Side 57 af 85 FørsteFørste ... 7475455565758596067 ... SidsteSidste
Viser resultater 841 til 855 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #841
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hmmm....det lyder nu pænt meget som en nej-hat du har på eftersom vi i dine øjne har den dårligste trup ever, du ikke tror på Ståle som forøvrigt udelukkende har købt skidt ind, og allerede nu konkluderer du at næste sæson også bliver forfærdelig.

    Jeg er jo ikke uenig i, at vores sæson har været ganske forfærdelig og at det ikke ser helt vildt lovende ud på sigt. Jeg synes dog ikke, at vores trup er så ringe som du gør den til, omend den åbenlyst har massivt underpræsteret. Det er selvfølgelig ikke acceptabelt for nogen.
    Men jo jeg er så naiv, at jeg stadig tror på Ståle, fordi han imo flere gange har vist, at han kan bygge et hold op. Ligesom jeg faktisk tror, at vores hold er rimelig fornuftigt med en forstærkning eller to.

    Anyway så skrev jeg jo ikke mine indlæg, fordi jeg mener at alt er fryd og gammen. Men det giver jo ingen mening at konkludere på et transfervindue lige nu, når det kun er halvt færdigt.
    Tja vi er vel nok enige i sidste ende når alt kommer til alt Kasper, men som du tror på Ståle kan genopbygge har jeg absolut ingen tiltro til at han lykkedes pt.
    Vi kan som jeg skrev ikke vente endnu et år på at han evt., for købt nogen brugbare spillere, sådan fungere FCK bare ikke som klub.

    Men vil da hellere lade mig overraske positivt, så derfor er min tiltro nok også derefter.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #842
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Tja well, men hvad du vil synes Ståle har fejlet bigtime denne sæson.
    Så har hverken nej eller ja hatten på, jeg kigger mere på hvad der er lykkedes og ikke lykkedes.
    Vi har en historisk ringe trup, en spillestil der kræver min. 1½ år at lærer at kende da ingen anden praktisere at spille med zoneforsvar og forsvar er det første våben i FCK.

    Dertil kommer, at man har en lang tid vidst X antal spillere smuttede da de var blevet lovet det.
    Man fejler bigtime med sin scouting, og for det ikke er løgn sælger man sin bedste offensive spiller uden reelt at have en aftale på plads med en ny spiller.

    Dertil står vi foran et sommervindue, hvor man har lovet X antal spillere væk endnu engang.
    Og med Ståles succesrate i at hente spillere og spille dem ind, ser jeg endnu en trist sæson vente rundt om hjørnet.
    Det værste af det hele er, at der sidder en flok mennesker og tror på det nok skal lykkedes på et tidspunkt.

    Problemet er bare, at vi ikke har et tidspunkt i FCK skal der resultatet på bordet ved dag 1.
    Vi har ikke 1.5 år til at spille nye spillere ind, og vi kan jo hurtig blive enige om et den udskiftningsrate man praktisere pt., er for voldsom til at FCK kommer på benene igen lige pt.

    Skal jeg finde noget at tage en hat på, er det at man giver Ståle mulighed for at bygge op igen.
    Når han har spildt så mange penge på ligegyldighed, ligeså har man i PS&E ledelsen skudt sig selv i foden ved at give Ståle alt magt da man ikke kan smide ham på porten.
    Som var sket i hvilken som helst anden klub, med det røvsyge fodbold vi har været vidner til siden sommer.

    At du finder det optimistisk fred være med det, er din sag.
    Jeg har bare ikke tiltro til Ståle som træner længere, i mine øjne har han bevist ligepræcist hvor lidt han kan uden at have de bedste spillere til rådighed.
    Selvom jeg udmærket forstår Kaspers opfodring til at slå koldt vand i blodet, så er jeg meget enig med Slush. Det er jo det helt store problem, at vi har en trup, der sejler, med alt for mange spillere, som efter min opfattelse reelt er gode nok, men som ikke fungerer sammen i Ståle system. Og så skriger vi på endnu flere nye spillere, som skal bruge år på at blive spillet ind.

    Jeg har aldrig været fan af Ståle, og jeg er enig med Slush i, at han har overlevet på at kunne købe spillere, der har været bedre end Superligaen og på, at de andre hold sejlede. Når det ikke lykkes at købe de rigtige spillere, og når de andre hold lykkes, ser vi hvor god en træner, han egentlig er.

    Kasper er jo inde på, at vi nok er nødt til at vente til sent i vinduet for at få den kvalitet, vi har brug for, hvilket blot underbygger påstanden om, at Ståles system primært fungerer ved, at vi køber spillere, som er for gode til Superligaen.

    Med hensyn til Erik S, så mangler vi nok en leder i forsvaret, men en spiller, som skal bruge foråret på at spille sig i form med henblik på et salg til sommer, har vi sgu' da ikke brug for lige nu eller med henblik på at forberede os på næste sæson. Det var længe min våde drøm med et forsvar, der hedder Erik og Erik. Det kommer næppe til at ske, og jeg er ikke sikker på, at vi nogensinde ser en god Erik J igen.

    Gid det lige om lidt vælter ind med kvalitet, og at vi vinder samtlige kampe i 2018, men jeg tror det ikke. Selvom det er for tidligt, så frygter jeg, at kan se frem til flere år i denne her miserable tilstand.

    Nåh, men jeg pjækker fra jobbet torsdag for at komme i Parken for se os træne mod mægtige Vejle, og så må vi se, om jeg fredag har fornyet håb for foråret.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #843
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    237

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Er det den næste kantspiller på blokken efter Medina?
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ej-til-danmark

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #844
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af madskl Se meddelelser
    Er det den næste kantspiller på blokken efter Medina?
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ej-til-danmark
    Det håber jeg ikke. Jeg ser virkelig ingen grund til at styrke kanterne. Falk og Thomsen kan blive klasse på hver sin fløj, hvis de får en god opstart, og med Kusk, Amankwaa, Toutouh (som ikke er væk endnu?), Holse og Rødkjær som backups, så er det slet ikke her, at truppen er mest udfordret. Derudover er Falk og Thomsen nogle af de eneste danskere tilbage i startopstillingen. Det betyder sgu alligevel noget for mig som fan, at vi har et dansk islæt på holdet.

    Ja ja ja, vi kunne bruge folk alle steder lige nu, men skal vi prioritere, er det vigtigere andre steder på banen i min optik. Angrebet er kun en skade til Santander fra at være historisk svagt, højrebacken er kun en skade til Ankersen fra at hedde Roerslev og midterforsvaret er håbløst.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #845
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    169

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Selvom jeg udmærket forstår Kaspers opfodring til at slå koldt vand i blodet, så er jeg meget enig med Slush. Det er jo det helt store problem, at vi har en trup, der sejler, med alt for mange spillere, som efter min opfattelse reelt er gode nok, men som ikke fungerer sammen i Ståle system. Og så skriger vi på endnu flere nye spillere, som skal bruge år på at blive spillet ind.

    Jeg har aldrig været fan af Ståle, og jeg er enig med Slush i, at han har overlevet på at kunne købe spillere, der har været bedre end Superligaen og på, at de andre hold sejlede. Når det ikke lykkes at købe de rigtige spillere, og når de andre hold lykkes, ser vi hvor god en træner, han egentlig er.
    Efter min mening er vi ved at ramme kernen i klubbens problemer her! efter min opfattelse har vi endnu engang formået at erstattet nogle spillere som er vokset sig for gode til at spille i en dansk klub, men nogle middelmådige spillere, som skal bruge år før man ville kunne kalde dem stærke nok til at være profiler i DK..

    Mine frustrationer går mest af alt på at vi, tror jeg, sidder med en bestyrelse som mener at man hellere vil være sikre på et lille plus på årsregnskabet, end man vil jagte muligheden for et kæmpe plus i de fremtidige regnskaber.. For at bakke op om min pointe må jeg hellere komme med et par eksempler: Man erstatter i sin tid William Kvist med Christian Grindheim, man erstatter Delaney med Matic, Zanka med Luftner. Alle sammen spillere, hvor man på papiret kan forsvare sig, men i realiteten ikke er i nærheden af at erstatte noget som helst! Til det, har de spillere simpelthen ikke højt nok niveau når de bliver købt ind, og man må derfor på træningsbanen forsøge at udvikle dem tilstrækkeligt inden at de kan udfylde hullerne som de er købt ind til. Min bøn til lederne i klubben og virksomheden bag FCK er at man nu efter 25 års stærkt arbejde med at skabe et solidt fundament, giver det et skud, og satser nogle penge på fodbolden. Med andre ord, forsøger at erstatte de flotte salg (for dem er der stort set kun rosende ord herfra), med ligeså flotte indkøb. På den måde undgår man også at skulle finde ud af at Gregus ikke var god nok som afløser for Delaney, og derfor henter man Matic, som heller ikke er god nok, så man til sidst indser at man skal hente fra en anden hylde, og så henter man Zeca.. Havde man dengang turde satse lidt, kunne man vel have sparet 30 millioner på spillere som nu må sidde og varme bænken.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #846
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Det håber jeg ikke. Jeg ser virkelig ingen grund til at styrke kanterne. Falk og Thomsen kan blive klasse på hver sin fløj, hvis de får en god opstart, og med Kusk, Amankwaa, Toutouh (som ikke er væk endnu?), Holse og Rødkjær som backups, så er det slet ikke her, at truppen er mest udfordret. Derudover er Falk og Thomsen nogle af de eneste danskere tilbage i startopstillingen. Det betyder sgu alligevel noget for mig som fan, at vi har et dansk islæt på holdet.

    Ja ja ja, vi kunne bruge folk alle steder lige nu, men skal vi prioritere, er det vigtigere andre steder på banen i min optik. Angrebet er kun en skade til Santander fra at være historisk svagt, højrebacken er kun en skade til Ankersen fra at hedde Roerslev og midterforsvaret er håbløst.
    Vi skal have en højrekant. Kusk må videre, og både Falk og Thomsen foretrækker venstrekanten, Falk kan godt spille i højre, men han var langt bedre i venstre.

    Røjkjær og Carlo skal helt sikkert have chancen, men vi skal bruge en mand foran dem i hierarkiet. Således det ikke afhænger af dem, men at de istedet kan komme ind og aflaste, spille deres chance og få noget erfaring - gradvist! Carlo er et godt eksempel, han bragede ind i kampen med Vendsyssel, men kom til kort da han gik fra 1. Div til europæisk. Vi skal lade dem få en tilvænningsperiode, og en masse spilletid, men ikke byrde dem som bærende kræfter. Derudover tror jeg hellere at netop Holse ser sig selv helt fremme.

    Jeg håber der er noget om snakken med en ny højrekant, om det så skal være Marokkaneren eller noget andet må tiden vise.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #847
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Vi skal have en højrekant. Kusk må videre, og både Falk og Thomsen foretrækker venstrekanten, Falk kan godt spille i højre, men han var langt bedre i venstre.

    Røjkjær og Carlo skal helt sikkert have chancen, men vi skal bruge en mand foran dem i hierarkiet. Således det ikke afhænger af dem, men at de istedet kan komme ind og aflaste, spille deres chance og få noget erfaring - gradvist! Carlo er et godt eksempel, han bragede ind i kampen med Vendsyssel, men kom til kort da han gik fra 1. Div til europæisk. Vi skal lade dem få en tilvænningsperiode, og en masse spilletid, men ikke byrde dem som bærende kræfter. Derudover tror jeg hellere at netop Holse ser sig selv helt fremme.

    Jeg håber der er noget om snakken med en ny højrekant, om det så skal være Marokkaneren eller noget andet må tiden vise.
    Okay, men du vil altså priotere en ny højrekant over angriber, højre back og midterforsvar? Fordi det er jo dét, som jeg påpeger - vi får ikke det hele her i januar, det nægter jeg simpelthen at tro på.

  14. #848
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    182

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af madskl Se meddelelser
    Er det den næste kantspiller på blokken efter Medina?
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ej-til-danmark
    Jeg er ikke i tvivl om det er os der er tale om. På superliga-niveau, er han sgu en klassespiller. Godt skolet, har spillet en del kampe i ligaer der er stærkere end den danske. Har spillet 8 landskampe for Marokko, og iøvrigt spillet u21 for Holland.. Stærk teknik, god fysik, fin fart, og et drøn af et spark.. Og venstrebenen på højrekant. Forestil jer Kusk, bare god, og med muskler ;)

    Køb.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #849
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Kom egentlig til at tænke på, hvor relativt få (7) afrikanske spillere, vi har haft i klubben, men at langt størstedelen til gengæld har haft succesfulde ophold her. Zuma, van Heerden, N'Doye og Amartey har gjort det godt, og Keita er på vej, mens det kun er Diouf og Adi, som ikke er slået igennem. Gad vide, hvorfor vi ikke kigger mere mod det marked, når eksempelvis FCN og FCM får okay med udbytte af det?

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #850
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Eiken88 Se meddelelser
    Jeg er ikke i tvivl om det er os der er tale om. På superliga-niveau, er han sgu en klassespiller. Godt skolet, har spillet en del kampe i ligaer der er stærkere end den danske. Har spillet 8 landskampe for Marokko, og iøvrigt spillet u21 for Holland.. Stærk teknik, god fysik, fin fart, og et drøn af et spark.. Og venstrebenen på højrekant. Forestil jer Kusk, bare god, og med muskler ;)

    Køb.
    .... Og for så lige at følge op på min egen udmelding om, at en kerne af danske spillere betyder noget for mig som fan, så er der her en mere sportslig vinkel fra Søren Hanghøj, der har taget pulsen på FCK:

    "Det er ingen hemmelighed, at en stærk dansk kerne i løbet af de seneste måneder i høj grad er blevet erstattet af spillere fra Serbien, Tjekkiet, Slovakiet, Grækenland og Cypern. Den udskiftning vil uundgåeligt skabe store ændringer i en trup. Men satsningen på udenlandske spillere - uanset om den har været frivillig eller ufrivillig - har skabt en skævhed."

    https://www.bt.dk/superligaen/bts-fo...tiv-krakeleret

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #851
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Eiken88 Se meddelelser
    Jeg er ikke i tvivl om det er os der er tale om. På superliga-niveau, er han sgu en klassespiller. Godt skolet, har spillet en del kampe i ligaer der er stærkere end den danske. Har spillet 8 landskampe for Marokko, og iøvrigt spillet u21 for Holland.. Stærk teknik, god fysik, fin fart, og et drøn af et spark.. Og venstrebenen på højrekant. Forestil jer Kusk, bare god, og med muskler ;)

    Køb.
    Fra Michel W Davidsens twitter:

    Las Palmas-spilleren Oussama Tannane og tilbud fra Danmark: Der er ét stort problem. Han har allerede spillet for to klubber i den her sæson, så han kan ikke umiddelbart spille i Superligaen.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #852
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    182

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Fra Michel W Davidsens twitter:
    Det står også i tipsbladets artikel. "En udfordring er imidlertid, at Oussama Tannane både har repræsenteret Saint-Etienne og Las Palmas i denne sæson, og reglerne foreskriver, at en spiller maks må spille kampe for to klubber i samme sæson. Dermed skal Tannane have dispensation til at spille i Superligaen, hvis det skulle blive aktuelt".. Dvs alt kan ske

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #853
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Casper Høygård nævner David Boysen som case for dispensation på Twitter. Forskellen var bare, at Boysen var blevet fritstillet af Roda, da transfervinduet lukkede. Derfor kunne han få dispensation, da han også først blev signet af Slyngelby efter at transfervinduet lukkede.

  25. #854
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Hvis han skal slås for en VM-plads - og det ikke er en formsag at få dispensation - giver det dermed kun mening for ham at rykke tilbage til Saint Etienne og håbe på spilletid. Uanset hvad lader det ikke til, at det er ham, der skal redde vores forårssæson...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  26. De følgende 2 brugere er enige:

  27. #855
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    374

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Anders Hørsholt er ikke længere direktør i selskabet bag FC København.

    Det har Parken Sport & Entertainment netop offentliggjort i en selskabsmeddelelse.

    Hørsholt har sagt sin stilling som koncerndirektør - CEO - op, og selskabet har i stedet ansat Jan Harrit som ny koncerndirektør. Han bibeholder samtidig sin stilling som administrerende direktør i Lalandia.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-entertainment

  28. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •