Side 18 af 85 FørsteFørste ... 8151617181920212868 ... SidsteSidste
Viser resultater 256 til 270 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #256
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    En spiller, som ikke engang var født, da Zuma saksesparkede guldet hjem til KBH? Han bliver ikke hentet til førsteholdet, så.
    Det har jeg svært ved at forestille mig, ja :)

  2. #257
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Jeg gætter på, at vi henter Jack Lahne.
    Kan du ikke skrive et par ord om hvorfor du tror vi henter ham, og hvad han er for en sag?

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #258
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Det lugter af troll!

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #259
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Ville Robert Skov ikke være en oplagt kandidat til vores højre kant nu hvor vi må formode at Verbic bliver solgt til sommer. Så kan Falk spille venstre kant også må Danny og Kusk kæmpe med Skov hvis de stadig er i klubben til sommer. Mens Falk og Thomsen kæmper om den venstre kant. Regner ikke med Toutouh er i klubben til sommer.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #260
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Ville Robert Skov ikke være en oplagt kandidat til vores højre kant nu hvor vi må formode at Verbic bliver solgt til sommer. Så kan Falk spille venstre kant også må Danny og Kusk kæmpe med Skov hvis de stadig er i klubben til sommer. Mens Falk og Thomsen kæmper om den venstre kant. Regner ikke med Toutouh er i klubben til sommer.
    Det ville være et meget oplagt Ståle-indkøb i hvert fald.. Han har mange af de kvaliteter Ståle kan lide, men personligt er jeg ikke helt pjattet med ham. Han har et godt drive med bolden og et godt spark, men jeg synes han mangler overblik og blik for sine medspillere. Det er muligt han på et bedre hold ville være mere villig til at slippe bolden.. Jeg hader dog spillere der går selv, eller sparker fra 30 meter, når de har muligheden for med en simpel aflevering at spille en holdkammerat helt fri.. Denne tendens synes jeg at have set indtil flere gange hos Skov.. Men han er bestemt en af de få spillere i Superligaen som både kunne have kvaliteten til at være i truppen hos os og som samtidig må være mulig at hente.

  9. #261
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Verbic skal erstattes af en spiller med større kvalitet end Skov.Næste år skal mesterskapet tilbage. Vi trenger en klasse kant der kan levere fra 1 dag

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #262
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Enig. Vi skal mindst bruge tre voksne centerforsvarere, backer, centrale midtbanespillere, kanter og angribere der er klassespillere og virker fra dag 1.
    pt har vi to klasse kanter og en masse blød mellemvare. Det løser vi ikke ved at sælge Verbic og erstatte med en dårligere spiller end kusk/Thomsen/Toutouh.

  12. #263
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Jeg synes også Skov virker oplagt. Til sommer står vi uden Verbic, Amankwaa og Toutouh og sandsynligvis også Kusk. Foruden Falk og Thomsen, så er der både plads til Robert Skov, som kender ligaen, kommer med selvtillid og ikke skal udvikles vildt meget mere før han alligevel er uden for rækkevidde, og så også en større kapacitet som, let's be honest, ikke nødvendigvis kommer til at bidrage på 100% fra dag et hvis vi nu kigger tilbage på tidligere tiders indkøb.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #264
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Jeg synes også Skov virker oplagt. Til sommer står vi uden Verbic, Amankwaa og Toutouh og sandsynligvis også Kusk. Foruden Falk og Thomsen, så er der både plads til Robert Skov, som kender ligaen, kommer med selvtillid og ikke skal udvikles vildt meget mere før han alligevel er uden for rækkevidde, og så også en større kapacitet som, let's be honest, ikke nødvendigvis kommer til at bidrage på 100% fra dag et hvis vi nu kigger tilbage på tidligere tiders indkøb.
    Samt han er blevet trænet af Mini Ståle i Silkeborg. Han passer også godt ind på højre kanten med hans venstre ben der trækker ind i banen. Samt han kan score på frispark... Synes han passer perfekt ind i Ståles filosofi, han er ung og har et uforløst potentiale samt spiller på en plads der ikke er farlig i forhold til den defensive strategi

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #265
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Robert Skov ville komme med stort talent, god skoling, u-21 kampe (og succes), superliga erfaring og vigtigst af alt så kommer han uden skader... Han skal derfor ikke bruge et år som Thomsen, Boilesen. osv før han kan bidrage. Jeg tror ikke han er forfærdelig dyr. Tilmed er højre kanten ikke det nemmeste at finde gode folk til.
    Jeg kender ikke meget til hans spil andet end at han stort set altid kommer til afslutning, og hvis der er noget der kan ruske op i et forsvar, så er det at de er nervøse for at stå for dybt, da pladsen foran feltet kan resultere i mål.

    Hvis i vil have en skandinav, så er det her vel den slags man ikke bør lade gå forbi? Jeg skal klart indrømme at jeg i den grad savner alternativer til højrekanten, jeg synes ikke at Kusk har spillet sig til sin løn siden Nicolai Jørgensen tog afsted.
    En skepsis jeg har med Robert Skov er hvorvidt han (modsat Kusk) kan gå begge veje. Kan han både gå til baglinjen og lave et indlæg med højre og gå ind i banen, eller er han for et-benet?

  17. #266
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Jeg synes også Skov virker oplagt. Til sommer står vi uden Verbic, Amankwaa og Toutouh og sandsynligvis også Kusk. Foruden Falk og Thomsen, så er der både plads til Robert Skov, som kender ligaen, kommer med selvtillid og ikke skal udvikles vildt meget mere før han alligevel er uden for rækkevidde, og så også en større kapacitet som, let's be honest, ikke nødvendigvis kommer til at bidrage på 100% fra dag et hvis vi nu kigger tilbage på tidligere tiders indkøb.
    Mister vi Verbic, Amankwaa, Toutouh og Kusk på det næste halve år, skal der naturligvis handles stort ind. Vi vil stå tilbage med Falk, Thomsen, Holse og Røjkjær (og andre eventuelle talenter jeg ikke kender) Det er pinedød nødvendigt med en 1-1 erstatning for Verbic. Så er der allerede 4-5 kanter i truppen. Medmindre Thomsen træder voldsomt i karakter over det næste halve år, har vi brug for en der er næsten så god som Falk og den nye (den rolle Toutouh burde spille nu). Så er vi på 5-6 kanter. Medmindre det er den rolle Skov er købt ind til, så ender vi på 6-7 kanter når de unge tælles med. Det synes jeg er for mange. Og jeg har ikke lyst til, at en skade til ham den nye betyder Skov og Falk starter inde med Thomsen, Røjkjær og Holse som reserver. Ikke medmindre en af de tre virkelig brager igennem i foråret.
    Jeg ser hellere vi henter to 1-1 erstatninger for Verbic og lader Thomsen, Røjkjær og Holse være reserverne bag 3 gode førstevalg.

  18. #267
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Medmindre det er den rolle Skov er købt ind til, så ender vi på 6-7 kanter når de unge tælles med.
    Øh, har vi købt Robert Skov??
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:
    MZ

  20. #268
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Røjkjær er venstrekant, Holse er primært angriber, Danny er.... En trupspiller (og højrebenet), og så er vi nede på Verbic, Falk, Toutouh, Kusk og Thomsen. Hvoraf vi skal være heldige hvis vi ikke mister både Falk og Verbic, men der er en risiko for det. Anyway, Kusk er puh, og skal videre. Verbic er med al sandsynlighed væk, Yus er varslet videre og så er vi nede på Falk, Danny(?) og Thomsen, og måske Røjkjær (kommer an på hans udvikling). Det er ikke nok kvalitet til 2 positioner næste sæson.

  21. #269
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,584

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Verbic er bebudet væk. Danny og Toutouh har kontraktudløb til sommer, Kusk skal sælges til sommer, hvis vi skal have penge for ham. Så er der Falk og Thomsen tilbage.. Når de er på toppen, er de ok i start-11'eren, men de bliver kun for alvor gode, når der er reel konkurrence om pladserne.
    Enten skal Røjkjær rykkes op i førsteholdstruppen i vinterpausen, så han kan blive relevant i næste sæson, eller også skal vi købe en kant allerede nu. Uanset hvad bør vi købe en 1:1 erstatning til Benji enten nu eller til sommer.

  22. #270
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Røjkjær er venstrekant, Holse er primært angriber, Danny er.... En trupspiller (og højrebenet), og så er vi nede på Verbic, Falk, Toutouh, Kusk og Thomsen. Hvoraf vi skal være heldige hvis vi ikke mister både Falk og Verbic, men der er en risiko for det. Anyway, Kusk er puh, og skal videre. Verbic er med al sandsynlighed væk, Yus er varslet videre og så er vi nede på Falk, Danny(?) og Thomsen, og måske Røjkjær (kommer an på hans udvikling). Det er ikke nok kvalitet til 2 positioner næste sæson.
    Det er vi helt enige om, der skal købes to klasse kanter. Min pointe er, at jeg synes Robert Skov falder mellem to stole. Han er ikke god nok til at være en af de 3 første kanter i FCK, og han er ikke relevant som udviklingsspiller, da vi allerede har dem. Også til kanterne.

    edit, det med Holse som kant. Jeg synes han ligner en fck kant. En Verbic til højrekanten meget mere end en 442 angriber. Skifter vi en dag træner eller system er det sikkert en anden sag.
    Sidst redigeret af Something : 01.12.17 kl. 12:41

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •