Side 33 af 85 FørsteFørste ... 23303132333435364383 ... SidsteSidste
Viser resultater 481 til 495 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #481
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Man kan sige, at Mainz med transfersum og løn har på nuværende tidspunkt brugt 3,4 mio. euro på Fischer.

    Hvis vi med et 6 måneders lejeophold dækker hans løn i perioden, kan man vel lave en købsoption, som siger 1,5 mio. euro, har vi reelt givet lige under 2 mio. euro for ham, og har reduceret Mainz' tab til ca. 1,5 mio. euro. De slipper for en lønafskrivning på cirka det samme beløb for en spiller, der ikke fungerer hos dem.

    Så kan vi sælge ham igen efter 2 år for minimum 30 mio. kr., hvis vi skal have dækket udgiften for ham ift. løn osv., hvis han skal have samme løn som i Mainz. Men mon ikke han vil kunne overleve en mindre lønnedgang for (mere eller mindre) fast spilletid?

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #482
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    "Pavlovics statistik ser faktisk ikke dårlig ud, så her må vi håbe på en klub, der ikke har set ham specielt meget, bider på - f.eks. en rig midterklub i Rusland" ..

    Der findes vel ingen klubber i den verden vi lever i nu, der ikke "ser specielt meget" på den spiller de er interesseret i. Det ville være fantastisk, hvis vi kunne ramme break-even på Pavlo, men det tvivler jeg på er realistisk. Tror vi ender med at miste penge på ham, hvis vi sælger ham i vinter eller til sommer ....

  4. #483
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18


  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #484
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    58

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    For et år siden skrev den hollandske journalist Mike Verwejj følgende om Fischer da han skiftede til Middlesborough: 'As big a talent as Christian Eriksen with lungs like a horse".
    Derudover skal vi ikke undervurdere hvilket potentiale Fischer viste for år tilbage. Et udsnit af hans mål kan ses her: https://www.youtube.com/watch?v=2Wz-d7SowcM

    Han har 24 mål i 79 kampe for Ajax i Eresdivisionen.
    Skader har dog gjort at han først relativ sent kom væk fra Ajax. Desværre uden succes.

    Han er vel den ideelle dansker at hive hjem fra udlandet. Særligt grundet den positive arrogance som vi savner noget efter Zanka, Delaney og NJ har søgt andre græsgange.

    Hvis vi kan hente Fischer skal vi i min optik ikke tøve.

    Chancen bliver nok ikke mindre efter at Mainz har hentet det tidligere FCK-prospect Anthony Ujah tilbage til klubben.
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...r-ujah-i-kina/

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #485
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Lidt fra egen andedam: Leipzig lurer åbenbart på et af vores talenter: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ave-fck-talent

    Jeg kender ikke drengen (måske der er en, som kan gøre os lidt klogere), men mon ikke en klub som Leipzig får deres vilje, hvis de virkelig vil have ham. Er ved at være godt og grundig træt af, at vi ikke kan holde på de helt store talenter. Øv

    Ps
    Jeg gider ikke rigtig tage endnu en diskussion om hvorvidt Ståle ikke giver de unge chancen....for det gør han ;-)

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #486
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Lidt fra egen andedam: Leipzig lurer åbenbart på et af vores talenter: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ave-fck-talent

    Jeg kender ikke drengen (måske der er en, som kan gøre os lidt klogere), men mon ikke en klub som Leipzig får deres vilje, hvis de virkelig vil have ham. Er ved at være godt og grundig træt af, at vi ikke kan holde på de helt store talenter. Øv

    Ps
    Jeg gider ikke rigtig tage endnu en diskussion om hvorvidt Ståle ikke giver de unge chancen....for det gør han ;-)
    Jeg håber da i den grad at han fortsætter i Kbh. Det vil harmonere meget dårligt med strategien om at få implementeret flere egenproducerede spillere til førsteholdet. Selvfølgelig har alting sin pris, og er han et lige så stort et talent som Victor Jensen, er det svært, næsten umuligt at holde på de største talenter. Omvendt, hvis det bliver endnu en Nikolas Nartey-historie, vil det være super kedeligt. Det er talenter i den størrelsesorden der gerne skal banke på til en startplads på førsteholdet. Min bekymring går på, at de næststørste talenter ikke er gode nok, da de trods alt kæmper mod landsholdsspillere, såfremt de skulle komme i nærheden af førsteholdet.

  11. #487
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Omvendt, hvis det bliver endnu en Nikolas Nartey-historie, vil det være super kedeligt.
    Hvad mener du med dette?

  12. #488
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser

    Jeg kender ikke drengen (måske der er en, som kan gøre os lidt klogere)
    Han er omtrent et ligeså stort talent som Nartey, men i mine øjne ikke et ligeså stort talent som Victor Jensen.

    Nartey (som jo er begyndt at spille i Bundesligaen nu) er foran dem begge lige nu (hans fremragende fysik spiller helt klart ind her), men det ville overraske mig, hvis Victor Jensen ikke ender i en af de absolut største klubber i verden.

    I forhold til Mads Bidstrup, så ser jeg ham lidt som en Marco Verratti-type. Han er først og fremmest ekstremt klog, og så er han teknisk dygtig, og arbejder for sagen. Han er ret klejn, men spiller så modent, at han på banen fremstår 3-4 år ældre. Han skal nok blive rigtigt rigtig dygtig, og jeg håber selvfølgelig også på at det bliver hos os de første år af hans seniorkarriere! Han er desuden anfører på hans ungdomslandshold, hvor at han er en af, hvis ikke det største talent pt.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #489
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Hvad mener du med dette?
    Som jeg har forstået hans afgang, så hang det bl.a. sammen med, at han ikke hurtigt nok kunne komme i betragtning til førsteholdet. Han skulle efter sigende have haft brug for noget mere udfordring.
    Man kan ihvertfald konstatere, at han allerede har fået debut i Bundesligaen, og måske nok ganske tidligt, kunne være bragt i spil til førsteholdet i Kbh. Men sådan skulle det ikke være.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #490
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Han er omtrent et ligeså stort talent som Nartey, men i mine øjne ikke et ligeså stort talent som Victor Jensen.

    Nartey (som jo er begyndt at spille i Bundesligaen nu) er foran dem begge lige nu (hans fremragende fysik spiller helt klart ind her), men det ville overraske mig, hvis Victor Jensen ikke ender i en af de absolut største klubber i verden.

    I forhold til Mads Bidstrup, så ser jeg ham lidt som en Marco Verratti-type. Han er først og fremmest ekstremt klog, og så er han teknisk dygtig, og arbejder for sagen. Han er ret klejn, men spiller så modent, at han på banen fremstår 3-4 år ældre. Han skal nok blive rigtigt rigtig dygtig, og jeg håber selvfølgelig også på at det bliver hos os de første år af hans seniorkarriere! Han er desuden anfører på hans ungdomslandshold, hvor at han er en af, hvis ikke det største talent pt.
    Lige sådan type vi savner på vores hold... Men vi kommer nok ikke til at se ham i Superligaen men ville være sjovt at se om han kunne klare sig i Superligaen fra næste sæson... Ala Nartey som har fået hans første minutter i Bundesligaen

  17. #491
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,428

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-i-rb-leipzig/

    Celtic har hentet Compper, hvilket betyder at det måske er muligt at få fat i Sviatchenko.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #492
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Ståle har reageret lidt på Leipzigs tilnærmelser: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...aktion/6968340

    Jeg havde måske håbet på en reaktion ala "det kan de godt glemme, han er et stort talent og indgår i vores planer.....". Nu lyder det næsten som om, at Ståle dårligt kender ham. Men ok, det er nok umuligt at tolke på hans kommentar. Ståle lyder måske mest af alt juletræt :-)

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #493
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ståle har reageret lidt på Leipzigs tilnærmelser: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...aktion/6968340

    Jeg havde måske håbet på en reaktion ala "det kan de godt glemme, han er et stort talent og indgår i vores planer.....". Nu lyder det næsten som om, at Ståle dårligt kender ham. Men ok, det er nok umuligt at tolke på hans kommentar. Ståle lyder måske mest af alt juletræt :-)
    Hvem ville ikke være træt hvis man skulle gennemse alle vores kampe igen.


  22. #494
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ståle har reageret lidt på Leipzigs tilnærmelser: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...aktion/6968340

    Jeg havde måske håbet på en reaktion ala "det kan de godt glemme, han er et stort talent og indgår i vores planer.....". Nu lyder det næsten som om, at Ståle dårligt kender ham. Men ok, det er nok umuligt at tolke på hans kommentar. Ståle lyder måske mest af alt juletræt :-)
    Det har altid været FCKs ageren bevidst IKKE at hype unge spillere for derved ikke at lægge unødigt pres på dem. Vi havde jo nærmest heller aldrig hørt Ståle udtale sig i pressen om Victor Jensen, før han blev solgt til Ajax. Tror bestemt, at Ståle kender ham, han prøver bare at nedtone interessen fra mulige konkurrenter :-)

  23. De følgende 12 brugere er enige:

  24. #495
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Det har altid været FCKs ageren bevidst IKKE at hype unge spillere for derved ikke at lægge unødigt pres på dem. Vi havde jo nærmest heller aldrig hørt Ståle udtale sig i pressen om Victor Jensen, før han blev solgt til Ajax. Tror bestemt, at Ståle kender ham, han prøver bare at nedtone interessen fra mulige konkurrenter :-)
    Vi må da håbe det hænger sådan sammen.. Og at spilleren selv er bevidst om den kommunikationsstrategi.. Ellers må det unægtelig være umotiverende for knægten at læse "chefen for det hele" udtale sig sådan..

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •