Side 8 af 85 FørsteFørste ... 5678910111858 ... SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvis man skal tro på Ståles udtalelser, så kommer der næppe nogen angriber til vinter. Han har efter købet af Pusic sagt, at når Santander kommer tilbage efter jul, så er vi en for meget.

    Jeg kan sagtens se det proaktive i at handle nu og også se argumentet med, at vi godt kunne bruge mere end en ny angriber, men jeg kan ikke rigtigt se det ske. Ligesom jeg heller ikke lige ser det i stjerne og måne, at Pavlovic skal sælges - nok mest fordi, der ikke er nogen købere.

    Mon ikke det mest sandsynlige scenarie er, at man kører videre med de nuværende, og så skriver man kontrakt med en angriber sidst på foråret eller i starten af sommerens transfervindue, som erstatning for Santander. Pusic smides på porten, pavlovic fortsætter og Holse bliver en større del af truppen.
    Jeg tænkte nok, at du ville komme springende og mane til besindighed. Du er så tilbageholdende i din tilgang til klubbens muligheder og udvikling, at du får de konservativisme til at virke som en nyskabende og fremadskuende ideologi;0)

    Helt seriøst, mener du, at vi i denne sæson oplever, at Ståle har tillid til Pavlovic, og at han ser i fremtid i ham?

    Mener du helt seriøst, at Ståle ser noget som helst i Pusic, der retfærdiggøre, at man ikke bare ser ham som et økonomisk tab man er tvunget til at tage?

    Mener du helt seriøst, at FCK har en mulighed for at spille med om mesterskabet eller bare EL-pladserne - jeg går ud fra det trods alt stadigvæk er ambitionen? - med et angreb, som består af Sotiriou, Santander - der i den grad skal spille sig i form, endda efter både ferie og en lang skade! - Pavlovic - som han efterhånden agerer meget opgivende overfor, Holse - der står foran Pusic, men trods alt kun er 18! - og Pusic - som alle kan se er et fejlslagent greb (måske lige på nær dig, naturligvis!).

    FCK har det dårligste angreb siden perioden før 1999, og du argumenterer for mådehold! Hele konceptet i FCK er afhængigt af, at angriberne er først led i forsvaret, at de begynder første-presset, at de kan modtage bolden og skabe rum for midtbanen og kanterne osv. De angribere vi har lige nu, særligt Pavlovic og Pusic, mestre ikke de mest basale krav til en FCK-angriber, og du mener, at de er fredet frem til sommer, i en sæson hvor man risikerer at miste kvalifikation til Europa? Skræmmende!!!

    Jeg håber virkelig klubben ikke tænker som dig, for så går klubben en grel fremtid i møde, specielt hvis man kigger på de andre spillere, der skal også udskiftes til sommer.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #107
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg tænkte nok, at du ville komme springende og mane til besindighed. Du er så tilbageholdende i din tilgang til klubbens muligheder og udvikling, at du får de konservativisme til at virke som en nyskabende og fremadskuende ideologi;0)

    Helt seriøst, mener du, at vi i denne sæson oplever, at Ståle har tillid til Pavlovic, og at han ser i fremtid i ham?

    Mener du helt seriøst, at Ståle ser noget som helst i Pusic, der retfærdiggøre, at man ikke bare ser ham som et økonomisk tab man er tvunget til at tage?

    Mener du helt seriøst, at FCK har en mulighed for at spille med om mesterskabet eller bare EL-pladserne - jeg går ud fra det trods alt stadigvæk er ambitionen? - med et angreb, som består af Sotiriou, Santander - der i den grad skal spille sig i form, endda efter både ferie og en lang skade! - Pavlovic - som han efterhånden agerer meget opgivende overfor, Holse - der står foran Pusic, men trods alt kun er 18! - og Pusic - som alle kan se er et fejlslagent greb (måske lige på nær dig, naturligvis!).

    FCK har det dårligste angreb siden perioden før 1999, og du argumenterer for mådehold! Hele konceptet i FCK er afhængigt af, at angriberne er først led i forsvaret, at de begynder første-presset, at de kan modtage bolden og skabe rum for midtbanen og kanterne osv. De angribere vi har lige nu, særligt Pavlovic og Pusic, mestre ikke de mest basale krav til en FCK-angriber, og du mener, at de er fredet frem til sommer, i en sæson hvor man risikerer at miste kvalifikation til Europa? Skræmmende!!!

    Jeg håber virkelig klubben ikke tænker som dig, for så går klubben en grel fremtid i møde, specielt hvis man kigger på de andre spillere, der skal også udskiftes til sommer.
    Nu siger K@sper vel reelt set ikke at han er uenig i at vi kunne bruge en angriber mere? Han tolker blot på Ståles udtalelser.

    Jeg er er helt enig med K@sper, omend jeg naturligvis gerne hentede en mand der høvlede 25+ kasser ind for os, så tror jeg slet ikke det er det klubben har i tankerne lige pt. Når ståle selv for 2 mdr siden sagde at vi har en angriber "for meget" skal der nok ske nogle afgange før man kan regne med nye. Og hvem der skulle være på markede efter vores angribere har jeg svært ved at se
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #108
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af The_Man Se meddelelser
    Nu siger K@sper vel reelt set ikke at han er uenig i at vi kunne bruge en angriber mere? Han tolker blot på Ståles udtalelser.

    Jeg er er helt enig med K@sper, omend jeg naturligvis gerne hentede en mand der høvlede 25+ kasser ind for os, så tror jeg slet ikke det er det klubben har i tankerne lige pt. Når ståle selv for 2 mdr siden sagde at vi har en angriber "for meget" skal der nok ske nogle afgange før man kan regne med nye. Og hvem der skulle være på markede efter vores angribere har jeg svært ved at se
    Ståle sagde forleden, at man ville vurdere på Federico og Eriks skader til vinter og se hvor de stod . Derfra ville man agere efter det.......

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #109
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Ståle sagde forleden, at man ville vurdere på Federico og Eriks skader til vinter og se hvor de stod . Derfra ville man agere efter det.......
    Det er fuldstændig rigtigt, jeg tolkede faktisk hans udtalelse lidt som at han åbnede op for et januar indkøb af en angriber. Ret beset ville det vel heller ikke være værre, end at vi henter Santanders afløser et halvt år før tid, så på den måde er der ikke tale om en "ekstra" udskrivning", andet et halvt år med en ekstra lønpost. Umiddelbart kan den incvestering være givet godt ud, hvis det er den der ender med at give os sportslig succes (og i forlængelse deraf økonomisk ditto).

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #110
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af The_Man Se meddelelser
    Nu siger K@sper vel reelt set ikke at han er uenig i at vi kunne bruge en angriber mere? Han tolker blot på Ståles udtalelser.

    Jeg er er helt enig med K@sper, omend jeg naturligvis gerne hentede en mand der høvlede 25+ kasser ind for os, så tror jeg slet ikke det er det klubben har i tankerne lige pt. Når ståle selv for 2 mdr siden sagde at vi har en angriber "for meget" skal der nok ske nogle afgange før man kan regne med nye. Og hvem der skulle være på markede efter vores angribere har jeg svært ved at se
    Som MadsEmil siger, så har Ståle ellers udtalt, at situationen slet ikke er afklaret endnu. Derudover, synes jeg, at fravalget af Pusic efterhånden fortæller, at han er helt afskrevet, og jeg synes de signaler Ståle har sendt omkring Pavlovic viser, at han ikke ser ham som havende en fremtid i FCK. Når man samtidig ved, at vi til sommer mister en del spillere, så er det da nu man skal vise rettidig omhu. Desuden virker det noget sært, at vi satser på en pt. skadet angriber, som er notorisk langsom om at komme tilbage fra skader og ferier. Som vores tidligere direktør prædiker igen og igen i radioen, så skal man nogen gange bruge penge, hvis man vil tjene penge, og FCK skal i et europæisk gruppespil, hvis man vil tjene penge.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #111
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Helt seriøst, mener du, at vi i denne sæson oplever, at Ståle har tillid til Pavlovic, og at han ser i fremtid i ham?
    Helt seriøst, mener du det spørgsmål der? Hvad er dine argumenter for, at Ståle ikke har tillid til Pavlovic, og at han ikke ser noget i ham?

    Jeg kan hjælpe med nogle kendsgerninger:

    Pavlovic har i denne sæson ikke været med i TO kampe. Han har spillet 23 kampe heraf 19 fra start. Fået fuld tid i 7. Hvordan du ser det som et signal om manglende tillid fra Ståles side, er jeg spændt på at høre uddybet.

    Og nej, det er ikke for at forsvare Pavlovic, som da bestemt har meget langt igen for at ligne en rigtig FCK-angriber. Men man kender Ståle og FCK for dårligt, hvis man går og bilder sig selv ind, at de lige hurtigt sender en håndfuld spillere videre til vinter og erstatter dem med nye i en sæson, hvor man i forvejen har udskiftet meget og brugt mange penge på spillerindkøb.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #112
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Helt seriøst, mener du det spørgsmål der? Hvad er dine argumenter for, at Ståle ikke har tillid til Pavlovic, og at han ikke ser noget i ham?

    Jeg kan hjælpe med nogle kendsgerninger:

    Pavlovic har i denne sæson ikke været med i TO kampe. Han har spillet 23 kampe heraf 19 fra start. Fået fuld tid i 7. Hvordan du ser det som et signal om manglende tillid fra Ståles side, er jeg spændt på at høre uddybet.

    Og nej, det er ikke for at forsvare Pavlovic, som da bestemt har meget langt igen for at ligne en rigtig FCK-angriber. Men man kender Ståle og FCK for dårligt, hvis man går og bilder sig selv ind, at de lige hurtigt sender en håndfuld spillere videre til vinter og erstatter dem med nye i en sæson, hvor man i forvejen har udskiftet meget og brugt mange penge på spillerindkøb.
    Ja, det mener jeg helt seriøst. Jeg giver ikke meget for de tal, når FCK reelt ikke har haft mere end to angribere siden 23. august. Så er det jo klart, at han spiller, når FCK altid spiller 4-4-2.

    Det jeg mener underbygger min tese om, at Pavlovic senest er væk til sommer, er, at Ståle flere gange i interviews har talt om Pavlovic' fejl og mangler, særligt i presset og i første berøringen. Jeg synes - og så kan det godt være, at jeg tolker, som jeg lyster - at Ståle ikke længere tror på, at det er Pavlovic så er fremtiden i FCK's angreb. Det kan sagtens være, at han ikke sælges til januar, højst sandsynligt ikke, men jeg er stadigvæk sikker på, at Ståle allerede nu leder efter en angriber, som reelt kan det Pavlovic burde kunne.

    Nu er vi om 45 min 11 point efter BØF, og jeg mener helt seriøst, at den primære årsag til det er, at vores angribere, særligt Pavlovic, ikke er gode nok til Ståles form for fodbold. Han fylder ikke nok i presset, han kan ikke modtage bolden, han er ikke stærk nok i dybdeløbene og han skaber ikke rum nok til Sotiriou. Det er som om, FCK går på banen med 10-spillere, når Pavlovic er med.

    Edit: Og så sætter Ståle Holse ind i stedet for Pavlo. Det synes jeg understøtter pointerne om Pavlo og særligt købet af Pusic.
    Sidst redigeret af Devil : 05.11.17 kl. 13:37

  14. #113
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Mænd vs. Mus idag.

    Små grå og fantasiløse taber-mus.

    Første Parken-nederlag til sinkerne i 13 år! Det understreger blot at denne sæson er - og bliver - ren lort!

    Zorniger gennem-nakker Ståle taktisk idag.

    Fortjent nederlag! Og jeg håber snart der er nogle kompetente og vellønnede folk der erkender - og tager action på - at vi pt er et helt ordinært sub-top hold i Superligaen. Intet mere intet mindre.

    Fuuuuuuuck!!!!!

    Zan

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #114
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Han er da helt fra snøvsen, den kære Ståle.

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-knaek-for-os/

    1) Johansson skulle være ude, stort set hele sæsonen, og med det stopperpar vi har lige nu, kommer der ikke noget nyt europæisk eventyr i næste sæson. Her skal handles.

    2) Boilesen har ikke en fysik der egner sig til topfodbold, og reserven har ikke niveauet. Her skal handles.

    3) Santander kommer tilbage, hvilket forhåbentlig bliver en klar forstærkning. Jeg håber på at Pavlovic og Pusic bliver afskibet, hvilket åbner op for en solid erstatning.

    4) Gregus er UTROLIGT svingende i sine præstationer. Personligt synes jeg at han mangler tempo i boldomgangen. Han har få gange i hans periode i klubben, imponeret mig. Utroligt nok, hvis man skal tro pressen, skulle italienske Serie A klubber, være interesseret i ham. Hvis dette er tilfældet, så siger jeg sælg, sælg, sælg. Ny kvalitetsspiller vil være tiltrængt som makker til Zeca.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #115
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Jeg har en følelse af, at vi skal igennem en større oprydning i truppen igen inden længe. Og vi kan lige så godt starte i denne vinterpause i en proces, som nok kommer til at tage 3-4 transfervinduer. Vi kan tage det fra en ende af:

    Målmænd:
    Robin Olsen - af sted til sommer. Hent en erstatning for ham.
    Stephan Andersen - behold. Fin 2. målmand
    Kim C. - stopper til sommer. Hent en erstatning for ham.

    Højre back:
    Peter Ankersen - af sted til sommer. Hent en erstatning for ham.
    Tom Høgli - af sted til nytår. Hent en erstatning for ham.
    Mads Roerslev - behold. Han har potentiale, men mangler rutine og stabilitet.

    Venstre back:
    Nicolai Boilesen - behold. Fine lederegenskaber, bare noget pis med alle de skader.
    Pierre Bengtsson - behold. Ryk evt. en u-19 forsvarer op, som kan erstatte ham på længere sigt.

    Midterforsvar:
    Denis Vavro - behold. Har potentiale, men skal bruge noget tid.
    Michael Lüftner - behold for nu. Jeg ser ham dog ikke som fast starter, snarere som reserve. Skal dog seriøst få gang i sin udvikling.
    Erik Johansson - behold. Skal dog seriøst træde et par skridt op, hvis han skal fungere som leder i forsvaret.
    Mikael Antonsson - stopper til sommer. Der bør dog findes en erstatning for ham allerede til nytår. Helst en spiller fra øverst mulige hylde, som kan træde ind i start-11'eren, og lære de to unge tjekkoslovakker op.

    Central midtbane:
    William Kvist - behold. Uagtet hans præstationer, er han ufattelig vigtig i forhold til at være kulturbærer. Jeg ser dog gerne, at man vil anvende Keita i højere og højere grad på hans position i foråret.
    Aboubakar Keita - behold. Der er potentiale i ham, som skal afprøves.
    Uros Matic og Jan Gregus - behold for nu. Jeg synes, det næste års tid skal afgøre, hvilken man skal satse på. Begge skal dog videre inden for 2 år.
    Zeca - behold. Dyrt indkøb med højt niveau. Han skal bare finde sig selv.

    Kanter:
    Youssef Toutouh - af sted til vinter. Han er den nye Claudemir/Bolaños lige nu.
    Kasper Kusk - af sted til sommer. Har gjort det bedre i denne sæson, men er slet ikke på samme niveau, som da han startede.
    Benjamin Verbic - af sted til sommer. Det har vi lovet ham.
    Rasmus Falk - behold. En af de få, som holder niveau.
    Nicolai Thomsen - behold for nu. Vil gerne nå at se, hvad han kan når han ikke er skadesfri, i kampform, og spiller sin favoritplads.
    Danny Amankwaa - af sted til sommer. Må gerne nå at forlænge kontrakten med et år, så vi kan få lidt kroner for ham.

    Angreb:
    Federico Santander - af sted til sommer. Det har vi lovet ham.
    Pieros Sotiriou - behold. Han kan noget.
    Andrija Pavlovic - af sted til sommer, medmindre han begynder at ramme noget for alvor i foråret
    Carlo Holse - behold. En af de få, vi har rykket op fra ungdomsrækkerne. Han kan vel noget.
    Martin Pusic - af sted hurtigst muligt. Er man ikke i stand til at true Pavlovics startplads, er der virkelig noget galt.

    En udskiftning på 12 spillere inden for 2-3 transfervinduer. Det er meget, og det vil tage noget tid at spille dem ind i truppen og få gang i en god spilrytme. Jeg tror dog det er nødvendigt.

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #116
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg har en følelse af, at vi skal igennem en større oprydning i truppen igen inden længe. Og vi kan lige så godt starte i denne vinterpause i en proces, som nok kommer til at tage 3-4 transfervinduer. Vi kan tage det fra en ende af:

    Målmænd:
    Robin Olsen - af sted til sommer. Hent en erstatning for ham.
    Stephan Andersen - behold. Fin 2. målmand
    Kim C. - stopper til sommer. Hent en erstatning for ham.

    Højre back:
    Peter Ankersen - af sted til sommer. Hent en erstatning for ham.
    Tom Høgli - af sted til nytår. Hent en erstatning for ham.
    Mads Roerslev - behold. Han har potentiale, men mangler rutine og stabilitet.

    Venstre back:
    Nicolai Boilesen - behold. Fine lederegenskaber, bare noget pis med alle de skader.
    Pierre Bengtsson - behold. Ryk evt. en u-19 forsvarer op, som kan erstatte ham på længere sigt.

    Midterforsvar:
    Denis Vavro - behold. Har potentiale, men skal bruge noget tid.
    Michael Lüftner - behold for nu. Jeg ser ham dog ikke som fast starter, snarere som reserve. Skal dog seriøst få gang i sin udvikling.
    Erik Johansson - behold. Skal dog seriøst træde et par skridt op, hvis han skal fungere som leder i forsvaret.
    Mikael Antonsson - stopper til sommer. Der bør dog findes en erstatning for ham allerede til nytår. Helst en spiller fra øverst mulige hylde, som kan træde ind i start-11'eren, og lære de to unge tjekkoslovakker op.

    Central midtbane:
    William Kvist - behold. Uagtet hans præstationer, er han ufattelig vigtig i forhold til at være kulturbærer. Jeg ser dog gerne, at man vil anvende Keita i højere og højere grad på hans position i foråret.
    Aboubakar Keita - behold. Der er potentiale i ham, som skal afprøves.
    Uros Matic og Jan Gregus - behold for nu. Jeg synes, det næste års tid skal afgøre, hvilken man skal satse på. Begge skal dog videre inden for 2 år.
    Zeca - behold. Dyrt indkøb med højt niveau. Han skal bare finde sig selv.

    Kanter:
    Youssef Toutouh - af sted til vinter. Han er den nye Claudemir/Bolaños lige nu.
    Kasper Kusk - af sted til sommer. Har gjort det bedre i denne sæson, men er slet ikke på samme niveau, som da han startede.
    Benjamin Verbic - af sted til sommer. Det har vi lovet ham.
    Rasmus Falk - behold. En af de få, som holder niveau.
    Nicolai Thomsen - behold for nu. Vil gerne nå at se, hvad han kan når han ikke er skadesfri, i kampform, og spiller sin favoritplads.
    Danny Amankwaa - af sted til sommer. Må gerne nå at forlænge kontrakten med et år, så vi kan få lidt kroner for ham.

    Angreb:
    Federico Santander - af sted til sommer. Det har vi lovet ham.
    Pieros Sotiriou - behold. Han kan noget.
    Andrija Pavlovic - af sted til sommer, medmindre han begynder at ramme noget for alvor i foråret
    Carlo Holse - behold. En af de få, vi har rykket op fra ungdomsrækkerne. Han kan vel noget.
    Martin Pusic - af sted hurtigst muligt. Er man ikke i stand til at true Pavlovics startplads, er der virkelig noget galt.

    En udskiftning på 12 spillere inden for 2-3 transfervinduer. Det er meget, og det vil tage noget tid at spille dem ind i truppen og få gang i en god spilrytme. Jeg tror dog det er nødvendigt.
    Ståle Solbakken - Afsted hurtigst muligt, kan ikke sætte den rette taktik på dagen eller spillerne ordentligt op i denne sæson. Afsted til sommer, medmindre han begynder at ramme noget for alvor i foråret. Ulempe på lang og dyr kontrakt

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #117
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Ståle Solbakken - Afsted hurtigst muligt, kan ikke sætte den rette taktik på dagen eller spillerne ordentligt op i denne sæson. Afsted til sommer, medmindre han begynder at ramme noget for alvor i foråret. Ulempe på lang og dyr kontrakt
    Det er ikke Ståle, jeg ser som ham, der skal væk. Jeg tror dog, han skal have en bedre assistent end tilfældet er nu. Bård Wiggen, Peter Wettergren og Brian Priske har måske haft større indflydelse på succeserne end vi går og tror, og vi har tidligere set, at Johan Langes styrker ikke ligger i assistentrollen, men i den sportslige ledelse. Men det er bare min vurdering.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #118
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    363

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18


  25. #119
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Er han i princippet nødsaget at sige, ellers bliver priser skruet absurd i vejret.
    Men hvis han vitterlig mener det, siger det vel alt om hvor fjern en galakse han lever i da alle kan se at holdet på ingen måde fungere og sat helt forkert sammen ift., den måde han ønsker at spille efter.

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

  27. #120
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det er ikke Ståle, jeg ser som ham, der skal væk. Jeg tror dog, han skal have en bedre assistent end tilfældet er nu. Bård Wiggen, Peter Wettergren og Brian Priske har måske haft større indflydelse på succeserne end vi går og tror, og vi har tidligere set, at Johan Langes styrker ikke ligger i assistentrollen, men i den sportslige ledelse. Men det er bare min vurdering.
    Ståle er nok et større problem end vi reelt regner med, ved godt det er pisse irritererende at vi der ønsker ham væk bliver ved.

  28. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 8 af 85 FørsteFørste ... 5678910111858 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •