Side 61 af 85 FørsteFørste ... 11515859606162636471 ... SidsteSidste
Viser resultater 901 til 915 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #901
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja det er eeddersparkme et problem.
    Nu ærgrer man sig sikkert over, at man har smidt Pusic på porten. Er det en alvorlig skade, hvad det måske kunne ligne siden man kan dømme ham uden af hele træningslejren, så er vi på røven igen gen.
    Det ærgrer jeg mig så ikke over. Til gengæld burde man ærgre sig over, at man har brugt sindssygt mange penge på to angribere i Pavlovic og Sotiriou, som endnu ikke har vist, at de er i nærheden af Santanders niveau. Det er det, der er det reelle problem.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #902
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Kunne godt tyde på, at man ikke har kunnet udnytte det faktum, at mange spillere søger spilletid op til VM, eksemplificeret i at både Sviatchenko og Ragnar har valgt andre klubber end FCK af diverse årsager. At man tager af sted på træningslejr uden én eneste ekstern forstærkning er en kraftig streg i regningen. Isoleret set forstår jeg godt, at man for alvor rykker Roerslev, Wind og nok også Racic op i førsteholdstruppen, for det er vel meningen, at vi skal bruge de spillere, vi selv udvikler. Og på den lange bane er det jo fint, at de skal få noget spilletid på seniorniveau. Men når vi er i den situation, at vi skal bruge foråret på at jagte europæisk bold på grund af et katastrofalt efterår, så er det ikke nok, at man "bare" rykker de spillere op i truppen, der skal også noget tilgang til, som kan forstærke start-11'eren. Ståle må virkelig sætte sin lid til at ingen bliver skadet i løbet af foråret..
    Truppen skriger naturligvis på et par solide forstærkninger, men en forudsætning for det er også, at vi får ryddet op i truppen - og her er jeg også en smule skuffet over tempoet indtil videre.

    I hvert fald når Ståle i december talte om, at "hammeren skulle falde" over dem, som ikke skulle være med fremover. Og den hammer er så, indtil videre, faldet over tre spillere, som alligevel er fortid til sommer, og som har spillet minimale roller i løbet af efteråret. Hvad med Matic? Hvad med Pavlovic? Kusk? Lüftner og Vavro? Der har været bulletiner om de tre første, men alle er nu i flyveren på vej til Dubai.

    Vi får ikke en centerforsvarer i Sviatchenko-/Sigurdsson-klassen, når vi forvejen råder over Erik J., Vavro og Lüftner. Vi får ikke en klasseangriber mere, når vi har Santander, Sotiriou og Pavlovic. Vi får kun én og ikke to nye kantspillere, når vi har Kusk, Thomsen og Falk. Så udfordringen og skuffelsen er mindst ligeså meget på afgangssiden som på tilgangssiden.

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #903
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Vi får ikke en centerforsvarer i Sviatchenko-/Sigurdsson-klassen, når vi forvejen råder over Erik J., Vavro og Lüftner. Vi får ikke en klasseangriber mere, når vi har Santander, Sotiriou og Pavlovic. Vi får kun én og ikke to nye kantspillere, når vi har Kusk, Thomsen og Falk. Så udfordringen og skuffelsen er mindst ligeså meget på afgangssiden som på tilgangssiden.
    Jeg formoder, at du har en køber klar, og at Ståle bare ikke har henvendt sig til vedkommende?

  6. #904
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    25

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Måske har man solgt denne sæson. Hørsholt ville jo have forstærkninger og nu er han smidt på porten - og der er jo ingen tegn i sol og måne på at vi henter noget som helst. Jeg tænker at bestyrelsen nu tænker lidt mere langsigtet og ikke laver flere panik-indkøb.

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #905
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af EfSeKå Se meddelelser
    Måske har man solgt denne sæson. Hørsholt ville jo have forstærkninger og nu er han smidt på porten - og der er jo ingen tegn i sol og måne på at vi henter noget som helst. Jeg tænker at bestyrelsen nu tænker lidt mere langsigtet og ikke laver flere panik-indkøb.
    Jeg tror nu nok, at vi har holdt os nogenlunde til planen. Vi har solgt Verbic, og Amankwaa, Pusic og Toutouh er på vej væk. Det er nok svært at smide mange flere på porten på en gang.
    Ind er kommet Joronen (fra sommer) og Medina var så godt som skrevet under. Var det sket, så havde Hørsholts ord jo været udført. Nu kiksede Medina, og selvom vi samtidig har arbejdet med andre mulige emner, så er det klart, at det har slået os om ikke helt tilbage til start, så i hvert fald et godt stykke. Ståle nævner jo konstant, at der arbejdes med 2-3 spillere, hvoraf jeg gætter på, at man satser på at lande én af dem. Det kan selvfølgelig gå galt (det bekymrer mig f.eks. en smule, at man prøver Holse af i 90 min på kanten), men alle kan se, at vi mangler en kantspiller - vi ender formentlig med at have solgt 3 ud af de 6 vi havde. Får vi en kant, så tror jeg Ståle er tilfreds med antal af spillere i truppen. Selvfølgelig med Santanders skade som spørgsmålstegn.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #906
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg tror nu nok, at vi har holdt os nogenlunde til planen. Vi har solgt Verbic, og Amankwaa, Pusic og Toutouh er på vej væk. Det er nok svært at smide mange flere på porten på en gang.
    Ind er kommet Joronen (fra sommer) og Medina var så godt som skrevet under. Var det sket, så havde Hørsholts ord jo været udført. Nu kiksede Medina, og selvom vi samtidig har arbejdet med andre mulige emner, så er det klart, at det har slået os om ikke helt tilbage til start, så i hvert fald et godt stykke. Ståle nævner jo konstant, at der arbejdes med 2-3 spillere, hvoraf jeg gætter på, at man satser på at lande én af dem. Det kan selvfølgelig gå galt (det bekymrer mig f.eks. en smule, at man prøver Holse af i 90 min på kanten), men alle kan se, at vi mangler en kantspiller - vi ender formentlig med at have solgt 3 ud af de 6 vi havde. Får vi en kant, så tror jeg Ståle er tilfreds med antal af spillere i truppen. Selvfølgelig med Santanders skade som spørgsmålstegn.
    Holse spillede 45 min. på kanten og 45 min. i angrebet. Men tror ikke man skal lægge så meget i det. Vejle kampen var bare for at give alle spillere lidt kamptræning uden at overbelaste dem, samtidig med at give de unge en chance for at vise sig frem. Det syntes jeg også indskiftning af Wind frem for Pavlovic viser.

    Tror måske kun at der kommer en enkelt kantspiller ind, medmindre der opstår en speciel mulighed. De rygter der har været, dog mest fra december, har også vist at vi går efter en kantspiller.
    Syntes også vores trup spiller for spiller ser god nok ud. Det der har manglet har været samspillet og den indbyrdes forståelse, og det har vi forhåbentlig tid til at få ind i systemet nu. Zeca er en af dem der skal tage ansvar fra nu af. Han kom ind midt i sæsonnen og det må have svært for ham at udfylde den rolle, når der ikke bliver brugt lang tid på træningsbanen på grund af så mange kampe.
    Hvis Santa er skadet i for lang tid vil det være et slag for os, man kan se at han har taget et meget større ansvar til sig og taget rollen som den forreste leder. Han bar anførebindet i 2. halvleg mod Vejle, og man kunne se at han guidede den forreste del af organisation og råbte af de andre for at få dem på plads hurtigere.
    Forstår heller ikke den had der er mod Vavro og Luftner herinde. Individuelt ser de begge stærke ud, men de blev begge bare kastet ind i ilden på en bærende position. Luftner startede dårligt men spillede sig op i løbet af året, Vavro startede stærkt men faldt lidt i niveau senere, hvilke måske kan forklares af træthed, både mentalt og fysisk, og han er jo kun 21 år. Det der har manglet har været forståelsen og kommunikationen med den defensive organisation. Dog ligner ingen af dem den leder i forsvaret som vi mangler, især når ingen af dem er gode til engelsk, så der er større chance for at der kan ske misforståelser med resten af defensiven på grund af manglende kommunikation.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #907
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg tror nu nok, at vi har holdt os nogenlunde til planen. Vi har solgt Verbic, og Amankwaa, Pusic og Toutouh er på vej væk. Det er nok svært at smide mange flere på porten på en gang.
    Ind er kommet Joronen (fra sommer) og Medina var så godt som skrevet under. Var det sket, så havde Hørsholts ord jo været udført. Nu kiksede Medina, og selvom vi samtidig har arbejdet med andre mulige emner, så er det klart, at det har slået os om ikke helt tilbage til start, så i hvert fald et godt stykke. Ståle nævner jo konstant, at der arbejdes med 2-3 spillere, hvoraf jeg gætter på, at man satser på at lande én af dem. Det kan selvfølgelig gå galt (det bekymrer mig f.eks. en smule, at man prøver Holse af i 90 min på kanten), men alle kan se, at vi mangler en kantspiller - vi ender formentlig med at have solgt 3 ud af de 6 vi havde. Får vi en kant, så tror jeg Ståle er tilfreds med antal af spillere i truppen. Selvfølgelig med Santanders skade som spørgsmålstegn.
    Det bekymrer mig faktisk slet ikke med Holse på kanten, jeg synes det er fantastisk. Hvis vi ser på, hvad en Ståle 2.0 kant og Ståle 2.0 angriber skal kunne, så falder Holse udpræget i kant-kassen. Medmindre vi lægger stilen om, kan jeg ikke se ham få et gennembrud som angriber for os, men jeg kan sagtens se det som kant. Måske skal han så flyttes frem, ligesom NJ, engang senere.
    Ståle siger jo der er en kant for lidt. Køber vi en til har vi Falk, Ny, Thomsen og Kusk som de voksne og Holse som den primære unge. Og så måske Røjkjær hvis han ikke er gået under jorden og måske ham u17 gutten der er med på turen sydpå. Det er da ok.

    Dark horse er klart Santanders skade. Er Santander klar er jeg sikker på Wind er god nok som 4 valg. Er han ikke klar er jeg ikke sikker på han er god nok som 3 valg.

  13. #908
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Robert Skov ind (?).

    https://twitter.com/SSorgenfri/status/954339702060060674

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #909
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Robert Skov ind (?).

    https://twitter.com/SSorgenfri/status/954339702060060674
    Han er jo det helt oplagte valg, idet vi mangler en kantsspiller og især en til højrekanten,
    Men er han virkelig god nok? Jeg kan have min tvivl.

    Det er selvfølgelig en fordel, at han har haft Ståles lærling som træner de sidste par år :-)

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #910
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Og så kan vi jo passende smide Amankwaa oveni handlen den anden vej.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #911
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Michel Davidsen bekræfter det sker på Twitter, så er han som godt som signet. Medmindre Manchester City også vil have ham.

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #912
    Tilmeldingsdato
    Jul 2017
    Indlæg
    39

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Jeg er godt tilfreds med at vi henter Robert Skov! Han er bestemt en spændende (og ung) spiller!

  22. #913
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Oplagt hvis Robert Skov bliver hentet. Endnu bedre hvis man tager Gammelby med og sender Amankwaa den anden vej :)

  23. De følgende 8 brugere er enige:

  24. #914
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kroos Control Se meddelelser
    Jeg er godt tilfreds med at vi henter Robert Skov! Han er bestemt en spændende (og ung) spiller!
    Jeg er umiddelbart enig. Han er ung og han er dansk og kender ligaen, hvilket er vigtig for kulturen i klubben. Han bringer umiddelbart også bedre balance på holdet, idet vi nu har to kanter som fungerer bedst til højre (Kusk, Skov) og to til venstre (Falk, Thomsen). Det bliver rart ikke at skulle tvinge Falk (og tidligere Verbic) over i den forkerte side.

    Det eneste jeg ærgrer mig lidt over er, at han åbenlyst ikke har været vores første valg (det var Medina og måske også andre). Havde det været Skov vi var gået efter fra start, så havde vi nok kunnet hente ham allerede i starten af vinduet hvis ikke allerede i december.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #915
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    182

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Godt valg med Skov. Han har den der "Don't give a fuck" attitude. Og så er han dejlig direkte i sit spil. Alt for god til Silkeborg. Med stærkere medspillere, tror jeg han hurtigt, løfter sit spil ydeligere.

  27. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •