Side 12 af 12 FørsteFørste ... 29101112
Viser resultater 166 til 171 af 171

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

Tilmeldingsdato
    Sep 2009

Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

Det er da umiddelbart helt nye toner det her? Mon nederlaget til BIF har medført nogle ekstra frigivede midler til et par vintertransfers? Blev der snakket om hvor på banen man havde i sinde at forstærke sig? Jeg håber meget på der kunne komme en stærk angriber til og så måske en centerforsvarer. Synes vi ser ualmindeligt tynde ud på bege positioner. Kunne vi ellers få vores skadede spillere klar over vinteren (Erik J når det selvfølgelig ikke), så kunne vi stå rigtig stærkt til foråret med tilgangen af en klasseangriber og en god solid centerforsvarer. Man kunne samtidig forsøge at rydde lidt op i overskudslageret og spare lidt lønkroner..

Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003

Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det er da umiddelbart helt nye toner det her? Mon nederlaget til BIF har medført nogle ekstra frigivede midler til et par vintertransfers? Blev der snakket om hvor på banen man havde i sinde at forstærke sig? Jeg håber meget på der kunne komme en stærk angriber til og så måske en centerforsvarer. Synes vi ser ualmindeligt tynde ud på bege positioner. Kunne vi ellers få vores skadede spillere klar over vinteren (Erik J når det selvfølgelig ikke), så kunne vi stå rigtig stærkt til foråret med tilgangen af en klasseangriber og en god solid centerforsvarer. Man kunne samtidig forsøge at rydde lidt op i overskudslageret og spare lidt lønkroner..
    Ståle nævnte man ville forsøge med Wahlqvist som er nævnt i tråden, samt der var løbende kontakt med Grandqvist
    Så var der en af værterne der nævnte Stefan Johansson, men Ståle mente ikke vi kunne være med der på lønnen ud fra det jeg lige fik hørt.

I der har hørt radioen må endelig rette mig, hvis jeg tager helt fejl.

Tilmeldingsdato
    Oct 2003

Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Mon ikke at det bare er den planlagte udskiftning til sommer, hvor indkøb af erstatninger langsomt sættes i værk allerede til vinter. Det vil f.eks. være et naturligt tidspunkt at hente spillere fra Sverige og Norge, hvis der er nogen der (feks. Tinnerholm) som kunne være interessante. Og så forsøger man da sikkert Grankvist igen (egen spekulation), hvis han kan være mulig allerede til vinter.

Der blev ikke nævnt positioner til indkøbene, men han nævnte hvem der sælges til sommer (Olsen, Ankersen, Verbic og måske Santander) og hvor vi pt. er sårbare (centralt forsvar og angriber pos.) Men han siger også, at Santander, Pieros, Pavlovic og Holse er et perfekt firkløver (kan ikke huske det præcise citat), så det er måske tvivlsom, om der kommer en angriber man henter først. Mon ikke man kigger på kantpositionen (Toutouh er længe meldt klar til salg, og Kusk må efterhånden være opgivet) og højre back i første omgang.

Skal man forøvrigt tage de negative briller på, så kan man nok forestille sig, at hverken timing for interviewet og snakken om snarlige forstærkninger er tilfældige. Måske kan folk fra fanradioen dementere (hvis interviewet har været planlagt længe), men det er vel langt hen af vejen "spin" for at opmuntre fans efter en trist periode og et nyligt nederlag til BIF.

4. De følgende 3 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Nov 2006

Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Skal man forøvrigt tage de negative briller på, så kan man nok forestille sig, at hverken timing for interviewet og snakken om snarlige forstærkninger er tilfældige. Måske kan folk fra fanradioen dementere (hvis interviewet har været planlagt længe), men det er vel langt hen af vejen "spin" for at opmuntre fans efter en trist periode og et nyligt nederlag til BIF.
    Jeg kan godt se hvorfor du tænker det, men jeg er ikke enig i at det skulle være ud fra et manipulerende perspektiv (ellers er det vel ikke spin). Det var, i mine øjne, et passende tidspunkt at italesætte at 1) det har været noget lort og 2) hvad sker der i klubben for at gøre det godt igen. Det behøver helt ærligt ikke være mere opfindsomt end det, for at det er en god idé. Alternativet er jo at man kan se på pressen (rygsvømmere og BØF-romantikere), vores egne analyser og spekulationer (fyr alle!!1 køb nogen!!1) eller holde sig til at surmule på stadion eller i stuen.

Det gør noget for mig som fan at han rent faktisk står frem på en engageret og oprigtig måde.
    Mvh. Morten
    GatoConBotas's Avatar

6. De følgende 7 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Sep 2009

Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Mon ikke at det bare er den planlagte udskiftning til sommer, hvor indkøb af erstatninger langsomt sættes i værk allerede til vinter. Det vil f.eks. være et naturligt tidspunkt at hente spillere fra Sverige og Norge, hvis der er nogen der (feks. Tinnerholm) som kunne være interessante. Og så forsøger man da sikkert Grankvist igen (egen spekulation), hvis han kan være mulig allerede til vinter.
    Det ville give fin mening at eksekvere et par af de planlagte sommertransfers allerede i vinterens vindue, da vi så absolut får brug for det mest slagkraftige hold overhovedet muligt, i et forår hvor vi forhåbentlig både skal spille europæisk og ud og jagte en række hold i slutspillet. Kan vi bare gå ind i slutspillet med en 7-8 point op til nr. 1, mener jeg ikke det er helt urealistisk at vi kan indhente forspringet, men det kræver selvsagt at vi rammer en vanvittig form.. Med Santander tilbage og evt. tilgangen af endnu en klasseangriber samt en klasse centerforsvarer a'la Granquist mener jeg faktisk godt der kunne være kvalitet i holdet til sådan en stime (forudsat at vi også får styr på skader hos Boilesen, Gregus etc).

8. De følgende 2 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Dec 2014

Helt enig.
    Når vi nu ved, at vores højre back er god, skal sælges og måske endda til vm - så giver det rigtig meget mening at få en erstatning ind. Kan vi hente en skandinav som Tinnerholm, så er det sikkert en god ide.
    Det samme gælder vores målmand, bortset fra at han helt sikkert skal til VM.
    Verbic; holder han niveauet bliver han solgt for mange penge. Bliver han skadet, så har vi ham endnu en sæson. En erstatning for ham, kan det første halve år tage de kampe Toutouh, Thomsen og Kusk ellers havde pisset væk. Ren win-win og jeg synes virkelig operation nye kanter skal sættes ind. Efter sommerferien skal det gerne hedde, Falk, ny profil, Amankwaa, Røjkjær og så den af Thomsen, Toutouh og Kusk der er mindst ringe.
    Samme logik der gælder for verbic gælder for Santander. Skulle han ikke blive solgt, kan en eventuelt indkøbt erstatning tage spilletid fra Pavlovic/Pusic - igen en win-win.

10. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 12 af 12 FørsteFørste ... 29101112

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267