Side 58 af 85 FørsteFørste ... 8485556575859606168 ... SidsteSidste
Viser resultater 856 til 870 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #856
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Sidst redigeret af Døren : 16.01.18 kl. 15:01 Årsag: Silver var hurtigere end mig.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #857
    Tilmeldingsdato
    Jul 2017
    Indlæg
    39

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Spændende... Kan det være derfor der ikke er blevet købt nye spillere? Er der interne problemer på ledergangen?

  4. #858
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    374

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kroos Control Se meddelelser
    Spændende... Kan det være derfor der ikke er blevet købt nye spillere? Er der interne problemer på ledergangen?
    Han scorede ikke på sine chancer - specielt mod BØF.

  5. #859
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kroos Control Se meddelelser
    Spændende... Kan det være derfor der ikke er blevet købt nye spillere? Er der interne problemer på ledergangen?
    Gisningerne kan selvfølgelig for alvor begynde nu.. Skrækscenariet er, at bestyrelsen har nægtet at poste flere penge i fodbolddelen, hvilket Hørsholt ikke har kunne acceptere. At der ikke er sket mere på transfermarkedet og at vi alligevel solgte Verbic, selvom Ståle efter vores udekamp i Moskva var ude og pure afvise at det kunne ske, leder i hvert fald mine tanker hen på en konflikt mellem dem som virkelig bestemmer og dem som driver fodbolddelen.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #860
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Gud forbyde at vi går BØF´ske tider i møde.
    Det sender et signal om at der ikke er enighed/styr på sagerne.
    Det kommer som en lyn fra en klar himmel

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #861
    Tilmeldingsdato
    Jul 2017
    Indlæg
    39

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Gisningerne kan selvfølgelig for alvor begynde nu.. Skrækscenariet er, at bestyrelsen har nægtet at poste flere penge i fodbolddelen, hvilket Hørsholt ikke har kunne acceptere. At der ikke er sket mere på transfermarkedet og at vi alligevel solgte Verbic, selvom Ståle efter vores udekamp i Moskva var ude og pure afvise at det kunne ske, leder i hvert fald mine tanker hen på en konflikt mellem dem som virkelig bestemmer og dem som driver fodbolddelen.
    Tvivler på de har lukket kassen, efter en ellers fremragende sæson sidste år. Har det ikke også kørt med overskud de sidste par år? Det koster penge at tjene penge!
    Alternativt kan de have ventet med transfers indtil der var en afklaring på direktør situationen?

    Men spændende om Ståle også står til at forlade os nu?

    EDIT: Læste et sted han selv har sagt op? Men lugter det ikke lidt af en fyring?

  10. #862
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Der er meget at spekulere i her. Har det noget at gøre med rolle/magt-fordelingen at gøre, efter at Katja Moesgaards ansættelse blev annonceret for et par måneder siden? Er han simpelthen bare blevet sparket ud på grund af den generelle krise og måske i særdeleshed på grund af billetkrise og generelt faldende entusiasme omkring Byens Hold til fordel for en direktør, som har vist, han kan sælge billetter til et badeland? Er han selv gået, fordi det ikke er så sjovt længere, nu når klubben er i krise?

    Spændende er det i hvert fald, og det er svært ikke at se det som et krisetegn uanset hvad. Jeg er ikke stor Hørsholt-fan, men jeg synes, det er bekymrende, at Lalandia-direktøren nu både skal styre badeland og fodboldklub, om end det bliver i samarbejde med Moesgaard. Og kombien Moesgaard, der stod for DBU's Holger Danske-strategi, og en badelandsmand kan godt gøre mig nervøs for, hvor meget provinsunderholdning, vi skal have stoppet ned i halsen i pauserne i forsøget på at overdøve fodboldkrisen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #863
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Der er meget at spekulere i her. Har det noget at gøre med rolle/magt-fordelingen at gøre, efter at Katja Moesgaards ansættelse blev annonceret for et par måneder siden? Er han simpelthen bare blevet sparket ud på grund af den generelle krise og måske i særdeleshed på grund af billetkrise og generelt faldende entusiasme omkring Byens Hold til fordel for en direktør, som har vist, han kan sælge billetter til et badeland? Er han selv gået, fordi det ikke er så sjovt længere, nu når klubben er i krise?
    Det har evt. noget at gøre med at der ønskes at seperere FCK og Parken mere end nuværende. Anders var direktør for hele koncernen, og ikke kun FCK trods alt. Jeg ved ikke specifikt hvad Katja lavede hos DBU, men kunne forestille sig at hun kommer til at være ledende for fodboldholdet, og evt have Lalandia manden som står for resten. Har muligvis noget med det at gøre.

    Det er også en mulighed at Anders med sine nye venner i ECA har fundet ud af at der kan være noget mere spændende at komme igang med.

  13. #864
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    182

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Først Nartey og Victor Jensen. Og nu Bidstrup.

    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...il-rb-leipzig/

    Selvom det er endnu en flot pris vi hiver hjem, kan jeg ikke undlade at være en smule ærgerlig
    Sidst redigeret af Eiken88 : 16.01.18 kl. 21:18

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #865
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg ved ikke om det er mit indlæg du mener giver anledning til misforståelsen,, men som jeg selv uddyber i indlægget et par indlæg længere oppe, så er jeg helt med på denne praksis.. Jeg mener dog, at såfremt man HAR lavet en option på spilleren, så er der god sandsynlighed for, at man kan overtale spilleren til at blive, såfremt lejeaftalen har været en succes.. Jeg har svært ved at se Sviachenko glide os ud af hænde efter et halvt år her, såfremt det halve år havde budt på en “genstart” af hans karriere.. Det ville give alt mulig mening for ham at blive her og få 1-2 stabile sæsoner i benene igen inden et nyt udenlandseventyr, og det er jeg helt overbevist om at Ståle og Lange også ville kunne overbevise Sviachenko om.. Derfor tror jeg simpelthen ikke på at det er Eriks drøm om at blive i udlandet der har forhindret os i at hente ham nu.. Vi har simpelthen ikke været interesseret.. Forklaringen har Ståle selv givet i forbindelse med trænkngsopstarten i sidste uge.. Med Luftner, Vavro og Boilesen samt en Erik J som er tilbage midt på foråret er vi glimerende besat på positionen og vi kigger efter forstærkninger på andre positioner..
    Synes det er nogle lidt uholdbare gisninger du hiver frem;

    Hvis vi fik en købsaktion, ville Ståle og Lange MÅSKE kunne overtale ham, fordi han MÅSKE var blevet inspireret, hvis det MÅSKE var gået godt... osv osv.

    Det lader til at være en fejlfortolkning af situationen, som i mine øjne er ret obvious:

    * Erik kunne vælge mellem nogle Championship-klubber i dette vindue (kilde:bold.dk).
    * Erik vil mere end det, og tager UDELUKKENDE til DK i 4 måneder, for at fortsætte i udlandet - på en højere hylde end Championship.
    * Så ligemeget hvad er Erik tabt for FCM til sommer, da han formentlig har gjort det klokkeklart at han IKKE vil spille i DK under nogle omstændigheder.

    Den besked har FCK også fået, og dermed lagt denne mulighed ned.

    Hvis Erik spiller i DK næste sæson, stiller jeg gerne op til pisk og ydmygelse.

    Zan

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #866
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    38

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Eiken88 Se meddelelser
    Først Nartey og Victor Jensen. Og nu Bidstrup.

    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...il-rb-leipzig/

    Selvom det er endnu en flot pris vi hiver hjem, kan jeg ikke undlade at være en smule ærgerlig

    Tre knægte ud og en 40-45 millioner ind.....
    Nu er det jo altså ikke sikkert at de alle tre skal kæmpe om den gyldne støvle sådan lige med det samme......
    Men pengene for jo jorden til at dreje rundt, ik ;-)

  18. #867
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Peter Sørensen fortæller at der har været bud på Skov og Gammelby. Jeg tænker at det kunne være en god samlet løsning til højresiden nu Høgli er væk og Ankersen skal sælges til sommer. Falk kan kæmpe med Thomsen på venstre kanten og Skov og Kusk kan slås om højrekanten.

    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...vist-skov-bud/

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #868
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Peter Sørensen fortæller at der har været bud på Skov og Gammelby. Jeg tænker at det kunne være en god samlet løsning til højresiden nu Høgli er væk og Ankersen skal sælges til sommer. Falk kan kæmpe med Thomsen på venstre kanten og Skov og Kusk kan slås om højrekanten.

    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...vist-skov-bud/
    Skræmmende nok er det lige de to jeg går rundt og håber på vi sign'er... Et eller sted mega uambitiøst, på den anden side er der mange "rigtige" ting idet.
    Alder, kompetencer, adaptability, pris osv osv. (Klart hellere Gammelby end Skov, da jeg har stadig har et naivt håb til at vores nuværende kanter kan blomstre).
    Er nok blevet lidt skræmt væk af vores udlandssigninger, og egentlig har vi jo ret mange succeshistorier med de lokale indkøb.
    Ok, fair nok. Vi har også det modsatte;-)

    But still...

    Zan

  21. De følgende 8 brugere er enige:

  22. #869
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Skræmmende nok er det lige de to jeg går rundt og håber på vi sign'er... Et eller sted mega uambitiøst, på den anden side er der mange "rigtige" ting idet.
    Alder, kompetencer, adaptability, pris osv osv. (Klart hellere Gammelby end Skov, da jeg har stadig har et naivt håb til at vores nuværende kanter kan blomstre).
    Er nok blevet lidt skræmt væk af vores udlandssigninger, og egentlig har vi jo ret mange succeshistorier med de lokale indkøb.
    Ok, fair nok. Vi har også det modsatte;-)

    But still...

    Zan

    Begge to, men især Gammelby, giver mening. Ung spiller, kender ligaen, potentiale til at tage næste skridt (var bedste mand på netop overstået ligalandsholdstur), dansk og ikke for dyr. Evt. fra sommer af.

  23. De følgende 6 brugere er enige:

  24. #870
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Begge to, men især Gammelby, giver mening. Ung spiller, kender ligaen, potentiale til at tage næste skridt (var bedste mand på netop overstået ligalandsholdstur), dansk og ikke for dyr. Evt. fra sommer af.
    Enig.. Ja tak til Gammelby herfra, pænt nej tak til Robert Skyklap Skov..

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •