Se afstemningsresultater: Hvem vinda?

Stemmeafgivere
42. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Helsingør

    2 4.76%
  • Ingan!

    4 9.52%
  • Nice FC

    36 85.71%
Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 16 til 21 af 21

Emner: Optakts- og kamptråd: Helsingør-FCK 17.9.2017

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    32

    Re: Optakts- og kamptråd: Helsingør-FCK 17.9.2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Dagen derpå. Det var fuldstændig vanvittigt så dårlige Helsingør var. Det er sjovt at maltraktere hold, men det burde være i pokalen og ikke i ligaen!
    Pieros skal finde et flow med angriberne så han ikke tager så mange dybe løb forgæves. Pavlovic skal have ros for sin skarphed, og så skal vi asap have købt en mand med flere spids kompetencer, eller! Give chance til de unge som var efterladt derhjemme. Røjkjær eller Holse skulle, sammen med Roerslev have spillet hele anden halvleg igår, og udbygge den spilletid i pokalen.
    Det ville være en gratis mulighed når nu de faste startere havde sikret kampen, samt en fin måde at få lidt bredde ind på de forskellige positioner. Særligt hj. back og toppen.

    Små ros over hele linjen ellers, det var en fin kamp med nogle småfejl hist og pist. Men dejligt med en målrig sejr!
    Vi har hentet Pusic. Ved ikke om det er gået din næse forbi..? :P

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Optakts- og kamptråd: Helsingør-FCK 17.9.2017

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    En anden ting vi efterhånden kan slå fast, er at Kvist mere og mere er en omklædningsrum/backup spiller [...] jeg vil endda sige at Matic formåede at tilføre god energi igår. Der er ikke - sådan rigtigt - plads til Kvist mere.
    Jeg kunne ikke være mere uenig. For det første har Kvist ikke været halvt så dårlig som folk åbenbart ynder at gøre ham - i tillæg har han lige haft to ganske fine landskampe. Bevares, Zeca og Gregus er da foran, men Kvist er stadig en nyttig spiller at råde over.

    For det andet var Matic fuldstændig forfærdelig i går, og gav en opvisning i hvorfor han intet har at gøre i København. Både herinde og i bold.dk tråden, har jeg nu læst flere gange, at han skulle have udmærket sig positivt. What? Han fløj jo tilfældigt rundt som en løssluppen ballon uden knude. Selv assisten var et resultat af hans sædvanlige, planløse tonseri. Mod et helt til grin Helsingør hold. Det kan ikke overføres og bruges til noget mod en seriøs modstander.

    Desværre er der nok ikke nogle som gider købe ham.

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Optakts- og kamptråd: Helsingør-FCK 17.9.2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Toby Se meddelelser
    Vi har hentet Pusic. Ved ikke om det er gået din næse forbi..? :P
    Han ser godt nok dårlig ud. Det risikerer at blive et reelt problem, at man ikke har en brugbar tredjeangriber.

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    32

    Re: Optakts- og kamptråd: Helsingør-FCK 17.9.2017

    What..?? Hvad bygger du dog det på? De få minutter han har fået for os?


  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Optakts- og kamptråd: Helsingør-FCK 17.9.2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Peter_FCK Se meddelelser
    For det andet var Matic fuldstændig forfærdelig i går, og gav en opvisning i hvorfor han intet har at gøre i København. Både herinde og i bold.dk tråden, har jeg nu læst flere gange, at han skulle have udmærket sig positivt. What? Han fløj jo tilfældigt rundt som en løssluppen ballon uden knude. Selv assisten var et resultat af hans sædvanlige, planløse tonseri. Mod et helt til grin Helsingør hold. Det kan ikke overføres og bruges til noget mod en seriøs modstander.

    Desværre er der nok ikke nogle som gider købe ham.
    Det mener jeg nu ikke man kan sige. Han kommer ind og får det sidste kvarter, i en kamp der allerede var afgjort efter 30 minutters tid, men kommer stadig med god energi. Hvis hans opgave havde været ikke at presse modstanderen, så forstår jeg pointen, men jeg er ret sikker på, at det ikke var tilfældet. Der er jo heller ikke tale om, at han presser helt alene på venstrekanten, mens resten af holdet allerede var trukket tilbage. Det er endda tydeligt ved scoringen. Meget kan man sige om Matic, men hans indhop var nu ikke dårligt.

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: Helsingør-FCK 17.9.2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Toby Se meddelelser
    Vi har hentet Pusic. Ved ikke om det er gået din næse forbi..? :P
    Jah.... Jeg er nok mere ude i en stor, en hurtig eller en stærk måske en med dele eller det hele?!
    Pusic skal nok blive foretrukket over Pavlovic hvis de får lige vilkår og tålmodighed, men det er ikke svært at finde en der vil løfte holdet mere end de to. Woop i said it!

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 68
    Sidste Meddelelse: 14.07.17, 08:13
  2. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 11.06.17, 15:41
  3. Svar: 39
    Sidste Meddelelse: 07.03.17, 10:40
  4. FC København trak Helsingør i Pokalen
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 52
    Sidste Meddelelse: 27.09.09, 14:38
  5. Skal du med til FCK-Rennes i Helsingør?
    By 44fire44 in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 12.07.05, 11:15

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •