Side 44 af 85 FørsteFørste ... 344142434445464754 ... SidsteSidste
Viser resultater 646 til 660 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #646
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Han udtaler jo desværre selv at pilen ikke peger mod DK, satme uheldig de ikke vil sælge ham i sommer og nu nærmest kaster ham væk. Han ville være drømme signeringen

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #647
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Men han udtaler også at han vil finde en klub, hvor han er sikker på spilletid. Selvfølgelig kan vi ikke LOVE ham det, men hvis han kigger på konkurrencen, så er vores klub noget nær en optimal løsning da konkurrenterne ikke har leveret helt optimalt. Samtidig får vi en del mere opmærksomhed fra medierne end en eller anden belgisk/fransk klub - og sikkert også landstræneren da der er andre danske landsholdspillere på holdet.
    Vi har tidligere været ude efter ham, og Ståle virker til at have villet strække sig ret langt (tidligere) for at få fat i Sviatchenko og mon ikke at han stadig vil det.

  4. #648
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Jeg vil tro, at såfremt vi virkelig vil have Sviatchenko, så får vi ham også. Med hans skade og derpå manglende spilletid i efteråret, så kan jeg ikke rigtigt se, at ret mange klubber mere attraktive end os kommer på banen. Her kan han blive nøglespiller på DKs største hold med en træner som beviseligt flere gange har været vild med at få ham til klubben, og som vil være klar til at bygge det hele op omkring ham. Samtidig må han have set på f.eks. Zanka, hvordan et par år i KBH kan ændre karrieren i en positiv retning og åbne porten til udlandet og landsholdet igen. Og han har jo åbenlyst tidligere mindst en gang været interesseret i at komme til os.
    Det eneste der egentlig tæller imod, er at vi ikke kan garantere europæisk fodbold næste sæson, hvilket virkelig er et problem mht at tiltrække gode spillere.

    Det helt store spørgsmål er derfor i mine øjne, om vi VIRKELIG gerne vil have ham. Selvom hans pris er faldet, så er købssum og ikke mindst løn m.m nok stadig en betragtelig udskrivning, og som der har stået i medierne, så er der måske andre steder på banen, hvor nødvendigheden er større. Samtidig må der være usikkerhed omkring hans bentøj, ligesom vi ikke aner hvilken form han er i, og hvor længe en topform vil vente på sig.
    Vil man binde så meget økonomi i det?

    Sidst men ikke mindst, så kan jeg godt være en smule i tvivl om, hvorvidt han har den profil vi leder efter pt. Vi købte med Vavro i stedet for Sviatchenko spilleren med potentiale, og er nu (såfremt vi overhovedet er i markedet efter en central forsvarer) måske mere på udkig efter en spiller som fra dag 1 udgyder respekt i omklædningsrummet og som straks sætter sig øverst i hierarkiet, som en Granqvist vil gøre. Jeg tager måske fejl, men jeg har aldrig set Sviatchenko som en voldsom stor leder, men mere som en spiller ala Erik Johansson.
    Det kan måske skabe lidt uro i vores tjekkisk/slovakiske hjørne at hive en Sviatchenko ind. En Granqvist med hans rutine og historik kan de nok acceptere at ende bag i køen til spilletid, men en Sviatchenko ringer nok ikke mange klokker.

    Om jeg håber, at man henter Sviatchenko ved jeg faktisk ikke. Jeg frygter nok (udover skader), at der vil være lang tid til topform, og det har vi ikke rigtig råd til. PÅ den anden side, så sidder man jo bare og håber at et eller andet sker, så vi kan få ordentlig gang i hjulene igen.

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #649
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det kan måske skabe lidt uro i vores tjekkisk/slovakiske hjørne at hive en Sviatchenko ind. En Granqvist med hans rutine og historik kan de nok acceptere at ende bag i køen til spilletid, men en Sviatchenko ringer nok ikke mange klokker.
    Hvis spillere som Vavro og Luftner ikke kan tåle, at komme bag i køen for en anden spiller som er bedre end dem skal de slet ikke være her. Hverken Luftner eller vavro har haft et særligt imponerende efterår, og når man spiller i en klub som FCK, så får det konsekvenser. Det er the name of the game som Ståle plejer, at sige.

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #650
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,855

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Kusk, Pavlovic og Matic væk!!! Rygter der får mig til at råbe "Jaaaaaaaaaa".

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...er-kasper-kusk

    Edit: Og ja, det er tynde rygter, men de varmer...

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #651
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    110

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Kusk, Pavlovic og Matic væk!!! Rygter der får mig til at råbe "Jaaaaaaaaaa".

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...er-kasper-kusk

    Edit: Og ja, det er tynde rygter, men de varmer...
    Tipsbladets kilde er Søren Sorgenfris blog. Dvs et sted hvor han som sædvanligt kan lukke alt det ud han vil. Vi snakker her selv samme kilde, der sendte Nico til Rusland. Følgende citat gør mig sikker på, at han blot sidder og skriver sine egne tanker og ikke information:
    "Pavlovic og Matic ventes ligeledes videresolgt....... De kan begge blive solgt her i løbet af januar, og FC København kan med en vis rimelighed forvente at få købsprisen tilbage for dem"

    Hvis vi på nuværende tidspunkt kan få det halve af det vi betalte for Matic, så er det godt solgt. Men herfra og så til "rimelig forvente købsprisen tilbage", der er stykke vej.

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #652
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Det er jo dårligt nok rygter, det er jo bare en mands tanker omkring transfersituationen..


  13. #653
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Zeca skulle eftersigende have anbefalet Ståle at hente en tidligere holdkammerat fra Panathinaikos der spiller i det centrale forsvar..
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...dsmand-til-fck

    Tipsbladet spekulerer i at det næppe sker, da vi er fint besat på positionen.. Jeg har læst denne “sandhed” indtil flere gange nu og jeg korser mig hver gang.. ikke at det er umuligt det er sådan vores sportslige ledelse ser situationen, men jeg kunne virkelig ikke være mere uenig.. Vi er rystende tyndt besat med Luftner og Vavro mens Erik J i foråret er et stort spørgsmålstegn.. Og smider vi Boilesen derind mangler der pludselig kvalitet på en anden position.. Jeg frygter virkelig et vindue hvor alt kommer til at handle om at forberede sig på sommerens afgange, og at vi dermed forsømmer at hæve kvaliteten i vores start 11’er, hvilket der virkelig er behov for.. Indtil videre har vi solgt vores bedste spiller og handlet ind på den position hvor der var aller mindst behov for det..

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #654
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    136

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Det er jo dårligt nok rygter, det er jo bare en mands tanker omkring transfersituationen..
    Uden at tage stilling til de pågældende rygter så er Søren Sorgenfri ikke bare en tilfældig mand, der trækker nogle tanker ud af røven. Han er i top tre over de danske sportsjournalister med bedst føling med, hvad der sker på transfermarkedet. Han har kilder i både klubber, udlandet og hos agenter.

    Men det er vigtigt at holde sig for øje, at bloggenikke er en traditionel nyhedsartikel, men mere en blog over, hvad vandrørerne siger.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #655
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Bliver interessant og se Hva som sker , men håber virkelig på en klar leder til forsvaret. Frygter vi går Ragnar desværre.

    En etterhånden ældre herre , uvenner med bolden men af fantastisk fighter.

  18. #656
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Rofl Se meddelelser
    Uden at tage stilling til de pågældende rygter så er Søren Sorgenfri ikke bare en tilfældig mand, der trækker nogle tanker ud af røven. Han er i top tre over de danske sportsjournalister med bedst føling med, hvad der sker på transfermarkedet. Han har kilder i både klubber, udlandet og hos agenter.

    Men det er vigtigt at holde sig for øje, at bloggenikke er en traditionel nyhedsartikel, men mere en blog over, hvad vandrørerne siger.
    Ja, han er aktiv. Men efter hans gamle makker Qureshi stoppede er han også den absolutte rygtesmed i den sportspresse (hvis han er en del af den). Der skydes med spredehagl og er lidt vel ofte udtryk for gætværk og personlige holdninger.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #657
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    John Guidetta er på vej væk fra Celta. En drømmesigning i min bog. Men også tæt på komplet urealistisk. Omvendt, så er sommerens VM en mulighed for at lokke de spillere, som er uden for rækkevidde. Er Pavlovic og/eller Pusic snart væk, så giver det god mening med ham.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #658
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Træningsstarten er sat forholdsvist sent på mandag, altså kl. 14. Gad vide om ikke det er for at gøre plads til både at præsentere en evt. signing om formiddagen og have vedkommende til at træne med selvsamme dag?

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #659
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Vi famler i blinde efter halve halmstrå:-)


  25. #660
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Bliver mere og mere varm på ideen om Dominic Vinicius som afløser for Santander.

    Han har alle forudsætninger for at blive en succeshistorie i FCK og med Ståles spillestil og historie med store angribere.
    22 år. Høj og fysisk på et niveau man sjældent ser i Superligaen. Han har fart og teknik trods sin store statur. God med ryggen mod mål og svær at tage bolden fra.

    Jeg bedømmer ham udelukkende udfra de videoer der ligger på youtube, og hvad man ellers kan læse sig frem til, men det er tydeligt at se hans kvaliteter og talent.
    Vejle har angiveligt afvist et bud i størrelsen 10 millioner (twitter rygte ), og mon ikke det var det her bud fra Kina
    Det kunne også være Nordsjælland som bød (i følge twitter), men det ligner ikke Nordsjælland at give så meget for en spiller, trods de har pengene fra flere store salg.

    Det er tydeligt at Vejle ved de har en meget værdifuld spiller rendende, som de ikke sælger for en slik. 10+ millioner er meget for en spiller i 1. division, men han virker til at være det værd.
    Der er lige rullet 30 millioner ind for Verbic, og hvis Santander sælges til sommer ruller der yderligere et stort millionbeløb ind på kontoen. Hvis Vinicius fortsætter sin udvikling i FCK og med hans alder og fysik i mente vil jeg ikke blive overrasket hvis man skyder ham af om 3 år til 50 millioner eller noget i den dur.
    Min pointe er at prisen Vejle kræver ikke bør bremse et køb, hvis man ser på hans potentiale og videresalgsværdi.

    Youtube highlights

    Jeg håber han står på Ståles blok med store bogstaver.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  26. De følgende 12 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •