Side 13 af 85 FørsteFørste ... 3101112131415162363 ... SidsteSidste
Viser resultater 181 til 195 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #181
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.aftenbladet.no/100Sport/...p-245487b.html

    Ved ikke om det har været nævnt tidligere, men vores måske bedste assistenttræner Bård Wiggen har opsagt sin stilling i Viking Stavanger, angiveligt fordi han har fået nyt job.

    Kunne det tænkes, at han er på vej tilbage til FCK?
    Det håber jeg. En god assistenttræner = en god Ståle. Han har altid været 100% afhængig af sin næstkommandør.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #182
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Alexander Fransson blev i sin tid i Norrköping, hvor han var med til at sikre det svenske mesterskab, linket til FCK.

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ldhelt/5888764

    Fransson skiftede dog til Basel, hvor han ikke har haft den ventede succes, og til januar kan være fortid.

    http://www.fotbolltransfers.com/site/news/86016

    Hvis Ståle går efter at bygge en ny skandinavisk stamme op i klubben, vil han være en glimrende tilføjelse. Jeg tænker at han nok selv heller ikke vil være uinteresseret, med tanke på den kommende VM-slutrunde.

  4. #183
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg undres forøvrigt til stadighed over den brede enighed om hypotesen, at Wiggen var "geniet bag vores offensiv" i de år. Jeg har aldrig hørt andre end os fans komme med de påstande.
    Det er nok noget vi aldrig kan få et definitivt svar på. Tror bare en del har set et sammenfald og at de fleste er enige, men vi kan næppe afgøre om det blot var et tilfældigt sammenfald.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #184
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Alexander Fransson blev i sin tid i Norrköping, hvor han var med til at sikre det svenske mesterskab, linket til FCK.

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ldhelt/5888764

    Fransson skiftede dog til Basel, hvor han ikke har haft den ventede succes, og til januar kan være fortid.

    http://www.fotbolltransfers.com/site/news/86016

    Hvis Ståle går efter at bygge en ny skandinavisk stamme op i klubben, vil han være en glimrende tilføjelse. Jeg tænker at han nok selv heller ikke vil være uinteresseret, med tanke på den kommende VM-slutrunde.
    Ja han kunne være virkelig interessant, selvom jeg har svært ved at se, at der kan være plads til ham. Det kræver jo i hvert fald, at man sender 1-2 spillere væk, hvoraf den ene må være Matic. Endvidere får vi jo også Keita tilbage, som måske skal bruges.
    Fransson byder endvidere jo ikke ligefrem på den rutine, som vi måske mangler noget af.

  7. #185
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Det er nok noget vi aldrig kan få et definitivt svar på. Tror bare en del har set et sammenfald og at de fleste er enige, men vi kan næppe afgøre om det blot var et tilfældigt sammenfald.
    Næ - i mine øjne var det mest åbenlyse sammenfald vel, at vi i de år havde nogle ekstraordinært gode spillere i f.eks. Grønkjær. Egentlig synes jeg, at det offensive koncept dengang langt hen af vejen var mere enkelt og simpelt, end det er i dag.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #186
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja han kunne være virkelig interessant, selvom jeg har svært ved at se, at der kan være plads til ham. Det kræver jo i hvert fald, at man sender 1-2 spillere væk, hvoraf den ene må være Matic. Endvidere får vi jo også Keita tilbage, som måske skal bruges.
    Fransson byder endvidere jo ikke ligefrem på den rutine, som vi måske mangler noget af.
    Jeg synes nu ikke vi har et specielt ungt hold, i forhold til så mange andre, hvis det er rutine du efterspørger? Personligt er jeg mere på udkig efter spillere der kan og vil noget med en fodbold. Kan vi komme af med en Matic, og liste en Fransson ind af døren, er vi bestemte ikke dårligere stillet. Nuvel, jeg husker kun Fransson fra hans tid i Norrköping, hvor han var én af dem der gik forrest. Jeg tænker ikke at han nødvendigvis er blevet en dårligere spiller af sin tid i Basel, selvom den ikke har stået på vanvittig meget spilletid.

  10. #187
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Wiggen kommer tilbage til FCK https://www.fck.dk/nyhed/baard-wiggen-vender-tilbage Hurra!!

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #188
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Dagens bedste nyhed!

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #189
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.aftenbladet.no/100Sport/...p-245487b.html

    Ved ikke om det har været nævnt tidligere, men vores måske bedste assistenttræner Bård Wiggen har opsagt sin stilling i Viking Stavanger, angiveligt fordi han har fået nyt job.

    Kunne det tænkes, at han er på vej tilbage til FCK?
    Godt kaldt!


  15. #190
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af filibuster Se meddelelser
    Godt kaldt!
    Tak, filibuster :)

  16. #191
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    6

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Og dog....

  17. #192
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    At Ståle kalder den før os andre er der vel egentlig ikke noget overraskende i... Men måske man kunne spørge om der samtidig er et par spillere på vej i samme retning? :-)

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #193
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Den her klub er faldet i søvn.

  20. #194
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Peter_FCK Se meddelelser
    Den her klub er faldet i søvn.
    Jeg er tilbøjelig til at give dig ret. Mønsteret ligner bekymrende meget det som der skete 15 km. sydvest fra Parken, og som førte til adskillige års elendighed.

    Jeg hænger dog mit halmstrå på den succes som Wiggen havde sidst han var her. Dog var spillerne også af en noget anden kaliber.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #195
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg er tilbøjelig til at give dig ret. Mønsteret ligner bekymrende meget det som der skete 15 km. sydvest fra Parken, og som førte til adskillige års elendighed.

    Jeg hænger dog mit halmstrå på den succes som Wiggen havde sidst han var her. Dog var spillerne også af en noget anden kaliber.
    Hej,

    Vil du ikke uddybe det "mønster" du refererer til? Hvordan er der lighed mellem det der skete i Brøndby og det der sker i FCK nu?`

    Mvh
    Frederik

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •