Side 59 af 85 FørsteFørste ... 9495657585960616269 ... SidsteSidste
Viser resultater 871 til 885 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #871
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Jeg ville ikke være afvisende over for et salg.. Vi står under alle omstændigheder i en bedre forhandlingssituation nu end til sommer, hvor det allerede er aftalt at han skal væk og afløseren allerede er hentet.. Derfor kan jeg heller ikke forestille mig at hans præstationer ved VM kan presse prisen op..

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...er-robin-olsen

  2. #872
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Sælg Robin. Næppe noget bedre bud til sommeren. Sende nogle millioner videre til Horsens og få styr på målmandskabalen med det samme.

  3. De følgende 10 brugere er enige:

  4. #873
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Vi får en pose penge for Robin (som alligevel er væk til sommer), henter Joronen nu og kører ham ind i foråret med Stephan A som mentor, mens Horsens kan ringe til Lyngby og høre, om de kan give rabat på en habil Superliga-målmand.

    Lad os bare sige, at der findes transferkabaler, som er sværere at få til at gå op.

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #874
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Toutouh, Amankwaa og Pusic kommer ikke med på træningslejr, da de skal sælges. Så må der hentes lidt - truppen er ved at være tynd især på kanterne.

    Desuden udgik Santander med skade i dag. Jeg får nervøse trækninger :-(

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #875
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Det irriterer mig, at Amankwaa ikke får chancen. Han var på vej til et gennembrud inden sin skade og gør det fornuftigt, når han får chancen. Hvorfor ikke i stedet skille sig af med Kusk, som bare bliver dårligere og dårligere og slet ikke har niveauet til de store kampe? Hvorfor ikke blot udleje Amankwaa?

    I øvrigt... sikke man fuckede up med Pusic. Hvorfor smide 3 mio. + løn efter en reserve, man ikke har haft brug for? Forstår godt at FCM grinte af os.

  9. De følgende 7 brugere er enige:

  10. #876
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Det irriterer mig, at Amankwaa ikke får chancen. Han var på vej til et gennembrud inden sin skade og gør det fornuftigt, når han får chancen. Hvorfor ikke i stedet skille sig af med Kusk, som bare bliver dårligere og dårligere og slet ikke har niveauet til de store kampe? Hvorfor ikke blot udleje Amankwaa?
    Udleje havde sikkert også været fin, men han er vel efterhånden 23 år eller sådan noget? (+ man vil vel også gerne behandle ham ordentligt, hvis han søger mod en permanent karriere et andet sted).

    Amankwaa har 11 assists og 4 mål i 99 kampe.
    Kusk har 19 mål og 17 assists i 94 kampe.

    Mon ikke man giver Kusk en sidste chance for at vise sit storspil, som han tidligere har haft. Jeg er ikke sikker på, det nogensinde bliver en succeshistorie, men der var da tegn på det i efteråret 2015!

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #877
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Toutouh, Amankwaa og Pusic kommer ikke med på træningslejr, da de skal sælges.
    Toutouh er vel færdig, og der er ikke så meget at tilføje.

    Danny har ofte (altid?) været et frisk pust, når han er blevet skiftet ind, men har ofte (måske ikke altid) skuffet, når han er startet. Alligevel gør det sgu' lidt ondt, at han forlader os.

    Pusic har jeg aldrig brudt mig om, og han har været meget anonym bortset fra kampen mod Lyngby, hvor han startede inde, og hvor jeg synes, at han gjorde det godt. Jeg var overrasket over, at lige han blev udskiftet. Jeg håber dæleme, at meldingen er udtryk for, at en hel masse godt er på vej ind.

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #878
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Det irriterer mig, at Amankwaa ikke får chancen. Han var på vej til et gennembrud inden sin skade og gør det fornuftigt, når han får chancen. Hvorfor ikke i stedet skille sig af med Kusk, som bare bliver dårligere og dårligere og slet ikke har niveauet til de store kampe? Hvorfor ikke blot udleje Amankwaa?

    I øvrigt... sikke man fuckede up med Pusic. Hvorfor smide 3 mio. + løn efter en reserve, man ikke har haft brug for? Forstår godt at FCM grinte af os.
    Synes det er fint at Danny bliver sendt af sted, synes ikke han har vist et tilpas højt topniveau eller nogle spidskompetencer der ikke nemt kan erstattes. Synes han er bedst i defensiven og god til at dække af, samt synes han er blevet langsommere og tungere efter hans sidste skade. Inden hans skade var en af hans forcer lige netop hans fart samt at han var "ÆKTE" københavner dreng.... Han har brug for at spille fast og tror han kan blive en habil superliga spiller men heller ikke meget mere, men håber da han beviser mig forkert og får en flot karriere i udlandet.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #879
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    I forhold til de u19-spillere der skal med på træningslejren, og Verbic samt eventuelt Amankwaas og Toutouhs exit, så undrer jeg mig lidt over, hvor Røjkjær er henne i denne ligning. Han var heller ikke med u19-holdet til indendørsturnering i Tyskland tidligere på måneden.

    Jeg tænker at de to mest sandsynlige scenarier må være, at han enten er skadet eller må være på vej ud, forhåbenligt på en lejeaftale (Halmstad måske?).
    Bellman kan selvfølgelig have overhælet ham (han har også imponeret mig, i de u19 kampe jeg har set, og gjorde det forrygende i indendørsturneringen), men med tre kanter færre i truppen, så burde Røjkjær være med.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #880
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Toutouh er vel færdig, og der er ikke så meget at tilføje.

    Danny har ofte (altid?) været et frisk pust, når han er blevet skiftet ind, men har ofte (måske ikke altid) skuffet, når han er startet. Alligevel gør det sgu' lidt ondt, at han forlader os.

    Pusic har jeg aldrig brudt mig om, og han har været meget anonym bortset fra kampen mod Lyngby, hvor han startede inde, og hvor jeg synes, at han gjorde det godt. Jeg var overrasket over, at lige han blev udskiftet. Jeg håber dæleme, at meldingen er udtryk for, at en hel masse godt er på vej ind.
    Det er trist med Danny. Det kunne have været så godt, men skader ødelagde en kæmpe karriere herinde. Han er aldrig kommet i omdrejninger eller vist noget siden første alvorlige skade, så der er ikke andet at gøre. Vi har egentlig ageret utroligt stort i hans tilfælde med en forlængelse af kontrakt, da han var skadet. Jeg håber, at det lykkes for ham et andet sted - forhåbentlig ikke hos en konkurrent.

    Toutouh kommer jeg også til at savne. Men han lider af Claudemir-syndromet og skulle være solgt før. Han har ikke været til stede mentalt længe.

    Pusic overrakser mig lidt, men det må være pga hans attitude. Man kunne sagtens bruge ham på bænken i 6 måneder mere.

    Ståle melder ud, at med de 3 ude, så er vi nok en for lidt. Så "en masse godt ind" er nok højst én spiller, og formentlig en kantspiller. Når man ikke har været mere aktive på f.eks. Sviatchenko, så ser det ikke ud til, at vi er i markedet efter en central forsvarer. Det er godt nok satset, med en Erik som stadig har lang vej igen. Men det må handle om, at såfremt Erik kommer i omdrejninger, så er vi tilstrækkeligt besat - gør han ikke, kan vi måske hente drømmespilleren (Granqvist) til sommer. Han er ikke mulig nu.

    Og så er det da lidt spændende, om Hørsholts afgang har gjort det mere besværligt for Ståle at købe ind.

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #881
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Det tyder på at Jonas Wind snart bliver rykket op i førsteholdstruppen. Han skal med på træningslejren sammen med Racic, Vesterlund, Bellman og Hjulmand som eneste U-19 angriber. Sættes det sammen med Ståles nedenstående udtalelse til Tipsbladet om angrebssituationen, da han blev spurgt om Pusics situation, begynder der at tegne sig et billede.

    Tanken er, at vi har Santander, Pieros (Sotiroiu, red), (Andrija, red.) Pavlovic og så nogle unge drenge. Der har vi nu én i overskud.
    Kilde: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-paa-tilgange

    Jonas Wind ligger højdemæssigt mellem Pieros og Santander, og er tidligere i Tipsbladet beskrevet i forbindelse med U-17 EM som værende "en fremragende opspilsstation qua sin gode fysik", plus han besidder "en fremragende teknik og en veludviklet spilforståelse". Med to scoringer i dag mod Vejle har han i hvert fald ikke gjort det mindre sandsynligt.

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #882
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Lyngby kan ikke betale løn til spillerne, og er i overhængende fare for at gå konkurs. Hvis de ikke får sin løn, er det misligholdelse af kontrakten, og de fritstilles.

    Er der nogen på deres hold, vi kan bruge?

    Vil mene at f.eks. Mikkel Rygaard er en rimeligt dygtig spiller.

  23. #883
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Lyngby kan ikke betale løn til spillerne, og er i overhængende fare for at gå konkurs. Hvis de ikke får sin løn, er det misligholdelse af kontrakten, og de fritstilles.

    Er der nogen på deres hold, vi kan bruge?

    Vil mene at f.eks. Mikkel Rygaard er en rimeligt dygtig spiller.
    Jeg lægger gerne hovedet på blokken og påstår, at lige netop Rygaard kan spillemæssigt indgå i alle trupper og bidrage - ikke start-11 - i DK, jeg mener, at hans altid har døjet med fysikken og psyken, og derfor er det aldrig blevet til mere. Han vil være en ok trupspiller i FCK, men jeg sætter også gerne en bøjet 10-øre på, at kaosklubben fra den jyske hovedstad allerede er ude med snøren efter ham, da han var den offensive nøgle på David Nielsens Lyngbyhold.

    Ps: Går Slyngelby konkurs bør der kigges markant på reglerne for finansieringen af fodboldklubber i DBU's regelsæt, og gerne på klubber der køre med konstant underskud, for at få det dækket af indskud/aktieudvidelser fra ejerne. Jeg kan i hvert fald nævn to andre klubber der for længst burde være straffet pga. uansvarlig drift.

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #884
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...finder-ny-klub

    Ragnar Sigurdsson fortsætter i Rusland, nu hos FC Rostov.

  26. #885
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg lægger gerne hovedet på blokken og påstår, at lige netop Rygaard kan spillemæssigt indgå i alle trupper og bidrage - ikke start-11 - i DK, jeg mener, at hans altid har døjet med fysikken og psyken, og derfor er det aldrig blevet til mere. Han vil være en ok trupspiller i FCK, men jeg sætter også gerne en bøjet 10-øre på, at kaosklubben fra den jyske hovedstad allerede er ude med snøren efter ham, da han var den offensive nøgle på David Nielsens Lyngbyhold.

    Ps: Går Slyngelby konkurs bør der kigges markant på reglerne for finansieringen af fodboldklubber i DBU's regelsæt, og gerne på klubber der køre med konstant underskud, for at få det dækket af indskud/aktieudvidelser fra ejerne. Jeg kan i hvert fald nævn to andre klubber der for længst burde være straffet pga. uansvarlig drift.
    Bror Blume kunne også være interessant.

  27. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •