Side 14 af 85 FørsteFørste ... 4111213141516172464 ... SidsteSidste
Viser resultater 196 til 210 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #196
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Frederik Se meddelelser
    Hej,

    Vil du ikke uddybe det "mønster" du refererer til? Hvordan er der lighed mellem det der skete i Brøndby og det der sker i FCK nu?`

    Mvh
    Frederik
    I stedet for at nævne Per Bjerregaard og venner, kan vi nu nævne Ståle med venner. Listen med rygklappere var lang i Brøndby, og er det øjensynligt også i Kbh. Jeg savner nye ideéer udefra, og selvom Wiggen har været væk i en del år, så bliver det det samme trummerum. Jeg er ikke imponeret, men manden skal selvfølgelig have en chance. Den er jeg helt med på. Dog vil jeg se resultater i hele foråret, der som minimum betyder at vi skal spille kvalkampe til Europa i næste sæson. Ellers må hele baduljen ud.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #197
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Jeg ved godt, det går af helvede til lige pt., men jeg vil gerne sætte mine penge på, at det ser noget anderledes ud når:

    1. Santander er i fuld vigør, og der derfor kan spilles lange bolde samt indlæg ind i hovedet på ham. Dette er IMO en meget stor del af grunden til den nuværende krise.
    2. Boilesen er helt frisk og kan spille 90 minutter flere kampe i træk, så vi slipper for Bengtssons manglende evne til at sætte en mand/gå til baglinjen.
    3. Verbic, den klart bedste spiller hidtil i sæsonen, har overstået sin karantæne.
    4. Vi er ude af Europa (forhåbentligt så sent så muligt). Det vil give en helt anden rytme og mulighed for at træne systemet for de mange nye. Der er utallige eksempler på hold, der ikke magter liga plus Europa, især hold i genopbygningsfaser eller overperformers (alene i denne sæson: Leipzig flopper i CL, Köln flopper både i ligaen og EL, Hertha ligger skidt i både ligaen og EL, Atalanta ligger skidt i ligaen, Monaco ligger skidt i EL, Nice flopper totalt i ligaen, Everton flopper totalt i EL og ligaen, Feyenoord flopper både i ligaen og EL osv. osv.).

  4. #198
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    1. Santander er rusten, og kommer hurtigt tilskade igen. Efter blot to kampe i foråret får han lyskeproblemer, og Pavlovic erstatter ham permanent frem til sommer.
    2. Boilesen får halvdelen af kampene, og sætter ikke en mand selv. Han er en helt anden type, og slet ikke den slags wingback vi ellers har haft. Han kan dog noget andet defensivt, og har meget mere 'pasning' i sig.
    3. Verbic kommer tilbage. Alle er glade, men desværre skifter Pieros, Kvist, Vavro, Verbic og Zeca mellem at have karantæne, og vi bliver aldrig helt den perfekte 11er.
    4. Vi får røvfuld i de sidste kampe af Europa, og ender med at glippe avancement.

    Det er totalt sort seende, men.... Det er mindst lige så muligt. Bortset fra 4 så er vi ikke I stand til at gøre noget seriøst ved kvaliteten af vores start 11er før der bliver kastet lidt guld og en Gambianer på toppen med 5* skills og 88+ pace (hvis man har spillet det spil....).
    Vi skal ud og swipe kortet for de penge Kusk vælger at afgive for at have været elendig siden Nicolai Jørgensen blev solgt.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #199
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Nu må vi se, om Wiggen kan gøre nogen forskel. Det er lidt bekymrende at læse kommentarer fra nordmænd på Facebook og bold.dk, hvor han nærmest tilskrives egenhændigt at stå bag nedturene for Rosenborg, Molde og senest Viking. Ja, ja, man skal sikkert ikke lægge for meget i den slags galde og bitterhed, men det sagde vi vel også, da de hånede Pape Diouf-købet...
    HIC SUNT LEONES

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #200
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Nu må vi se, om Wiggen kan gøre nogen forskel. Det er lidt bekymrende at læse kommentarer fra nordmænd på Facebook og bold.dk, hvor han nærmest tilskrives egenhændigt at stå bag nedturene for Rosenborg, Molde og senest Viking. Ja, ja, man skal sikkert ikke lægge for meget i den slags galde og bitterhed, men det sagde vi vel også, da de hånede Pape Diouf-købet...
    Ja nu må vi se. Men han får trods alt et meget anerledes job end det, han havde i Viking, hvor han så vidt jeg har forstået var sportsdirektør. Spørgsmålet er selvfølgelig, om han kan indfinde sig i rollen som "kun" assistenttræner.

  9. #201
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja nu må vi se. Men han får trods alt et meget anerledes job end det, han havde i Viking, hvor han så vidt jeg har forstået var sportsdirektør. Spørgsmålet er selvfølgelig, om han kan indfinde sig i rollen som "kun" assistenttræner.
    Mon ikke at der er blevet forventningsafstemt? Ellers er kollapset da totalt!

    Som jeg har forstået ansættelsen, så handler det også om, at Wiggen gerne vil tilbage og udføre trænergerningen.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #202
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Mon ikke at der er blevet forventningsafstemt? Ellers er kollapset da totalt!

    Som jeg har forstået ansættelsen, så handler det også om, at Wiggen gerne vil tilbage og udføre trænergerningen.
    Jo selvfølgelig er der det. Men det var der sikkert også med Priske. Men jeg tænker bare, at når man lige har været sportschef med ansvar for bl.a. køb og salg, så er det måske svært at vænne sig til igen ikke at have noget indflydelse på andet end træningsøvelser..

  12. #203
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Det kan være at 2 fejlslagne sportsdirektører giver en god?

    Jeg ved ikke om Wiggen er en god træner eller ej. Jeg har heller ikke fulgt hans karriere efter FCK, så jeg ved ikke om den er god eller ej.
    Men, vi mangler en assistent, vi var virkelig gode sidst han var her og Ståle roste ham meget.
    Jeg krydser fingre for det bedste. Selvom jeg ville have fyret Ståle på Monark ved Storebælt i søndags, så ønsker jeg at han vender skuden for os. Forhåbentlig er Wiggen første skridt på vejen.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #204
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja nu må vi se. Men han får trods alt et meget anerledes job end det, han havde i Viking, hvor han så vidt jeg har forstået var sportsdirektør. Spørgsmålet er selvfølgelig, om han kan indfinde sig i rollen som "kun" assistenttræner.
    Gad vide, om Wiggen er hentet ind som en fremtidig afløser for Ståle? Måske har de snakket om, at han skal tage 1½ år eller lignende som assistent for derefter at overtage cheftrænerjobbet, så Ståle kan smutte efter at have vundet mesterskabet igen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #205
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Der er tomt mål, og Ståle skal bare trille bolden over stregen... Det bliver ikke mere oplagt.

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...sin-vm-chance/

  17. De følgende 8 brugere er enige:

  18. #206
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Der er tomt mål, og Ståle skal bare trille bolden over stregen... Det bliver ikke mere oplagt.

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...sin-vm-chance/
    Nå ja, så krydre vi den selvfølgelig også lige med Andreas Bjelland til sommer, hvor hans kontrakt hos Brentford løber ud :-)

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #207
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jo selvfølgelig er der det. Men det var der sikkert også med Priske. Men jeg tænker bare, at når man lige har været sportschef med ansvar for bl.a. køb og salg, så er det måske svært at vænne sig til igen ikke at have noget indflydelse på andet end træningsøvelser..
    Men Wiggen ved jo nøjagtig hvad han går ind til, da han har besat præcis det samme job tidligere.. I tilfældet Priske var der jo ingen der på forhånd kunne vide om han var i stand til at samarbejde med Ståle.. Desuden valgte Bård netop at kvitte jobbet som sportsdirektør fordi han savnede trænergerningen.. Jeg bliver meget overrasket, hvis det ender i en ny Priske..

  21. De følgende 7 brugere er enige:

  22. #208
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg synes til gengæld at have læst et sted, at han mener at Superettan nok er lig et farvel til landsholdet, hvilket han nok ikke er helt klar til. Han burde ligge lige til højrebenet til sommer, såfremt man ønsker ham. Så kan han tage et par år her med (forhåbentlig) europæisk fodbold, inden han kan slutte karrieren af i Helsingborg.
    I så fald kan han jo sagtens have ret, men medmindre der er blevet fiflet med citaterne, må man vel gå ud fra, hvad han senest er blevet citeret for? Her er en endnu nyere artikel, hvor han igen bekræfter, at han godt kan se sig selv spille i Superettan efter sommerferien.

    I sommers var det vist Røde Stjernes egen klubpræsident, der meldte ud om at København havde budt på Richmond Boakye, og for nogle timer så jeg så den her historie om, at Anderlecht skulle have meldt sig ind i kampen om ham. Godt nok står der også i artiklen, at Chelsea skulle have kig på Boakye, samt at der i andre artikler spekuleres i voldsomme priser på Boakye. På den anden side kigger Chelsea på et hav af spillere hele tiden, og samtidig er det jo eksempelvis ikke ret længe siden, at medierne skrev om meget større transfersummer for Zeca, end det tilsyneladende endte med at blive. Hvis det overhovedet skulle være relevant, ved man jo heller aldrig, om Røde Stjerne stadig meget gerne vil have fingre i Pavlovic, og Anderlecht og klubber med tilsvarende budgetter har vi angiveligt trods alt før slået i kamp om spillere.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  23. #209
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Nå ja, så krydre vi den selvfølgelig også lige med Andreas Bjelland til sommer, hvor hans kontrakt hos Brentford løber ud :-)
    Det kan kun gå for langsomt!!

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #210
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Vi har jo ikke ubegrænset økonomi, selvom det går skidt, og investorerne formentlig skyder lidt penge i Ståles retning når vinduet åbner.
    Jeg ser gerne at vi får hentet Erik Schviachenko. Han har lederskab, attitude, højt niveau og - tror jeg - den DNA som kendetegner en FCK-vinder (nogle kalder det positiv arrogance).
    Han ville kunne løfte - ene og alene - forsvaret. Jeg ser derfor gerne, at det er eneste udskiftning der.
    Så håber jeg, at Matic bliver skippet. Keita kommer tilbage, og Matic kan vi stadig få en mønt for. Gregus har altså evnerne. Nu skal han have tid og ro, og ikke mindst kontinuitet. Så skal han nok blive forløst.
    Derimod mangler vi en angriber, som passer ind i FCK. En som kan spille med ryggen mod mål og holde i bolden. vi mangler fysik! Ikke nødvendigvis en to-meter, men en med evner til at holde i bolden med press på.
    Jeg håber derfor på følgende små justeringer:

    Matic ud
    Toutouh ud
    Erik S. ind
    Ang. ind.

    Alternativt kunne jeg godt tænke mig en målmand. Rygterne går på Pontus Dahlberg, og ikke mindst en højreback såsom Wahlquist. Men det er ikke videre presserende, som situationen er i forsvaret. Med Erik S. vil Erik Johansson også kunne løfte sit niveau - og Vavro tror jeg også på. Luftner derimod ... :(
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  26. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •