Side 36 af 85 FørsteFørste ... 263334353637383946 ... SidsteSidste
Viser resultater 526 til 540 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #526
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...kke-faaet-loen

    Er det mon en mulighed? Han har kontraktudløb næste sommer.
    Den ligger lige til højrebenet den der. Sæt igang Ståle!

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #527
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Altså en spiller som blev solgt for 2 dage siden til Manchester City og udlånt til deres New York hold? Jeg har svært ved at se hvordan vi kommer ind i den nu her.
    Vi kommer heller ikke ind i noget nu, rygtet gik på vi og NYFC var ude efter ham. Han valgte City som vil udleje han til NYFC eller Girona eller en 3 af deres klubber rundt om i verden

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #528
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    18

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Mht. Medina Jesus - Er hans transfer til City blevet bekræftet? Hverken Manchester City eller Ny City har meldt noget ud?

  6. #529
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...kke-faaet-loen

    Er det mon en mulighed? Han har kontraktudløb næste sommer.
    Det er lovende, at der trods alt er så mange potentielle løsninger til midterforsvaret - Ragnar, Granqvist, Sviatchenko, endda Bjelland. Det sætter FCK i en noget bedre forhandlingsposition, i og med at man ikke er virkelig desperate for een specifik spiller. Hvis Ragnar ikke vil blive i Rusland, ikke tilbage til Fulham og har kontraktudløb til sommer, er det vel ret oplagt at hente ham enten nu for en slik eller gratis til sommer - sidstnævnte kan jo gøres helt uden at kommunikere og forhandle med Fulham. At Ragnar har en ambition om PL tror jeg ikke er relevant nu, da det er ret usandsynligt, et hold vil satse på ham, hvis han ikke kan bruges i Fulham. IMO kan vi godt nøjes med Johansson, Vavro og Lüftner i foråret, hvis det betyder, at enten Ragnar eller Granqvist kommer til sommer.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  8. #530
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Det er lovende, at der trods alt er så mange potentielle løsninger til midterforsvaret - Ragnar, Granqvist, Sviatchenko, endda Bjelland. Det sætter FCK i en noget bedre forhandlingsposition, i og med at man ikke er virkelig desperate for een specifik spiller. Hvis Ragnar ikke vil blive i Rusland, ikke tilbage til Fulham og har kontraktudløb til sommer, er det vel ret oplagt at hente ham enten nu for en slik eller gratis til sommer - sidstnævnte kan jo gøres helt uden at kommunikere og forhandle med Fulham. At Ragnar har en ambition om PL tror jeg ikke er relevant nu, da det er ret usandsynligt, et hold vil satse på ham, hvis han ikke kan bruges i Fulham. IMO kan vi godt nøjes med Johansson, Vavro og Lüftner i foråret, hvis det betyder, at enten Ragnar eller Granqvist kommer til sommer.
    Desværre er Ragnar den af de 4 nævnte som jeg rent fodboldmæssigt klart mindst ønsker her.. Vi lavede et kongesalg på ham dengang vi skibede ham afsted, men synes han havde mange dårlige kampe dengang også.. Han bliver i hvert fald ikke den vi skal sætte vores lid til når bolden skal føres frem.. Han er en “no nonsense” type, der er brølstærk, men han mangler for mig at se teknik og fart.. På mange måder minder han egentlig om Luftner, dog med den væsentlige forskel, at han er mere komfortabel i et zoneforsvar. Men en herlig fyr, det er han, og står det mellem Ragnar eller ingen, så bliver det selvfølgelig et kæmpe ja tak herfra.

  9. De følgende 8 brugere er enige:

  10. #531
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Et mål er nok, hvis vi får et cleansheet... Ragner kan hjælpe meget på at skaffe cleansheets, og så kommer han med utrolig meget erfaring og en super udstråling. Han ville være en kanon makker til alle 3 stoppere! Og vigtigst så kan han spille zoneforsvar (!!!!!) samt kender systemet og har (forhåbentlig) kun 1 måneds indkøringsperiode.

  11. #532
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...er-en-afloeser

    Sportspsykologen stopper nu også. Officielt af familiemæssige årsager. Han er den anden træner på 4 måneder. Jeg spekulerer, og det kan selvfølgelig være, at jeg tager gruelig fejl, og at han f.eks. har en syg datter, men hvis man var virkelig glad for sit job, så tog man vel orlov i en periode indtil man var klar til at arbejde igen.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #533
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Et mål er nok, hvis vi får et cleansheet... Ragner kan hjælpe meget på at skaffe cleansheets, og så kommer han med utrolig meget erfaring og en super udstråling. Han ville være en kanon makker til alle 3 stoppere! Og vigtigst så kan han spille zoneforsvar (!!!!!) samt kender systemet og har (forhåbentlig) kun 1 måneds indkøringsperiode.
    Jeg husker Ragnar som boldmongol. Respektfuldt nej tak herfra.

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #534
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg husker Ragnar som boldmongol. Respektfuldt nej tak herfra.
    Hellere Ragnar end den svenske veteran Granqvist.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #535
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Hellere Ragnar end den svenske veteran Granqvist.
    Hvorfor? Kan du uddybe mere?

  18. #536
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Hvorfor? Kan du uddybe mere?
    Jeg kan af gode grunde ikke uddybe Req's holdninger, men jeg foretrækker også Ragnar, da han er typen som kan hive hele holdet med på sin fight, og det er efter min mening præcis det vi mangler. Derudover kender Ragnar klubben, og er allerede foran på points, da han tidligere har været god (Efter min mening), her.

    Jeg kender ikke det store til Granquist, men det svenske landshold er jo ikke helt skidt, jeg ved dog ikke hvor meget jeg er for at han skal trappe ned her. Hvis han kan løfte holdet skal han være mere end velkommen, men jeg kender ham som sagt ikke.

  19. #537
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Jeg kan af gode grunde ikke uddybe Req's holdninger, men jeg foretrækker også Ragnar, da han er typen som kan hive hele holdet med på sin fight, og det er efter min mening præcis det vi mangler. Derudover kender Ragnar klubben, og er allerede foran på points, da han tidligere har været god (Efter min mening), her.

    Jeg kender ikke det store til Granquist, men det svenske landshold er jo ikke helt skidt, jeg ved dog ikke hvor meget jeg er for at han skal trappe ned her. Hvis han kan løfte holdet skal han være mere end velkommen, men jeg kender ham som sagt ikke.
    Selvom jeg helt bestemt er fan af Ragnar, er Granqvist et niveau eller to over. Det er jo heller ikke for sjov at han lige har slået Zlatans mangeårige dominans, vedr. årets spiller i Sverige. Dette på trods af, at der render en Emil Forsberg rundt i Leipzig, som ellers har brilleret stort. Derudover er Granqvist en leder, med stort L.

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #538
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Grankvist passer også bedre her til jul. ��

  22. De følgende 5 brugere er enige:

  23. #539
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Selvom jeg helt bestemt er fan af Ragnar, er Granqvist et niveau eller to over. Det er jo heller ikke for sjov at han lige har slået Zlatans mangeårige dominans, vedr. årets spiller i Sverige. Dette på trods af, at der render en Emil Forsberg rundt i Leipzig, som ellers har brilleret stort. Derudover er Granqvist en leder, med stort L.
    Helt enig.. Eneste der trækker ned i forhold til Granquist er, at det nok først kan blive fra sommer af.. Jeg mener det er et must at vi får en ny spiller til den position allerede i januars.. Vavro-Luftner konstellationen vil unægteligt komme til at koste point i et forår hvor vi SKAL tilbage på sporet og kvalificere os til europæisk bold.. Erik J er vel ikke tilbage i fulde omdrejninger før midt på foråret tidligst?

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #540
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Helt enig.. Eneste der trækker ned i forhold til Granquist er, at det nok først kan blive fra sommer af.. Jeg mener det er et must at vi får en ny spiller til den position allerede i januars.. Vavro-Luftner konstellationen vil unægteligt komme til at koste point i et forår hvor vi SKAL tilbage på sporet og kvalificere os til europæisk bold.. Erik J er vel ikke tilbage i fulde omdrejninger før midt på foråret tidligst?
    Og at han på trods af sin fine karriere stadig ikke har stået under Ståle. Jeg er ikke ræd for at alle bliver som Melberg, men der er en indkøringsperiode til verdens sværeste 4-4-2 som ikke nødvendigvis er en succes. Pelle, Melberg, Larsson.

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •