Side 55 af 85 FørsteFørste ... 5455253545556575865 ... SidsteSidste
Viser resultater 811 til 825 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #811
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nedsmeltning på Sidelinjen om 3, 2, 1,.....

    Og når det sagt, så vil manden nok gerne fortsætte i udlandet efter sommer, hvorfor et køb nok ikke har været muligt. Leje af Sviatchenko ville ikke give mening for os pt.

    Nu kan han måske spille sig ind i landsholdsvarmen og få en stor kontrakt i udlandet efter VM.

    Men fint at FCM styrker sig i kampen mod BIF:
    Spot on!

    Et halvt år hos en mesterskabsbejler til at vise potentielle (udenlandske) klubber at han stadig er god nok.
    Og ja, evt landsholdet. Men mest udstillingsvindue.

    Den type springbræt bider FCK ikke på.

    Så det giver sådan set rigtig god mening, når man lige har vendt den.

    Zan

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #812
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    182

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Jeg håber vi kan overtale Daniel Agger til et comeback til fodbolden. KOM SÅ STÅLE!

  4. Den følgende bruger er enig i dette:
    Req

  5. #813
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Jamen det går jo glimrende...

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #814
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Jamen det går jo glimrende...
    Ja det går da særdeles fremragende! Formentlig mindre chance for guld til BIF, og en kortsigtet løsning af FCM der igen til sommer skal til at spille et nyt forsvar ind.

    Manden har udtalt at han vil fortsætte i udlandet, hvilket han formentlig gør. Så giver han ikke mening i FCK i 5-6 måneder alligevel - med andre ord er dette vel tæt på den perfekte løsning.....altså medmindre FCm kan hente ham permanent til sommer.

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #815
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    182

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja det går da særdeles fremragende! Formentlig mindre chance for guld til BIF, og en kortsigtet løsning af FCM der igen til sommer skal til at spille et nyt forsvar ind.

    Manden har udtalt at han vil fortsætte i udlandet, hvilket han formentlig gør. Så giver han ikke mening i FCK i 5-6 måneder alligevel - med andre ord er dette vel tæt på den perfekte løsning.....altså medmindre FCm kan hente ham permanent til sommer.
    Jeg synes det er en kraftig overdrivelse, at kalde vores umiddelbare situation glimrende, eller fremragende. Vi mangler seriøst en erstatning for Verbic og Høgli (MR er på ingen måde klar, hvis Ankersen går i stykker). Derudover er det vel indiskutabelt, at vi mangler kvalitet og lederskab, samt en nogenlunde pasningsfod, i det centrale forsvar. Vi skal trods alt spille en altafgørende pokalkamp om 2,5 uge.... Det var de åbenlyse ting. Og så kunne jeg fortsætte med at græde over manglende kvalitet i bredden af midtbane og angreb.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #816
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Eiken88 Se meddelelser
    Jeg synes det er en kraftig overdrivelse, at kalde vores umiddelbare situation glimrende, eller fremragende. Vi mangler seriøst en erstatning for Verbic og Høgli (MR er på ingen måde klar, hvis Ankersen går i stykker). Derudover er det vel indiskutabelt, at vi mangler kvalitet og lederskab, samt en nogenlunde pasningsfod, i det centrale forsvar. Vi skal trods alt spille en altafgørende pokalkamp om 2,5 uge.... Det var de åbenlyse ting. Og så kunne jeg fortsætte med at græde over manglende kvalitet i bredden af midtbanen.
    Enig, men det var nu også bare ment som en lille kommentar til beskeden ovenover. FCMs leje af Sviatchenko har næppe meget betydning for vores situation, hvis vi antager at vi alligevel ikke havde kunnet hente ham permanent.

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #817
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Spot on!

    Et halvt år hos en mesterskabsbejler til at vise potentielle (udenlandske) klubber at han stadig er god nok.
    Og ja, evt landsholdet. Men mest udstillingsvindue.

    Den type springbræt bider FCK ikke på.

    Så det giver sådan set rigtig god mening, når man lige har vendt den.

    Zan
    Altså i min verden havde det givet alt mening at hente Sviatchenko på en lejeaftale her i foråret.. Evt med option på de der 12-13 mio Celtic kræver.. Vi står stadig med et historisk ringe centerforsvar til sæsonstart, og Erik J er et stort spørgsmålstegn.. Hvorfor ikke få Erik S ind og stabilisere det og så langsomt få Johansson tilbage i form her i løbet af foråret.. Så kunne man gøre status til sommer.. Brager Erik S igennem og viser sig uundværlig kunne man indløse klausulen.. Kommer Johansson tilbage i form og viser en af de to østeuropæere sig pludselig værd at bygge videre på kunne man lade være.. Jeg synes det er en skandale hvis vi lader Herning løbe med ham..

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #818
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Altså i min verden havde det givet alt mening at hente Sviatchenko på en lejeaftale her i foråret.. Evt med option på de der 12-13 mio Celtic kræver.. Vi står stadig med et historisk ringe centerforsvar til sæsonstart, og Erik J er et stort spørgsmålstegn.. Hvorfor ikke få Erik S ind og stabilisere det og så langsomt få Johansson tilbage i form her i løbet af foråret.. Så kunne man gøre status til sommer.. Brager Erik S igennem og viser sig uundværlig kunne man indløse klausulen.. Kommer Johansson tilbage i form og viser en af de to østeuropæere sig pludselig værd at bygge videre på kunne man lade være.. Jeg synes det er en skandale hvis vi lader Herning løbe med ham..
    Jeg er så vidt enig, HVIS man har kunnet få en købsoption. Nu har FCM ikke offentliggjort aftalen endnu, men jeg vil være meget overrasket, hvis de har sådan en.
    Hvis man ikke kan få en option, ja så giver det da mere mening, at vi sammenspiller vores forsvar som det skal se ud på sigt, så det er så klart som muligt efter sommer. Ellers står vi jo i præcis samme situation igen som sidste sommer, hvor vores forsvar igen ikke er på plads.

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #819
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Altså i min verden havde det givet alt mening at hente Sviatchenko på en lejeaftale her i foråret.. Evt med option på de der 12-13 mio Celtic kræver.. Vi står stadig med et historisk ringe centerforsvar til sæsonstart, og Erik J er et stort spørgsmålstegn.. Hvorfor ikke få Erik S ind og stabilisere det og så langsomt få Johansson tilbage i form her i løbet af foråret.. Så kunne man gøre status til sommer.. Brager Erik S igennem og viser sig uundværlig kunne man indløse klausulen.. Kommer Johansson tilbage i form og viser en af de to østeuropæere sig pludselig værd at bygge videre på kunne man lade være.. Jeg synes det er en skandale hvis vi lader Herning løbe med ham..
    Lav så samme kalkyle uden en klausul og med en Erik Sviatchenko som er ét stort spørgsmålstegn efter et efterår med 115 minutters spilletid og en knæskade der holdt ham ude i flere måneder.

    Hvis han brager igennem og FCM samtidig får lov til at beholde ham til sommer, så vil det være mærkværdigt at vi lod det ske. Men det ville også være mærkværdigt hvis det skete.

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #820
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Jeg er ret sikker på det var muligt at få en option.. Men til den tid hvor klubben skal beslutte om vi vil indløse optionen skal spilleren jo også beslutte sig for, om det er noget han har lyst til at gøre permanent.. En sådan aftale giver jo både spiller og klub mulighed for at se tingene an.. Hvis nu det var en succes-historie, er jeg overbevist om at vi ville kunne hente ham permanent (særligt med tanke på Ståles “vi sælger dig senest xx.xx.xxxx strategi”)... Men sådan skulle det desværre ikke gå.. Det er for mig et meget klart signal om at planen vitterligt er at starte op med Luftner, Vavro og Boilesen til midterforsvaret.. En kæmpe falliterklæring desværre..

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #821
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Jeg er rasende. Er det FCM som styrker forsvaret, så er jeg rasende. Rasende!!!
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #822
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Altså i min verden havde det givet alt mening at hente Sviatchenko på en lejeaftale her i foråret.. Evt med option på de der 12-13 mio Celtic kræver.. Vi står stadig med et historisk ringe centerforsvar til sæsonstart, og Erik J er et stort spørgsmålstegn.. Hvorfor ikke få Erik S ind og stabilisere det og så langsomt få Johansson tilbage i form her i løbet af foråret.. Så kunne man gøre status til sommer.. Brager Erik S igennem og viser sig uundværlig kunne man indløse klausulen.. Kommer Johansson tilbage i form og viser en af de to østeuropæere sig pludselig værd at bygge videre på kunne man lade være.. Jeg synes det er en skandale hvis vi lader Herning løbe med ham..
    Andre har været omkring det, men for en god ordens skyld (for det lader til at være en tilbagevendende misforståelse): En købsoption tvinger ikke spilleren til et skifte, så den er intet værd, hvis - i dette tilfælde - Sviatchenko ikke også er interesseret i et permanent skifte. Så selv hvis FCM har fået en købsoption, hvilket jeg ikke tror er usandsynligt, kræver det, at Sviatchenko til sommer ikke har sjovere muligheder end at blive i Jyllans Paris. Vi får se, hvor god en handel FCM har gjort...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. De følgende 9 brugere er enige:

  25. #823
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Andre har været omkring det, men for en god ordens skyld (for det lader til at være en tilbagevendende misforståelse): En købsoption tvinger ikke spilleren til et skifte, så den er intet værd, hvis - i dette tilfælde - Sviatchenko ikke også er interesseret i et permanent skifte. Så selv hvis FCM har fået en købsoption, hvilket jeg ikke tror er usandsynligt, kræver det, at Sviatchenko til sommer ikke har sjovere muligheder end at blive i Jyllans Paris. Vi får se, hvor god en handel FCM har gjort...
    Jeg ved ikke om det er mit indlæg du mener giver anledning til misforståelsen,, men som jeg selv uddyber i indlægget et par indlæg længere oppe, så er jeg helt med på denne praksis.. Jeg mener dog, at såfremt man HAR lavet en option på spilleren, så er der god sandsynlighed for, at man kan overtale spilleren til at blive, såfremt lejeaftalen har været en succes.. Jeg har svært ved at se Sviachenko glide os ud af hænde efter et halvt år her, såfremt det halve år havde budt på en “genstart” af hans karriere.. Det ville give alt mulig mening for ham at blive her og få 1-2 stabile sæsoner i benene igen inden et nyt udenlandseventyr, og det er jeg helt overbevist om at Ståle og Lange også ville kunne overbevise Sviachenko om.. Derfor tror jeg simpelthen ikke på at det er Eriks drøm om at blive i udlandet der har forhindret os i at hente ham nu.. Vi har simpelthen ikke været interesseret.. Forklaringen har Ståle selv givet i forbindelse med trænkngsopstarten i sidste uge.. Med Luftner, Vavro og Boilesen samt en Erik J som er tilbage midt på foråret er vi glimerende besat på positionen og vi kigger efter forstærkninger på andre positioner..

  26. #824
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Vi får se, hvor god en handel FCM har gjort...
    Umiddelbart har FCM lavet en fremragende handel, som FCK ikke kan lave. De henter en topspiller som kender klubben, og som kan være forskellen på guld og sølv i FCM. Også selv om han skulle drage videre i sommerpausen..

    I FCK vil han slet ikke have samme status, han kender ikke klubben, han kender ikke træneren, og der vil være en længere indkøringsperiode i et nyt system. Og det er nok for meget arbejde med en spiller der ikke gider være her længere end seks måneder, og som skal udgøre forskellen mellem 3. og 4. pladsen..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

  28. #825
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Andre har været omkring det, men for en god ordens skyld (for det lader til at være en tilbagevendende misforståelse): En købsoption tvinger ikke spilleren til et skifte, så den er intet værd, hvis - i dette tilfælde - Sviatchenko ikke også er interesseret i et permanent skifte. Så selv hvis FCM har fået en købsoption, hvilket jeg ikke tror er usandsynligt, kræver det, at Sviatchenko til sommer ikke har sjovere muligheder end at blive i Jyllans Paris. Vi får se, hvor god en handel FCM har gjort...
    Mon ikke man kan skrive sig ud af det problem? Jeg har aldrig hørt om en købsoption, hvor spilleren efterfølgende har sagt nej tak. Det vil vel ofte lægge i kortene at spilleren på forhånd har sagt ja tak og man er enige om kontraktvilkår.

    Problemet med Erik S, Bendtner, Fischer osv er at de ikke “kom” til FCK da timingen var der. Bendtner skulle ha’ valgt FCK fremfor Notthingham, Erik S skulle ha’. Æret taget til Kbh i sommers og Fischer får måske en chance til sommer, men hvis de vil blive ude (tildels forståeligt) og ikke slår til, så ender de med at blive for uinteressant eller andre spillere bliver købt i stedet, så “deres” plads er taget. Pavlo/Sotirous tog Bendtners, Vavro tog Erik S/Ragnars og Fischers er blevet tilbudt til den første og hvis vi finder en anden kant, så kommer Fischer ikke til sommer!

    Som klub kan vi godt tåle, at nogle spillere skal spilles i form - men det kan tydeligvis blive for mange og en spiller som N. Thomsen skulle nok være gået fra AaB til FCK i stede for via et mislykket udlandsophold. Det har sat ham langt tilbage, karrierplanlægning er super vigtig og hvis man tager skridtet fra en dansk klub til FCK som 21-23 årlig og så videre efter et par år, så er man altså bedre stillet end ud på bænken et par år, tilbage til FCK 2-3 år og så enten ud igen eller til OB.

    Erik S virker som en god fyr og har et rigtig fint talent, men han har i mine øjne sagt nej til FCK engang for meget og hvis han ikke vil det nok, så er det fornuftigt at kigge andet steds og hvis/når han bliver udlejet til FCM efter via agenten at lade vide, at han vil blive i udlandet... så lad ham da endelig spille nogle måneder hos FCM, ikke blive udtaget til VM og ende hos Brentford. Han er vel maximalt nummer 6 til det centrale forsvar og jeg ser ikke, at nogle måneder i Superligaen slår PL eller Bundesliga spillere af. Hvis jeg skulle planlægge hans karriere, så hed det EM 2020 og det er via fast spilletid i de næste 2-2 1/2 år og så videre til en større klub.... lidt a la Zanka

  29. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •