Viser resultater 1 til 15 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #86
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Skal ikke kunne svare på Gulds vegne, men en af grunden til at Solskjær kunne være interessant skyldes vel reelt. Han har spillet på højere niveau, haft bedre trænere og prøvet mere på egen krop ift. Ståle?
    Dertil, kunne jeg personligt godt tænke mig at se lidt ændringer i vores spillestil.
    Hvilket jeg håber en ny træner kan bringe, hvorfor skal man ikke kunne spille underholdende fodbold selvom man har en beton defensiv?
    Har aldrig forstået man skal gå på kompromis med det ene, for at få det andet.
    Altså Solskjær har spillet i Manchester United, samt Molde. Ikke fordi det er dårligt, men når man ser folk herinde snakker om David Nielsen, og Kasper Hjulmand, så ser jeg også langt hellere Solskjær, men når det så er sagt, er der rent faktisk nogen der kan sige hvad Solskjær kunne bringe til klubben? Hvordan er hans stil m.v.? Ellers er det jo bare tilfældigt at tage et flot navn op af hatten, Ryan Giggs kunne da også være en fin mand så at få ind?

    Jeg er helt med på det at det kunne være godt at få en ny træner ind, men jeg ønsker bare at nogle kan forklare hvorfor det lige er X person de ønsker. Specielt Solskjær, som jeg personligt ingen viden har om hvordan hans træner egenskaber er.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •