Side 42 af 85 FørsteFørste ... 323940414243444552 ... SidsteSidste
Viser resultater 616 til 630 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #616
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Nu skal brikkerne snart falde på plads med nye spillere, ellers kommer vi bagud med forberedelserne til forårssæsonen.

    Vi har ny målmand på plads
    Joronen
    HB, forlæng om muligt med Ankersen, så vi kan få tid til at se potentialet i Roerslev, eller få scoutet ordentligt til pladsen.
    CB
    Med Erik tilbage i løbet af foråret forventer jeg kun en forstærkning til centerforsvaret, og vil blive meget glad for Sviatchenko.
    VB
    Håber Boilesen holder sig skadesfri hele foråret, og at Bengtsson kan finde et højere niveau. Ellers skal han ikke være i FCK.
    HM
    Falk, Kusk, Amankwaa skal slås om pladsen, og det er nok ikke de to sidste der løber med spilletid. Kusk bundniveau i dette efterår har gjort at han skal finde en ny klub. Han får ikke forløst sit potentiale hos os.
    Gerne indkøb med et stort talent som Amon i Nordsjælland.
    DM,CM,AM
    Kvist, Zeca, Matic, Gregus og Keita, er alle for defensive typer i forhold til at åbne et forsvar. Gregus har glimtvis åbnet for godteposen med langskud eller løb med bold. Jeg ville håbe at vi i fremtiden gik efter mere helstøbte spillere med en afslutningsfod.
    Se hvad Delaney førte det til.
    VM
    Toutouh, Thomsen, Holse og (Amanakwaa). Savner kvalitet i forhold til Verbic, og tænker at vi har brug noget fart på holdet. Det kunne være en Amon type, men en type der kan sætte en mand uden fart kunne være Bassel Jradi, der kunne spille begge kanter hos os eller udvikle sig til en CF ligesom Nicolai Jørgensen. https://www.youtube.com/watch?v=sbZQtUflBew og https://www.youtube.com/watch?v=u_YVWITABco
    CF,ST
    Med Santander som primær angriber tror jeg at Pieros vil løfte sit spil. Pavlovic har jeg ikke tro på i længden. Han er for svingende i sine præstationer. Pusic var en fejl fra Ståles side. Tanken var god, men sammenlignet med hvad kunne have investeret i af unge talentfulde spillere fra Sydamerika eller Afrika, der skulle have en indkøringsperiode. Er det en meget dyr fejl af Ståle.
    Vi mangler i den grad en fysisk angriber, der kan tage over når Santander er solgt eller skadet. Han skal købes nu, og skal kunne præstere efter sommerferien. Derudover ser jeg stadig Viktor Fischer i klubben på en lejeaftale med købsoption i foråret.
    Vi kan matche hans løn, og jeg giver gerne DKK 30 mio for ham, hvis han slår til i FCK.
    Jeg er ikke enig i at vi altid skal have to store lokummer oppe foran. Vi har faktisk kun spillet med det i en sæson (16/17). Ståles problem var at han fortsatte med den taktik og ikke i tide havde implementeret plan B.
    Til sommer har vi sandsynligvis to angribere (Pieros og Pavlovic), hvis vi ikke henter mindst en angriber i dette vindue. Køb gerne en stjerne og en lottokupon nu, så vi kan have et hel trup til sommer.
    Et bud på en lottokupon kunne være Dominic Vinicius fra Vejle, der har mange af de ting vi efterlyser. https://da.wikipedia.org/wiki/Dominic_Vinicius og https://www.transfermarkt.com/domini...spieler/448263 og https://www.youtube.com/watch?v=mwBEkK6OWj8

    Sæt i gang Ståle inden vi tager fat på træningen i 2018.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #617
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Det er jo også en mulighed at vi ikke har råd til spillere ?
    At vi allerede nu innstiller os på næste sæson bliver uden gruppespil. Derfor kommer vi de 30 mio fra Verbic i banken.

    Før eller må siden må alle disse fejl køb koste os jo .

    Frygter de 2 jyder har lukket kassen og tænker anderledes end vi ønsker.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #618
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Vi kan matche hans løn, og jeg giver gerne DKK 30 mio for ham, hvis han slår til i FCK.
    Ja, det gør jo straks tingene lidt nemmere. Ringer du selv til Ståle, Hørsholt og co med den gode nyhed.


  6. #619
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,855

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Det er jo også en mulighed at vi ikke har råd til spillere ?
    At vi allerede nu innstiller os på næste sæson bliver uden gruppespil. Derfor kommer vi de 30 mio fra Verbic i banken.

    Før eller må siden må alle disse fejl køb koste os jo .

    Frygter de 2 jyder har lukket kassen og tænker anderledes end vi ønsker.
    Så er jeg 110% sikker på, at FCK skal have ny træner inden 1. februar. Ståle skrider øjeblikkeligt, hvis ledelsen sælger ambitionerne.

    Jeg har læst den type indlæg fra dig og et par andre de sidste 3-4 år. I har intet belæg for den antagelse, ud over pessimistiske spekulationer. Det vi VED er, at FCK har Skandinaviens suværene største sportslig budget, og der er absolut intet der tyder på at det har ændret sig.

  7. De følgende 10 brugere er enige:

  8. #620
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Så er jeg 110% sikker på, at FCK skal have ny træner inden 1. februar. Ståle skrider øjeblikkeligt, hvis ledelsen sælger ambitionerne.

    Jeg har læst den type indlæg fra dig og et par andre de sidste 3-4 år. I har intet belæg for den antagelse, ud over pessimistiske spekulationer. Det vi VED er, at FCK har Skandinaviens suværene største sportslig budget, og der er absolut intet der tyder på at det har ændret sig.
    Hvis vi som den økonomiske sværvægter i Skandinavien, også var udstyret med den bedste scoutingafdeling, kunne det først blive rigtig interessant.

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #621
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,855

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Hvis vi som den økonomiske sværvægter i Skandinavien, også var udstyret med den bedste scoutingafdeling, kunne det først blive rigtig interessant.
    Helt sikkert! Men det var, desværre ikke en del af det emne der blev diskuteret netop her.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #622
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Så er jeg 110% sikker på, at FCK skal have ny træner inden 1. februar. Ståle skrider øjeblikkeligt, hvis ledelsen sælger ambitionerne.

    Jeg har læst den type indlæg fra dig og et par andre de sidste 3-4 år. I har intet belæg for den antagelse, ud over pessimistiske spekulationer. Det vi VED er, at FCK har Skandinaviens suværene største sportslig budget, og der er absolut intet der tyder på at det har ændret sig.
    Det har vi 100 % det største budget , og vi har godt nok også brugt mange penge i år!!! Men vi har fejlet desværre, i de fleste bedrifter/virksomheder har det altså en konsekvens. Ikke alle bedrifter vælger bare at satse videre uden at stoppe op og tænke ?

    Hvorfor skulle Ståle skride når det er ham der er hovedansvarlig for alle de køb der er blevet lavet??

  13. #623
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Der er halvanden uge indtil træningsopstart. Tror ikke der sker noget på denne side af nytårsaften, men der må vel ske noget på indkøbssiden i den sidste uge.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #624
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,855

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Det har vi 100 % det største budget , og vi har godt nok også brugt mange penge i år!!! Men vi har fejlet desværre, i de fleste bedrifter/virksomheder har det altså en konsekvens. Ikke alle bedrifter vælger bare at satse videre uden at stoppe op og tænke ?

    Hvorfor skulle Ståle skride når det er ham der er hovedansvarlig for alle de køb der er blevet lavet??
    Ståle skrider, hvis de sportslige ambitioner sænkes. Og igen, I har ingen... INGEN!!! ... udmeldinger fra et børsnoteret selskab, om at man sænker ambitionerne, og ændre prioriteringerne af den sportslige udvikling af klubben. Det må man forvente komme, da FCK har været/er en markant bidragsyder til driften af PSE. Til gengælde ar der været flere udmeldinger om, at truppen skal forstærkes, også fra ledelsen. Så jeg vil tillade mig at kalde jeres kontinuerlige spekulationer i sænkede budgetter for klynk og ynk.

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #625
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,431

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    https://www.fck.dk/nyhed/hoersholt-e...-op-og-nedture

    "Derfor kommer vi heller ikke til at holde juleferie. Vi kommer til at arbejde hårdt og forberede os grundigt både på og uden for banen. Der vil være spillere, der forlader os, og nye, der kommer til."

    Direktøren skriver ovenstående i sin artikel på fck.dk. Det kunne lyde som om der er flere spillere på vej hhv. ind og ud.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #626
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Ståle skrider, hvis de sportslige ambitioner sænkes. Og igen, I har ingen... INGEN!!! ... udmeldinger fra et børsnoteret selskab, om at man sænker ambitionerne, og ændre prioriteringerne af den sportslige udvikling af klubben. Det må man forvente komme, da FCK har været/er en markant bidragsyder til driften af PSE. Til gengælde ar der været flere udmeldinger om, at truppen skal forstærkes, også fra ledelsen. Så jeg vil tillade mig at kalde jeres kontinuerlige spekulationer i sænkede budgetter for klynk og ynk.
    Hvis man virkelig valgte at skære ned på budgettet ville man dog aldrig melde det så klart ud, med mindre det var ekstremt åbenlyst.

  20. #627
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Ja, det gør jo straks tingene lidt nemmere. Ringer du selv til Ståle, Hørsholt og co med den gode nyhed.
    @colsen
    Var det et forsøg på at være sjov, eller er det et klassisk eksempel på at citere uden kontekst?
    "Derudover ser jeg stadig Viktor Fischer i klubben på en lejeaftale med købsoption i foråret.
    Vi kan matche hans løn, og jeg giver gerne DKK 30 mio for ham, hvis han slår til i FCK."

    Det højner ligefrem ikke debatniveauet, hvis man misforstår med vilje.

    Hvis du ikke forstod sammenhængen, mener jeg, at hvis han har spillet i FCK i ½ år, og præsteret på et højt niveau, er der i min optik ikke langt fra de ca. 20 mio vi gladeligt har betalt for angribere, der ikke er slået til, op til de 30 mio. eller
    mindre, der skal til for at indløse en købsoption. Det giver mening for mig, men måske ikke for dig?

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #628
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    413

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    @colsen
    Var det et forsøg på at være sjov, eller er det et klassisk eksempel på at citere uden kontekst?
    "Derudover ser jeg stadig Viktor Fischer i klubben på en lejeaftale med købsoption i foråret.
    Vi kan matche hans løn, og jeg giver gerne DKK 30 mio for ham, hvis han slår til i FCK."

    Det højner ligefrem ikke debatniveauet, hvis man misforstår med vilje.

    Hvis du ikke forstod sammenhængen, mener jeg, at hvis han har spillet i FCK i ½ år, og præsteret på et højt niveau, er der i min optik ikke langt fra de ca. 20 mio vi gladeligt har betalt for angribere, der ikke er slået til, op til de 30 mio. eller
    mindre, der skal til for at indløse en købsoption. Det giver mening for mig, men måske ikke for dig?
    Nu kan jeg jo af gode grunde ikke svare for Colsen.

    Men jeg læser den som en sjov oneliner, en meget sjov en endda. Go weekend

    rsj


  23. #629
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Men måske vi kunne holde oneliners til skakten og så bruge tråden til debatindlæg og i den sammenhæng huske at ingen af os har patent på sandheden, men alle blot udveksler gætterier, ønsker og personlige holdninger.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  24. De følgende 10 brugere er enige:

  25. #630
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Men måske vi kunne holde oneliners til skakten og så bruge tråden til debatindlæg og i den sammenhæng huske at ingen af os har patent på sandheden, men alle blot udveksler gætterier, ønsker og personlige holdninger.
    Aarh kom frisk. Colsens svar på #616 er da absolut denne tråds mest underholdende indlæg.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •