Side 22 af 22 FørsteFørste ... 1219202122
Viser resultater 316 til 320 af 320

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

Tilmeldingsdato
    Jun 2005

Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Der er næppe tale om et dogme. Har vi nogensinde gjort det før Cornelius og Santander?
    Det er bare et faktum, at det er nemmere at få succes under Ståle, hvis man som angriber kan tæmme en aflevering i brysthøjde. Hvem har vi haft af "små" angribere, der har haft succes, under Ståle? Santin og Nordstrand er de eneste, jeg lige kan komme på - og de blev ofte fravalgt til europæiske kampe. Igor Vetokele, som jeg personlig mener gjorde det godt i FCK, blev skoddet af Ståle, fordi han angiveligt ikke kunne spille sammen med Cornelius.

Tilmeldingsdato
    Jun 2005

Citat Oprindeligt indsendt af Hougaard Se meddelelser
    Alt i alt så er det IMO faktisk kun: Boilesen, Verbic og Santander der virkelig gør en (positiv) forskel på holdet, som det er nu!
    Jeg forstår ærlig talt ikke begejstringen for Boilesen. Han er utvivlsomt en dygtig fodboldspiller og har en god indstilling, men han har ikke været specielt godt kørende for os. Skader har givetvis en del af forklaringen, men jeg synes ikke han har strålet defensivt. Offensivt har det heller ikke været prangende. Den udskældte Bengtsson har faktisk en assist mere end Boilesen.

Tilmeldingsdato
    Aug 2003

Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg forstår ærlig talt ikke begejstringen for Boilesen. Han er utvivlsomt en dygtig fodboldspiller og har en god indstilling, men han har ikke været specielt godt kørende for os. Skader har givetvis en del af forklaringen, men jeg synes ikke han har strålet defensivt. Offensivt har det heller ikke været prangende. Den udskældte Bengtsson har faktisk en assist mere end Boilesen.
    Jeg synes Boilesen har været fantastisk i stort set alle kampe han har spillet. Han har en spilforståelse og et overblik som jeg vil mene er blandt de allerbedste i ligaen. Han kan simpelthen se så mange ting som Bengtsson aldrig får øje på, da hans eneste våben er at løbe mod baglinjen og slå indlæg. Ingen tvivl om at en Bengtsson på gode dage kan slå nogle fine indlæg og med de rette angribere kan det også give en del assists, men han er alt for nem at lukke ned lige pt. og vores angrebsspil har nok også brug for lidt mere fantasi end han kan byde ind med.

Derudover er han blevet for nem at overliste defensivt og har kostet meget i den anden ende.

Man kan selvfølgelig diskutere for at Boilesen skal blive en anelse bedre til at komme med i overlap og slå flere indlæg, men Verbic er sgu heller ikke altid lige gavmild med spilningerne. Under allle omstændigheder foretrækker jeg klart Boilesens alsidighed og fantasi, og så er han en også en vigtig leder på banen.

4. De følgende 5 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jul 2002

Noget tyder på, at flere spillere skal sælges eller fritstilles allerede i dette vindue, samtidig med at et par nye spillere kommer til. I hvert fald ifølge Hørsholt:

"Der vil selvfølgelig være nogle spillere, som må kigge sig om efter en anden arbejdsgiver, og vi skal også have nye spillere ind. Vi skal have rystet posen lidt, fastslår Anders Hørsholt."

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...y-arbejdsgiver

Forhåbentlig en spiller eller to til at gå direkte i startopstillingen...

Tilmeldingsdato
    Jun 2008

For min skyld kan de sælge alle pånær Zeca, Pieros og Falk. Verbic og Santander er snart væk alligevel.

Boilesen er god, men ikke nok "nord-syd" til FCK. Oviedo, Wendt, Pospech, Ludwig er den slags typer som skal til. Ikke nødvendigvis vildt gode boldspillere, som Boilesen, men mere angribende typer op og ned ad linien.

Side 22 af 22 FørsteFørste ... 1219202122

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (1 members and 2 guests)

1. fleizch

Lignende emner

1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum