Side 29 af 85 FørsteFørste ... 19262728293031323979 ... SidsteSidste
Viser resultater 421 til 435 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #421
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    136

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    De har i hvert fald et program med Toutouh på vej. Så mon ikke det er ham, hvis det passer :)

  2. #422
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Synes generelt vi sælger vores spillere for billigt hvis vi skal sammenligne os med de hollandske og belgiske klubber
    De omnipotente genier med ansvar, tænker at det er en smart idé at fortælle omverdenen hvornår alt og alle skal sælges. I et kikset forsøg på at virke som om de har styr på tingene. Københavnsk selvfedme.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #423
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Peter_FCK Se meddelelser
    De omnipotente genier med ansvar, tænker at det er en smart idé at fortælle omverdenen hvornår alt og alle skal sælges. I et kikset forsøg på at virke som om de har styr på tingene. Københavnsk selvfedme.
    Kan være at det giver lidt lavere salgspriser, på de spillere som har planlagt salg, men det betyder også at hvis der kommer bud på spiller der ikke står på rampen, så kan prisen skrues op.

    Jeg bilder mig iøvrigt ind, at det spiller ganske gevaldigt ind på hvilke spillere vi kan hente. Ludde havde vi aldrig fået uden en klar plan om salg, og jeg tror at det samme gør sig gældende for Verbic, Zanka 2.0 og Ankersen, Delaney havde nok heller ikke forlænget.

  5. De følgende 8 brugere er enige:

  6. #424
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Kan være at det giver lidt lavere salgspriser, på de spillere som har planlagt salg, men det betyder også at hvis der kommer bud på spiller der ikke står på rampen, så kan prisen skrues op.

    Jeg bilder mig iøvrigt ind, at det spiller ganske gevaldigt ind på hvilke spillere vi kan hente. Ludde havde vi aldrig fået uden en klar plan om salg, og jeg tror at det samme gør sig gældende for Verbic, Zanka 2.0 og Ankersen, Delaney havde nok heller ikke forlænget.
    Det kan bare undre at ingen andre klubber jeg kender til kører med samme transferpolitik. I andre klubber laver man en aftale, som man skriver ned på et stykke papir, og som man kalder en kontrakt, og denne kontrakt er begge parter enige om ved transfertidspunktet. At man så i andre klubber en sjælden gang lader en spiller gå som f.eks. har spillet i klubben i 10 år ændrer ikke på den praksis.

    Det gode ved en kontrakt er, at man undgår alt det rod som FCK lider under om uklare forventninger, personlige relationer, "hvis tur er det nu?, "jeg har fortjent at komme videre!". Det gode ved en kontrakt er, at man kan altid hive den frem fra skuffen og se sort på hvidt, hvad aftalen er, og hvis man har glemt det så kan man i bunden af kontrakten finde sin egen signatur som bevis på at man selv har accepteret aftalen.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #425
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Kan være at det giver lidt lavere salgspriser, på de spillere som har planlagt salg, men det betyder også at hvis der kommer bud på spiller der ikke står på rampen, så kan prisen skrues op.

    Jeg bilder mig iøvrigt ind, at det spiller ganske gevaldigt ind på hvilke spillere vi kan hente. Ludde havde vi aldrig fået uden en klar plan om salg, og jeg tror at det samme gør sig gældende for Verbic, Zanka 2.0 og Ankersen, Delaney havde nok heller ikke forlænget.
    Men du kan jo sagtens lave en klar plan med spilleren omkring salg efter 2-3 år uden du behøver at fortælle Gud og hver mand om det.. Historien med Zanka er vel næsten det værste eksempel.. Vi fortæller et år i forvejen at han skal væk og vælger desuden at lade ham blive hjemme fra træningslejr, hvilket sender et klart signal til købende klubber om, at han ingen fremtid har her.. Det skruer alt andet end lige prisen gevaldigt ned, at gøre det på den måde..

  9. #426
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Risikoen er da tilstede for at man forringer sit forhandlingspunkt
    men mon ikke at man i forbindelse med karriere planlægningsstrategien
    har meldt sin minimumspris ud til spiller og agent? Jeg tænker
    at en årsag til at Toutouh ikke kom afsted var at ingen ville
    matche den snarere end at der ingen interesse var overhovedet.
    Den største risiko jeg ser er at klubber i konkurrence om vores
    spillere nok nærmere konkurrerer om løn fremfor på transferpenge
    men når alt kommer til alt er jeg ret sikker på at der i gentleman aftalen
    er sat nok rammer op der betyder at vi ikke sælger for en slik.

    Det koster givet lidt på indtægtssiden men opvejes på tiltrækningskraft
    og ro i truppen. Jeg ved ikke om det forholder sig sådan eller om det er det rigtige at gøre
    men tror at det er sådan sat op og at klubben (Ståle) har vurderet
    at når “for og imod” er gjort op er det måden at gøre det på.
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #427
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Men du kan jo sagtens lave en klar plan med spilleren omkring salg efter 2-3 år uden du behøver at fortælle Gud og hver mand om det.. Historien med Zanka er vel næsten det værste eksempel.. Vi fortæller et år i forvejen at han skal væk og vælger desuden at lade ham blive hjemme fra træningslejr, hvilket sender et klart signal til købende klubber om, at han ingen fremtid har her.. Det skruer alt andet end lige prisen gevaldigt ned, at gøre det på den måde..
    Når Zanka laver sådan en aftale, så skal agenten nok sørge for at interessante klubbe får alt at vide om pris/løn, hvad enten vi vil det eller ej. Så den der åbenhed betyder ingenting i forhold til prisen, den er aftalt med Zankas agent.


  12. #428
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Men du kan jo sagtens lave en klar plan med spilleren omkring salg efter 2-3 år uden du behøver at fortælle Gud og hver mand om det.. Historien med Zanka er vel næsten det værste eksempel.. Vi fortæller et år i forvejen at han skal væk og vælger desuden at lade ham blive hjemme fra træningslejr, hvilket sender et klart signal til købende klubber om, at han ingen fremtid har her.. Det skruer alt andet end lige prisen gevaldigt ned, at gøre det på den måde..
    Alt imens du på overfladen har helt ret, så er det jo også sådan for andre klubber. De har jo bare uofficielle mål og deadlines i kontrakten. Hvis man henvender sig til spiller x i en hvilken som helst klub så er der også en plan for hvornår han må skydes af, og det finder man ud af efter 2min med agenten/klubben/spilleren. Forskellen virker måske størrer fordi Ståle siger det i medierne, men i praksis tror jeg at det er fuldstændig det samme.
    Sidst redigeret af Wonderboy : 18.12.17 kl. 08:41


  13. #429
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Lige et bud på en ny spiller. Kunne Oscar Lewicki ikke være en spændende spiller? Han er fra skandinavien, har spillet massere af europæiske kampe, har været en af de bedste på sin posittion i Sverige i et stykke tid nu. Han er egentlig en spiller jeg god gad se, at vi gik efter. Brøndby skulle vist også være ude efter ham. Og helt ærligt så er jeg ved, at være træt af, at Brøndby snupper alle interessante midtbanespiller for en slik, mens vi må nøjes med dyre spillere fra balkan landende som Matic og Gregus som vi vel har givet i omegnen af 30-35 mio for tilsammen, og den transfersum har de på ingen måde levet op til. Imens har Brøndby vel givet i omegnen af 20 mio. for Mukhtar, Vigen, Tibbling og en evt. Lewicki hvis de lander ham. Allesammen er vel spillere jeg med glæde ville bytte Gregus og matic med. Bare et bud.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #430
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Det kan bare undre at ingen andre klubber jeg kender til kører med samme transferpolitik. I andre klubber laver man en aftale, som man skriver ned på et stykke papir, og som man kalder en kontrakt, og denne kontrakt er begge parter enige om ved transfertidspunktet. At man så i andre klubber en sjælden gang lader en spiller gå som f.eks. har spillet i klubben i 10 år ændrer ikke på den praksis.

    Det gode ved en kontrakt er, at man undgår alt det rod som FCK lider under om uklare forventninger, personlige relationer, "hvis tur er det nu?, "jeg har fortjent at komme videre!". Det gode ved en kontrakt er, at man kan altid hive den frem fra skuffen og se sort på hvidt, hvad aftalen er, og hvis man har glemt det så kan man i bunden af kontrakten finde sin egen signatur som bevis på at man selv har accepteret aftalen.
    Hvis vi holdt på, at en kontraktlængde skal være længden af spillerens ophold i klubben, så havde flere profiler ikke skrevet 4-5 årige aftaler med os. Med lovning på og en plan om videresalg, er de villige til at skrive en lang kontrakt. Det betyder at FCK kan tjene på et salg i stedet for en fri transfer, samt giver FCK noget sikkerhed i tilfælde af skader eller andre uforudsete tilfælde.

    Uden aftalen om et salg, havde vi jo heller aldrig forlænget Zankas aftale, sådan at vi kunne sælge et år senere.

    At lange kontrakter ikke altid er en fordel er en anden sag. Dyre fejlkøb på lange kontrakter koster jo også, men mon ikke det opvejes af mulige transferoverskud på typer som Verbic, Santander osv.
    ...

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #431
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Lige et bud på en ny spiller. Kunne Oscar Lewicki ikke være en spændende spiller? Han er fra skandinavien, har spillet massere af europæiske kampe, har været en af de bedste på sin posittion i Sverige i et stykke tid nu. Han er egentlig en spiller jeg god gad se, at vi gik efter. Brøndby skulle vist også være ude efter ham. Og helt ærligt så er jeg ved, at være træt af, at Brøndby snupper alle interessante midtbanespiller for en slik, mens vi må nøjes med dyre spillere fra balkan landende som Matic og Gregus som vi vel har givet i omegnen af 30-35 mio for tilsammen, og den transfersum har de på ingen måde levet op til. Imens har Brøndby vel givet i omegnen af 20 mio. for Mukhtar, Vigen, Tibbling og en evt. Lewicki hvis de lander ham. Allesammen er vel spillere jeg med glæde ville bytte Gregus og matic med. Bare et bud.
    Der er også bud efter ham fra Legia Warszawa, samt Malmö gerne vil forlænge
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...idtbanespiller

  18. #432
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,432

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bene...-slippe-scholz

    Kunne Scholz være interessant for FCK? Det ser ud til at man vil slippe ham, dog ikke gratis..

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #433
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Lige et bud på en ny spiller. Kunne Oscar Lewicki ikke være en spændende spiller? Han er fra skandinavien, har spillet massere af europæiske kampe, har været en af de bedste på sin posittion i Sverige i et stykke tid nu. Han er egentlig en spiller jeg god gad se, at vi gik efter. Brøndby skulle vist også være ude efter ham. Og helt ærligt så er jeg ved, at være træt af, at Brøndby snupper alle interessante midtbanespiller for en slik, mens vi må nøjes med dyre spillere fra balkan landende som Matic og Gregus som vi vel har givet i omegnen af 30-35 mio for tilsammen, og den transfersum har de på ingen måde levet op til. Imens har Brøndby vel givet i omegnen af 20 mio. for Mukhtar, Vigen, Tibbling og en evt. Lewicki hvis de lander ham. Allesammen er vel spillere jeg med glæde ville bytte Gregus og matic med. Bare et bud.
    Problemet er at han spiller en position som nok er den sidste vi kigger efter spillere til.. Selvom jeg da er enig i at han er interessant og nok også bedre end i hvert fald 3 ud af vores 5 spillere til samme position.. Og samtidig ville det give mening at sikre at han ikke havner i BIF..

  21. #434
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Lige et bud på en ny spiller. Kunne Oscar Lewicki ikke være en spændende spiller? Han er fra skandinavien, har spillet massere af europæiske kampe, har været en af de bedste på sin posittion i Sverige i et stykke tid nu. Han er egentlig en spiller jeg god gad se, at vi gik efter. Brøndby skulle vist også være ude efter ham. Og helt ærligt så er jeg ved, at være træt af, at Brøndby snupper alle interessante midtbanespiller for en slik, mens vi må nøjes med dyre spillere fra balkan landende som Matic og Gregus som vi vel har givet i omegnen af 30-35 mio for tilsammen, og den transfersum har de på ingen måde levet op til. Imens har Brøndby vel givet i omegnen af 20 mio. for Mukhtar, Vigen, Tibbling og en evt. Lewicki hvis de lander ham. Allesammen er vel spillere jeg med glæde ville bytte Gregus og matic med. Bare et bud.
    Han vil være en helt forkert type. Det er ikke løbestærke boldflyttere holdet mangler.

    Iøvrigt synes jeg det er glimrende, at BIF henter gode spillere, så længe FCK henter bedre spillere.

  22. #435
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Han vil være en helt forkert type. Det er ikke løbestærke boldflyttere holdet mangler.

    Iøvrigt synes jeg det er glimrende, at BIF henter gode spillere, så længe FCK henter bedre spillere.
    Problemet er vel bare, at vi netop ikke henter bedre spillere end Brøndby i øjeblikket.

  23. De følgende 10 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •