Side 5 af 85 FørsteFørste ... 23456781555 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Oct 2017
    Indlæg
    95

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Hvordan skal vi komme tilbage. Jo det er godt med kreative og dem skal der være plads til. Men den store fordel sidste år var at alle hold kunne køres over med konstant højt pres og indlæg i 2. sals højde.
    Conner kan ikke erstattes. Der skal en del anabolske samt epo til for at få næste generation til at kunne det samme.
    Hvad med Bendtner? Han ser ud til st have fået styr på sit liv. Har han en klausul vi kan udløse?

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Granqvist udelukker ikke at fck kan blive aktuelt til sommer: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...tor-interesse/
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Nygzen Se meddelelser
    Granqvist udelukker ikke at fck kan blive aktuelt til sommer: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...tor-interesse/
    Uden tvivl en dygtig spiller, men jeg er altså ikke begejstret over at få en ældre herre til. Uden tvivl dygtig, men altså, skulle vi ikke hellere få Wahlquist eller lignende ind? Granquist er sgu en dyr herre at have rendende ... :-/
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Uden tvivl en dygtig spiller, men jeg er altså ikke begejstret over at få en ældre herre til. Uden tvivl dygtig, men altså, skulle vi ikke hellere få Wahlquist eller lignende ind? Granquist er sgu en dyr herre at have rendende ... :-/
    Jeg synes tværtimod efterhånden vi er der, hvor truppen i højere rad skriger efter ledere og spillere som fra dag 1 kan gøre en forskel, end spillere med videresalgspotentiale. Det er klart at vi ikke skal have 11 Granquister rendende rundt, men én i hver kæde ville bestemt klæde vores nuværende hold. Det kunne eksempelvis være en stamme der hed Granquist-Zeca/Kvist-Marcus Berg :-)

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Uden tvivl en dygtig spiller, men jeg er altså ikke begejstret over at få en ældre herre til. Uden tvivl dygtig, men altså, skulle vi ikke hellere få Wahlquist eller lignende ind? Granquist er sgu en dyr herre at have rendende ... :-/
    Spørgsmålet er, om vi stadig er interesseret i ham. Meget afhænger nok af foråret, og om Lüftner og Vavro kan holde/løfte deres niveau og om Erik kommer fornuftigt tilbage. Sker dette og sælges der ikke en, så bliver det nok overkill med Granqvist også. Jeg skal forøvrigt indrømme, at jeg ikke har styr på Granqvists niveau. Men han spiller fast i Krasnodar og er anfører på det svenske landshold, så hans niveau er vel godt. Min frygt kunne være, at han blev en ny Mellberg / Pelle, som begge aldrig fandt fodfæste i FCK og som begge var meget dyre. Mellberg kunne ikke spille zoneforsvar (kan Granqvist det?) og Pelle var konstant skadet.

    Han er forøvrigt "kun" 32 år og kan vel hentes transferfrit til sommer, så det kunne da godt være en mulighed.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #66
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Spørgsmålet er, om vi stadig er interesseret i ham. Meget afhænger nok af foråret, og om Lüftner og Vavro kan holde/løfte deres niveau og om Erik kommer fornuftigt tilbage. Sker dette og sælges der ikke en, så bliver det nok overkill med Granqvist også. Jeg skal forøvrigt indrømme, at jeg ikke har styr på Granqvists niveau. Men han spiller fast i Krasnodar og er anfører på det svenske landshold, så hans niveau er vel godt. Min frygt kunne være, at han blev en ny Mellberg / Pelle, som begge aldrig fandt fodfæste i FCK og som begge var meget dyre. Mellberg kunne ikke spille zoneforsvar (kan Granqvist det?) og Pelle var konstant skadet.

    Han er forøvrigt "kun" 32 år og kan vel hentes transferfrit til sommer, så det kunne da godt være en mulighed.
    Så bruger jeg hellere mønterne på Ragnar Sigurdsson..

    Mvh

  11. #67
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Frederik Se meddelelser
    Så bruger jeg hellere mønterne på Ragnar Sigurdsson..

    Mvh
    Men han er jo formentlig ikke transferfri til sommer.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #68
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...-i-fck/6887131

    Så kan spekulationerne begynde om hvem og hvornår vi skal have en ny træner/manager...

  14. #69
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    22

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Jeg gad godt se David Nielsen som cheftræner samt ansættelse af sportchef med international erfaring og netværk. Måske lige tidligt nok men jeg syntes han har en fed power i medierne og aldrig klynker eller kommer med undskyldninger som Ståle desværre er begyndt på.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #70
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Stort nej tak til David Nielsen herfra. "Fed power i medierne" er ikke førsteprioritet hos mig, når der skal vælges ny cheftræner. Synes forøvrigt heller ikke Ståle klynker. Han siger tingene som de er, så kan man være enig eller uenig.


  17. #71
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Enig med Colsen.

    Vi skal i hvert fald lige se David præstere i Aarhus først - ellers lugter det jo langt væk af, at det var Nørgaard som var hjernen bag Davids resultater i Lyngby.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #72
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Jeg elsker Ståle. Sammen med barndommes legender fra det sene B1903, tidligere FCK og landsholdet under Ricardo har Ståles FCK bragt mig de største fodboldoplevelser nogensinde. Men jeg synes ikke nødvendigvis det er skidt, hvis han er på vej videre...
    Vi har placeret ham på en trone, som absolut fucking øverstbefalende i den sportslige sektor. Det fortjener han pga resultaterne og en voldsom evne til at bære ting på skuldrene uden at tabe noget. Var jeg leder for en medarbejder med de kvaliteter havde jeg sgu også hældt ansvar på ham. Men jeg synes ikke han har været en succes i den del af manager gerningen, der handler om trupsammensætning og spillerindkøb.
    Kunne vi gøre ham til træner igen, eller i det mindste frigive handlerum nok til, at en profileret chefscout vil være interesseret i at arbejde for os, så ja tak. Men det man vi jo ikke. Ståle kan ikke degraderes i FCK.

    Så, skulle han gå og blive erstattet af en kvalificeret sportschef - samt en kvalificeret cheftræner, så tror jeg ikke umiddelbart det vil være skidt.

    Som en sidebemærkning vil Ståles skygge være så stor, at det bliver fucking urias poster at erstatte ham. Måske en sportschef på størrelse med Arnesen er hvad der skal til, så kan vi nok leve med en træner med et lidt mindre navn. Men som det er nu, skal Hjulmand ikke spille mange gange 0-0 med os, før det pres han oplevede i Mainz vil blegne.

  20. #73
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Enig med Colsen.

    Vi skal i hvert fald lige se David præstere i Aarhus først - ellers lugter det jo langt væk af, at det var Nørgaard som var hjernen bag Davids resultater i Lyngby.
    Med den logik har samtlige af de højt profilerede trænere, der har haft sædet i Ågf, kun haft succes tidligere pga. deres assistenter i det job? Faktum er, at Ågf er landets næst-sværeste fodboldjob, kun overgået at sædet i Parken - langt, langt sværere end det på Vstgnn.

    - Intet sted i Danmark er man så fodboldtossede som i Århus! Bo der i 6 mdr. og I vil få et chock - det er det eneste jeg misunder Ågf, er de lokales medfødte interesse og passion for klubben og sporten.
    - Intet sted i Danmark har man haft en så urealistisk forstilling om egen storhed! Ud over mesterskabet i 1986!, så skal man rent faktisk tilbage til 50'erne for at finde Ågf's dominerende periode, men i byen, har man set sig som et sportsligt power house de sidste 70 år.
    - Ågf er den eneste klub i Danmark, som har en realistisk mulighed for på sigt kontinuerligt at komme i nærheden af FCK sportsligt og økonomisk. Det har de IKKE på Vstgnn, og det vil de aldrig få på Vstgnn. Ågf har derimod Århus og landets næst-stærkeste erhvervsliv til at bakke op, og 300.000 lokale støtter. De kan blive en trussel!
    - Ågf's helt store problem er, at de historisk er Danmarks klart dårligst ledede klub, og så har de historisk set haft kommunen og Århus 1900 som direkte modstandere, bedst illustreret ved ombygningen af Århus Stadion. Der var faktisk færdige planer, politisk opbakning og investorer til bygning af et færdigt fodboldstadion med plads til 30.000, men det lykkedes atletikklubben at flytte flertallet i byrådet, så man fik den nuværende løsning. Det satte Ågf 25 år tilbage i forhold til resten af fodbold Danmark. Det stadion kommer med garanti - måske i mindre skala end de 30.000 - når lejeaftalen med Århus Stadion udløber om 4 år! DBU har endda meldt sig som mulig investor.

    Jeg ser ikke at der er meget, der nationalt kan true FCK's status, men prøv at forstille dig en FCM-lignende-klub placeret i Århus og ikke Hørming-Opkast. Det scenarie, det ser jeg som en trussel. Det er det, som Dan Hammer igen og igen snakker om, når han er inde som ekspert i diverse medier. Det er det vi griner af, og som hånligt kaldes CL-syndromet i Århus. Det er også det som århusianerne tror de har, og som har gjort livet umuligt for 15 trænere på 17 år!

    David Nielsen er langt mere end sin assistent i Lyngby, og bliver han frelseren i Ågf, så ville jeg næsten håbe FCK hentede ham, for jeg er ikke klar til en reel udfordre til FCK's position i dansk fodbold.

  21. #74
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Med den logik har samtlige af de højt profilerede trænere, der har haft sædet i Ågf, kun haft succes tidligere pga. deres assistenter i det job? Faktum er, at Ågf er landets næst-sværeste fodboldjob, kun overgået at sædet i Parken - langt, langt sværere end det på Vstgnn.
    Men synes du, at David har vist så meget i sin trænerkarriere, at du med sikkerhed kan konkludere anerledes?

    David har så vidt jeg husker kun haft en virkelig succesfuld sæson som træner, nemlig sidste år. I år har Lyngby spillet som en pose nødder, indtil David forsvandt. Ligesom AGF var væsentlig bedre med Glenn, end i de to kampe med David i front. Nu ved jeg godt, at det er et meget spinkelt grundlag. Men vi er da nødt til at se ham præstere et eller andet mere end et godt år i Lyngby, før han er kandidat her. Kan han ikke præstere noget i AGF, så er sandsynligheden for at han kan præstere her vel heller ikke kæmpe stor.
    Sidst redigeret af k@sper : 27.10.17 kl. 15:15

  22. #75
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    For mig er der kun en dansk kandidat :

    Kasper Hjulmand

  23. De følgende 7 brugere er enige:

Side 5 af 85 FørsteFørste ... 23456781555 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •