Side 50 af 85 FørsteFørste ... 404748495051525360 ... SidsteSidste
Viser resultater 736 til 750 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #736
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Det er nu sjovt, som alle synes at købt af Pusic var åndssvagt, selvom RIGTIG mange syntes, at det var håbløst, at vi ikke købte ham fra Esbjerg. Jeg har aldrig ønsket ham til klubben, men i situationen og til yderste halve meter af bænken kan jeg ikke se andet, end det egentlig var en nogenlunde OK ide...
    Fuldstædigt enig, med den spiletid han havde i udsigt, samt den (som jeg har forstået det) relativt beskedne mængde penge vi har smidt efter ham, var købet ikke skidt. - Hvor hulen skulle man også vide fra, at han ville blive skadet og være syg, på så skidne tidspunkter. Jeg havde nok gerne set ham få flere starter, i lyset af hvor ekstremt uskarp Pavlovic har været.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #737
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18


  4. #738
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Er det ikke akkurat som udmelding der kom for en lille måned siden ?

  5. #739
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Er det ikke akkurat som udmelding der kom for en lille måned siden ?
    Jo, men det er tilsyneladende en mening der står. Sommetider ændre den slags sig når transfervinduet endelig åbner, og spilleren begynder at få tilbud om spilletid og store planer.

  6. #740
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Det kan jo være for at drive prisen lidt i vejret. Jeg er meget vel klar over at jeg griber efter det tyndest mulige halmstrå.

  7. #741
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Det er nu sjovt, som alle synes at købt af Pusic var åndssvagt, selvom RIGTIG mange syntes, at det var håbløst, at vi ikke købte ham fra Esbjerg. Jeg har aldrig ønsket ham til klubben, men i situationen og til yderste halve meter af bænken kan jeg ikke se andet, end det egentlig var en nogenlunde OK ide...
    Jeg har skrevet det før og gør det gerne igen. Der er HIMMELVID forskel på de ting der gør sig gældende omkring Pusic anno Esbjerg og Pusic da vi hentede ham. Pusic var, da han spillede i Esbjerg en af superligaens varmeste angribere. Var topscorer i en mindre klub og var en spiller, som man kunne forvente kunne tage et skridt yderligere i en større klub. Hans første tid i FCM var da også en stor succces. Herefter havner han på bænken pga. en kontrovers og brænder totalt ud. Spiller stort set ikke i to år. Slår i øvrigt fast med syv-tommersøm, at han virkelig har et attitudeproblem, som selv i en større klub kan være vanskelligt at tøjle. Alligevel vælger vi at hente en 30-årig, afdanket Pusic ind, for et beløb som er større end det, som FCM gav for Sørloth. Uanset hvordan man vender og drejer det, så er det altså et mærkeligt indkøb. Pusic fra Esbjerg havde derimod været mere end oplagt.

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #742
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Synes egentlig, at vores start 11 fra midten og frem har potentiale. Jeg siger ikke, at det er den stærkeste start 11'er, vi har set, men det er omvendt bestemt heller ikke den værste. Kan sagtens se Gregus og Zeca finde ind i noget interessant, Falk komme op i omdrejninger og Nicolai Thomsen være den perfekte FCK kant, hvis han får en god opstart og tillid fra træneren. Santander er tilbage på 100 pct. efter sin skade, og Pieros har jo egentlig bevist, at han godt ved hvor målet står. Synes klart (ligesom mange andre) at det svageste led er forsvaret. Derudover vil jeg pege på bredden, som pt. er ret svag stort set over hele banen. Håber stadig meget på Sviatchenko.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #743
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bene...exander-scholz 2 millioner euro, der kunne vi godt være med

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #744
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bene...exander-scholz 2 millioner euro, der kunne vi godt være med
    Men ville han være en forstærkning?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #745
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men ville han være en forstærkning?
    En spiller der sidste år var anfører i Standard Liege.. Det vil jeg mene.

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #746
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    En spiller der sidste år var anfører i Standard Liege.. Det vil jeg mene.
    Du har sikkert ret - jeg kender ikke meget til ham. Jeg studser bare over, at han ikke længere er god nok til Standard. Og at der ikke er andre klubber, der er interesserede trods en relativt lav pris.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. #747
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Wow, 2 mio. euro er noget af et scoop efter min mening + at han kan dække højre back.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #748
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Wow, 2 mio. euro er noget af et scoop efter min mening + at han kan dække højre back.
    Men kan han dække højre back i en 442? Jeg har svært ved at se ham nå til mange indlæg efter overlap. Som defensiv back i en 4231/433 måske, men ikke i FCK. Dermed ikke sagt at han er et dårligt valg til midterforsvaret, og til 2 mio. euro er det da tillokkende.

  21. #749
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Så vidt jeg kan se, så har vi ikke så mange spillere tilbage der kvalificerer som "egen avl". Det betyder vel reelt at vi ikke kan fylde alle pladser til de europæiske kampe. En mulighed kunne være at hente Remmer hjem. Er der andre egen-avl-spillere som kunne bruges?

  22. #750
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    En spiller der sidste år var anfører i Standard Liege.. Det vil jeg mene.
    Du kan meget vel have ret. Jeg skal indrømme, at jeg ikke kender meget til ham. Men umiddelbart tænker jeg ikke, at han har højere kvalitet end det vi har i forvejen. Han har ikke været i nærheden af landsholdet længe og nu er han åbenbart ikke god nok til nr 9 i Belgien. Er han så virkelig god nok her?

    Jeg kan i hvert fald ikke se ham have den ønskede profil i midterforsvaret, hvor han ikke kommer som et stort rutineret navn, der kan rykke ved hierarkiet. Ligesom jeg (som andre nævner) slet ikke kan se ham som back her, hvor modstanderne står dybt, og hvor vores backs skal være teknisk gode, hurtige og have en god pasningsfod.

    At hente Scholz ville i min verden være dybt underligt. Så skulle det være sket i stedet for Vavro eller Luftner. Og da slet ikke til så mange penge.

    Og når det så er skrevet, så sælges/lejes han sikkert ud til en af vores nærmeste konkurrenter, hvor han bliver stor succes.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •