Side 60 af 85 FørsteFørste ... 10505758596061626370 ... SidsteSidste
Viser resultater 886 til 900 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #886
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Ps: Går Slyngelby konkurs bør der kigges markant på reglerne for finansieringen af fodboldklubber i DBU's regelsæt, og gerne på klubber der køre med konstant underskud, for at få det dækket af indskud/aktieudvidelser fra ejerne. Jeg kan i hvert fald nævn to andre klubber der for længst burde være straffet pga. uansvarlig drift.
    Nu leger jeg lige med tanken: Hvis Lyngby går konkurs i indeværende sæson, vil de så blive taberdømt resterende kampe eller alle deres kampe? Hvis man ændrer resultater bagud vil det jo være en fordel for FCK og FCM over for BIF og FCN. Men jeg kan ikke huske hverken regler eller præcedens.

  2. #887
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...finder-ny-klub

    Ragnar Sigurdsson fortsætter i Rusland, nu hos FC Rostov.
    Han har efterhånden tjent rigtig mange penge i sin karriere, så vi må nok erkende at ønsket om at blive genforenet med FCK ikke var så stærkt hos ham som det nok er hos rigtig mange herinde.

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #888
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Nu leger jeg lige med tanken: Hvis Lyngby går konkurs i indeværende sæson, vil de så blive taberdømt resterende kampe eller alle deres kampe? Hvis man ændrer resultater bagud vil det jo være en fordel for FCK og FCM over for BIF og FCN. Men jeg kan ikke huske hverken regler eller præcedens.
    De bliver dømt som tabere i de resterende kampe. De tidligere resultater står ved magt.

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #889
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Han har efterhånden tjent rigtig mange penge i sin karriere, så vi må nok erkende at ønsket om at blive genforenet med FCK ikke var så stærkt hos ham som det nok er hos rigtig mange herinde.
    Måske har der bare ikke været interesse herfra. Det ser heller ikke ud til, at vi har været efter Sviatchenko, så vi har nok bare ikke i markedet efter en central forsvarer.

  7. #890
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    De bliver dømt som tabere i de resterende kampe. De tidligere resultater står ved magt.
    Det er jo så sådanne regler der burde kigges på. Jeg finder det besynderligt, at DBU/UEFA/FIFA accepterer at klubber reelt set køber sig til sportslige resultater, som de ikke driftsmæssigt er berettiget til. De samme klubber vil gerne slå sig op som forsvarlige virksomheder, men alligevel satser man lagt over klubbens reelle formåen. Forbundene burde sætte en reel bremse i, og umuliggøre disse former for finansiel doping - og ja, her sætter jeg hurtigt klubber som Lyngby, BØF og FCM i samme kategori som ManC, PSG, Milan osv.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #891
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...rsteholdet-nu/

    Længe ventet, og nu udmeldt. Vi har endnu en akademispiller klar til førsteholdet!
    Hvem er han? Han er en forholdsvis hurtig spiller med fantastisk teknik, jeg kan anbefale klippet hvor han sætter en mand ved hjørneflaget. Han er ikke en defensiv klippe, men han har noget offensivt som vi virkelig har savnet.

    Det her er generationen af spillere som blev skolet af Ståle 2.0-SoE-makeoveren, hvor han nu står sammen med Carlo Holse. Jeg tror også sagtens at vi kan få nogle af de andre fra Dubai-turen at se i løbet af foråret, dog mest som indskiftere.
    Sidst redigeret af Wonderboy : 19.01.18 kl. 09:14

  10. #892
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Med høgli, pusic, Amankwaa, Verbic og Toutouh ønsket væk, så er der i hvert fald plads til at indlemme Roerslev, Holse og Wind en del mere.
    Talentet i de spillere er jo uomtvisteligt og de har været faste mænd på diverse ungdomslandshold længe. Håber virkelig de slår igennem.

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #893
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Vi kan tilsyneladende godt skyde en hvid pil efter en ny angrebsforstærkning...

    http://indkast.dk/164596/solbakken-l...nden-på-pusic-

    Sjovt, de to positioner, hvor det er aller tydeligst for mig at vi mangler kvalitet (CB og angreb) er tilsynelandende de sidste positioner man kigger efter spillere til.. Lidt spøjst.. Med tanke på vores rædderlige efterår og de udmeldinger der kom i december, var jeg overbevist om at ville gå efter at styrke holdet væsentligt i dette vindue for at komme tilbage på sporet.. I stedet sælger man en af de få som har præsteret samt planlægger salg af de breddespillere, som stort set ingen indflydelse havde på resultaterne i efteråret.. Jeg spår at vi så går efter en erstatning for Verbic, hvor vi i aller bedste fald kan komme ud status quo, og så formentlig en ny back.. På den måde kommer vi i hvert fald ikke styrket ud til forårssæsonen..

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #894
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Kunne godt tyde på, at man ikke har kunnet udnytte det faktum, at mange spillere søger spilletid op til VM, eksemplificeret i at både Sviatchenko og Ragnar har valgt andre klubber end FCK af diverse årsager. At man tager af sted på træningslejr uden én eneste ekstern forstærkning er en kraftig streg i regningen. Isoleret set forstår jeg godt, at man for alvor rykker Roerslev, Wind og nok også Racic op i førsteholdstruppen, for det er vel meningen, at vi skal bruge de spillere, vi selv udvikler. Og på den lange bane er det jo fint, at de skal få noget spilletid på seniorniveau. Men når vi er i den situation, at vi skal bruge foråret på at jagte europæisk bold på grund af et katastrofalt efterår, så er det ikke nok, at man "bare" rykker de spillere op i truppen, der skal også noget tilgang til, som kan forstærke start-11'eren. Ståle må virkelig sætte sin lid til at ingen bliver skadet i løbet af foråret..

  15. #895
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    314

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Sælg dog Robin, hvis vi kan få noget mere i kassen nu end til sommer.

    Stephan står foråret - vi kan jo alligevel ikke nå en skid.

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #896
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Vi kan tilsyneladende godt skyde en hvid pil efter en ny angrebsforstærkning...

    http://indkast.dk/164596/solbakken-l...nden-på-pusic-

    Sjovt, de to positioner, hvor det er aller tydeligst for mig at vi mangler kvalitet (CB og angreb) er tilsynelandende de sidste positioner man kigger efter spillere til.. Lidt spøjst.. Med tanke på vores rædderlige efterår og de udmeldinger der kom i december, var jeg overbevist om at ville gå efter at styrke holdet væsentligt i dette vindue for at komme tilbage på sporet.. I stedet sælger man en af de få som har præsteret samt planlægger salg af de breddespillere, som stort set ingen indflydelse havde på resultaterne i efteråret.. Jeg spår at vi så går efter en erstatning for Verbic, hvor vi i aller bedste fald kan komme ud status quo, og så formentlig en ny back.. På den måde kommer vi i hvert fald ikke styrket ud til forårssæsonen..
    Holder angriberne sig skadesfri, så er vi godt nok besat der. Santander er fantastisk, og jeg er egentlig ikke i tvivl om, at både Pavlovic og især Pieros er glimrende 2. angribere. Og man har Holse og evt Wind som back up - der er ikke plads til flere medmindre vi sælger først.
    Man kan selvfølgelig argumentere for, at vi kunne hente den angriber der skal erstatte Santander allerede i dette vindue. Men meldingerne på Santander er jo gået fra "Han skal sælges til sommer" til "Han skal måske / forhåbentlig kan vi holde ham", hvorfor det måske er lidt satset at hente endnu en dyr angriber.

    Mht det centrale forsvar, så virker det siden købet af Vavro som om, at vi har indstillet jagten på denne plads. Ståle har tydeligvis større tro til vores midterforsvar end os. Jeg synes egentlig det er i orden, at de får foråret med til at vise deres værd. Vavro blev jo kastet ind i en kaotisk situation, hvor han spillede for mange kampe (han var tydeligvis mentalt træt til sidst) og hvor han aldrig har fået en lang opstart med taktisk og fysisk træning. Det får han og de andre nu.
    Det er efterhånden tydeligt, at Ståle gambler lidt og vil se Erik J. an, før vi eventuelt investerer i flere midterforsvarere.

    Vores trup er blevet en smule tyndere i bredden hvis Amankwaa, Pusic og Toutouh følger med Verbic ud. Men det kan måske åbne for netop et par af de unge, som der er råbt og skreget efter herinde, hvilket forhåbentlig kan frigøre lidt energi og bestemt også lønkroner. Og selvom vi håner det lidt herinde, så har han jo ret i, at han nu har spillere som Gregus og Santander tilbage efter skader, ligesom Ankersen, Thomsen og til dels Falk også først nu får mulighed for at blive rigtig bygget op formmæssigt efter deres skader. Det samme gælder egentlig også Vavro og Zeca, som begge fik formdyk i løbet af efteråret. Det bør bare have en stor betydning.

    Jeg er helt sikker på, at der jagtes en direkte afløser for Verbic, som du også skriver. Lykkes det - og har han høj kvalitet - så er truppen vel også fornuftig og konkurrencedygtig mod alle klubber i landet. Og vi kan næppe gøre truppen meget større lige nu, når vi med ret stor risiko står uden europæiske kampe næste sæson.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #897
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Holder angriberne sig skadesfri, så er vi godt nok besat der. Santander er fantastisk, og jeg er egentlig ikke i tvivl om, at både Pavlovic og især Pieros er glimrende 2. angribere. Og man har Holse og evt Wind som back up - der er ikke plads til flere medmindre vi sælger først.
    Man kan selvfølgelig argumentere for, at vi kunne hente den angriber der skal erstatte Santander allerede i dette vindue. Men meldingerne på Santander er jo gået fra "Han skal sælges til sommer" til "Han skal måske / forhåbentlig kan vi holde ham", hvorfor det måske er lidt satset at hente endnu en dyr angriber.
    Det starter jo strålende...
    28 spillere er med i den samlede trup, der i dag rejser på træningslejr i Dubai - inkl. tre skadede spillere Erik Johansson, Aboubakar Keita og desværre også Federico Santander. I torsdagens kamp mod Vejle fik han et slag på knæet, der gør, at han ikke forventes at komme i kamp i Dubai, hvor han vil genoptræne og blive løbende evalueret.
    Kilde: https://www.fck.dk/nyhed/truppen-til-traeningslejren-2

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #898
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Vi kan tilsyneladende godt skyde en hvid pil efter en ny angrebsforstærkning...

    http://indkast.dk/164596/solbakken-l...nden-på-pusic-

    Sjovt, de to positioner, hvor det er aller tydeligst for mig at vi mangler kvalitet (CB og angreb) er tilsynelandende de sidste positioner man kigger efter spillere til.. Lidt spøjst.. Med tanke på vores rædderlige efterår og de udmeldinger der kom i december, var jeg overbevist om at ville gå efter at styrke holdet væsentligt i dette vindue for at komme tilbage på sporet.. I stedet sælger man en af de få som har præsteret samt planlægger salg af de breddespillere, som stort set ingen indflydelse havde på resultaterne i efteråret.. Jeg spår at vi så går efter en erstatning for Verbic, hvor vi i aller bedste fald kan komme ud status quo, og så formentlig en ny back.. På den måde kommer vi i hvert fald ikke styrket ud til forårssæsonen..
    Hvis Ståle gik ud og sagde, at vi manglede spillere til de positioner, ville det være det samme som at indrømme, at han har fejlet med sine indkøb. Ståle virker ikke som en mand, der er glad for at indrømme fejl.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #899
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Det starter jo strålende...

    Kilde: https://www.fck.dk/nyhed/truppen-til-traeningslejren-2
    Ja det er eeddersparkme et problem.
    Nu ærgrer man sig sikkert over, at man har smidt Pusic på porten. Er det en alvorlig skade, hvad det måske kunne ligne siden man kan dømme ham uden af hele træningslejren, så er vi på røven igen igen.

    Hold da kæft hvor har vi været uheldige i denne sæson.

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #900
    Tilmeldingsdato
    Jul 2015
    Indlæg
    89

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Jeg synes godt nok, at det er bekymrende, at vi indtil videre ikke har fået nye folk på plads til forårets kampe udover vores unge knægte, der kommer op fra U19 samt Keita.
    Det er meget muligt, at Ståle hiver en erstatning for Verbic op af hatten i løbet af den kommende uges tid, og hvem ved, måske vi også får en angriber eller midterforsvarer ind. Det ændrer dog ikke på, at eventuelle nye signings ikke har været med i de første 3 ugers tid af opstarten, og med en vigtig kamp mod Brøndby allerede 04/02, så har jeg svært ved at se, hvordan man på nogen måde skal kunne nå at få bare et minimum af relationer og taktisk forståelse på plads inden da.
    Jeg håber inderligt, at mine bekymringer bliver gjort til skamme, og at eventuelle nye spillere bare falder ind i systemet fra dag 1, men erfaringerne siger, at det ikke kommer til at ske. Er i hvert fald sjældent set her i vores klub. Men så igen, vi skal jo også lige have hentet spillerne, før de skal falde til, og det hele er sgu lidt stille lige nu :)

  26. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •