Side 56 af 85 FørsteFørste ... 6465354555657585966 ... SidsteSidste
Viser resultater 826 til 840 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #826
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Virker som om transferkabalen i Kbh smuldre, gad vide hvad der i grundet kommer til at ske.
    Nu vi snart halvt inde i januar, og der er stadig ikke købt nogen ind til at supplere en historisk ringe trup.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #827
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    182

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Virker som om transferkabalen i Kbh smuldre, gad vide hvad der i grundet kommer til at ske.
    Nu vi snart halvt inde i januar, og der er stadig ikke købt nogen ind til at supplere en historisk ringe trup.
    Det ser sådan ud. Men ifølge Ståle, er vi jo blevet decideret snydt af spillere, direktører og agenter. Verden er imod Københavns eksistens. Det kan man ikke gardere sig imod.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #828
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    38

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Virker som om transferkabalen i Kbh smuldre, gad vide hvad der i grundet kommer til at ske.
    Nu vi snart halvt inde i januar, og der er stadig ikke købt nogen ind til at supplere en historisk ringe trup.
    Det her er da det bedste der kunne ske.....
    Nu må de da kunne se at budgettet skal forøges og vi skal nok skynde os hvis vi vil bevare “Nordens flagskib” !
    Det fatter jyderne vel også !
    Ja selv Hørsholt :-)

  6. #829
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Det er vel bare den øjeblikkelige topklub, der henter vinduets hidtil største og stærkeste signing, mens os i midterfeltet må hente fra Horsens hylden fra sommer af.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #830
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Far til 4 Se meddelelser
    Det her er da det bedste der kunne ske.....
    Nu må de da kunne se at budgettet skal forøges og vi skal nok skynde os hvis vi vil bevare “Nordens flagskib” !
    Det fatter jyderne vel også !
    Ja selv Hørsholt :-)
    Sådan som Ståle har hentet ind det sidste års tid, ville jeg sku passe på med, at øge budgettet. Vi risikere jo bare, at Ståle henter en endnu Pavlovic eller Matic bare til et par ekstra millioner.

    Her er lige en liste over de seneste 3 vinduers vidunder indkøb

    - Falk
    - Boilesen
    - Okore
    - Gregus
    - Pavlovic
    - Matic
    - Thomsen
    - Luftner
    - Vavro
    - Zeca
    - Pieros
    - Bengtsson
    - Pusic

    Udover Falk, Boilesen og til dels Zeca, hvem ville man så savne af disse spillere hvis de forlod os? Resten er i min optik spillere man relativt nemt ville kunne erstatte. Jeg kan sku godt forstå hvis man fra bestyrelsens side holder lidt igen med pengene.

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #831
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    182

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Det er vel bare den øjeblikkelige topklub, der henter vinduets hidtil største og stærkeste signing, mens os i midterfeltet må hente fra Horsens hylden fra sommer af.
    Ingen skam at hente en spiller i Horsens, hvis han muligvis er den bedste på sin position i ligaen Sanneh). Hvis han oveni købet kan hentes gratis, ja så er det da et scoop af en anden verden. Vi købte luftner og vavro for en bondegård til sammenligning. Btw Joronen har gjort det godt for dem. Vi får se ��

  11. #832
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Bare rolig...alt ordner sig...om et par dage køber klubben 2 spillere fra Lyngby og alt er godt igen :-)

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #833
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Sådan som Ståle har hentet ind det sidste års tid, ville jeg sku passe på med, at øge budgettet. Vi risikere jo bare, at Ståle henter en endnu Pavlovic eller Matic bare til et par ekstra millioner.

    Her er lige en liste over de seneste 3 vinduers vidunder indkøb

    - Falk
    - Boilesen
    - Okore
    - Gregus
    - Pavlovic
    - Matic
    - Thomsen
    - Luftner
    - Vavro
    - Zeca
    - Pieros
    - Bengtsson
    - Pusic

    Udover Falk, Boilesen og til dels Zeca, hvem ville man så savne af disse spillere hvis de forlod os? Resten er i min optik spillere man relativt nemt ville kunne erstatte. Jeg kan sku godt forstå hvis man fra bestyrelsens side holder lidt igen med pengene.
    Ud er blandt andet gået:
    Nikolaj Jørgensen
    Thomas Delaney
    Andreas Cornelius
    Ludwig Augusstinson
    Zanka
    Verbic

    Hold nu op, hvor er profilerne på toppen ikke erstattet. Vi har mistet 6 mand, der alle var suppens bedste på sin position, og erstattet dem med spillere der ikke kunne komme på holdet i FCN.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #834
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Virker som om transferkabalen i Kbh smuldre, gad vide hvad der i grundet kommer til at ske.
    Nu vi snart halvt inde i januar, og der er stadig ikke købt nogen ind til at supplere en historisk ringe trup.
    Skulle vi nu ikke lige vente 2 uger med at komme med nogen konklusioner på transfervinduet. Ingen af os ved jo reelt, hvad der sker bag kulisserne. Det eneste vi ved med nogenlunde sikkerhed er, at Medina desværre kiksede i aller sidste øjeblik, og at der ifølge Ståle arbejdes på 2-3 andre spillere. Om kabalen er ved at smuldre har ingen af os en kinamands chance for at på- eller afvise på nuværende tidspunkt.

    Det er klart, at tager man nej-hatten på (hvilket er standard herinde), så kan det se ud som om, at vi ikke lykkes med noget. Tager man ja-hatten på, så kan det jo betyde at man arbejder på nogle gode navne som typisk skal have afklaret andre muligheder først, før de kommer til København, hvorfor eventuelle indkøb kan komme sent i vinduet. Det er selvfølgelig ikke godt for opstartstræningen med sen ankomst af spillere, og det kan ende i et skidt transfervindue, hvis man de transfers man håber på ikke bliver til noget. På den anden side så kan det måske betyde, at vi kan snuppe en spiller på en lidt højere hylde end vi plejer.

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #835
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    170

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Jeg synes faktisk at man allerede nu kan kritisere vores transfervindue. Vi har 2 uger inden vinduet lukker, og ikke ret længe efter venter der en meget vigtig pokal kamp (realistisk set vores bedste mulighed for europæisk fodbold næste år) og derefter venter kampene mod Atletico så. Faktum er, ligemeget om det så er superstjerner man henter ind, at man har utrolig kort tid til at spille dem ind i truppen. Ligesom i sommers synes jeg at man med rette kan sætte et spørgsmålstegn ved den forberedelse (som man i øvrigt har fået ros for i mange år) man har gjort sig forud for vinduet! Det kan godt være at man er blevet røvrendt af en Sydamerikansk agent, men hvor fan.. er plan B?! Jeg frygter det ligesom i sommers, ender med flere panik køb, som gør mere skade end gavn for holdet..

  18. De følgende 12 brugere er enige:

  19. #836
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er klart, at tager man nej-hatten på (hvilket er standard herinde), så kan det se ud som om, at vi ikke lykkes med noget. Tager man ja-hatten på, så kan det jo betyde at man arbejder på nogle gode navne som typisk skal have afklaret andre muligheder først, før de kommer til København, hvorfor eventuelle indkøb kan komme sent i vinduet. Det er selvfølgelig ikke godt for opstartstræningen med sen ankomst af spillere, og det kan ende i et skidt transfervindue, hvis man de transfers man håber på ikke bliver til noget. På den anden side så kan det måske betyde, at vi kan snuppe en spiller på en lidt højere hylde end vi plejer.
    Her tænker du specielt på spillere som Pusic, José Junior, Margreitter, Gislason, Kacaniklic, ...
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  20. #837
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Det spiller også ind i evalueringen at forventningerne blev sat anderledes før vinduet. Både Ståle og Hørsholt raslede med sablerne, både om spillere ind og ud. Siden er meldingerne blevet mere og mere vage, og nu er både Ankersen, Thomsen og Gregus næsten som nye spillere.
    Det kan godt være det hele vender, og Pierre Emil, Granquist og Bendtner præsenteres i morgen - og så er alle de negative brugere på sidelinien naturligvis dumme. Men status her halvt ind er, at vi ikke har gjort det godt nok endnu, og at hastigheden hvormed man handler er vigtig.

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #838
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af TåsingeFb Se meddelelser
    Jeg synes faktisk at man allerede nu kan kritisere vores transfervindue. Vi har 2 uger inden vinduet lukker, og ikke ret længe efter venter der en meget vigtig pokal kamp (realistisk set vores bedste mulighed for europæisk fodbold næste år) og derefter venter kampene mod Atletico så. Faktum er, ligemeget om det så er superstjerner man henter ind, at man har utrolig kort tid til at spille dem ind i truppen. Ligesom i sommers synes jeg at man med rette kan sætte et spørgsmålstegn ved den forberedelse (som man i øvrigt har fået ros for i mange år) man har gjort sig forud for vinduet! Det kan godt være at man er blevet røvrendt af en Sydamerikansk agent, men hvor fan.. er plan B?! Jeg frygter det ligesom i sommers, ender med flere panik køb, som gør mere skade end gavn for holdet..
    1)
    Vi er en forholdsvis lille klub i europæisk lys. Så det med at hente spillere tidligt i vinduerne er ikke altid op til os selv. Har vi et par spillere, som vi meget gerne vil have, ja så må vi af og til vente til sent i vinduet for at se, om de er mulige. Det er uheldigt, men det er betingelserne for en klub som FCK.
    Forøvrigt kan man jo lige se på de seneste mange køb, hvor vi har været tidligt ude f.eks. Pavlovic, Pierre, Luftner, Pieros og for den sags skyld Okore og Thomsen, som blev hentet et vindue inden de skulle bruges. Måske er der en sammenhæng mellem hvor attraktive de har været (siden vi kunne hente dem tidligt) kontra deres kvalitet.

    2)
    Plan B arbejdes der nok på. Man tror vel ikke, at håndklædet er kastet i ringen fordi Medina er glippet og ingen er hentet? Stilhed i medierne er ikke ensbetydende med, at der ikke arbejdes på noget.

    3)
    Panik indkøb som i sommers?
    Her hentede man jo netop Pieros, Pierre og Luftner i god tid. Pusic er kan du måske kalde for panik, men den situation har vi næppe kunne gøre meget for at undgå. Vavro havde man (hvis man tror på Ståle) haft øje på og overvejet længe, og kan derfor næppe kaldes et panikkøb, selvom det måske ikke var planen fra start af at hente ham.

    Som jeg skrev tidligere, så lad os nu lige slappe lidt af. Vi så alle gerne, at vi havde hentet 2-3 spillere nu, men det er jo ikke altid i egne hænder. Vi var tydeligvis meget tæt på et scoop i Medina. Der skal nok ske et eller andet, og hvis ikke så skal jeg nok selv gå forrest med faklerne, når den sportslige ledelse skal lynches. Men det nytter altså ikke noget, at konkludere at vores vindue er ved at smuldre, at der ikke er nogen plan B osv osv, før vi har set hvordan det hele ender.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #839
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Skulle vi nu ikke lige vente 2 uger med at komme med nogen konklusioner på transfervinduet. Ingen af os ved jo reelt, hvad der sker bag kulisserne. Det eneste vi ved med nogenlunde sikkerhed er, at Medina desværre kiksede i aller sidste øjeblik, og at der ifølge Ståle arbejdes på 2-3 andre spillere. Om kabalen er ved at smuldre har ingen af os en kinamands chance for at på- eller afvise på nuværende tidspunkt.

    Det er klart, at tager man nej-hatten på (hvilket er standard herinde), så kan det se ud som om, at vi ikke lykkes med noget. Tager man ja-hatten på, så kan det jo betyde at man arbejder på nogle gode navne som typisk skal have afklaret andre muligheder først, før de kommer til København, hvorfor eventuelle indkøb kan komme sent i vinduet. Det er selvfølgelig ikke godt for opstartstræningen med sen ankomst af spillere, og det kan ende i et skidt transfervindue, hvis man de transfers man håber på ikke bliver til noget. På den anden side så kan det måske betyde, at vi kan snuppe en spiller på en lidt højere hylde end vi plejer.
    Tja well, men hvad du vil synes Ståle har fejlet bigtime denne sæson.
    Så har hverken nej eller ja hatten på, jeg kigger mere på hvad der er lykkedes og ikke lykkedes.
    Vi har en historisk ringe trup, en spillestil der kræver min. 1½ år at lærer at kende da ingen anden praktisere at spille med zoneforsvar og forsvar er det første våben i FCK.

    Dertil kommer, at man har en lang tid vidst X antal spillere smuttede da de var blevet lovet det.
    Man fejler bigtime med sin scouting, og for det ikke er løgn sælger man sin bedste offensive spiller uden reelt at have en aftale på plads med en ny spiller.

    Dertil står vi foran et sommervindue, hvor man har lovet X antal spillere væk endnu engang.
    Og med Ståles succesrate i at hente spillere og spille dem ind, ser jeg endnu en trist sæson vente rundt om hjørnet.
    Det værste af det hele er, at der sidder en flok mennesker og tror på det nok skal lykkedes på et tidspunkt.

    Problemet er bare, at vi ikke har et tidspunkt i FCK skal der resultatet på bordet ved dag 1.
    Vi har ikke 1.5 år til at spille nye spillere ind, og vi kan jo hurtig blive enige om et den udskiftningsrate man praktisere pt., er for voldsom til at FCK kommer på benene igen lige pt.

    Skal jeg finde noget at tage en hat på, er det at man giver Ståle mulighed for at bygge op igen.
    Når han har spildt så mange penge på ligegyldighed, ligeså har man i PS&E ledelsen skudt sig selv i foden ved at give Ståle alt magt da man ikke kan smide ham på porten.
    Som var sket i hvilken som helst anden klub, med det røvsyge fodbold vi har været vidner til siden sommer.

    At du finder det optimistisk fred være med det, er din sag.
    Jeg har bare ikke tiltro til Ståle som træner længere, i mine øjne har han bevist ligepræcist hvor lidt han kan uden at have de bedste spillere til rådighed.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #840
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Tja well, men hvad du vil synes Ståle har fejlet bigtime denne sæson.
    Så har hverken nej eller ja hatten på, jeg kigger mere på hvad der er lykkedes og ikke lykkedes.
    Vi har en historisk ringe trup, en spillestil der kræver min. 1½ år at lærer at kende da ingen anden praktisere at spille med zoneforsvar og forsvar er det første våben i FCK.

    Dertil kommer, at man har en lang tid vidst X antal spillere smuttede da de var blevet lovet det.
    Man fejler bigtime med sin scouting, og for det ikke er løgn sælger man sin bedste offensive spiller uden reelt at have en aftale på plads med en ny spiller.

    Dertil står vi foran et sommervindue, hvor man har lovet X antal spillere væk endnu engang.
    Og med Ståles succesrate i at hente spillere og spille dem ind, ser jeg endnu en trist sæson vente rundt om hjørnet.
    Det værste af det hele er, at der sidder en flok mennesker og tror på det nok skal lykkedes på et tidspunkt.

    Problemet er bare, at vi ikke har et tidspunkt i FCK skal der resultatet på bordet ved dag 1.
    Vi har ikke 1.5 år til at spille nye spillere ind, og vi kan jo hurtig blive enige om et den udskiftningsrate man praktisere pt., er for voldsom til at FCK kommer på benene igen lige pt.

    Skal jeg finde noget at tage en hat på, er det at man giver Ståle mulighed for at bygge op igen.
    Når han har spildt så mange penge på ligegyldighed, ligeså har man i PS&E ledelsen skudt sig selv i foden ved at give Ståle alt magt da man ikke kan smide ham på porten.
    Som var sket i hvilken som helst anden klub, med det røvsyge fodbold vi har været vidner til siden sommer.

    At du finder det optimistisk fred være med det, er din sag.
    Jeg har bare ikke tiltro til Ståle som træner længere, i mine øjne har han bevist ligepræcist hvor lidt han kan uden at have de bedste spillere til rådighed.
    Hmmm....det lyder nu pænt meget som en nej-hat du har på eftersom vi i dine øjne har den dårligste trup ever, du ikke tror på Ståle som forøvrigt udelukkende har købt skidt ind, og allerede nu konkluderer du at næste sæson også bliver forfærdelig.

    Jeg er jo ikke uenig i, at vores sæson har været ganske forfærdelig og at det ikke ser helt vildt lovende ud på sigt. Jeg synes dog ikke, at vores trup er så ringe som du gør den til, omend den åbenlyst har massivt underpræsteret. Det er selvfølgelig ikke acceptabelt for nogen.
    Men jo jeg er så naiv, at jeg stadig tror på Ståle, fordi han imo flere gange har vist, at han kan bygge et hold op. Ligesom jeg faktisk tror, at vores hold er rimelig fornuftigt med en forstærkning eller to.

    Anyway så skrev jeg jo ikke mine indlæg, fordi jeg mener at alt er fryd og gammen. Men det giver jo ingen mening at konkludere på et transfervindue lige nu, når det kun er halvt færdigt.

  27. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •