Side 81 af 85 FørsteFørste ... 317178798081828384 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,201 til 1,215 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #1201
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Venstre back, sagde Ståle, hvorefter Fischer supplerede med at så kunne Boile rykke ind i midterforsvaret..

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #1202
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,080

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Jeg kan ikke rigtig overskue at se hele pressemødet. Er der nogen der siger noget interessant? F. Eks. om Ståle ser Fischer som angriber eller wing?
    Han ser ham som begge dele eller lige bag angriberen afhængig af hvem vi møder og Fischer var sjovt nok enig

  4. #1203
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Ikke et eneste bud på hverken Toutouh eller Pusic. Det ser derfor ud til, at de bliver i klubben til sommer - medmindre der åbner sig nogle muligheder i Sverige eller Norge, hvor vinduet først lukker næste måned.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #1204
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Lidt transfernyt om Toutouh her:

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...m-igen/7020180

    Ikke, at jeg nødvendigvis er enig i, at det er det rigtige, men det lugter måske en smule af ny chance og ny kontrakt..?

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #1205
    Tilmeldingsdato
    Jul 2015
    Indlæg
    89

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Jeg får sgu lidt ondt af Toutouh, når jeg læser sådan en artikel her: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...m-igen/7020180

    Det er bare ikke gået hans vej, når man tænker på hans gode niveau i efteråret 16. Øv :(

    EDIT: Der var jeg lige et par sekunder for langsom med linket, men jeg har stadig ondt af Toutouh :(

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #1206
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Jeg kan ikke rigtig overskue at se hele pressemødet. Er der nogen der siger noget interessant? F. Eks. om Ståle ser Fischer som angriber eller wing?
    Han vil spille for os fordi vi har de sportslige udsigter han ønsker, samt en træner som virkelig har talt sin sag. Han afviste at han skulle have det med at komme tilbage til udlandet som sit fokus. Det handler kun om fodbold i FCK. Han afviste også at Boilesen havde indflydelse på hans valg.
    Ståle og ham var enige om at han kunne spille alle forreste pladser i en 4-2-4, og at hans primære forcer er fra venstrekant, og som bevægelig eller spids angriber.

  11. #1207
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    208

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Master Se meddelelser
    Jeg får sgu lidt ondt af Toutouh, når jeg læser sådan en artikel her: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...m-igen/7020180

    Det er bare ikke gået hans vej, når man tænker på hans gode niveau i efteråret 16. Øv :(

    EDIT: Der var jeg lige et par sekunder for langsom med linket, men jeg har stadig ondt af Toutouh :(
    Jeg var fan af Toutouh inden denne sæson gik i gang men han har desværre mere eller mindre gravet sin egen grav efter sommerferien og hvis han er så skrøbelig tror jeg ikke han har en chance i en større klub, men man kan krydse fingre for at hvis han bliver at han så kompenserer motivationsmæssigt for den dårlige attitude han har haft de seneste mange måneder.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #1208
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Plundbeck Se meddelelser
    Jeg var fan af Toutouh inden denne sæson gik i gang men han har desværre mere eller mindre gravet sin egen grav efter sommerferien og hvis han er så skrøbelig tror jeg ikke han har en chance i en større klub, men man kan krydse fingre for at hvis han bliver at han så kompenserer motivationsmæssigt for den dårlige attitude han har haft de seneste mange måneder.
    Med salget af Kusk, så er en lille dør åben for Toutouh. Jeg tror faktisk at det vender for ham nu, han har været nede og kravle og jeg tror/håber på en opblomstring. Måske meget meget optimistisk, men et eller andet sted håber jeg det


    PS: Bliver skønt sende Pusoc tilbage til FCM om 2 1/2 time

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #1209
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Jeg synes ofte folk gør Toutouh langt bedre end han egentlig er/var. Sidste år var hans bedste sæson dømt ud fra målgivende afleveringer og mål. 5 mål og 6 assists, forinden hed det 5-1, 2-0, 2-2, 2-2. Det er altså ikke helt vildt imponerende. Ligeledes synes jeg ofte, at det løber ud i sandet med ham. Det ser flot ud (og det gør det sgu) når det lykkedes, men det er simpelthen ikke effektivt nok. Der er bestemt en årsag til, at klubberne simpelthen holder sig væk.

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #1210
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,531

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Hvor er det egentlig sørgeligt med Toutouh, Han blomstret virkelig op i efteråret 16, men jeg syntes det sidste års tid har hans indstilling og attitude set virkelig skidt ud. Javel han har haft en skade oveni, men det har jo nærmest lyst ud af ham han ikke havde spillelyst/ville spille i FCK som man i den grad har kunne se på banen.

    Jeg håber da, at Ståle hjælper ham godt videre, men at han skal have en chance til i FCK syntes jeg ikke. Han har haft rigelig tid til at overbevise Ståle.

  18. De følgende 11 brugere er enige:

  19. #1211
    Tilmeldingsdato
    Jul 2017
    Indlæg
    39

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Kan se på twitter at der snakkes om Pusic til AGF?

  20. #1212
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kroos Control Se meddelelser
    Kan se på twitter at der snakkes om Pusic til AGF?
    Den er vidst landet!
    https://www.bt.dk/sport/duncans-aflo...angriber-i-fck
    Pusic til GF!

    Skønt for os og ham.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1213
    Tilmeldingsdato
    Apr 2015
    Indlæg
    64

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Kroos Control Se meddelelser
    Kan se på twitter at der snakkes om Pusic til AGF?

    Det skriver BT også:
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...kifter-til-agf

    Lad det gerne være sandt! Jeg tror ikke han bibringer noget godt til truppen, som diskuteret tidligere, nu hvor han ved han ikke længere er ønsket.

    Edit: Wonderboy var en my hurtigere end mig, men i det mindste er vi enige.
    "Er vi ikke enige om at vi har været nordeuropærisk mester i at lave store udmeldinger de sidste 10 år, hvor vi ikke har kunne følge med [...] "
    - Thomas Frank (Onside, 08-11-2015)

  23. #1214
    Tilmeldingsdato
    Apr 2015
    Indlæg
    64

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Der blev i tidligere indlæg i denne tråd spekuleret i, hvor meget vi rent faktisk fik for Kusk. Tipsbladet mener at vide, at beløbet ligger på omkring de fem millioner:
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-fem-millioner

    En helt udmærket pris for en spiller som, i min optik, ville være lidt langt ude i perifirien med de nye indkøb i mente.
    "Er vi ikke enige om at vi har været nordeuropærisk mester i at lave store udmeldinger de sidste 10 år, hvor vi ikke har kunne følge med [...] "
    - Thomas Frank (Onside, 08-11-2015)

  24. De følgende 6 brugere er enige:

  25. #1215
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Demitrian Se meddelelser
    Der blev i tidligere indlæg i denne tråd spekuleret i, hvor meget vi rent faktisk fik for Kusk. Tipsbladet mener at vide, at beløbet ligger på omkring de fem millioner:
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-fem-millioner

    En helt udmærket pris for en spiller som, i min optik, ville være lidt langt ude i perifirien med de nye indkøb i mente.

    Pusic er væk på en lejeaftale til GF, det passer mig super.
    Vi er vel egentlig ok stillet efter det her transfervindue .. Jeg tror Fischer flår ligaen i stykker, når han kommer i form.
    Men mangler vi ikke en kant? Verbic, Kusk, Danny er væk. Yous er et spørgsmålstegn?!
    Så står vi tilbage med Thomsen, Skov, Falk og så Fischer og Holse..
    Men de fleste af os ser jo helst Fischer som angriber sammen med vores yndlings fætter.
    Ståle svarer tvetydigt på det, men skal Fischer spiller angriber, så står vi med 3,5 fløj .. Det er da en anelse tyndt..

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •