Side 53 af 85 FørsteFørste ... 3435051525354555663 ... SidsteSidste
Viser resultater 781 til 795 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #781
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Jeg synes Ståle har vist at han har et godt øje for talent. Der er jo ikke en eneste af de talenter, han ikke gav chancen, som har formået at slå igennem på FCK niveau senere i deres karriere. Dette viser med al tydelighed at han har haft ret i hans vurderinger.

    Derimod gav han masser af tillid til både Zanka, Delaney og Cornelius i en ung alder.

    Alt dette viser at Ståle giver chancen til unge spillere hvis de har talentet. Problemet er nærmere at vores talentafdeling ikke leverer talenter på et højt niveau. Dette er ikke Ståles skyld! (Eller ihvertfald ikke i hans rolle som cheftræner)
    Var det ikke Ariel der bragte Delaney og Corner i spil?
    Er vel reelt kun zohoro og zanka Ståle har turde spille med som unge folk i sin tid her i klubben, oh ja Holse fik en kamp eller tre

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #782
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Var det ikke Ariel der bragte Delaney og Corner i spil?
    Er vel reelt kun zohoro og zanka Ståle har turde spille med som unge folk i sin tid her i klubben, oh ja Holse fik en kamp eller tre
    Delaney spillede langt før at Ariel kom til.

    Og det har jo vist sig, at der heller ikke var andre talenter der var værd at satse på. Ingen andre har jo slået igennem på FCK niveau senere hen. Så Ståle har haft helt ret ;)

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #783
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Var det ikke Ariel der bragte Delaney og Corner i spil?
    Er vel reelt kun zohoro og zanka Ståle har turde spille med som unge folk i sin tid her i klubben, oh ja Holse fik en kamp eller tre
    Det var vel også Ståle, som kørte Kvist ind på holdet. Jeg husker f.eks. Ståle spille med en meget ung Kvist på den centrale midt i CL mod Celtic. Derudover er der jo hentet et hav af unge spillere ind som godt nok ikke er udviklet fra barnsben her, men som ikke var færdigudviklet og som han trods alt giver chancen på et væsentlig højere niveuau, end de kom fra.

    Og som andre nævner, så kan jeg heller ikke komme i tanke om et eneste talent, som har slået til andre steder efter at have forladt os uden spilletid. De bedste af de disse er vel Bernburg og Aaquist som vi vel reelt aldrig har savnet.
    Sidst redigeret af k@sper : 13.01.18 kl. 10:09

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #784
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Det er faktisk rigting svært at finde eksempler på FCK spillere vi har ladet gå og som bare er brudt igennem lydmuren på den internationale scene. Kenneth Perez er vel vores dårligste eksempel på kvalitet, der forsvandt ud af vores hænder. Zohore ville i sin nuværende form være rigtig fin... men han valgte en noget anden vej og ville vel selv væk, selvom han fik tillid fra Ståle. Gamboa spiller ikke meget i West Brom. men jeg forstod aldrig at han skulle væk. Så lod vi en aldrende LJ gå, da Remmer stod på spring - det var måske også en tvivlsom beslutning, men ok.

    Vi har naturligvis mistet nogle talenter til de pisgule (og andre) gennem tiderne, men det skulle en opdaterer ungdomsafdeling gerne sætte en stopper for. Højbjerg er vel et udemærket eksempel.

    Ehhh nu når jeg læser mit eget indlæg. Hvordan går det Gamboa i Celtic?

    Check listen:

    https://da.m.wikipedia.org/wiki/Fodb...F.C._København

    .

  8. #785
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Men er det ikke også lidt forsimplet at sige, at bare fordi spillere ikke slår til efter de har forladt FCK, så havde de aldrig talentet-niveauet-potentialet til os. Det er sikkert sandt i mange tilfælde, men spilletid på et højt niveau er også et af nøglepunkterne i en ung spillers udvikling. I mange tilfælde får de unge spillere ikke muligheden for det hos os, og når de endelig skifter videre, kan det måske være for sent i forhold til at nå den øverste hylde?
    ...

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #786
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Sarl Se meddelelser
    Men er det ikke også lidt forsimplet at sige, at bare fordi spillere ikke slår til efter de har forladt FCK, så havde de aldrig talentet-niveauet-potentialet til os. Det er sikkert sandt i mange tilfælde, men spilletid på et højt niveau er også et af nøglepunkterne i en ung spillers udvikling. I mange tilfælde får de unge spillere ikke muligheden for det hos os, og når de endelig skifter videre, kan det måske være for sent i forhold til at nå den øverste hylde?
    Det kan du sagtens have ret i. Man kan jo bare se på Amankwaa - uden en skade og med fast spilletid de sidste par år havde han nok været en stjerne i dag. Nu er der vel ingen der tror på, at han kan nå mere end en middelmådig superligakarriere i en mellemgod superligaklub. Samtidig kan man se på, hvor meget Toutouh udviklede sig (i en lidt senere alder) i EFB - det havde han næppe gjort på bænken i FCK. Det er selvfølgelig noget klubben skal tænke på, og det er man vel egentlig også begyndt på med sidste sæsons udlejning af Keita og Roerslev. Personligt så jeg da gerne spillere som Holse, Rakic osv udlejet med fast spilletid på 1. div eller superliganiveau. Men jeg tror at klubbens holdning er, at de har bedre af den højere kvalitet på træningsbanen i dagligdagen og reservekampe fremfor flere kampe i en mindre klub.

    Anyway, så er det jo svært at kritisere for noget, som er ren spekulation. Og skal man se på de fakta vi har, så er der nok ikke rigtig nogen at pege på, hvor vi kan sige at vi tabte et talent på gulvet.

  11. #787
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    108

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Ved godt det er lidt dødt med transfer rygter, men kan i ikke tage den her samtale om talentudvikling / talentafvikling i en anden tråd, de sidste 3 sider i den her tråd har ikke noget med transfers som sådan at gøre!


  12. #788
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Sarl Se meddelelser
    Men er det ikke også lidt forsimplet at sige, at bare fordi spillere ikke slår til efter de har forladt FCK, så havde de aldrig talentet-niveauet-potentialet til os. Det er sikkert sandt i mange tilfælde, men spilletid på et højt niveau er også et af nøglepunkterne i en ung spillers udvikling. I mange tilfælde får de unge spillere ikke muligheden for det hos os, og når de endelig skifter videre, kan det måske være for sent i forhold til at nå den øverste hylde?
    Medspillerne gør også spillere bedre, se hvordan det gik en spiller som Jesper Bech. Meeen tilbage til transfer snakken og jeg trækker nok i land mht Remmer og Gamboa! Forsøger bare at finde en billig højre back

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #789
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Sarl Se meddelelser
    Men er det ikke også lidt forsimplet at sige, at bare fordi spillere ikke slår til efter de har forladt FCK, så havde de aldrig talentet-niveauet-potentialet til os. Det er sikkert sandt i mange tilfælde, men spilletid på et højt niveau er også et af nøglepunkterne i en ung spillers udvikling. I mange tilfælde får de unge spillere ikke muligheden for det hos os, og når de endelig skifter videre, kan det måske være for sent i forhold til at nå den øverste hylde?
    Hvis en spiller har talenter og den rette mentalitet, så tror jeg også han vil slå igennem og bliver en profil når han kommer til en mindre klub. Spillere udvikler nu engang deres grundfærdigheder til trænning.

  15. #790
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Nu siger jeg ikke, at man skal malke for meget på det, men ifølge Matic' instagram sidder han ombord på en flyver. Det kunne passe mig fint, hvis han var på vej videre og at Ståle så har et eller andet i ærmet til midtbanen. Jeg tvivler, men håber!

  16. #791
    David_T er online nu Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Medmindre jeg kigger på den forkerte instagram konto, så er det et billede fra d. 4, så før han vendte tilbage fra vinterpausen og var med til dagens træning, med kommentaren "Back in Serbia for Christmas".

    Den tror jeg bliver svær at spinne som en transfernyhed.

  17. #792
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af jranja Se meddelelser
    Nu siger jeg ikke, at man skal malke for meget på det, men ifølge Matic' instagram sidder han ombord på en flyver. Det kunne passe mig fint, hvis han var på vej videre og at Ståle så har et eller andet i ærmet til midtbanen. Jeg tvivler, men håber!
    Truppen har fri imorgen, og træner først mandag kl. 11. Han har tagget sin kone på billedet, så mon ikke bare han skal hjem til Serbien?

    Kunne ellers være rart at få ryddet op i truppen, med en dyr spiller der nok ikke har meget fremtid i København.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  18. #793
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Medmindre jeg kigger på den forkerte instagram konto, så er det et billede fra d. 4, så før han vendte tilbage fra vinterpausen og var med til dagens træning, med kommentaren "Back in Serbia for Christmas".

    Den tror jeg bliver svær at spinne som en transfernyhed.

    Det er hans story halløjsa..

    https://i.imgur.com/R3KXMZc.png

    Men mon ikke det bare er en lille ferie. Jeg er ihvertfald ikke så optimistisk omkring at vi skulle have fundet en ny klub til ham.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  19. #794
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Truppen har fri imorgen, og træner først mandag kl. 11. Han har tagget sin kone på billedet, så mon ikke bare han skal hjem til Serbien?

    Kunne ellers være rart at få ryddet op i truppen, med en dyr spiller der nok ikke har meget fremtid i København.

    Øv, jeg vidste ikke truppen havde fri, men tak for info :) Jeg er nok ved at være en anelse desperat efter transferrygter vedr. vores hold.

    Der må VIRKELIG godt ske noget snart!

  20. #795
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderchild Se meddelelser
    Ved godt det er lidt dødt med transfer rygter, men kan i ikke tage den her samtale om talentudvikling / talentafvikling i en anden tråd, de sidste 3 sider i den her tråd har ikke noget med transfers som sådan at gøre!
    Jeg har faktisk forsøgt at starte en tråd om FCK talent men det tager åbenbart rimelig lang tid at nå igennem nåleøjet og få den accepteret af moderator...

    Edit: det var så bare mig der ikke havde opdaget at den var blevet godkendt. Fortsæt endelig diskussionen ang. talenterne i denne tråd:

    http://sidelinien.dk/forums/showthre...225-FCK-Talent
    Sidst redigeret af kongkurs : 14.01.18 kl. 00:01

  21. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •