Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 49

Emner: Optakts- og kamptråd: FCK - Silkeborg 23.9.2017.

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Silkeborg 23.9.2017.

    Det er vel fint nok at det ikke er familietribunen, cheerleaderne står flasher røv af!?

    Omvendt bliver jeg ked af at se alle de små børn på nedre C, som med en sut i munden står og klamrer sig til et stolesæde mens daddy ser fodbold!! Ffs tag jer dog sammen! De har tydeligvis mere brug for en dyne og et skud Ramasjang end en FCK-kamp.. :-(
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar


  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Silkeborg 23.9.2017.

    Jeg har kun været på familietribunen to gange, men jeg var ret forbløffet over hvor hurtigt spillerne løber igennem, hovedet fremad og hånden ud "lad os få det overstået"..... Én mand stoppede op, Yus, og gav 10-15 børn et smil og en kommentar til deres jubel. Stor cadeau, men resten af flokken var forbi asap.

    Deres fan påskønnelse på fcktv, stemmer ikke helt overens med deres efter kamps fan-interaktions-engagement overfor for dem der virkelig ser frem til 'stjerne'

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Silkeborg 23.9.2017.

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Det er vel fint nok at det ikke er familietribunen, cheerleaderne står flasher røv af!?

    Omvendt bliver jeg ked af at se alle de små børn på nedre C, som med en sut i munden står og klamrer sig til et stolesæde mens daddy ser fodbold!! Ffs tag jer dog sammen! De har tydeligvis mere brug for en dyne og et skud Ramasjang end en FCK-kamp.. :-(
    Hehe, nu var det ikke lige på nedre C, men min 2 (et halvt) årlige søn fik sin debut på familietribunen i dag. Han hyggede sig gevaldigt, selvom han lige holdt lidt ekstra fast, da der blev scoret til 1-0 og jublen brød løs. Han fik lidt popcorn og kravlede lidt op og ned af sædet.... ok han fik måske ikke skide meget ud af kampen, men det var sikkert sjovere end at se det i TV - eller blive underholdt af en iPad imens jeg så kampen. Han tager alt for meget opmærksomhed til at han ofte skal med, men synes nu det er meget hyggeligt.... så fædre kom på familietribunen med ungerne og lad øllen sejrer på nedre C. Det er da meget sympatisk at spillerne bruger tid på familietribunen og måske lidt mere end nu, men jeg kan nu godt forstå at det er sjovere at gå amok med nedre B i forhold til D. Det store problem er vel omgås at D er tømt inden de når derned :)

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Silkeborg 23.9.2017.

    Ougar, hvordan var det nu med stimer og mål. 12-3 på tre kampe er i hvert fald pænt.

  6. #20
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Silkeborg 23.9.2017.

    Var også en tur på familietribunen i går. Udelukket en positiv oplevelse. Havde 6 unger med, som alle havde en fest. Et par af dem sad helt roligt og så hele kampen, men for de andre der fik damp efter 15min, så var der intet problem for dem, at rende rundt og lave deres egen fest på tribunen. Boderne fungerede fint, især når man tænker på hvor meget pres der ellers er på dem.
    Eneste negative punkt jeg har er udsynet, bliver nok aldrig fan af de net man hænger op foran tribunerne, men kan dog godt se, at det gør at en lille purk ikke bliver tordnet ned af et skud fra Pavlovic.
    Ang. cheerleaders, så var pigerne, som var med os i går, vilde med dem. Der var ikke grænser for, hvor smukke de synes at de var. De elskede at de kom ned til familietribunen bagefter deres show, hvor de gav kram og high-fives til ungerne.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  7. De følgende 12 brugere er enige:

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Silkeborg 23.9.2017.

    Igen en rigtig god kamp med mange mange positive elementer. Vi kommer dog rigtig skidt i gang med kampen og er heldige med, at SIF ikke får scoret 1-2 mål. Jeg nåede lige at tænke tanken, at vi igen så rigtig dårlige ud mod et hold, som ændrede spillestil til 343 /541, men efter 10 min tog holdet sig sammen og kom op i tempo. Det var meget positivt at se tempoet i spillet med hurtige sideskift og også meget bevægelse uden bold. Og det låste da også forholdsvis nemt op for SIFs massive forsvarsmur. Jeg noterede mig selvfølgelig plusser hos Verbic, men også Boilesen, Kusk og Pavlovic. Boilesen spiller sin klart bedste FCK-kamp som back - der var jeg ellers begyndt at have lidt tvivl. Både Kusk og Pavlovic var godt med i spillet og begge vandt adskillige nærkampe - det er det der skal til, hvis de to skal bryde rigtig igennem hos os.

    Generelt spillede hele holdet solidt. Mindst gode har jeg noteret mig Pieros og Zeca. Pieros spillede en skidt 1. halvleg med flere fejlafleveringer, men blev bedre i 2. halvleg og laver trods alt 1-2 assists. Zeca spillede ok og er vigtig for vores tempo i spillet, men jeg synes han fyldte lidt for lidt, og han lavede også en række fejlafleveringer. Han spiller en fornuftig kamp, men klart den dårligste FCK-kamp indtil nu fra hans side.

    Vavro og Lüftner synes jeg egentlig også var gode, men vores forsvarsspil i dag var lidt shaky. Om det er deres ansvar, backernes ansvar eller midtbanen som ikke støtter nok ved jeg ikke. Men SIF virkede i perioder farlige når de endelig kom over midten, og jeg sad ikke og var helt tryg før 4-0. Vi skal være mere solide på torsdag i Europa - især de første 10 min - hvis vi skal have et godt resultat med hjem.

    Men alt i alt en fantastisk lørdag aften. Nu kan vi krydse fingre for, at vores konkurrenter dummer sig senere i dag (Hobro må for min skyld gerne vinde) - der må i hvert fald sidde nogle folk ved en motervejssammenfletning lidt vest på og føle sig en anelse presset med udsigten til at kunne være 3 point efter FCK efter denne runde, blot ganske få kampe efter at de var favoritter til guldet.

  9. #22
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Silkeborg 23.9.2017.

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Igen en rigtig god kamp med mange mange positive elementer. Vi kommer dog rigtig skidt i gang med kampen og er heldige med, at SIF ikke får scoret 1-2 mål. Jeg nåede lige at tænke tanken, at vi igen så rigtig dårlige ud mod et hold, som ændrede spillestil til 343 /541, men efter 10 min tog holdet sig sammen og kom op i tempo. Det var meget positivt at se tempoet i spillet med hurtige sideskift og også meget bevægelse uden bold. Og det låste da også forholdsvis nemt op for SIFs massive forsvarsmur. Jeg noterede mig selvfølgelig plusser hos Verbic, men også Boilesen, Kusk og Pavlovic. Boilesen spiller sin klart bedste FCK-kamp som back - der var jeg ellers begyndt at have lidt tvivl. Både Kusk og Pavlovic var godt med i spillet og begge vandt adskillige nærkampe - det er det der skal til, hvis de to skal bryde rigtig igennem hos os.

    Generelt spillede hele holdet solidt. Mindst gode har jeg noteret mig Pieros og Zeca. Pieros spillede en skidt 1. halvleg med flere fejlafleveringer, men blev bedre i 2. halvleg og laver trods alt 1-2 assists. Zeca spillede ok og er vigtig for vores tempo i spillet, men jeg synes han fyldte lidt for lidt, og han lavede også en række fejlafleveringer. Han spiller en fornuftig kamp, men klart den dårligste FCK-kamp indtil nu fra hans side.

    Vavro og Lüftner synes jeg egentlig også var gode, men vores forsvarsspil i dag var lidt shaky. Om det er deres ansvar, backernes ansvar eller midtbanen som ikke støtter nok ved jeg ikke. Men SIF virkede i perioder farlige når de endelig kom over midten, og jeg sad ikke og var helt tryg før 4-0. Vi skal være mere solide på torsdag i Europa - især de første 10 min - hvis vi skal have et godt resultat med hjem.

    Men alt i alt en fantastisk lørdag aften. Nu kan vi krydse fingre for, at vores konkurrenter dummer sig senere i dag (Hobro må for min skyld gerne vinde) - der må i hvert fald sidde nogle folk ved en motervejssammenfletning lidt vest på og føle sig en anelse presset med udsigten til at kunne være 3 point efter FCK efter denne runde, blot ganske få kampe efter at de var favoritter til guldet.

    Det er meget sjovt, jeg ankom 10 min inde i kampen (hvilket nok forklare at mine nerver var helt på plads, da jeg slog røven i sædet). Selv ved 0-0 var jeg fuldstændig rolig, spillet var fint, vi kom med mange folk i feltet og virkede fint i kontrol. Jeg ventede faktisk bare på at målet ville komme

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    84

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Silkeborg 23.9.2017.

    Der var mange problemer i går og det var heldigt vi spillede mod et ineffektivt hold, der ikke har forsvare.

    Der er alt alt alt for meget plads mellem vores kæder. SIF lukrerede på det og blev flere gange retvendt foran forsvaret med en simpel aflevering.

    Vores backs blev hurtigt rundet når SIF kom med tre mænd ned mod hjørnet og så var den skrå aflevering tilbage i feltet åbenbart ikke noget vi var forberedte på, for det lykkedes de med flere gange.

    Det positive er, hvor meget vi skabte men ineffektiviteten er bekymrende, Europa handler om at udnytte de få chancer vi får og det lover ikke fantastisk bedømt på i går.

    Dejligt med en sejr og sprudlende offensiv, men jeg er sikker på, at Ståle har fået en del rynker pga. defensiven...

    /Jacob - bekymret optimist.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Silkeborg 23.9.2017.

    Citat Oprindeligt indsendt af Bumme Se meddelelser
    Der er alt alt alt for meget plads mellem vores kæder. SIF lukrerede på det og blev flere gange retvendt foran forsvaret med en simpel aflevering.

    Vores backs blev hurtigt rundet når SIF kom med tre mænd ned mod hjørnet og så var den skrå aflevering tilbage i feltet åbenbart ikke noget vi var forberedte på, for det lykkedes de med flere gange.
    Ja Gregus/Zeca efterlod til tider for meget plads i går. Mht de skrå afleveringer tilbage i feltet, så lagde jeg også mærke til dem. Dem havde vi også problemer med imod FCM. Jeg synes dog, at vi efter de første 8-10 min blev opmærksomme på dem, og fik dæmmet dem op.

    Forøvrigt lagde jeg mærke til Sami Skytte på deres centrale midt. Han imponerede mig voldsomt, og jeg synes langt hen af vejen, at han overstrålede vores to centrale spillere. Selvom det nok er lidt svært at sige, når vi vandt 4-0....

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Silkeborg 23.9.2017.

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Ougar, hvordan var det nu med stimer og mål. 12-3 på tre kampe er i hvert fald pænt.
    I Superligaen, der er det første gang nogen sinde, at vi scorer 12 mål på 3 kampe. Vi har scoret 11 mål på 3 kampe 8 gange tidligere - senest i de 3 første runder i sidste sæson.

    Det er kun 4. gang i historien at et hold scorer 4 mål i 3 kampe i streg i superligaen. Lyngby og AaB gjorde det i de tidlige 90'ere og så gjorde AaB det igen i 2012.

    Superliga-rekorden i flest mål er 16 mål på 3 kampe, og det er kun Lyngby der har klaret det. Deres stime ovenfor med 4+ mål var de sidste 3 kampe i 92/93 sæsonen hvor de vandt med 4-0, 5-0 og 7-3.

    Hvis vi tager pokal og europa-kampe med, så er klubrekorden dog en målscore på 16-2 på 3 kampe tilbage i 2009. Der vandt vi først 6-0 ude over Mogren i 2. runde af CL-kvalen hvorefter vi slog Køge 7-1 i superligaen og så vandt 3-1 over Stabæk i 3. runde af CL kvalen.

    Men lad os da endelig fortsætte stimen. Nu har vi i hvert fald chancen for, at blive det første hold nogen sinde, der scorer 4 mål i 4 kampe i træk i superligaen. Og vi har samtidigt noget der lige skal revancheres mod Lyngby i næste uge, så det passer som fod i hose.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  16. De følgende 10 brugere er enige:

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Silkeborg 23.9.2017.

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Ang. cheerleaders, så var pigerne, som var med os i går, vilde med dem. Der var ikke grænser for, hvor smukke de synes at de var. De elskede at de kom ned til familietribunen bagefter deres show, hvor de gav kram og high-fives til ungerne.
    Hvis spillerne bare gad det samme. Bare gå forbi i en række og give high-5 mens de går forbi langs tribunen. Det vil gøre en verden til forskel for de unge drenge og piger og være med til at sikre deres engagement i klubben i mange år fremover. Og det koster så uendelig lidt for spillerne.... Gid klubben ville gå ind og trumfe det i gennem for spillerne.

  18. De følgende 10 brugere er enige:

  19. #27
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Silkeborg 23.9.2017.

    I 1.halvleg når Kusk lavede sine løb ind mod midten og spillede den ud til Boile/Verbic - det kunne altså noget!

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Silkeborg 23.9.2017.

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Hvis spillerne bare gad det samme. Bare gå forbi i en række og give high-5 mens de går forbi langs tribunen. Det vil gøre en verden til forskel for de unge drenge og piger og være med til at sikre deres engagement i klubben i mange år fremover. Og det koster så uendelig lidt for spillerne.... Gid klubben ville gå ind og trumfe det i gennem for spillerne.
    Måske nogen skulle gøre FCK opmærksom på problemet, såfremt det ikke allerede er sket?
    Kan ikke forestille mig andet, end at spillerne vil blive instrueret i dette, såfremt man er opmærksom på problemet.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #29
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    32

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Silkeborg 23.9.2017.

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Hvis spillerne bare gad det samme. Bare gå forbi i en række og give high-5 mens de går forbi langs tribunen. Det vil gøre en verden til forskel for de unge drenge og piger og være med til at sikre deres engagement i klubben i mange år fremover. Og det koster så uendelig lidt for spillerne.... Gid klubben ville gå ind og trumfe det i gennem for spillerne.
    Spillerne går som udgangspunkt altid forbi Familietribunen efter kampen. (Der er enkelte undtagelser)

  24. #30
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Silkeborg 23.9.2017.

    Citat Oprindeligt indsendt af SimonV Se meddelelser
    Spillerne går som udgangspunkt altid forbi Familietribunen efter kampen. (Der er enkelte undtagelser)
    Det tror jeg faktisk, at Simon har ret i, men det er jo ikke det, vi dybest set diskuterer her.

    Allerede i 2016 skrev Simon og jeg sammen om mine "dårlige" oplevelser på D, og jeg foreslog da, og gør det gerne igen, at spillerne starter deres æresrunde ved D og slutter ved B. Børnene skal hurtigt hjem, Sektionen skal alligevel lige drikke ud. Det giver god mening at vende rutinen, så børnene også får den oplevelse med hjem end blot alt det andet tivoliserende gøgl på D.

    Simon ignorerede i 2016 den del af min brokkemail. Det var måske min egen skyld, når nu jeg den gang og nu er så træt af gøgl på D og bare vil se København spille bold.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: Skive IK-FCK (Pokal) 20.9.2017
    By Wonderboy in forum De korte linier
    Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 11:16
  2. Optakts- og kamptråd: Helsingør-FCK 17.9.2017
    By FCK4LIF3 in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 18.09.17, 22:14
  3. Svar: 68
    Sidste Meddelelse: 14.07.17, 08:13
  4. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 11.06.17, 15:41
  5. Svar: 39
    Sidste Meddelelse: 07.03.17, 10:40

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •