Side 80 af 85 FørsteFørste ... 307077787980818283 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,186 til 1,200 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #1186
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    131

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Master Se meddelelser
    Hvordan er det med frikøbsklausuler i Danmark - er de overhovedet en del af regelsættet? Kan sagtens være, at jeg husker forkert, men jeg mener ikke, at det praktiseres her i landet. Kunne ikke lige finde noget om det ved en Google-søgning, så ret mig endelig, hvis jeg tager fejl. Jeg blandet det garanteret bare sammen med en anden form for klausul eller lignende :)
    Som jeg forstod Robert Skov købet var det netop gennem en frikøbsklausul vi fik ham. Derfor også det ikke blev den helt vilde pris for ham. Men et egentligt regelsæt på området i Danmark aner jeg intet om (modsat eks som der nævnes Spanien, hvor det er obligatorisk)

    Edit: den nåede Dorffen lige sekundet hurtigere

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1187
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Åha, det lyder som om at Fischer er tiltænkt en rolle som kant. Øv.
    Bed også mærke i det, og det giver mig ondt i hovedet. Især fordi vi er skarpe på kanterne i forvejen med skov, falk og thomsen, mens vi har et af ligaens mest bovlamme angreb. Men lad os nu ikke tage sorgerne på forskud. Det gør vi nok i forvejen, og vi har ikke engang glædet os i en halv dag over Fischer endnu��

  4. #1188
    Tilmeldingsdato
    Jul 2017
    Indlæg
    39

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Åha, det lyder som om at Fischer er tiltænkt en rolle som kant. Øv.
    Tror du? Vi har jo både Falk og Thomsen til venstrekanten, samt Skov og Holse til højrekant.

    Mon ikke han skal spille hængende angriber bag Santander/Pieros?

    Uanset hvad, så er jeg møg spændt på at se hvad det bliver.

  5. #1189
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    267

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Er der nævnt en pris på Kusk?

  6. #1190
    Tilmeldingsdato
    Jul 2015
    Indlæg
    89

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kroos Control Se meddelelser
    Tror du? Vi har jo både Falk og Thomsen til venstrekanten, samt Skov og Holse til højrekant.

    Mon ikke han skal spille hængende angriber bag Santander/Pieros?

    Uanset hvad, så er jeg møg spændt på at se hvad det bliver.
    Enten hængende angriber, eller også kan han og Falk skiftes til at spille den plads. Falk er også giftig i området bag frontangriberen. Løsningen med en falsk 9'er (i mangel af bedre beskrivelse) fungerer dog bedst med et brød af en angriber, og dermed er løsningen bedst, når Santander igen er tilbage.

  7. #1191
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Fantastisk signing af Fischer! Det er dog bekymrende hvis det er kanten han er tiltænkt til. Så skal han vel bruge et år til halvandet år på, at lære det defensive koncept osv. Så vi kommer først til, at se ham shine om et par år. Nej tak... Forhåbentligt er han tiltænkt en rolle i angrebet. Jeg har dog også svært ved, at se det skulle kunne lade sig gøre. Man har allerede Falk og Thomsen til den venstrekant. Men det kan jo være at Ståle pønser på, at gør Thomsen til en central midtbanemand som han gjorde i kampen igår da han kom ind. Men jeg så nu helst både Falk, Skov og Fischer være på banen samtidigt evt. krydret med en Thomsen centralt ved siden af Zeca, og så en Santander. Det ville være en våd drøm.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #1192
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    101

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Nogen der ved om pressemødet livestreames?
    .........William Kvist RAUS!!!!

  10. #1193
    Tilmeldingsdato
    Jul 2017
    Indlæg
    39

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af tordenstøvle Se meddelelser
    Nogen der ved om pressemødet livestreames?
    Det sendes via facebook...

    Så vidt jeg forstod på ståle (er ikke helt skarp til norsk), så ser han Fischer som en der er tiltænkt kanten ELLER bag en angriber. Vi kommer til at se begge dele alt efter hvilken modstander vi møder.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #1194
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    101

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Tak
    .........William Kvist RAUS!!!!

  13. #1195
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,157

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Fantastisk signing af Fischer! Det er dog bekymrende hvis det er kanten han er tiltænkt til. Så skal han vel bruge et år til halvandet år på, at lære det defensive koncept osv. Så vi kommer først til, at se ham shine om et par år. Nej tak...
    Jeg foretrækker ham også i angrebet, men det der er jo blot en af mange Ståle-skrøner herinde. Bare se på Falk, Verbic ja vel endda Kusk - det tog altså ikke lang tid, før de havde konceptet på plads og præsterede ganske fint både offensivt og defensivt. Selv en luksusspiller som Nicolai Jørgensen kunne spille på kanten indtil fysikken satte en stopper for det.
    Spiller han som angriber vil han jo forøvrigt også falde helt igennem, da vi jo udelukkende losser lange bolde.....en anden skrøne om Ståle.


  14. #1196
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Jeg er positivt overrasket over det interview - i øvrigt er det tydeligt, at han er trimmet og i fin fysisk form og så må vi se om han kan byde ind med noget, allerede på søndag?

    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)


  15. #1197
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af jake Se meddelelser
    Er der nævnt en pris på Kusk?
    Imodsætning til andre spillere, som vi historisk har skibet afsted for at frigøre lønkroner, tror jeg der er en pæn transfersum på Kusk. Malmö var interesserede i sidste vindue, men købte en anden kant da Kusk var for dyr (har sikkert kostet 1 mio EUR eller lidt over), og der har helt sikkert været en del skandinaviske klubber også denne gang. Nok især Kent i OB. Mon ikke vi har fået absolut mindst ½ mio EUR og nok lidt mere.
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"

  16. #1198
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af puma4ever Se meddelelser
    Imodsætning til andre spillere, som vi historisk har skibet afsted for at frigøre lønkroner, tror jeg der er en pæn transfersum på Kusk. Malmö var interesserede i sidste vindue, men købte en anden kant da Kusk var for dyr (har sikkert kostet 1 mio EUR eller lidt over), og der har helt sikkert været en del skandinaviske klubber også denne gang. Nok især Kent i OB. Mon ikke vi har fået absolut mindst ½ mio EUR og nok lidt mere.
    Tvivler stærkt på at de har givet så meget. Aab's økonomi er ikke fantastisk, og de giver aldrig så mange penge for en spiller. Gaarde sagde noget med at det ikke var den højeste pris for en spiller men det er i den højere ende. Kan se de købte Okore for 4,2 mio kr. og Flores for 3,5 mio kr. og det må være nogle af de største handler de har laver. Så jeg vil gætte på at de har givet imellem 3 og 5 millioner kr. og tror ihvertfald ikke det er over 5. Men når der ikke er komemt noget ud omkring prisen kan vi kun spekulere.

  17. #1199
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Larsen Se meddelelser
    Tvivler stærkt på at de har givet så meget. Aab's økonomi er ikke fantastisk, og de giver aldrig så mange penge for en spiller. Gaarde sagde noget med at det ikke var den højeste pris for en spiller men det er i den højere ende. Kan se de købte Okore for 4,2 mio kr. og Flores for 3,5 mio kr. og det må være nogle af de største handler de har laver. Så jeg vil gætte på at de har givet imellem 3 og 5 millioner kr. og tror ihvertfald ikke det er over 5. Men når der ikke er komemt noget ud omkring prisen kan vi kun spekulere.
    Men mon ikke Ståle har sikret sig en videresalgsklausul, så vi får en sjat, når han om halvandet år bliver solgt for 30 mio. efter halvanden brandsæson for AaB? Og gerne en, der er på mere end omkring fem procent, som det lader til at NJ's er på.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #1200
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    596

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Jeg kan ikke rigtig overskue at se hele pressemødet. Er der nogen der siger noget interessant? F. Eks. om Ståle ser Fischer som angriber eller wing?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •