Side 54 af 85 FørsteFørste ... 4445152535455565764 ... SidsteSidste
Viser resultater 796 til 810 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #796
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af jranja Se meddelelser
    Nu siger jeg ikke, at man skal malke for meget på det, men ifølge Matic' instagram sidder han ombord på en flyver. Det kunne passe mig fint, hvis han var på vej videre og at Ståle så har et eller andet i ærmet til midtbanen. Jeg tvivler, men håber!
    Uanset om det med Instagram ikke betyder noget, kunne der måske godt være tegn i sol og måne på, at Matic er være på vej væk. Hvis Ståle finder på at erstatte ham, kunne det måske være med ghanesiske Ebenezer Ofori. Som man kan læse her, har han fået løbepas af Stuttgart, efter at han i denne sæson kun har fået ni minutters spilletid. Der står også i artiklen, at AIK Solna selvfølgelig følger hans situation, samt at Ofori på rygtebasis bliver sendt til Apoel Nicosia. For lidt over to år siden blev vi blandt andet her rygtet interesseret i Ofori i forbindelse med, at Amartey var på vej til at blive solgt.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #797
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Uanset om det med Instagram ikke betyder noget, kunne der måske godt være tegn i sol og måne på, at Matic er være på vej væk. Hvis Ståle finder på at erstatte ham, kunne det måske være med ghanesiske Ebenezer Ofori. Som man kan læse her, har han fået løbepas af Stuttgart, efter at han i denne sæson kun har fået ni minutters spilletid. Der står også i artiklen, at AIK Solna selvfølgelig følger hans situation, samt at Ofori på rygtebasis bliver sendt til Apoel Nicosia. For lidt over to år siden blev vi blandt andet her rygtet interesseret i Ofori i forbindelse med, at Amartey var på vej til at blive solgt.
    Jeg tror ikke, der kommer en ny midtbanespiller - heller ikke selv om Matic skulle ryge. Keita er på vej tilbage fra skade, og hvis Ståle har tænkt sig at give ham en reel chance for at kæmpe sig ind på holdet, holder det ikke, at han skal have fire etablerede spillere foran sig i køen. Men jeg tror bortset fra det ikke, Matic ryger videre. Der kan ikke være særligt interessante bud på ham, og indtil Keita er klar, vil det være rart at have ham i truppen. Der er trods alt mere "go" i ham end i Kvist, som vi jo hænger på 2½ år endnu...
    Sidst redigeret af Garneren : 14.01.18 kl. 20:27
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  5. #798
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Uanset om det med Instagram ikke betyder noget, kunne der måske godt være tegn i sol og måne på, at Matic er være på vej væk. Hvis Ståle finder på at erstatte ham, kunne det måske være med ghanesiske Ebenezer Ofori. Som man kan læse her, har han fået løbepas af Stuttgart, efter at han i denne sæson kun har fået ni minutters spilletid. Der står også i artiklen, at AIK Solna selvfølgelig følger hans situation, samt at Ofori på rygtebasis bliver sendt til Apoel Nicosia. For lidt over to år siden blev vi blandt andet her rygtet interesseret i Ofori i forbindelse med, at Amartey var på vej til at blive solgt.
    Ang Ofori har vi faktisk budt på ham tidligere, hvor han valgte netop AIK, fordi vi var for sent ude med buddet. Ofori er helt sikkert en spiller vi holder øje med - og som så i øvrigt har haft succes i Skandinavien inden han tog til Tyskland.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...erkrig-mod-fck
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #799
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Martin Pusic mener åbenbart, at klubben ville have ligget meget bedre i tabellen hvis han havde spillet noget mere. Så kender vi ham igen. Håber Ståle skiller sig af med ham, så hurtigt som muligt.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...n-hvis-jeg-fik

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #800
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Martin Pusic mener åbenbart, at klubben ville have ligget meget bedre i tabellen hvis han havde spillet noget mere. Så kender vi ham igen. Håber Ståle skiller sig af med ham, så hurtigt som muligt.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...n-hvis-jeg-fik
    Han er umuligt dårligere end Pavlovic. Så måske var vi en uafgjort rigere et eller andet sted.

  10. De følgende 12 brugere er enige:

  11. #801
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Martin Pusic mener åbenbart, at klubben ville have ligget meget bedre i tabellen hvis han havde spillet noget mere. Så kender vi ham igen. Håber Ståle skiller sig af med ham, så hurtigt som muligt.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...n-hvis-jeg-fik
    Jeg tror han har ret, det meste af efteråret manglede angrebet i hvert fald noget af den energi og vildskab Pusic kan byde ind med.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.


  12. #802
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Jeg tror han har ret, det meste af efteråret manglede angrebet i hvert fald noget af den energi og vildskab Pusic kan byde ind med.
    Jeg er fuldstændigt enig, både med dig og med Pusic. Jeg tror at det har bundet i et desparat (og stædigt) håb om at Pavlovic ville blomstre op, med den megen spilletid.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #803
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Jeg er fuldstændigt enig, både med dig og med Pusic. Jeg tror at det har bundet i et desparat (og stædigt) håb om at Pavlovic ville blomstre op, med den megen spilletid.
    Ståle er vel også nød til, at benytte sig af sin investering. Vi betalte vel i omegnen af 20-25 Mio. kr. med det hele for Pavlovic, sådan en spiller smider man ikke bare på bænken. Det er vel hovedgrunden til, at Ståle benytter sig af Pavlovic konstant.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #804
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Plus, at hvis han holder samme snit i foråret som i efteråret, er det alligevel 14 ligamål, han når op på..

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #805
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Plus, at hvis han holder samme snit i foråret som i efteråret, er det alligevel 14 ligamål, han når op på..
    Bare ikke samme metode, tak; overpræstere 2-3 kampe, og være usynlig kegle resten.

    Han skal bare overpræstere i 12-13 kampe - så er det helt fint;-)

    Zan

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #806
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Bare ikke samme metode, tak; overpræstere 2-3 kampe, og være usynlig kegle resten.

    Han skal bare overpræstere i 12-13 kampe - så er det helt fint;-)

    Zan
    Så kan Pavlovic passende tage sine uundgåelige usynlige kampe mod FCM ... hvis vi får mere end én ;-)

  21. De følgende 10 brugere er enige:

  22. #807
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,428

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    https://www.bt.dk/superligaen/bts-fo...tiv-krakeleret

    Betragtninger fra BT om tingenes tilstand i omklædningsrummet.

  23. #808
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.bt.dk/superligaen/bts-fo...tiv-krakeleret

    Betragtninger fra BT om tingenes tilstand i omklædningsrummet.
    Jeg er nu ikke så bange for den manglende kultur.. Som Kvist nævner her har vi i januar en lang række lange træninger, hvor spillerne for alvor kan få Ståles taktik ind under huden.. Så blir alt godt igen..

    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...r-vaerdifulde/

    Med lidt held kommer vi lige så flyvende ud til forårsstarten som vi gjorde efter sommerpausen, hvor Ståle sidst havde tid til de lange taktiske træninger..

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #809
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Ifølge EB ryger Sviatchenko til FCM på en lejeaftale... Hvad sker der?
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...e-klub/6998071

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

  27. #810
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Ifølge EB ryger Sviatchenko til FCM på en lejeaftale... Hvad sker der?
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...e-klub/6998071
    Nedsmeltning på Sidelinjen om 3, 2, 1,.....

    Og når det sagt, så vil manden nok gerne fortsætte i udlandet efter sommer, hvorfor et køb nok ikke har været muligt. Leje af Sviatchenko ville ikke give mening for os pt.

    Nu kan han måske spille sig ind i landsholdsvarmen og få en stor kontrakt i udlandet efter VM.

    Men fint at FCM styrker sig i kampen mod BIF:

  28. De følgende 12 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •