Side 16 af 85 FørsteFørste ... 6131415161718192666 ... SidsteSidste
Viser resultater 226 til 240 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #226
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Det kuriøse er, at Sørloth rent faktisk blev scoutet, men ikke blev fundet god nok.
    Jeg er meget enig i, at pengene brugt de sidste vinduer kunne have været spenderet meget bedre. Men Sørloth er måske lidt søgt, idet der vist ikke var nogen tegn i sol og måne for, at han skulle blive et specielt stort hit. Han kunne ikke bruges i Rosenborg og havde ikke den vilde succes i Groningen, som ikke ligefrem er en storklub.
    At man i stedet vælger årets spiller i Cypern, der havde vist i såvel liga, europæiske turneringer og landshold, at han kan score mål er vel ikke helt uforståeligt.


  2. #227
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er meget enig i, at pengene brugt de sidste vinduer kunne have været spenderet meget bedre. Men Sørloth er måske lidt søgt, idet der vist ikke var nogen tegn i sol og måne for, at han skulle blive et specielt stort hit. Han kunne ikke bruges i Rosenborg og havde ikke den vilde succes i Groningen, som ikke ligefrem er en storklub.
    At man i stedet vælger årets spiller i Cypern, der havde vist i såvel liga, europæiske turneringer og landshold, at han kan score mål er vel ikke helt uforståeligt.
    Og med tanke på hvor populære norske angribere har været siden Mos og Diouf, så var der nok blevet skrevet med caps lock i en del indlæg herinde, hvis Ståle havde hentet Sørloth.

  3. De følgende 9 brugere er enige:

  4. #228
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men eksempelvis Sørloth kunne vi uden tvivl godt have gaflet for næsen af FCM til en tredjedel af prisen på Pavlovic eller Sotiriou. Det er bare min pointe.
    Du skal meget længere ned.. Sørloth kostede FCM mindre end vi gav for Pusic..

    Edit: Men jeg er helt enig i at det ikke stod skrevet i sol, mål og stjerne at han havde FCK-potentiale.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #229
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Bård is back!

    Spændende at se hvad det betyder for offensiven.

    http://politiken.dk/sport/art6220381...ssede-nordmand

  7. #230
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Bård is back!

    Spændende at se hvad det betyder for offensiven.

    http://politiken.dk/sport/art6220381...ssede-nordmand
    Og for dem der ikke har den glæde at have adgang til Politiken?
    Kan vi få et lille resume

  8. #231
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Så der kommet prisskilt på Dahlberg

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...t-paa-fck-emne

  9. #232
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Hvis han er et super talent er han også 25 millioner SEK værd.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #233
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Naturligvis. Er han god nok er han også 250 millioner SEK værd.

    Spørgsmålet er bare, om han er det værd for os. Skulle den handel betyde vi ikke får den rigtige spidsangriber f.eks., så er det alt for dyrt.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #234
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Naturligvis. Er han god nok er han også 250 millioner SEK værd.

    Spørgsmålet er bare, om han er det værd for os. Skulle den handel betyde vi ikke får den rigtige spidsangriber f.eks., så er det alt for dyrt.
    Nu skal jeg indrømme, at jeg ikke kender til Dahlbergs kvaliteter. Men umiddelbart tænker jeg også, at vi har brug for en målmand som udover at tage med hænder kan dirigere med vores vattede midterforsvar og som udviser vilje og mental styrke. Det er ikke lige det, som man oftest ser ved en ung målmand. Er det noget Dahlberg besidder?

    Vi har vel egentlig brug for en ny Jesper Christiansen eller for den sags skyld en ny Robin, som bare også kan tage med hænder. En med noget attitude.

  14. #235
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu skal jeg indrømme, at jeg ikke kender til Dahlbergs kvaliteter. Men umiddelbart tænker jeg også, at vi har brug for en målmand som udover at tage med hænder kan dirigere med vores vattede midterforsvar og som udviser vilje og mental styrke. Det er ikke lige det, som man oftest ser ved en ung målmand. Er det noget Dahlberg besidder?

    Vi har vel egentlig brug for en ny Jesper Christiansen eller for den sags skyld en ny Robin, som bare også kan tage med hænder. En med noget attitude.
    Her passer frasen, er du gammel nok er du god nok, virkelig godt. Selvom Pontus ikke er ældre, kan han jo sagtens have den mentalitet som det kræver at stå derinde og dirigere med folk. Det er jo faktisk en del af stillingsbetegnelsen.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #236
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Naturligvis. Er han god nok er han også 250 millioner SEK værd.

    Spørgsmålet er bare, om han er det værd for os. Skulle den handel betyde vi ikke får den rigtige spidsangriber f.eks., så er det alt for dyrt.
    Ja, det kan han godt være, men er han allerede klar til at være førstemålmand nu? Selvom vi er og skal være en sælgende klub, vil jeg lige netop på målmandspladsen prioritere rutine over salgbarhed. Kan vi ikke nemt risikere, at han for urutineret i begyndelsen, og så bliver solgt inden vi egentlig har haft gavn af ham (bortset fra eventuel fortjeneste)? Hvis han er en ren Donnarumma, er det selvfølgelig en anden sag...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #237
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Her passer frasen, er du gammel nok er du god nok, virkelig godt. Selvom Pontus ikke er ældre, kan han jo sagtens have den mentalitet som det kræver at stå derinde og dirigere med folk. Det er jo faktisk en del af stillingsbetegnelsen.
    Enig, men mit spørgsmål var jo også, om han så har det?
    Man kan jo sagtens som målmand rende rundt og imponere for mindre gode klubber (IFK har været ringe i år) med et hav af fantastiske redninger uden nødvendigvis at have mentaliteten og evnerne, som det kræver i FCK.

    Forstå mig ret - jeg har bestemt intet imod at få ham til klubben, hvis han er rigtig god. Jeg synes bare, at truppen pt mangler rutine, ro og vindermentalitet og ikke et nyt talent, der på sigt kan sælges meget dyrt.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #238
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Enig, men mit spørgsmål var jo også, om han så har det?
    Man kan jo sagtens som målmand rende rundt og imponere for mindre gode klubber (IFK har været ringe i år) med et hav af fantastiske redninger uden nødvendigvis at have mentaliteten og evnerne, som det kræver i FCK.

    Forstå mig ret - jeg har bestemt intet imod at få ham til klubben, hvis han er rigtig god. Jeg synes bare, at truppen pt mangler rutine, ro og vindermentalitet og ikke et nyt talent, der på sigt kan sælges meget dyrt.
    Jeg kan som sagtens forstå din bekymring, og tanken har da også strejfet mig, om vi skulle gå efter en billigere løsning, som fx OB's Sten Grytebust, der virkelig har imponeret.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #239
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Enig, men mit spørgsmål var jo også, om han så har det?
    Man kan jo sagtens som målmand rende rundt og imponere for mindre gode klubber (IFK har været ringe i år) med et hav af fantastiske redninger uden nødvendigvis at have mentaliteten og evnerne, som det kræver i FCK.

    Forstå mig ret - jeg har bestemt intet imod at få ham til klubben, hvis han er rigtig god. Jeg synes bare, at truppen pt mangler rutine, ro og vindermentalitet og ikke et nyt talent, der på sigt kan sælges meget dyrt.
    Jeg et meget enig. Desuden er der i en trup brug for bredde - også alders- og modenhedsmæssigt. Lige pt synes jeg vi har rigeligt med dyrt indkøbte talenter, der ikke kommer til at indfri ønsket om større videresalg. Oveni det ser vi ustabile ud både defensivt såvel som offensivt. Imo er der brug for noget ro og rutine på sidste skanse og udsigten til endnu en "lottokupon" på den position huer mig ikke.

  23. #240
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Jeg har bare svært ved at se fornuften i at spendere 20 mio på en ny målmand i en periode, hvor vi i den grad savner kvalitet ude på banen. Hvis vi har et hold som fungerer som det skal, og hvor forsvaret er bundsolidt, kan vi jo snildt klare os med eksempelvis Stephan et par år endnu. 1. prioritet må og skal være at få styr på de 10 positioner i marken først..

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •