Side 43 af 85 FørsteFørste ... 334041424344454653 ... SidsteSidste
Viser resultater 631 til 645 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #631
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    så er den ged vist barberet - not!!

  2. #632
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ståle kan eventuelt læse med her: http://www.fotbolldirekt.se/2017/12/...a-ytterbackar/

    Vi har snakket meget om Tinnerholm. Nu kender jeg ikke spilleren (kan nogen sige noget om ham?), men måske skulle man kigge på Felix Beijmo, hvis han virkelig er så god, og hvis han er til at købe for realistiske penge.
    Det er et godt bud, men det er kun godt otte måneder siden, at han skiftede til Djurgården. Ganske vist har vi jo på det seneste købt flere spillere, der kun havde været hos deres daværende klubber i et enkelt år, men de var trods alt ikke skandinaviske. Jeg tror, at det gør en forskel. Han passer ellers udmærket ind i systemet.

    I øvrigt skiftede han til Djurgården fra vores samarbejdsklub, Brommapojkarna, så vi kan jo i hvert fald være helt sikre på, at Ståle og Johan Lange har fuldstændig styr på Beijmo og hans evner.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  3. #633
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Det er et godt bud, men det er kun godt otte måneder siden, at han skiftede til Djurgården. Ganske vist har vi jo på det seneste købt flere spillere, der kun havde været hos deres daværende klubber i et enkelt år, men de var trods alt ikke skandinaviske. Jeg tror, at det gør en forskel. Han passer ellers udmærket ind i systemet.

    I øvrigt skiftede han til Djurgården fra vores samarbejdsklub, Brommapojkarna, så vi kan jo i hvert fald være helt sikre på, at Ståle og Johan Lange har fuldstændig styr på Beijmo og hans evner.
    Ludwig havde kun været i IFK i et år, da vi hentede ham. Inden da spillede han i øvrigt for Brommapojkarna.

    At de skulle være vores samarbejdsklub, er gået min æse forbi. Mon ikke du tænker på Halmstad, der lige har haft Keita på leje?
    ...

  4. #634
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Sarl Se meddelelser
    Ludwig havde kun været i IFK i et år, da vi hentede ham. Inden da spillede han i øvrigt for Brommapojkarna.

    At de skulle være vores samarbejdsklub, er gået min æse forbi. Mon ikke du tænker på Halmstad, der lige har haft Keita på leje?
    Det er blevet omtalt i en episode fra fanradioen, omhandlende det daværende School of Excellence.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #635
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Det er blevet omtalt i en episode fra fanradioen, omhandlende det daværende School of Excellence.
    Jeg erindre heller ingen officiel samarbejdsklubaftale være annonceret nogen steder. Klubben er ellers gået international, med den norske klub, IL Heming. Dette for bl.a. at udbrede klubbens fodboldskole.

  7. #636
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Så blev Jesus Medinas skifte til New York officielt.

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...tager-til-usa/

    Håber at Ståle lander en anden solid spiller til kanten. Det er godt nok dødt med rygterne, desværre. Ståle må have travlt når nytåret er blevet ringet ind, for han skulle gerne have nogle indgående transfers på plads, inden den står på træningslejr.

    Godt nytår til jer allesammen derude!

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #637
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg erindre heller ingen officiel samarbejdsklubaftale være annonceret nogen steder. Klubben er ellers gået international, med den norske klub, IL Heming. Dette for bl.a. at udbrede klubbens fodboldskole.
    https://www.laget.se/IFBPP05_1/News/...ademisamarbete

    Der har været noget samarbejde, men på hvilket niveau det har været på, er ikke rigtig til at blive klog på.
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  10. #638
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Så blev Jesus Medinas skifte til New York officielt.

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...tager-til-usa/

    Håber at Ståle lander en anden solid spiller til kanten. Det er godt nok dødt med rygterne, desværre. Ståle må have travlt når nytåret er blevet ringet ind, for han skulle gerne have nogle indgående transfers på plads, inden den står på træningslejr.

    Godt nytår til jer allesammen derude!
    ærlig talt så ville jeg ikke være overrasket hvis der ikke kommer noget ind. Vi har rigeligt med kantspillere (5 styks) Selvom kvaliteten på de 5 virkelig kan diskuteres. Og så er vi i en position hvor vi ikke rigtig ved om vi kommer til, at spille europæisk næste sæson, og dermed går vi glip af de 40-50 millioner som vi budgettere med. Dermed kunne jeg godt forstille mig, at man venter til sommer, hvor det hele er lidt mere klart, og dermed kan man bruge evt. penge man får fra Olsen, Ankersen og Santander på, at dække de 40.50 millioner vi kan gå glip af, og så kan overskuddet bruges på nye spillere. jeg håber dog ikke det er sådan man ser på det, men kunne godt frygte det lidt.

  11. #639
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    ærlig talt så ville jeg ikke være overrasket hvis der ikke kommer noget ind. Vi har rigeligt med kantspillere (5 styks) Selvom kvaliteten på de 5 virkelig kan diskuteres. Og så er vi i en position hvor vi ikke rigtig ved om vi kommer til, at spille europæisk næste sæson, og dermed går vi glip af de 40-50 millioner som vi budgettere med. Dermed kunne jeg godt forstille mig, at man venter til sommer, hvor det hele er lidt mere klart, og dermed kan man bruge evt. penge man får fra Olsen, Ankersen og Santander på, at dække de 40.50 millioner vi kan gå glip af, og så kan overskuddet bruges på nye spillere. jeg håber dog ikke det er sådan man ser på det, men kunne godt frygte det lidt.
    Og afholde os endnu en jubelsæson i Superligaen ala 2017/2018. Hurra hvor det går. Der skal handling bag alle Hørsholts udtalelser, og det skal være nu!

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #640
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    128

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Sviatchenko meldes endegyldigt ude i kulden hos Celtic. Så længe knæet holder er det her den mest indlysende transfer i lang tid.

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #641
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    323

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18


  16. #642
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af JakobP Se meddelelser
    Sviatchenko meldes endegyldigt ude i kulden hos Celtic. Så længe knæet holder er det her den mest indlysende transfer i lang tid.
    Udfordringen er bare, at hans knæ er pokkers skrøbeligt. Med den skadesfrekvens vi holder os i klubben, er dette IKKE en indlysende transfer. Dog vil det være en mulighed for nogle af de unge drenge fra U19-holdet, til at få noget spilletid hist og her, når de faste er ude med deres vanlige skavanker!

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #643
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Udfordringen er bare, at hans knæ er pokkers skrøbeligt. Med den skadesfrekvens vi holder os i klubben, er dette IKKE en indlysende transfer. Dog vil det være en mulighed for nogle af de unge drenge fra U19-holdet, til at få noget spilletid hist og her, når de faste er ude med deres vanlige skavanker!
    Jeg er bestemt villig til at løbe den risiko.. Et centerforsvar med Johanson og Sviatchenko har al den klasse som Luftner og Vavro mangler.. Skulle det uheldige ske, så må Luftner agere back-up.. Vavro kunne godt bruge et års tid med fast spilletid i en mindre klub i Danmark, Sverige eller Norge, hvor presset er mindre end her og hvor der også praktiseres zoneforsvar.. Hvis vi fortsætter med Luftner og Vavro i dette forår er jeg fuldstændig overbevist om at vi kommer til at sejle rundt som tilfældet har været i efteråret.. Deres usikkerhed smitter af på hele holdet, så en ny centerforsvarer bør være en stor prioritet her i januars vindue, og der ligger Erik S altså bare lige til højrebenet.. Erik J er vel ikke tilbage i omdrejninger før tidligst midt på foråret, og til den tid kan vi nemt have smidt de sidste muligheder for at kvalificere os til europæisk næste sæson, så vi skal være helt klar med truppen fra start februar..

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #644
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,428

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...til-vm/6980164

    Ifølge EB kommer Sviatchenko næppe til FCK, men derimod til en klub i Belgien eller Frankrig.

  21. #645
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    https://twitter.com/AgentKevinITK/st...41014445891584

    ved ikke lige hvor troværdig denne kilde er, men syntes alligevel lige jeg ville poste den.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •