Side 10 af 85 FørsteFørste ... 789101112132060 ... SidsteSidste
Viser resultater 136 til 150 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Enig mht. Danny, men omvendt virker det også som om det aldrig rigtig bliver til noget med Danny i FCK. Egentlig kunne jeg godt se ham spille en højre wing back i en 3-5-2 eller en 3-4-2-1.. Meeen, det er nok ikke her det kommer til at ske.
    Eller bare som back når Ankersen forlader os. Tror han vil gøre mere gavn på backen end på kanten.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #137
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Eller bare som back når Ankersen forlader os. Tror han vil gøre mere gavn på backen end på kanten.
    Det tror jeg nu ikke, at han er god nok til at spille fast.

    Jeg er meget i tvivl om Dannys niveau. Nogle indhop har været gode, andre helt forfærdelige. Danny trænger til noget fast spilletid for at banke rust af og udvikle sig. Det virker ikke til, at han er i nærheden af fast spilletid pt. Så enten skal han videre i sin karriere, eller også kunne en udlejning være en god ide.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #138
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-i-celta-vigo/

    John Guidetti siger her, at han ikke er glad for at være i Celta Vigo, og at han gerne vil have en løsning hurtigt. Han har altid virket utroligt kropsstærk, kan sparke med begge ben og han er relativt hurtig. Jeg synes generelt, at han er dygtig.

    Skulle vi ikke forsøge os med en lejeaftale + købsoption frem til sommeren?
    Vil altid elske Ståle

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #139
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-i-celta-vigo/

    John Guidetti siger her, at han ikke er glad for at være i Celta Vigo, og at han gerne vil have en løsning hurtigt. Han har altid virket utroligt kropsstærk, kan sparke med begge ben og han er relativt hurtig. Jeg synes generelt, at han er dygtig.

    Skulle vi ikke forsøge os med en lejeaftale + købsoption frem til sommeren?
    Måske lidt svært at lokke en person til den danske hovedstad, når han hader Danmark lige så meget som den gennemsnitlige skaktør hader Mike Jensen..

  8. De følgende 12 brugere er enige:

  9. #140
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Måske lidt svært at lokke en person til den danske hovedstad, når han hader Danmark lige så meget som den gennemsnitlige skaktør hader Mike Jensen..
    Det var også min tanke, men måske han også er blevet mere moden siden sin U-21 sejr.
    Men jeg tvivler på at vi kan lande ham, men det kan jo være at bestyrelsen hoster op med en ekstra mønt i denne tid.
    Personligt så jeg hellere en spiller som kunne noget på egen hånd. Vi har Pieros som fox in the box, vi skal have en bevægelig anden angriber.
    - og han er ikke hurtigere end gennemsnittet.
    Sidst redigeret af Wonderboy : 09.11.17 kl. 15:52

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #141
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    22

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Som spillertype ville han passe perfekt, der er dog 3 problemer.

    1. Han får 1 mil euro om året i løn.....
    2. Han ser sig selv som en topspiller der skal spille i en topliga
    3. Han har tidligere udtalt at han ikke bryder sig om Danmark

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #142
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Han passer da ikke specielt godt ind? Er han ikke bare en opgradering af Holse, pusic, pavlovic og sotiriu? Vi mangler vores tank - det vil flytte lidt fokus væk fra midtbanen og sikre os den opspilsstation vi skriger på.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #143
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Holse I den blanding er måske lige at stramme den

  16. #144
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Det synes jeg ikke. Holse er letbenet og bevægelig. Det er de fire andre også i fck sammenhæng. Vores opspil og sammenhængen i truppen kommer først på plads når vi har forsvarsspillere vi stoler på til at spille mand-mand og en angriber der kan dominere et forsvar helt - mest sandsynligt via fysik.

  17. #145
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Det synes jeg ikke. Holse er letbenet og bevægelig. Det er de fire andre også i fck sammenhæng. Vores opspil og sammenhængen i truppen kommer først på plads når vi har forsvarsspillere vi stoler på til at spille mand-mand og en angriber der kan dominere et forsvar helt - mest sandsynligt via fysik.
    Carlo Holse har både hjerne og fødder til at sætte noget op. Tilmed har han en god acceleration, og lavt tyngdepunkt. Pavlovic er en 189 høj kanon, som hovedsageligt har sine forcer når han modtager bolden i fødderne med en halvskidt forsvarsspiller i ryggen. Indenfor den snævre kunnen fodbold kræver er de i hvert deres ende af skalaen.
    Pieros er stærk i afslutningerne, og minder egentlig meget om aggressiv-letvægts-Santander, ved at han kombinere uden at kunne udfordre, og ellers er stærk i boksen. Pusic er en dårlig version af Pieros.

    Jeg kan godt følge lysten til en stor spiller, men så skal det var en teknikker ala NJ10, og den slags findes stort set ikke vores prisklasse, eller en Cornelius-type som kan løbe og kæmpe, og den slags er også dyre.

    Lad os få en fodboldspiller så vi kan kombinere på sidste halvdel og bruge indlæg som en variation, frem for at gå tilbage til 'kun' at angribe via indlæg. Det bliver også dyrt, men de findes og det ville pynte!

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #146
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Malbæk Se meddelelser
    Som spillertype ville han passe perfekt, der er dog 3 problemer.

    1. Han får 1 mil euro om året i løn.....
    2. Han ser sig selv som en topspiller der skal spille i en topliga
    3. Han har tidligere udtalt at han ikke bryder sig om Danmark
    1. Det er ikke meget mere end Erik J får, og på forskerordningen er det vel netto meget tæt på hans nuværende løn.
    2. Enig, her ligger problemet. Men omvendt er han også typen der fungerer bedst som stjernen på holdet, og som Bendtner nok har et problem med ikke at være den bedste.
    3. Altså, han udtalte at han synes det danske u-21 landshold var dårligt og trak efterfølgende udtalelsen tilbage. Mere er der ikke i det.

  20. #147
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Vi har alle dage været bedst med en stor og stærk angriber der kan flytte et forsvar. Allback, Damen og Cornelius som de bedste eksempler.
    Dem skal vi bruge når spillet ikke er der. Og det er tit det ikke er der, selv når vi er bedst. Jeg tror simpelthen ikke på, at vi under Ståle bliver gode nok med bolden, til at kunne undvære det.

    I den kontekst er de fire andre den samme type, var det hjulmand der var vores træner var forskellene på dem mere relevante.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #148
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Men minder Guidetti ikke om Allbäck af statur? Jeg forbinder ham da ikke med at være en 'lille' spiller.
    HIC SUNT LEONES

  23. #149
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Men minder Guidetti ikke om Allbäck af statur? Jeg forbinder ham da ikke med at være en 'lille' spiller.
    Han er 1.85, så ca. samme størrelse som Pieros og Santander. Men han besidder en god fysik. Han er dog ikke noget tårn... Såfremt det var kriteriet for at være fck-angriber
    Sidst redigeret af Wonderboy : 09.11.17 kl. 23:02

  24. #150
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Og Allbäck er 1,80 høj, så han var heller ikke en stor og stærk angriber. Han spillede bare som en med alt sin rutine.

  25. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •