Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 49

Emner: Optakts- og kamptråd: FCK - Silkeborg 23.9.2017.

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,450

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Silkeborg 23.9.2017.

    På ikke ligefrem den nemmeste baggrund, synes jeg igen at Robert Skov i lørdags beviste, at han er en mand med potentiale. Fint tempo, godt blik for spillet og gode afslutninger. Om han er/bliver god nok til København er selvfølgelig et mere åbent spørgsmål, men hvis han holder niveau resten af sæsonen, så tror jeg under alle omstændigheder han er tabt for Silkeborg, og så ville jeg ikke umiddelbart have noget i mod at se ham herovre. Et skifte til fx Herning virker dog mere oplagt, men man bør da holde øje med ham, hvilket jeg i øvrigt bestemt også tror vi gør.

    duckman
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Silkeborg 23.9.2017.

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Allerede i 2016 skrev Simon og jeg sammen om mine "dårlige" oplevelser på D, og jeg foreslog da, og gør det gerne igen, at spillerne starter deres æresrunde ved D og slutter ved B. Børnene skal hurtigt hjem, Sektionen skal alligevel lige drikke ud. Det giver god mening at vende rutinen, så børnene også får den oplevelse med hjem end blot alt det andet tivoliserende gøgl på D.
    Du har et rigtig godt argument for at starte på D. Især hvis der skal ned og danses med S12 efter et godt resultat. På den måde kan man også komme rundt på hele stadion med D, C, S12 og sidst A.
    Jeg kan dog godt se udfordringerne / det usmarte ved at starte på B og skulle frem og tilbage - ligesom at slutte på D kunne give muligheder for at give sig lidt tid til autografer, selfies osv ved Børnetribunen, hvis det er noget spillerne må/kan/vil gøre.
    Til sidst får vil vel også en masse tudende børn, hvis spillerne ikke starter på S12 - og her tænker jeg selvfølgelig på "børnene" på S12, som sikker ser sig selv som vigtigst ;-)

    Og lige et dumt spørgsmål: Er SimonV her på sidelinien dén Simon V med alle de "spændende" pauseunderholdninger i Parken?

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Silkeborg 23.9.2017.

    Citat Oprindeligt indsendt af SimonV Se meddelelser
    Spillerne går som udgangspunkt altid forbi Familietribunen efter kampen. (Der er enkelte undtagelser)
    Jeg har været på familietribunen 3 gange og jeg har aldrig oplevet at spillerne giver det mindste opmærksomhed til tribunen. Kvist er eneste spiller jeg har oplevet som har brugt et par minutter på den. De andre spurter forbi. Jeg er begyndt at tage min dregn med på nedre C i stedet, da han får en langt bedre oplevelse der og tribunen er mindre proppet.

    Synes at Dørens forslag lyder som en fremragende idé. Tag familietribunen først. Det er der de mest utålmodige og mest begejstrede personer sider. Jeg ved godt at børn og fulde mennesker tit bliver sammenlignet, men jeg er ret sikker på at de fulde har nemmere ved at vente og sætter mindre pris at se spillerne tæt på end ungerne, der konstant bliver nedprioriteret i forhold til hvad der foregår på banen. Især med tanke på at familietribunen er så stor en succes.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Silkeborg 23.9.2017.

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Jeg har været på familietribunen 3 gange og jeg har aldrig oplevet at spillerne giver det mindste opmærksomhed til tribunen. Kvist er eneste spiller jeg har oplevet som har brugt et par minutter på den. De andre spurter forbi. Jeg er begyndt at tage min dregn med på nedre C i stedet, da han får en langt bedre oplevelse der og tribunen er mindre proppet.

    Synes at Dørens forslag lyder som en fremragende idé. Tag familietribunen først. Det er der de mest utålmodige og mest begejstrede personer sider. Jeg ved godt at børn og fulde mennesker tit bliver sammenlignet, men jeg er ret sikker på at de fulde har nemmere ved at vente og sætter mindre pris at se spillerne tæt på end ungerne, der konstant bliver nedprioriteret i forhold til hvad der foregår på banen. Især med tanke på at familietribunen er så stor en succes.
    kan godt forstå, at du mener oplevelsen er bedre for de små på nedre C - dette må dog ændres af klubben. Har stået på nedre C i 18 år - er sgu lidt træt af bedsteforældrene med små børn og "gratister", der ikke læser på billetterne, at man STÅR OP på nedre C (samt ryger)

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Silkeborg 23.9.2017.

    Hvis man vil have at spillere tager sig tid Familietribunen for at tage et par selfies, gives high-fives, skrive autografer osv., så synes jeg at det vil give mest mening at det er det sidste punkt på programmet inden de går ud. Så er der vist ingen (åbenlys) bagkant på hvor lang tid de kan bruge på den tribune og så kan de bruge alt den tid de ønsker på at hygge med børnene.

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Silkeborg 23.9.2017.

    Og lige et dumt spørgsmål: Er SimonV her på sidelinien dén Simon V med alle de "spændende" pauseunderholdninger i Parken?[/QUOTE]


    Ja det er den samme. Man kan mene hvad man vil om pauseunderholdningen, hvilket mange gør. Men der er ingen tvivl om at Simon V. er både meget dedikeret til FCK og meget lydhør overfor fansnes ønsker. (læs, han arbejder gerne videre med tingende)

    rsj
    Sidst redigeret af rsj : 25.09.17 kl. 11:35

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #37
    Deichmaniac er offline Venstre forben på Baglæns
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    166

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Silkeborg 23.9.2017.

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Du har et rigtig godt argument for at starte på D. Især hvis der skal ned og danses med S12 efter et godt resultat. På den måde kan man også komme rundt på hele stadion med D, C, S12 og sidst A.
    Jeg kan dog godt se udfordringerne / det usmarte ved at starte på B og skulle frem og tilbage - ligesom at slutte på D kunne give muligheder for at give sig lidt tid til autografer, selfies osv ved Børnetribunen, hvis det er noget spillerne må/kan/vil gøre.
    Til sidst får vil vel også en masse tudende børn, hvis spillerne ikke starter på S12 - og her tænker jeg selvfølgelig på "børnene" på S12, som sikker ser sig selv som vigtigst ;-)
    Jeg kommer fast på både C og B, begge steder uden min 5 årige ungersvend, men undres over at familierne på både C og D har så travlt.
    Tænk sig at have 5 minutter efter kampen hvor man kan stå sammen med poderne på 5, 7 og 9 år og bare nyde aftenen gå på hæld.
    Der kan de stå/sidde på deres plasticsæde og nyde danseserien foran B, spørge deres Far om hvorfor folk er så glæde, og om de må få 1. stk chokolade mere.
    Inden den sidste bid Kit-Kat eller Pingvin-stang er fortæret er de første spillere over midterlinjen, og nu tættere på D end B. De 3 stærkt sukkerhypede knægte kan nu styrte for klappe spillerhænder, råbe skingre sejrs-sange etc.

    Alt sammen kan være overstået således at Brian, Bent og Ebbe kan være på vej hjem med deres far inden kl 20.00, hvis kampen bliver spillet kl. 18.00 som i lørdags. Så er børnene hjemme i Rungsted, Herlev eller Emdrup inden klokken 21, trætte og klar til godnathistorier fra deres husstandenes hunløver.

    Jeg tror således på at totaloplevelsen for BBE bliver større ved den nuværende "gående med uret" ud af Parken, end hvis man begyndte at "gå mod uret" fra trænerboksene.
    Forsat god mandag.

  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Silkeborg 23.9.2017.

    Citat Oprindeligt indsendt af Deichmaniac Se meddelelser
    Jeg kommer fast på både C og B, begge steder uden min 5 årige ungersvend, men undres over at familierne på både C og D har så travlt.
    Tænk sig at have 5 minutter efter kampen hvor man kan stå sammen med poderne på 5, 7 og 9 år og bare nyde aftenen gå på hæld.
    Der kan de stå/sidde på deres plasticsæde og nyde danseserien foran B, spørge deres Far om hvorfor folk er så glæde, og om de må få 1. stk chokolade mere.
    Inden den sidste bid Kit-Kat eller Pingvin-stang er fortæret er de første spillere over midterlinjen, og nu tættere på D end B. De 3 stærkt sukkerhypede knægte kan nu styrte for klappe spillerhænder, råbe skingre sejrs-sange etc.

    Alt sammen kan være overstået således at Brian, Bent og Ebbe kan være på vej hjem med deres far inden kl 20.00, hvis kampen bliver spillet kl. 18.00 som i lørdags. Så er børnene hjemme i Rungsted, Herlev eller Emdrup inden klokken 21, trætte og klar til godnathistorier fra deres husstandenes hunløver.

    Jeg tror således på at totaloplevelsen for BBE bliver større ved den nuværende "gående med uret" ud af Parken, end hvis man begyndte at "gå mod uret" fra trænerboksene.
    Forsat god mandag.
    Nu er jeg selv cyklende til parken, men et bud kunne være trafikken og hjemturen. Et missede tog, eller for sent til bilen, så man holder i kø, kan nemt koste 20 min på hjemturen.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #39
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Silkeborg 23.9.2017.

    Jeg har det fint med uret rundt løsningen hvis spillerne ellers bare gad at stoppe op ved D også. De gange jeg har været der løber de direkte fra C ud til tunnelen også selv om vi er en del der står og venter. Min dreng og jeg har følt os bedst underholdt på nedre C nede i hjørnet tæt på D. Det går fint med at stå på stolene og inhalere lidt røg. Der er både bedre udsigt, stemning, kortere kø i boderne, og interaktion med de forskellige ting der foregår på banen. Det eneste der taler for Familietribunen er det der foregår under tribunerne og lidt mere komfort. Men OK, der er jo konstant fyldt på familietribunen, så folk kommer vel igen og det er fint. Det er nok bare mig og jeg ar fundet løsningen med nedre C, så alt vel.

  15. #40
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Silkeborg 23.9.2017.

    Citat Oprindeligt indsendt af Deichmaniac Se meddelelser
    Alt sammen kan være overstået således at Brian, Bent og Ebbe kan være på vej hjem med deres far inden kl 20.00, hvis kampen bliver spillet kl. 18.00 som i lørdags. Så er børnene hjemme i Rungsted, Herlev eller Emdrup inden klokken 21, trætte og klar til godnathistorier fra deres husstandenes hunløver.

    Jeg tror således på at totaloplevelsen for BBE bliver større ved den nuværende "gående med uret" ud af Parken, end hvis man begyndte at "gå mod uret" fra trænerboksene.
    Forsat god mandag.
    Jeg stod for første gang i sæsonen på D til Midtjylland kampen, og det er ikke (kun) et spørgsmål om utålmodighed. Spillerne gider ikke mere, når de har været hele vejen rundt. 95% af spillerne gik lige forbi i raskt trav uden den mindste øjenkontakt med en slap hånd udstrakt til highfives. Zeca stoppede op og gav nogle autografer og tog nogle selfies. Det er vel egentlig bare det, der efterspørges. Det kan klares på 2 minutter, hvis der bare er 5 spillere, der gider gøre det med en snert entusiasme. Det er ikke opmærksomheden ved D, der tager tid - det er hygge med B tribunen, der tager tid.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #41
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Silkeborg 23.9.2017.

    Citat Oprindeligt indsendt af filibuster Se meddelelser
    Hvis man vil have at spillere tager sig tid Familietribunen for at tage et par selfies, gives high-fives, skrive autografer osv., så synes jeg at det vil give mest mening at det er det sidste punkt på programmet inden de går ud. Så er der vist ingen (åbenlys) bagkant på hvor lang tid de kan bruge på den tribune og så kan de bruge alt den tid de ønsker på at hygge med børnene.
    Det giver overhovedet ikke mest mening. Det tager 1/5 af den tid, som det tager at lave fællesdans og sige tak for kampen nede ved S12. Så det er klart lige omvendt.

    Lad dem lige bruge 2 minutter på at give high fives med ungerne og skrive 3 autografer og tage 2 selfies - mere tager det ikke. Og så kan de bruge lige så lang tid de gider på at danse med ryggen til S12 uden nogen bagkant :-)

    Jeg sidder i øvrigt helst lidt ude i siden på nedre C med ungerne, fordi de (og jeg) synes det er meget sjovere, at der synges og råbes. Der er ikke ret meget stemning på familietribunen. Så det er ikke for at hyppe mine egne kartofler.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #42
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Silkeborg 23.9.2017.

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Det giver overhovedet ikke mest mening. Det tager 1/5 af den tid, som det tager at lave fællesdans og sige tak for kampen nede ved S12. Så det er klart lige omvendt.

    Lad dem lige bruge 2 minutter på at give high fives med ungerne og skrive 3 autografer og tage 2 selfies - mere tager det ikke. Og så kan de bruge lige så lang tid de gider på at danse med ryggen til S12 uden nogen bagkant :-)

    Jeg sidder i øvrigt helst lidt ude i siden på nedre C med ungerne, fordi de (og jeg) synes det er meget sjovere, at der synges og råbes. Der er ikke ret meget stemning på familietribunen. Så det er ikke for at hyppe mine egne kartofler.
    Plz! Hvis ungerne ikke kan vente de 3-4 minutter på spillerne går rundt og kommer til familietribunen, så er der masser af åbne træninger hvor man kan få en selfie og en autograf på 10'eren. Det er tilmed heller ikke når ungerne skal i seng. Eller jo, det er måske under deres middagslur, hvilket I jo nok også kan brokke jer over.

  20. #43
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Silkeborg 23.9.2017.

    Citat Oprindeligt indsendt af Deichmaniac Se meddelelser
    Jeg kommer fast på både C og B, begge steder uden min 5 årige ungersvend, men undres over at familierne på både C og D har så travlt.
    Jeg er også altid forbløffet over at det skal gå så stærkt med at komme ud, men én af grundene er muligvis, at det virkeligt pointeløst at stå og vente til spillerne kommer over – for så at prøve at overdøve den Queen-sang, der tordner ud over os for fuld hammer ;-)

    Slagt den dog efter et minut eller så, hvis den overhovedet skal spilles.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #44
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Silkeborg 23.9.2017.

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    Plz! Hvis ungerne ikke kan vente de 3-4 minutter på spillerne går rundt og kommer til familietribunen, så er der masser af åbne træninger hvor man kan få en selfie og en autograf på 10'eren. Det er tilmed heller ikke når ungerne skal i seng. Eller jo, det er måske under deres middagslur, hvilket I jo nok også kan brokke jer over.
    Brok er ukonstruktivt, og jeg har svært ved at se det ukonstruktive i at komme med forslag til, hvordan man kan tilgodese de yngste fans (som i øvrigt jo også er fremtidens mere aktive fanbase, forhåbentlig). Det tager i øvrigt mere end 3-4 minutter for dem at komme hele vejen rundt. (Jeg er ikke sikker på, jeg selv ved, om det giver mening, for spillernes naturlige jubel er nok med S12... så det er en svær balance gang. I det mindste synes jeg godt, at spillerne kunne virke mere "in" på det, når de kommer der til sidst).

  23. #45
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Silkeborg 23.9.2017.

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Brok er ukonstruktivt, og jeg har svært ved at se det ukonstruktive i at komme med forslag til, hvordan man kan tilgodese de yngste fans (som i øvrigt jo også er fremtidens mere aktive fanbase, forhåbentlig). Det tager i øvrigt mere end 3-4 minutter for dem at komme hele vejen rundt. (Jeg er ikke sikker på, jeg selv ved, om det giver mening, for spillernes naturlige jubel er nok med S12... så det er en svær balance gang. I det mindste synes jeg godt, at spillerne kunne virke mere "in" på det, når de kommer der til sidst).
    Jeg har aldrig taget tid, men til en 'alm' kamp tvivler jeg altså på det tager meget længere.

    For øvrigt er jeg enige I at det er skidt hvis spillerne ligner de ikke gider børnene, de er fremtiden. Men at forlange de skal gøre det før de andre tribuner synes jeg er fjollet. Det er blot min pointe. Jeg vil netop have dem til at gøre det til sidst, for at give børnene god tid til en autograf og en selfie
    Sidst redigeret af Mgt09 : 25.09.17 kl. 12:43

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: Skive IK-FCK (Pokal) 20.9.2017
    By Wonderboy in forum De korte linier
    Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 11:16
  2. Optakts- og kamptråd: Helsingør-FCK 17.9.2017
    By FCK4LIF3 in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 18.09.17, 22:14
  3. Svar: 68
    Sidste Meddelelse: 14.07.17, 08:13
  4. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 11.06.17, 15:41
  5. Svar: 39
    Sidste Meddelelse: 07.03.17, 10:40

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •