Side 21 af 85 FørsteFørste ... 11181920212223243171 ... SidsteSidste
Viser resultater 301 til 315 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #301
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Vores hold skriger efter fart og teknik. Pt. er det en joke når Pieros, Pavlovic eller Santander løber i dybden. Det har stort set kun fungeret mod Helsingør... Vi skal kunne straffe modstanderen på deres høje pres, og samtidig have en som kan tage et træk i feltet uden at miste bolden.

    En Santin med fart. En Zuma i topform! Eller noget deromkring.... Det burde være det mest simple at finde i Sydamerika, det er jo med afstand den angriber de producere flest af.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #302
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Spillerne går på juleferie lige efter EL-lodtrækningen, og er først tilbage igen til træningsopstart den 8. januar. I den periode gætter jeg på, at to nyindkøb bliver præsenteret. En inden for denne uge, og en lige inden opstarten. Normalt præsenterer vi nye spillere i januar omkring opstarten eller i slutningen af transfervinduet, men med henblik på Ståles annoncerede oprydning, og at vi starter sæsonen med betydende kampe allerede 4. februar, mon ikke man så går efter, at handlerne er tidligt på plads?

  4. #303
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Spillerne går på juleferie lige efter EL-lodtrækningen, og er først tilbage igen til træningsopstart den 8. januar. I den periode gætter jeg på, at to nyindkøb bliver præsenteret. En inden for denne uge, og en lige inden opstarten. Normalt præsenterer vi nye spillere i januar omkring opstarten eller i slutningen af transfervinduet, men med henblik på Ståles annoncerede oprydning, og at vi starter sæsonen med betydende kampe allerede 4. februar, mon ikke man så går efter, at handlerne er tidligt på plads?

    Jeg er pr. natur ret pessimistisk, men jeg håber da du har ret. Jeg tænker, at eventuelle transferfri spillere vil kunne præsenteres snart. Spillere der skal købes har nok lidt længere udsigter.

    Min naturlige pessimisme forudser dog et forholdsvist dødt vindue (jeg tror maks der hentes en mand), hvor vi næppe handler meget jr. Ståles kommentarer om, at vi får nye spillere i kraft af dem, der vender tilbage fra skader.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #304
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    201

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Er jeg den eneste der efterhånden mener at en ny 1. målmand burde være en top-prioritet?
    i forhold til Robins evner, så JA han laver nogle gode redninger og har et generelt højt bundniveau i forhold til kassen.
    Men jeg synes han med sin erfaring og alder, bærer et stort ansvar for at styre sit forsvar meget bedre. Ja jeg er med på det er 2 relativt unge og nye centerforsvarer vi har, men netop derfor gør de jo også hvad der "bliver sagt". Men det er som om det egentlig mere er Boilesen der prøver at styre forsvaret og ikke Robin.

    Alt i alt så er det IMO faktisk kun: Boilesen, Verbic og Santander der virkelig gør en (positiv) forskel på holdet, som det er nu!

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #305
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Hougaard Se meddelelser
    Er jeg den eneste der efterhånden mener at en ny 1. målmand burde være en top-prioritet?
    i forhold til Robins evner, så JA han laver nogle gode redninger og har et generelt højt bundniveau i forhold til kassen.
    Men jeg synes han med sin erfaring og alder, bærer et stort ansvar for at styre sit forsvar meget bedre. Ja jeg er med på det er 2 relativt unge og nye centerforsvarer vi har, men netop derfor gør de jo også hvad der "bliver sagt". Men det er som om det egentlig mere er Boilesen der prøver at styre forsvaret og ikke Robin.

    Alt i alt så er det IMO faktisk kun: Boilesen, Verbic og Santander der virkelig gør en (positiv) forskel på holdet, som det er nu!
    Vi mangler vel reelt et helt nyt hold, der kan finde ud af at spille med lange bolde og indlæg.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #306
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er pr. natur ret pessimistisk, men jeg håber da du har ret. Jeg tænker, at eventuelle transferfri spillere vil kunne præsenteres snart. Spillere der skal købes har nok lidt længere udsigter.

    Min naturlige pessimisme forudser dog et forholdsvist dødt vindue (jeg tror maks der hentes en mand), hvor vi næppe handler meget jr. Ståles kommentarer om, at vi får nye spillere i kraft af dem, der vender tilbage fra skader.
    Det ville ikke undre mig hvis man startede konkrete forhandlinger med nye spillere for flere måneder siden hvor alle kunne se at den nuværende trup ikke kunne spille med om mesterskabet. Jeg tror at der er gode chancer for at der bliver præsenteret et par nye spillere ret tidligt i vinduet.

  11. #307
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Hougaard Se meddelelser
    Er jeg den eneste der efterhånden mener at en ny 1. målmand burde være en top-prioritet?
    Enig. Er der nogen som har nogle gode bud på hvilke målmænd der er attraktive for os og realistiske at hente?
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  12. #308
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Enig. Er der nogen som har nogle gode bud på hvilke målmænd der er attraktive for os og realistiske at hente?
    Grytebust hos OB.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #309
    Tilmeldingsdato
    Jan 2005
    Indlæg
    113

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Jesse Joronen Horsens

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #310
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Ifølge den her: https://www.expressen.se/kvallsposte...av-pl-klubbar/ får Robin og Verbic lov til at smutte allerede nu til vinter. Jeg har dog lidt svært ved at se, om det er rigtigt, eller om de har misforstået planen med at sælge til sommer. Det lyder dog ganske plausibelt, at Robin er blevet lovet et slag nu til vinter.
    Under alle omstændigheder gør det jo ikke vigtigheden af at hente en ny målmand mindre. Man må også være på jagt efter mindst en og gerne to kantspillere.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #311
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ifølge den her: https://www.expressen.se/kvallsposte...av-pl-klubbar/ får Robin og Verbic lov til at smutte allerede nu til vinter. Jeg har dog lidt svært ved at se, om det er rigtigt, eller om de har misforstået planen med at sælge til sommer. Det lyder dog ganske plausibelt, at Robin er blevet lovet et slag nu til vinter.
    Under alle omstændigheder gør det jo ikke vigtigheden af at hente en ny målmand mindre. Man må også være på jagt efter mindst en og gerne to kantspillere.
    Jes Mortensen har været ude at afvise det, og siger Ståle er blevet fejlciteret. https://twitter.com/JesMortensen/sta...37362600251393

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #312
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Jes Mortensen har været ude at afvise det, og siger Ståle er blevet fejlciteret. https://twitter.com/JesMortensen/sta...37362600251393
    Skal han vel gøre

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #313
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Det er vel ikke Ståle der er blevet fejlciteret, så meget som det er en artikel der er blevet fejloversat. De linker jo direkte til den EB artikel de tager fra og der siger Ståle på ingen måde at de to får lov til at smutte til vinter, bare at de kommer videre fra klubben. Den svenske artikel er også blevet rettet nu.

  23. #314
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Hougaard Se meddelelser
    Alt i alt så er det IMO faktisk kun: Boilesen, Verbic og Santander der virkelig gør en (positiv) forskel på holdet, som det er nu!
    Rasmus Falk.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  24. De følgende 10 brugere er enige:

  25. #315
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af jensenqwqe Se meddelelser
    Angående Fischer: Ståle var ude og sige, at vi forsøgte at hente ham i sommers, men han var for dyr. Det vidner i hvert fald om, at Ståle godt kunne se ham fungere i vores system.
    Ståle kan jo se mange spøjse typer i hans system. Han har f.eks. ofte et godt øje til de vævre, kreative typer, som ikke begår sig særlig godt i hans system. Ser ikke Fischer som den target man-type, der gør sig bedst i FCK.

    Fischer kandiderer vel efterhånden også til betegnelsen evighedstalent. Han vil sikkert være dyr, og nok også for dyr ift., hvad han kan bidrage med nu og her. Vi har ikke behov for flere talenter, men sikre forstærkninger til startopstillingen.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •