Side 2 af 85 FørsteFørste 123451252 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Jeg har selv foreslået Karlo Bartolec tidligere, så det forslag kan jeg på alle måder kun bakke op om.

    Men som det også er nævnt tidligere, tror jeg desværre løbet er kørt, og det har det nok været et stykke tid. Når FCN præsterer så godt og har lavet flotte transfers af Lobotka og Ingvartsen denne sommer, tror jeg desværre, at Bartolec kigger direkte mod udlandet. Og der skal nok være mange bejlere fra større ligaer til vinter, når han må forhandle frit. Jeg tror, at det bliver svært for os at overbevise Bartolec om, at han skal bruge tre år på et FCK-hold, der i øjeblikket er under genopbygning, i stedet for at tage springet til udlandet og dermed smede, mens jernet er varmt.
    Jeg tror desværre du har fuldstændig ret. Til den tid vil han være 25 år gammel og hvis han kan springe os over som karriereled og gå direkte til en lidt højere hylde giver det god mening. Især i betragtning af at vi pt ikke oser af sexet spil, sikre mesterskaber og CL.

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Transfertråden for det kommende vindue.

    Sikre til- og afgange:
    - Tom Høgli (kontraktudløb)
    - Aboubakar Keita (retur fra lejeophold i Halmstad)

    Spillere med kontraktudløb 30/6 2018:
    - Youssef Toutouh
    - Mikael Antonsson (karrierestop)
    - Danny Amankwaa
    - Kim Christensen
    - Martin Pusic

    Spillere med lovning på salg i sommeren '18:
    - Robin Olsen
    - Peter Ankersen
    - Federico Santander
    - Benjamin Verbic

    Ud fra princippet om rettidig omhu er det kommende vindues fokuspunkter i prioriteret rækkefølge (kontraktforlængelser ikke medregnet):

    1) højre back (mister 2 ud af 3 inden for de næste to vinduer)
    2) målmænd (mister 2 ud af 3 inden for de næste to vinduer)
    3) wings (mister 3 ud af 6 inden for de næste to vinduer)
    4) angriber (mister 2 ud af 5 inden for de næste to vinduer)
    5) midterforsvar (mister 1 ud af 4 inden for de næste to vinduer)
    Hvad med om vi henter Delaney hjem NU???!!!!!!!!
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Jeg har selv foreslået Karlo Bartolec tidligere, så det forslag kan jeg på alle måder kun bakke op om.

    Men som det også er nævnt tidligere, tror jeg desværre løbet er kørt, og det har det nok været et stykke tid. Når FCN præsterer så godt og har lavet flotte transfers af Lobotka og Ingvartsen denne sommer, tror jeg desværre, at Bartolec kigger direkte mod udlandet. Og der skal nok være mange bejlere fra større ligaer til vinter, når han må forhandle frit. Jeg tror, at det bliver svært for os at overbevise Bartolec om, at han skal bruge tre år på et FCK-hold, der i øjeblikket er under genopbygning, i stedet for at tage springet til udlandet og dermed smede, mens jernet er varmt.
    Måske. Det kommer nok an på, hvor attraktive tilbud han får. Omvendt vil han i København være garanteret spilletid, muligheden for at få titler på cv'et, en bedre løn, EL/CL-udstillingsvindue, og et salg til en stor liga efter 2-3 år, hvis han præsterer. Jeg synes ikke, at det virker så urealistisk, at det kunne friste en 22-årig kroat, som kan se, at andre er lykkedes med at tage samme skridt som ham - med Ludwig Augustinsson som et fremragende eksempel.
    Sidst redigeret af Dane : 06.09.17 kl. 00:27
    Mvh.
    Dane

  5. De følgende 7 brugere er enige:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    171

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Omvendt vil han i København være garanteret spilletid

    Tvivler på at han vil være garanteret nogetsomhelst.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Måske. Det kommer nok an på, hvor attraktive tilbud han får. Omvendt vil han i København være garanteret spilletid, muligheden for at få titler på cv'et, en bedre løn, EL/CL-udstillingsvindue, og et salg til en stor liga efter 2-3 år, hvis han præsterer. Jeg synes ikke, at det virker så urealistisk, at det kunne friste en 22-årig kroat, som kan se, at andre er lykkedes med at tage samme skridt som ham - med Ludwig Augustinsson som et fremragende eksempel.
    Er Bartolec virkelig så god? Han har ikke været synderligt iøjnefaldende i de kampe jeg har set med FCN, men det er primært også når de møder os at jeg får set en hel kamp med dem.. Min umiddelbare vurdering er bestemt ikke at han er uden for vores rækkevidde, hvis vi vil have ham..

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Måske. Det kommer nok an på, hvor attraktive tilbud han får. Omvendt vil han i København være garanteret spilletid, muligheden for at få titler på cv'et, en bedre løn, EL/CL-udstillingsvindue, og et salg til en stor liga efter 2-3 år, hvis han præsterer. Jeg synes ikke, at det virker så urealistisk, at det kunne friste en 22-årig kroat, som kan se, at andre er lykkedes med at tage samme skridt som ham - med Ludwig Augustinsson som et fremragende eksempel.
    Jeg håber meget, at du har ret, men tør ikke selv tro på, at det er tilstrækkeligt.

    Desuden var Ludwig Augustinsson 20 år, da han startede hos os. Og 23 da han tog afsted. Bartolec vil være 23 år til sommer. Det tror jeg desværre taler for, at han ser direkte mod udlandet.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #22
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Er Bartolec virkelig så god? Han har ikke været synderligt iøjnefaldende i de kampe jeg har set med FCN, men det er primært også når de møder os at jeg får set en hel kamp med dem.. Min umiddelbare vurdering er bestemt ikke at han er uden for vores rækkevidde, hvis vi vil have ham..
    Jeg synes ikke han er så god; og jeg tror ikke han ville gøre noget godt for os. Desuden så har vi allerede to backs til højresiden - plus en polyvant portugøjs - , så der sker intet på den front før Høglien er fløjet op nord for Polarcirklen.
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Men altså, Ankersen skal sælges til sommer, Høgli ryger til vinter, Zeca skal IKKE spille højreback, Thomsen er ikke i FCK næste sæson og ingen tror på Roerslev. Så et eller andet skal der jo ind, til vinter eller senest sommer.

    Jeg synes Bartolec er god, men jeg har svært ved at vurdere om han er superliga, Belgien og Østrig god - eller om han er CL og Werder Bremen god.

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #24
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    ingen tror på Roerslev.
    Har drengen(!) fået 4 år eller sådan noget? Lad os nu liiige lade være med at afskrive en 18-årig før tid :) (men derfor skal der stadig købes ind på højrebacken, hvis Peter Ankersen kommer op på sit tidligere niveau og dermed bliver solgt)

  16. De følgende 11 brugere er enige:

  17. #25
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Ja ok, formuleringen var for hård. Men jeg drikker en ekstra kaffe hvis han er mere end 2. valg til næste sæson

  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Ja ok, formuleringen var for hård. Men jeg drikker en ekstra kaffe hvis han er mere end 2. valg til næste sæson
    Det tror jeg bestemt heller ikke, at han er.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #27
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Så er vi enige - og der skal hentes mindst 1 nok 2 højre backs i de to næste vinduer.

  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Så er vi enige - og der skal hentes mindst 1 nok 2 højre backs i de to næste vinduer.
    Jep! Min kommentar var primært til, at jeg stadig tror, at man tror på Mads R. Ville i hvert fald være ekstremt hurtigt at opgive en så ung en spiller, der har fået så lang en kontrakt.

  22. #29
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    13

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Nu var det godt nok i det sidste vindue!
    Men er der en med lidt indsigt, som kan kaste lys over, hvem det kan være og han eventuellet kunne komme på tale igen i et af de kommende vinduer, såfremt man sender Santa videre ud i verden.?
    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...lasseangriber/

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #30
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af St_fbr Se meddelelser
    Nu var det godt nok i det sidste vindue!
    Men er der en med lidt indsigt, som kan kaste lys over, hvem det kan være og han eventuellet kunne komme på tale igen i et af de kommende vinduer, såfremt man sender Santa videre ud i verden.?
    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...lasseangriber/
    Jeg tro at det var Rickmond Boakye, der var en del rygter om at vi skulle være villige til at betale 30 mill for ham. Han er 24 år og spiller for Red Star Beograd, han har ghanesisk pas.
    - Vi spiller piv-dårligt, men det var selvfølgelig fedt at vinde, og især mod Brøndby, for det er jo dem, vi ikke kan lide, sagde Kris Stadsgaard
    Donl
    donl's Avatar

Side 2 af 85 FørsteFørste 123451252 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •