Side 17 af 85 FørsteFørste ... 7141516171819202767 ... SidsteSidste
Viser resultater 241 til 255 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #241
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,870

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg har bare svært ved at se fornuften i at spendere 20 mio på en ny målmand i en periode, hvor vi i den grad savner kvalitet ude på banen. Hvis vi har et hold som fungerer som det skal, og hvor forsvaret er bundsolidt, kan vi jo snildt klare os med eksempelvis Stephan et par år endnu. 1. prioritet må og skal være at få styr på de 10 positioner i marken først..
    Jeg synes nu også at det er begyndt at se kritisk ud i målet. Vi har pt en målmand der ikke længere tager noget nævneværdigt, der kommer i hans retning. Han er pt aldeles middelmådig, og hvis ikke han opper sig, får han desværre et kedeligt eftermæle. Skuffelsen lyser desværre ud af ham og en Ankersen, over at de ikke blev sendt videre i systemet i sommer. Så et stærkt målmandsindkøb udelukker forhåbentligt ikke 2-3 stærke indkøb til marken.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #242
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,533

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg synes nu også at det er begyndt at se kritisk ud i målet. Vi har pt en målmand der ikke længere tager noget nævneværdigt, der kommer i hans retning. Han er pt aldeles middelmådig, og hvis ikke han opper sig, får han desværre et kedeligt eftermæle. Skuffelsen lyser desværre ud af ham og en Ankersen, over at de ikke blev sendt videre i systemet i sommer. Så et stærkt målmandsindkøb udelukker forhåbentligt ikke 2-3 stærke indkøb til marken.
    Det er da klart, at kan vi få både og, så tager jeg imod med kyshånd.. Jeg tvivler dog på, at finanserne er til både at smide 20 mio efter en ny klassekeeper og samme beløb efter både en midterforsvarer og en angriber.. Og hvis der skal prioriteres, står en ny dyr målmand nederst på min liste.. Der findes massere af målmænd derude som indeholder den fornødne kvalitet til at vogte buret hos os, som kan hentes for maks. 5 mio.. Du nævnte selv Gryteburst, som jeg også ser som en glimrende keeper.. Og hvis ikke, er jeg fint tryg ved at lade Stephan vogte buret i den periode, hvor fokus må være på at genrejse holdet..

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #243
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Her passer frasen, er du gammel nok er du god nok,
    DET princip er vi en stor gruppe af gamle nisser, der går FULDSTÆNDIG ind for...
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  6. #244
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,870

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    DET princip er vi en stor gruppe af gamle nisser, der går FULDSTÆNDIG ind for...
    Godt spottet.. hehe ;-)

  7. #245
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Hvis nu det overhovedet er muligt økonomisk og personligt, burde vi sætte alle sejl ind på at hente Karlo Bartolec i FCN. Jeg har været vild med den mand i længere tid nu, og han ser ud til at have rykket sit spil endnu mere de seneste par måneder. Den ideelle erstatning for Ankersen.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #246
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Hvis vi for alvor skulle styrke midtbanen bør der være interesse for Anders Christiansen som spiller i Malmö FF nu for tiden. Han er kåret til Allsvenskans vigtigste spiller og bedste midtbanespiller for andet år i træk.
    Han er siden ankomsten til MFF hurtigt vokset til at väre stærkt spilstyrende og samtid to-vejs-spiller med stort løbepensum og gode lederegenskaber. Tror vi kan bruge ham men prisen er nok ret høj for tiden.

    https://www.aftonbladet.se/sportblad...-ar-for-mycket
    Hislen af TorbenØ.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #247
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Jeg håber aldrig den mand trækker den hvide trøje over hovedet. Han var et aldeles usympatisk bekendtskab sidst han var i dk.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar


  12. #248
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Hvis nu det overhovedet er muligt økonomisk og personligt, burde vi sætte alle sejl ind på at hente Karlo Bartolec i FCN. Jeg har været vild med den mand i længere tid nu, og han ser ud til at have rykket sit spil endnu mere de seneste par måneder. Den ideelle erstatning for Ankersen.
    Han bliver desværre ikke solgt til København i denne omgang tror jeg. Men ville være en ideel erstatning/forstærkning for PA. Jeg tror han bliver solgt til Italien.

  13. #249
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    267

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Er jeg den eneste, der tænker, at det kunne være oplagt at hente Christoffer Remmee “hjem” til sommer?!

  14. #250
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,533

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af jake Se meddelelser
    Er jeg den eneste, der tænker, at det kunne være oplagt at hente Christoffer Remmee “hjem” til sommer?!
    Jeg ved ikke hvordan han har udviklet sig i Norge, men jeg synes ikke helt han havde klassen da han var her.. Han så generelt lidt for tung ud synes jeg, hvilket er en kompetence jeg tvivler på han har udviklet i Norge.

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #251
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af jake Se meddelelser
    Er jeg den eneste, der tænker, at det kunne være oplagt at hente Christoffer Remmee “hjem” til sommer?!
    Nej, det er du ikke. Eller jeg ved ikke, om det er oplagt, men jeg håber det da.

    Apropos højre backs har der herinde været noget snak om Anton Tinnerholm, der har forladt Malmø efter deres seneste mesterskab. Her står, at den dygtige journalist Daniel Kristoffersson påstår, at Tinnerholm har skrevet kontrakt med en amerikansk klub efter at have afvist Levski Sofia og en hollandsk klub.

    Derudover har muligheden for at hente Andreas Granqvist til sommer flere gange været oppe at vende. Blandt andet her rygtes der nu om, at Helsingborg vil trække ham til klubben ved at tilbyde en rolle som i første omgang spillende sportchef og derefter som en mere almindelig sportchef.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #252
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Jeg gætter på, at vi henter Jack Lahne.

  19. #253
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Jeg gætter på, at vi henter Jack Lahne.
    ???
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  20. #254
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    ???
    Det er mit bud ;)

  21. #255
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,588

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    En spiller, som ikke engang var født, da Zuma saksesparkede guldet hjem til KBH? Han bliver ikke hentet til førsteholdet, så.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •