Side 83 af 85 FørsteFørste ... 3373808182838485 SidsteSidste
Viser resultater 1,231 til 1,245 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #1231
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Master Se meddelelser
    Jeg får sgu lidt ondt af Toutouh, når jeg læser sådan en artikel her: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...m-igen/7020180

    Det er bare ikke gået hans vej, når man tænker på hans gode niveau i efteråret 16. Øv :(

    EDIT: Der var jeg lige et par sekunder for langsom med linket, men jeg har stadig ondt af Toutouh :(
    Det har jeg ikke. Det var Toutouh selv, der ikke ville forlænge, og derfor må han også respektere, at klubben krævede at han overholdte den aftale, han selv havde indgået. Det endte så med, at han var for uprofessionel til at gøre sit arbejde ordentligt, og så må han ud. Han tog en chance, gamblede og tabte, desværre for ham.

    Desuden vil jeg gerne opponere imod den holdning, der åbenbart er blandt mange FCK fans om, at Toutouh var åh-så-fantastisk. I sidste sæson, som var hans bedste nogensinde, bidrog han med hvad? 5 mål og 5 assists i +40 kampe? Bevares, han kunne lave nogle lækkerier med bolden, og det ser da vildt flot ud, men det var altså for sjældent, at det direkte førte til noget. Og fordi han netop kunne lave lækkerier med bolden, har han sikkert overvurderet sine egne evner, hvilket endte med at koste ham. Jeg glemmer aldrig, da han i denne sæson kom tilbage efter en skade og fik et indhop i en kamp, hvor han var en omvandrede katastrofe. Derefter udtalte han til direkte tv, at han synes "det var fedt at komme ind og lave nogle tunneler", mens han grinte. Han virker desværre for umoden, men han var til gengæld god til at arbejde defensivt, det skal siges.

    Jeg tror også, at han har været et rigtig godt samlingspunkt for nye og unge spillere, ligesom han kunne påtage sig rollen som klassens klovn, hvilket sikkert har medvirket til et styrket socialt miljø. Men jeg har svært ved at se ham få en rolle nu, hvor vi har købt dygtige afløsere ind.

    Så tak for denne gang, Toutouh. Du har været et positivt bekendtskab i næsten hele din FCK periode, men det var så også dét.
    Vil altid elske Ståle


  2. #1232
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    86

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Personligt synes jeg vi kommer overordentligt styrket ud til forårssæsonen. Ikke blot har vi hentet Fischer og Skov, som kan være kampafgørende og kan håbes at sætte P1 & P2 i scene, men Falk og Thomsen har også haft tid til at komme i endnu bedre form. Desværre har vi ikke styrket os defensivt, så jeg ser frem til et forår fyldt med 2-2-kampe. Der kommer til at ske noget i begge ender!

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #1233
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Really?

    En tidligere topscorer man henter til sidst i et vindue på en kort et årig kontrakt pga en skade til Santander forplumrer simpelthen hele hans tid i FCK med et utal af mesterskaber, pokaler og CL-deltagelser.

    Tough crowd.



    Det er simpelthen absurd så lille respekten er om Ståle blandt visse debatører herinde. Jeg vil sgu nødig være jeres børn eller lignende med de forventninger og krav I har.
    Jeg er enig med dig k@sper omkring respekten for Ståle generelt (og overfor spillerne). Men vi kommer ikke uden om, at købet af Pusic virkelig var et WTF køb af dimensioner - vel det største WTF ever sammen med Junior. Sidstnævnte viste sig dog rent faktisk at have en (om end begrænset) berettigelse på banen.

    Men at lade dette lille uheldige Pusic-intermezzo sværte hele Ståles trænerkarriere er selvfølgelig langt ude. Og hvad skulle han have gjort i stedet, da Santander pludselig var ude? Det væltede nok ikke med oplagte alternativer lige der.

    Klicheerne om, at vi spiller defensivt, og Ståle dræber de offensive kvaliteter hos spillerne er også meget trættende. Hvad med de mange offensiv-spillere, der er vokset og har haft succes under Ståle? SVært at se, at Ståle gjorde spillere som NJ, N'Doye, Corner, Bolanos, Grønkjær, Falk, Delaney m.fl. mindre farlige i sin tid som deres træner?

    Og selv i vores ualmindeligt lortede efterår formåede vi ind imellem at skrue nogle ganske gode angreb sammen og score spektakulære mål - se f.eks. Lyngby-kampen.

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #1234
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Jeg er enig med dig k@sper omkring respekten for Ståle generelt (og overfor spillerne). Men vi kommer ikke uden om, at købet af Pusic virkelig var et WTF køb af dimensioner - vel det største WTF ever sammen med Junior. Sidstnævnte viste sig dog rent faktisk at have en (om end begrænset) berettigelse på banen.
    .

    Jeg har hele tiden syntes, at Pusic-købet gav ok mening. Så i mine øjne var det nu ikke et WTF køb. Men jeg giver gerne kritikerne ret i, at købet har vist sig værende fuldstændig spild af penge. Jeg synes dog vi så mod Lyngby, hvad han kan, og hvorfor man hentede ham. En tidlig skade ødelagde dog det meste af hans tid.

    Faktisk tror jeg heller ikke, at Pusic i AGf er så vanvittig en ide, som mange eksperter og mandagstrænere gør det til. Jeg synes, at han har kvaliteter og kan egentlig godt se David forløse disse igen.

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #1235
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    But why?
    Ståles defensive fodbold, fjerner jo uden tvivl noget af det offensive hos X antal spillere.

    Synes du helt seriøst vi spiller flot offensivt fodbold?
    Har godt nok svært ved at se små kombinationer med bold i fart, og offensive løb fra X spillere.
    Næh vent på en indlæg fra en back der måske kommer ind omkring feltet, men nok snarere ender ude bag baglinjen eller langt over i den anden side.
    Nu nævner jeg da vist ikke noget om sprudlende angrebsspil i mit indlæg. Men for at svare på dit spørgsmål, så ja jeg synes at vi under Ståle i flere perioder har spillet godt og flot fodbold (knap så meget i dette efterår), ligesom jeg heller ikke ser noget i Ståles system eller filosofi, som forhindrer dette. Barcelona er vi ikke, men et hold som kun spiller med lange bolde og indlæg til bagerste stolpe (som nogen elsker at forenkle det til) er vi altså heller ikke.

  9. De følgende 8 brugere er enige:

  10. #1236
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Cry me a river. Det kunne være, folk har andre forventninger og krav til deres "børn og lignende" end til den fodboldklub, de holder med.
    Det vil jeg da bestemt håbe med nogle af de udtalelser, som der falder her. Du må da for fanden selv kunne se, hvor absurd kritikken nogen gange er.

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Og nu har du belært os om, at vi ikke skal vurdere et indkøb, før der er gået flere år, eller spilleren har forladt klubben igen. Det er så sket, og vi må vel ffs kunne blive enige om, at Pusic på alle tænkelige parametre og med alle indregnede nuancer kun kan betegnes som et gigantisk flop. Om det ligefrem forplumrer hele Ståles tid? Nej, men det siger selvfølgelig noget om hans evner som indkøber, at han kan tage så voldsomt fejl. Det blev dyrt - ikke så meget på transfersiden, for der taler vi vel kun om ca. fire millioner kroner, Pusic har kostet os - men at vi havde en uduelig og besværlig angriber, der slet ikke passede ind. Og at han er tidligere topscorer, giver jeg ærligt talt ikke en skid for. Året før Pusic var Thomas Dalgaard topscorer.
    Hvis du har læst mine tidligere indlæg, så ved du også, at jeg er enig i, at Pusic har været en katastrofe. Det kan vi sagtens konkludere nu.
    Men du fordrejer imo situationen. Du ved overhovedet ikke, om han har været besværlig (brokken kom først efter han var smidt på porten), ligesom det vel er pænt frit fortolket, at han er uduelig og ikke passer ind. Sandheden er vel med mindst lige så stor sandsynlighed, at den skade han fik forholdsvis tidligt i forløbet ødelagde hans ophold. Og at sammenligne Pusic med Dalgaard - come on.

    Og det er altså pænt vildt, at du anser det som værende en voldsom fejl. Vi var i panik og manglede kort før lukketid pludselig en angriber og så vælger man at hente en proven goalscorer i stedet for et andet sats. Det er hvad der sker. Jeg er med på, at resten af vinduet heller ikke ser overbevisende ud, men det bliver jo slet ikke nævnt af OOP. Det handlede om, at man hentede Pusic hvilket sværter hele Ståles karriere til. Jeg går selvfølgelig ud fra, at OOP også synes at Ferguson har været en katastrofe i Man U, fordi han hentede Bebe osv.


  11. #1237
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det vil jeg da bestemt håbe med nogle af de udtalelser, som der falder her. Du må da for fanden selv kunne se, hvor absurd kritikken nogen gange er.
    Jeg ser egentlig ikke kritikken som mere absurd end det totalt ukritiske forsvar af Ståle, og nu handlede det om, at jeg synes, man skal holde sig for god til den slags mærkelige kommentarer til den virkelige verden. Men jeg kan da prøve, om jeg kan hæve mig til samme høje niveau: Jeg håber ikke, at jer, der altid betingelsesløst forsvarer Ståle, har børn, for så har I sikkert alt for lave forventninger og siger til jeres teenagesøn: "Nååårh, har du lavet fine pøller i bukserne? Hvor er du dygtig." :-)


    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvis du har læst mine tidligere indlæg, så ved du også, at jeg er enig i, at Pusic har været en katastrofe. Det kan vi sagtens konkludere nu.
    Men du fordrejer imo situationen. Du ved overhovedet ikke, om han har været besværlig (brokken kom først efter han var smidt på porten), ligesom det vel er pænt frit fortolket, at han er uduelig og ikke passer ind. Sandheden er vel med mindst lige så stor sandsynlighed, at den skade han fik forholdsvis tidligt i forløbet ødelagde hans ophold. Og at sammenligne Pusic med Dalgaard - come on.

    Og det er altså pænt vildt, at du anser det som værende en voldsom fejl. Vi var i panik og manglede kort før lukketid pludselig en angriber og så vælger man at hente en proven goalscorer i stedet for et andet sats. Det er hvad der sker. Jeg er med på, at resten af vinduet heller ikke ser overbevisende ud, men det bliver jo slet ikke nævnt af OOP. Det handlede om, at man hentede Pusic hvilket sværter hele Ståles karriere til. Jeg går selvfølgelig ud fra, at OOP også synes at Ferguson har været en katastrofe i Man U, fordi han hentede Bebe osv.
    Jeg sammenligner sådan set ikke Pusic med Dalgaard, men du skrev selv som et argument for, at man hentede ham, at han var tidligere ligatopscorer. Det argument kunne så også bruges, hvis man hentede Dalgaard. Faktum er, at man købte og betalte for en spiller, som et hold, der er/bør være dårligere end os, ikke kunne bruge og bare ville af med. Hvor tit er det sket før? Er det så meget overraskende, at det viste sig, at han også var for dårlig til at begå sig her, selvom konkurrenterne i angrebet langtfra imponerede? Nej.

    Blev hans ophold ødelagt af skader? Nej. Han var skadet i kortere tid af et par omgange, men selv når han var klar, blev Carlo Holse foretrukket som tredjevalg. Han kunne ikke presse Pavlovic, uanset hvor dårligt han ellers præsterede. Og hvis Pusic for resten er så god, hvorfor kaster Ståle ham mon så ud med badevandet nu, hvor Santander igen er skadet, og angrebet stadig ser tyndt ud? Selvfølgelig fordi han har indset, at manden på ingen måde har niveau til vores hold.

    Panikkøb? Ja, det kan man godt kalde det. Santander blev skadet den 23/8, og Pusic blev hentet den 26/8. Man havde altså en uge til at finde en kompetent erstatning, der bare tilnærmelsesvis kunne udfylde Santanders rolle, når planen tilsyneladende var at spille, som om han stadig var der. Ståle valgte så at handle hurtigt, og resultatet blev en fiasko, der slet ikke er samme spillertype. Men det er altså for letkøbt at påstå, at Pusic nærmest var den eneste mulighed, han havde blandt alle verdens angribere, der kunne tænke sig at spille i København, hvis de fik tilbuddet.

    Alt i alt må jeg sige, at forsvaret for Ståle generelt og for Pusic-handlen i særdeleshed bliver for desperat for min smag, og da debatten alligevel bare kører i ring, har jeg ikke mere at tilføje.
    HIC SUNT LEONES

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #1238
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Jeg ser egentlig ikke kritikken som mere absurd end det totalt ukritiske forsvar af Ståle, og nu handlede det om, at jeg synes, man skal holde sig for god til den slags mærkelige kommentarer til den virkelige verden. Men jeg kan da prøve, om jeg kan hæve mig til samme høje niveau: Jeg håber ikke, at jer, der altid betingelsesløst forsvarer Ståle, har børn, for så har I sikkert alt for lave forventninger og siger til jeres teenagesøn: "Nååårh, har du lavet fine pøller i bukserne? Hvor er du dygtig." :-)
    Det handler ikke om betingelsesløst forsvar. Det handler om ikke at definere en mand ud fra de relativt få fejl han har lavet, kontra alle de ufatteligt mange gode ting han har gjort.

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Alt i alt må jeg sige, at forsvaret for Ståle generelt og for Pusic-handlen i særdeleshed bliver for desperat for min smag, og da debatten alligevel bare kører i ring, har jeg ikke mere at tilføje.
    Enig, lad os stoppe her. Kritikken er nemlig også alt alt for skinger for min smag.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #1239
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    .

    Jeg har hele tiden syntes, at Pusic-købet gav ok mening. Så i mine øjne var det nu ikke et WTF køb. Men jeg giver gerne kritikerne ret i, at købet har vist sig værende fuldstændig spild af penge. Jeg synes dog vi så mod Lyngby, hvad han kan, og hvorfor man hentede ham. En tidlig skade ødelagde dog det meste af hans tid.
    Personligt synes jeg Pusic fra start fra et meget mærkeligt køb. Vi betalte vist 3 millioner, i transfersum, for en mand med meget kort tid tilbage af hans kontrakt, kun grundet en skade til Santander. Så til trods for det måske ikke er alverdens penge, så forstår jeg ikke at hvis man endelig skulle hente noget, så kunne betale X for at leje en angriber, eller prøve at køre med 4-5-1, som vi tidligere gjorde internationalt, eller benytte os af nogle talenter, om det så skulle gøre X position lidt dårligere over det måneder, vi mangler en spiller. Det er jo ikke anderledes end hvad vi ville gøre hvis han var blevet skadet 1 måned senere..

    Men det er min personlige holdning, for de panik indkøb, som vi havde med Pusic.

    Specielt med Pusic, som Midtjylland gerne ville afmed, synes jeg det var en overdrevet pris vi gav, når de nok egentlig var tilfredse med at komme af med hans lønkroner.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #1240
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Personligt synes jeg Pusic fra start fra et meget mærkeligt køb. Vi betalte vist 3 millioner, i transfersum, for en mand med meget kort tid tilbage af hans kontrakt, kun grundet en skade til Santander. Så til trods for det måske ikke er alverdens penge, så forstår jeg ikke at hvis man endelig skulle hente noget, så kunne betale X for at leje en angriber, eller prøve at køre med 4-5-1, som vi tidligere gjorde internationalt, eller benytte os af nogle talenter, om det så skulle gøre X position lidt dårligere over det måneder, vi mangler en spiller. Det er jo ikke anderledes end hvad vi ville gøre hvis han var blevet skadet 1 måned senere..

    Men det er min personlige holdning, for de panik indkøb, som vi havde med Pusic.

    Specielt med Pusic, som Midtjylland gerne ville afmed, synes jeg det var en overdrevet pris vi gav, når de nok egentlig var tilfredse med at komme af med hans lønkroner.
    Jeg er fuldstændig enig og ud over det, så havde han ved flere lejligheder vist sin tvivlsomme personlighed og manglende situationsfornemmelse. Det er i mine øjne et af de værste køb i historien. Altså der er ingen grund til at sende penge til en konkurrent for at fjerne deres uønsket spiller. Det er dog efterhånden ved at være færdigdiskuteret og han er historie og det er ganske fint for alle.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #1241
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Personligt synes jeg Pusic fra start fra et meget mærkeligt køb. Vi betalte vist 3 millioner, i transfersum, for en mand med meget kort tid tilbage af hans kontrakt, kun grundet en skade til Santander. Så til trods for det måske ikke er alverdens penge, så forstår jeg ikke at hvis man endelig skulle hente noget, så kunne betale X for at leje en angriber, eller prøve at køre med 4-5-1, som vi tidligere gjorde internationalt, eller benytte os af nogle talenter, om det så skulle gøre X position lidt dårligere over det måneder, vi mangler en spiller. Det er jo ikke anderledes end hvad vi ville gøre hvis han var blevet skadet 1 måned senere..

    Men det er min personlige holdning, for de panik indkøb, som vi havde med Pusic.

    Specielt med Pusic, som Midtjylland gerne ville afmed, synes jeg det var en overdrevet pris vi gav, når de nok egentlig var tilfredse med at komme af med hans lønkroner.
    Santander bliver skadet og skal erstattes med en, der ikke skal bruge for længe på at lære ligaen, holdet osv at kende (se Pieros og Pavlo). Derfor gav det jo fin nok mening, at hente en som kender ligaen og som jo et eller andet sted har et ok navn i superligaen. Jeg er med på, at han ikke ligefrem har været en succes, da Pusic skrev under gav Ståle udtryk for, at han skulle være der til Santa blev klar og at det var et fint alternativ til Pieros og Pavlo. Alternativet med et systemskifte giver vel mindre mening?! At spille 4-5-1 kan forsvares i de europæiske kampe, fordi vi ofte skal stå mere kompakt. I ligaen har jeg svært ved at se det give mening at spille 4-5-1, når modstanderne som regel pakker sig mod os. Jeg siger ikke, at Pusic har været pisse god eller noget i den retning, men indkøbet af ham på daværende tidspunkt med Santanders skade taget in mente + tidspunktet skaden opstår, synes jeg SAGTENS, at købet af Pusic kan forsvares.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #1242
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg er fuldstændig enig og ud over det, så havde han ved flere lejligheder vist sin tvivlsomme personlighed og manglende situationsfornemmelse. Det er i mine øjne et af de værste køb i historien. Altså der er ingen grund til at sende penge til en konkurrent for at fjerne deres uønsket spiller. Det er dog efterhånden ved at være færdigdiskuteret og han er historie og det er ganske fint for alle.

    Men ja, han er videre - det er på tide, at vi også kommer det :)
    God weekend derude - lad os snakkes ved søndag, når Fischer har bombet os videre i pokalen!!!!!!

  22. #1243
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Den største grund til at Pusic-handlen var en dårlig ide, er i mine øjne, at man manglede en target-mand, ikke endnu en mellemting (præcis som Pavlo og Pieros er det - altså en spiller uden nævneværdige spidskompetencer). Et stort låg, selvom han havde været en forholdsvis ringe fodboldspiller, havde jo passet meget bedre ind i taktikken, da Santander var skadet. Den type er endda ikke så svær at finde. Vi manglede ham jo allerede inden Santander blev skadet, eftersom Cornelius var væk. Realistiske navne, der er gået på frie transfers i sommer eller nu her, eller som har været tilgængelige på leje: Emir Kujovic, Mathias Ranegie eller Isaac Thelin. Og det er blot i Sverige! Hvis det ikke var pga. hans historik, havde en spiller som Makienok jo endda været relevant, hvis man kun ser på hans egenskaber.

    Der er intet, der siger, de havde været en større succes end Pusic, men truppen skreg jo på en opspilsstation i efteråret. Hvis nu muligheden havde budt sig for en klassespiller, der ikke rigtig passede ind i profilen (f.eks. Fischer), havde det også givet mening, alene pga. hans kvalitet. Men at ende med en middelmådig spiller, der tilmed var dyr og ikke passede ind i taktikken, giver jo absolut ingen mening.

  23. #1244
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af jranja Se meddelelser
    Santander bliver skadet og skal erstattes med en, der ikke skal bruge for længe på at lære ligaen, holdet osv at kende (se Pieros og Pavlo). Derfor gav det jo fin nok mening, at hente en som kender ligaen og som jo et eller andet sted har et ok navn i superligaen. Jeg er med på, at han ikke ligefrem har været en succes, da Pusic skrev under gav Ståle udtryk for, at han skulle være der til Santa blev klar og at det var et fint alternativ til Pieros og Pavlo. Alternativet med et systemskifte giver vel mindre mening?! At spille 4-5-1 kan forsvares i de europæiske kampe, fordi vi ofte skal stå mere kompakt. I ligaen har jeg svært ved at se det give mening at spille 4-5-1, når modstanderne som regel pakker sig mod os. Jeg siger ikke, at Pusic har været pisse god eller noget i den retning, men indkøbet af ham på daværende tidspunkt med Santanders skade taget in mente + tidspunktet skaden opstår, synes jeg SAGTENS, at købet af Pusic kan forsvares.
    Man kunne også se den 4-5-1 som en 4-2-3-1 så lyder det lige pludselig meget mere offensivt.... Mener også at vi har spillerne til at spille en god 4-2-3-1

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #1245
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Matic kan stadigvæk være på vej væk.

    https://www.bt.dk/superligaen/koebt-...r-sat-til-salg

    Det stod ret hurtigt klart, at han slet ikke havde de rette kvaliteter. Ufatteligt dyrt bekendtskab, og Ståle og hans scoutingstab må sidde med ufattelig røde ører.

  26. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •