK, men han passer ikke ind i Ståles filosofi. Han er ikke fysisk nok til angrebet, og han er for meget angriber til at spille på kanten i Ståles 4-4-2. Så kan man håbe på en ny træner med en anden filosofi, men der skilles vores veje jo nok. ;-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. #293
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Meget enig. Ville holde meget af at få Fischer til FCK, men han passer ikke ind i Ståles filosofi. Han er ikke fysisk nok til angrebet, og han er for meget angriber til at spille på kanten i Ståles 4-4-2. Så kan man håbe på en ny træner med en anden filosofi, men der skilles vores veje jo nok. ;-)
    Ja det gør de nok. :-)
    Men jeg kan faktisk godt se ham her både som angriber og kantspiller (hvis han gider). Mon ikke han vil passe godt sammen med en Santander?

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #294
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    4

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Angående Fischer: Ståle var ude og sige, at vi forsøgte at hente ham i sommers, men han var for dyr. Det vidner i hvert fald om, at Ståle godt kunne se ham fungere i vores system. Tror dog ikke, at det bliver som kant, men i angrebet. Her er spørgsmålet bare, om vi i stedet ikke trænger til en erstatning for Santander med tanke på hans formentlige afgang til sommer. Jeg tror en Pavlovic skal sælges, før man henter en type som Fischer.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #295
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja det gør de nok. :-)
    Men jeg kan faktisk godt se ham her både som angriber og kantspiller (hvis han gider). Mon ikke han vil passe godt sammen med en Santander?
    Jo, bestemt. Men det kræver vel et opgør med dogmet om to kampvogne oppe foran. Man kan håbe, at Ståle er ved at bløde op på den front.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. #296
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Jeg snakker for den største del for at holde på truppen, så det vel ikke fordi jeg gik fuldstændig fodbold manager i den i min hyggelige natlige brandert ;)

    Fischer er en mand der formodentlig gerne vil til VM, og en af de spillere der rent faktisk har muligheden for det med et succesfuldt forår. Jeg kunne udemærket forstille mig at han var ved at være træt af at fucke sin karriere op i diverse udenlandske ligaer. Din tro vs min forstilling. Det er hårde fakta der bliver lagt på bordet her! ;p
    Når jeg siger Nicolaj Jørgensen style, så mener jeg selvfølgelig også med en købsoption. Han kan ikke være meget mere end 20 mio værd efterhånden, og Mainz kan vel ikke rigtig bruge VM som et argument, da han skal til at spille på for at være i nærheden af Danmarks trup. Noget det ikke virker til at han kommer til i Tyskland.

    2½ år i FCK, og så skydes videre. Det er en fair deal for begge parter.

    Vi har flere penge at gøre godt med end Midtjylland, men det kan så klart ha' en indflydelse at han kom derfra. Vi har også en Boilesen, som han har spillet med i Ajax. Dette kunne tale til vores fordel.
    Men at han skulle finde Bøfs "gammel skole system" mere interessant, det er jeg ikke sikker på. Og tror ikke han går fandens meget op i om han kommer til at spille med om DM, i det næste halve år.

    Vi har før spillet med en ret så offensiv venstrefløj, og har du kvalitet nok, og en central midt der vejer op for de defensive mangler, så tror jeg heller ikke det skulle blive et problem - selv under ståle.
    Skulle han komme som angriber, ville han enten skulle erstatte Santander, eller smide Pieros på bænken. Og eftersom Pieros ikke en Targetman per se, så er det svært at se ham i vores angreb, ihvertfald ikke hvis vi skal forstille os at blive ved med at spille med en sådan, givet dit Berggren bud. Ståle sagde i fanradioen, at det ikke er en nødvendighed for ham, og jo, så kunne han godt spille deroppe.

    Det er fint at du har skrevet ting før, men ændre ikke rigtig på at du ikke har nogen idé om din tro er korrekt, ligegyldig hvor mange gange du skriver det.


    Eftersom dette er blevet en komplet ligegyldig gang "Jeg tror, jeg mener, jeg kunne godt tænke mig" tråd, så er mit bud vel lige så godt som dit Kasper. Så tonen i dit indlæg kunne med fordel ha' været en smule bedre, uden at din holdning til mit forslag var gået tabt. :)
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  19. #297
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jo, bestemt. Men det kræver vel et opgør med dogmet om to kampvogne oppe foran. Man kan håbe, at Ståle er ved at bløde op på den front.
    Ja, men den ide sluttede vel også, da Ståle hentede Pieros i stedet for Corner. For godt nok er ingen af vores angribere små (bortset fra Carlo), men det er vel kun Santander der er en rigtig tankcenterforward. Fischer er vist heller ikke et lille nips som f.eks. Santin og Nordstrand, så jeg kan sagtens se ham indgå i vores koncept.

  20. #298
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Fischer spillede venstre wing i Ajax' 4-3-3 system. Det passer egentlig fint med FCK's typiske kantspiller, som skal kunne trække ind i banen og kombinere for at give plads til en fremstormende back. Noget, vi ser fra Falk og Verbic, og tidligere har set med Kusk og Toutouh, dengang de spillede godt. Og Fischer ville også passe fint ind i Ståles udtalelse i Fanradioen, om at vi skal hente en spiller til start-11'eren de næste 2-3 transfervinduer, samt at vi får noget skandinavisk kultur ind på holdet. Så er spørgsmålet, om Fischer ser det som attraktivt at spille i FCK og Danmark, når modstanderne hedder SønderjyskE, OB og Silkeborg, og når europæisk bold i næste sæson er langt fra sikkert.

    Noget andet er, at vi tit har snakket om at få Erik tilbage til foråret. Men en sådan skade tager mellem 6 og 9 måneder at komme sig fra, har de angivet på FCK.dk. Det er altså et stort spænd, når forårssæsonen samtidig varer 3½ måned. Og Lüftner er pt. 1 gult kort fra karantæne. Så mon ikke der skal en ny midterforsvarer til, som kan indtræde i start-11'eren, og dermed aflaste Vavro og Lüftner, indtil Erik er helt klar?

    Til gengæld tror jeg ikke, man vil afskibe Matic lige med det samme. Blandt andet pga. Keitas skade, men også fordi han er den centrale midtbanespiller, som er mest offensivt minded. Men viser han ikke fremgang i foråret, tror jeg også, han forlader klubben til den tid.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #299
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Ailton Se meddelelser
    Jeg snakker for den største del for at holde på truppen, så det vel ikke fordi jeg gik fuldstændig fodbold manager i den i min hyggelige natlige brandert ;)

    Fischer er en mand der formodentlig gerne vil til VM, og en af de spillere der rent faktisk har muligheden for det med et succesfuldt forår. Jeg kunne udemærket forstille mig at han var ved at være træt af at fucke sin karriere op i diverse udenlandske ligaer. Din tro vs min forstilling. Det er hårde fakta der bliver lagt på bordet her! ;p
    Når jeg siger Nicolaj Jørgensen style, så mener jeg selvfølgelig også med en købsoption. Han kan ikke være meget mere end 20 mio værd efterhånden, og Mainz kan vel ikke rigtig bruge VM som et argument, da han skal til at spille på for at være i nærheden af Danmarks trup. Noget det ikke virker til at han kommer til i Tyskland.

    2½ år i FCK, og så skydes videre. Det er en fair deal for begge parter.

    Vi har flere penge at gøre godt med end Midtjylland, men det kan så klart ha' en indflydelse at han kom derfra. Vi har også en Boilesen, som han har spillet med i Ajax. Dette kunne tale til vores fordel.
    Men at han skulle finde Bøfs "gammel skole system" mere interessant, det er jeg ikke sikker på. Og tror ikke han går fandens meget op i om han kommer til at spille med om DM, i det næste halve år.

    Vi har før spillet med en ret så offensiv venstrefløj, og har du kvalitet nok, og en central midt der vejer op for de defensive mangler, så tror jeg heller ikke det skulle blive et problem - selv under ståle.
    Skulle han komme som angriber, ville han enten skulle erstatte Santander, eller smide Pieros på bænken. Og eftersom Pieros ikke en Targetman per se, så er det svært at se ham i vores angreb, ihvertfald ikke hvis vi skal forstille os at blive ved med at spille med en sådan, givet dit Berggren bud. Ståle sagde i fanradioen, at det ikke er en nødvendighed for ham, og jo, så kunne han godt spille deroppe.

    Det er fint at du har skrevet ting før, men ændre ikke rigtig på at du ikke har nogen idé om din tro er korrekt, ligegyldig hvor mange gange du skriver det.


    Eftersom dette er blevet en komplet ligegyldig gang "Jeg tror, jeg mener, jeg kunne godt tænke mig" tråd, så er mit bud vel lige så godt som dit Kasper. Så tonen i dit indlæg kunne med fordel ha' været en smule bedre, uden at din holdning til mit forslag var gået tabt. :)
    Min indledende kommentar var nu ikke specifikt rettet mod dig, men mere mod alle os mandagstrænere generelt.

    Det er jo rent gætværk fra vores begges sider. Jeg tror bare helt generelt ikke, at det er let at hente spillere med VM-potentiale på faste aftaler et halvt år før VM. Så giver det meget mening for spilleren at vente, idet hans markedsværdi potentielt kan stige enormt, imens hans værdi næppe falder meget. En undtagelse kunne være en ældre spiller som Granqvist, der angivelig vil hjem til Helsingborgsområdet uanset hvad.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #300
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jo, bestemt. Men det kræver vel et opgør med dogmet om to kampvogne oppe foran. Man kan håbe, at Ståle er ved at bløde op på den front.
    Der er næppe tale om et dogme. Har vi nogensinde gjort det før Cornelius og Santander? Og var det overhovedet en del af planen dengang? Havde det været et dogme vil jeg vove den påstand, at vi aldrig havde købt Pieros.

  25. De følgende 8 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •