Side 6 af 85 FørsteFørste ... 34567891656 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Jeg savner multi enigklik.
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Pabres Se meddelelser
    Jeg savner multi enigklik.
    Men til hvilket indlæg?
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Nu skriver I om Ståles afgang i tråden "Vinter 17/18". Mener I serøst, at han smutter i vinterpausen? (!)

    I øvrigt sjov leg: Hvad kan Hjulmand få ud af vores trup, og hvad kan Ståle få ud af farums trup?

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #79
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    227

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Jeg godt se Ole Gunnar Solskjær som manager i klubben.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #80
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Men synes du, at David har vist så meget i sin trænerkarriere, at du med sikkerhed kan konkludere anerledes?

    David har så vidt jeg husker kun haft en virkelig succesfuld sæson som træner, nemlig sidste år. I år har Lyngby spillet som en pose nødder, indtil David forsvandt. Ligesom AGF var væsentlig bedre med Glenn, end i de to kampe med David i front. Nu ved jeg godt, at det er et meget spinkelt grundlag. Men vi er da nødt til at se ham præstere et eller andet mere end et godt år i Lyngby, før han er kandidat her. Kan han ikke præstere noget i AGF, så er sandsynligheden for at han kan præstere her vel heller ikke kæmpe stor.
    Jeg advokerer bestemt ikke for at David Nielsen skal til FCK, men jeg er imod logikken, at hvis han fejler i Ågf, så er han en dårlig træner, som i Lyngby kun var båret af sin assistent. Mit argument - som du i øvrigt totalt ignorerer - er, at Ågf er en sindsyg svær klub at træne, og at den har dræbt mange gode trænere, flere der kom til klubben med mesterskaber under bæltet.

    Desuden er David Nielsens erfaring langt større end den Ståle havde, da han kom til FCK. David Nielsen har trænet et hold til oprykning til den norske Addecco-liga, været assistent i Strømsgodset i deres Guld-sæson, selv trænet dem i sæsonen efter hvor de fik bronze (han forlod dog klubben før sæson afslutning), trænet Lyngby fra 2015-2017, hvilket resulterede i en sikker oprykning og et sæt bronzemedaljer. Så hvis du angriber hans erfaring, så har han faktisk en del, sine 40 år taget i betragtning, og reelt har han kun opnået gode resultater i de ligaer han har trænet.

    Når det så er sagt, så er jeg ikke sikker på, at David Nielsen er den rette for FCK.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #81
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg advokerer bestemt ikke for at David Nielsen skal til FCK, men jeg er imod logikken, at hvis han fejler i Ågf, så er han en dårlig træner, som i Lyngby kun var båret af sin assistent. Mit argument - som du i øvrigt totalt ignorerer - er, at Ågf er en sindsyg svær klub at træne, og at den har dræbt mange gode trænere, flere der kom til klubben med mesterskaber under bæltet.

    Desuden er David Nielsens erfaring langt større end den Ståle havde, da han kom til FCK. David Nielsen har trænet et hold til oprykning til den norske Addecco-liga, været assistent i Strømsgodset i deres Guld-sæson, selv trænet dem i sæsonen efter hvor de fik bronze (han forlod dog klubben før sæson afslutning), trænet Lyngby fra 2015-2017, hvilket resulterede i en sikker oprykning og et sæt bronzemedaljer. Så hvis du angriber hans erfaring, så har han faktisk en del, sine 40 år taget i betragtning, og reelt har han kun opnået gode resultater i de ligaer han har trænet.

    Når det så er sagt, så er jeg ikke sikker på, at David Nielsen er den rette for FCK.
    Jeg mangler at se ham præstere "alene" som træner - jeg har vist ikke skrevet noget om manglende rutine. De resultater du opsummerer er da ok, men bortset fra bronzen med Lyngby ikke noget ekstraordinært. Jeg indrømmer, at jeg ikke har styr på hvor stor en præstation hans norske oprykning var. Men Bronze i Norge med et mesterhold og oprykning med Lyngby med rækkens formentlig bedste materiale er ikke noget, som der imponerer mig ret meget. Dem sæson som han virkelig brillierede var med Nørgaard ved sin side - en Nørgaard som pt præsterer bedre med Lyngby end David gjorde denne sæson (ja det er meget lille grundlag).

    Det er meget muligt at du har ret i, at selvom David flopper med AGF, så er det ikke bevis på, at han er en dårlig træner. Men jeg vil i hvert fald begynde at overveje, hvor god en træner han egentlig er, hvis ikke han har en analytisk stærk assistent ved sin side. Jeg er i hvert fald ikke imponeret.

  11. #82
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Guld Se meddelelser
    Jeg godt se Ole Gunnar Solskjær som manager i klubben.
    Ikke fordi jeg har noget imod Solskjær, men hvorfor er det specifikt du nævner ham? Hvordan er hans egenskaber som træner? Hvilken spillestil laver han, og hvordan går det med hans hold i Molde, iforhold til hvad hans trup er?

  12. #83
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Ikke fordi jeg har noget imod Solskjær, men hvorfor er det specifikt du nævner ham? Hvordan er hans egenskaber som træner? Hvilken spillestil laver han, og hvordan går det med hans hold i Molde, iforhold til hvad hans trup er?
    Skal ikke kunne svare på Gulds vegne, men en af grunden til at Solskjær kunne være interessant skyldes vel reelt. Han har spillet på højere niveau, haft bedre trænere og prøvet mere på egen krop ift. Ståle?
    Dertil, kunne jeg personligt godt tænke mig at se lidt ændringer i vores spillestil.
    Hvilket jeg håber en ny træner kan bringe, hvorfor skal man ikke kunne spille underholdende fodbold selvom man har en beton defensiv?
    Har aldrig forstået man skal gå på kompromis med det ene, for at få det andet.

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #84
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    ... hvorfor skal man ikke kunne spille underholdende fodbold selvom man har en beton defensiv? Har aldrig forstået man skal gå på kompromis med det ene, for at få det andet.
    Ligepræcis dét spørgsmål har jeg savnet svar på i årevis!

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #85
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Mon Ståle skal en tur til tysk fobold igen?

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...-fyret/6890429 - (hvis folk ikke vil klikke, så er der tale om Werder Bremen, hvor deres træner er blevet fyret).

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #86
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Christian Se meddelelser
    Mon Ståle skal en tur til tysk fobold igen?

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...-fyret/6890429 - (hvis folk ikke vil klikke, så er der tale om Werder Bremen, hvor deres træner er blevet fyret).
    Jeg vil hellere have en mand eller to (tilbage) fra Werder Bremen end at sende en mere dertil.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  19. De følgende 12 brugere er enige:

  20. #87
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Christian Se meddelelser
    Mon Ståle skal en tur til tysk fobold igen?

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...-fyret/6890429 - (hvis folk ikke vil klikke, så er der tale om Werder Bremen, hvor deres træner er blevet fyret).
    Hvis man skal tro på alle hans tidligere udsagn vedrørende stop i klubben, så smutter han først, når vi er på toppen igen. Og det er jo ikke nu.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #88
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvis man skal tro på alle hans tidligere udsagn vedrørende stop i klubben, så smutter han først, når vi er på toppen igen. Og det er jo ikke nu.
    Men mon ikke han alligevel ville føle sig for fristet, hvis Werder tilbød ham jobbet? Spørgsmålet er nok snarere, om ikke familieovervejelserne holder ham her. Men først og fremmest har jeg meget svært at se, hvorfor en klub som Werder skulle tilbyde ham jobbet. Så hot er hans navn næppe for tiden...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #89
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Toutouh og Amankwaa.. Får de tilbudt kontraktforlængelser, eller skiller vi os af med dem i det kommende vindue? De har kontraktudløb til sommer, så det er nu, vi skal have mønter for dem, hvis vi ikke forlænger.

  25. #90
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Toutouh og Amankwaa.. Får de tilbudt kontraktforlængelser, eller skiller vi os af med dem i det kommende vindue? De har kontraktudløb til sommer, så det er nu, vi skal have mønter for dem, hvis vi ikke forlænger.
    Tror de ryger videre i systemet, men igen tror der bliver lavet en kæmpe udrensning gennem det næste års tid.
    Men hey, det er jo bare en fase.

Side 6 af 85 FørsteFørste ... 34567891656 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •