Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
85. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    51 60.00%
  • Uafgjort!

    26 30.59%
  • FC Sheriff Sejr!

    8 9.41%
Side 4 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 76

Emner: Optakts- og kamptråd: FC Sheriff – FC København (28.09.17 kl.21.05)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,224

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Sheriff – FC København (28.09.17 kl.21.05)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Vi er åbenbart også røvforkælede. Kunne du i det mindste ikke lige vente til vi er røget ud af den røvkedelige turnering, før vi stempler kampagnen som en fiasko. (indsæt selv en smiley med himlende øjne.....)
    Så du synes simpelthen ikke, det er kedeligt? Well - det er jeg ked af at sige, men det gør jeg, og FC København bidrager i hvert fald ikke selv til at gøre det bedre. Magen til uinspireret indsats som den i går, skal man lede længe efter.

    Det kan da godt være, det fra et matematisk synspunkt er en fin plan at gå efter at vinde hjemme og spille uafgjort ude, men derfra og så til at levere en kamp som den i går imod et hold, der vel dårligt nok kunne klare sig i Superligaen, der er alligevel et stykke. Hvorfor prøver man ikke at gå efter sejren? Alle points, der optjenes, tæller i koefficientregnskabet for FC København, og det er jo derfor, vi er topseedet i gruppen. Det er da uambitiøst at gå efter andenpladsen, når nu eksempelvis 1-1 i Moskva ville være nok til at vinde puljen, hvis ellers bare de to øvrige tegneseriehold blev kørt over.

    Og ja, indrømmet. Vurderet på aftenens goalshow fra de øvrige kampe, så er der åbenbart nogen, der gider spille fodbold, så det er måske lidt tidligt at dømme hele EL ude. Vi er bare havnet i en pulje, hvor festen i den grad er til at overse. Mit bud er, at vi såmænd nok skal gå videre på andenpladsen, hvorefter vi ryger ud til et eller andet tilbageværende østhold uden profiler i forårets første kamp efter 0-0 hjemme og et nederlag på et enkelt mål ude. Yehaaa for et eventyr!
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Sheriff – FC København (28.09.17 kl.21.05)

    Citat Oprindeligt indsendt af Gulddrengen Se meddelelser
    Er jeg den eneste, som har virkelig svært ved at finde en rød tråd i Ståles dispositioner?

    Vi har været virkelig godt kørende med Zeca og Gregus på midten. Hvorfor starte inde med Kvist? - der i øvrigt var i startopstilling til udebanenederlagene mod både Vardar og Qarabag.

    Boilesen har været virkelig stabil i lang tid. Hvorfor starter han på bænken?

    Verbic har spillet fremragende på kanten over flere kampe. Hvorfor rykker man ham frem midt i kampen?

    Hvorfor spiller man efter en uagjort, når man er UEFA's nummer 53 mod UEFA's nummer 139?

    Måske jeg har overset gode forklaringer på enkelte af punkterne, men generelt sidder jeg tilbage med en undren efter kampen, som blev en af det mest forfærdelige skærmoplevelser nogensinde...
    Well, han har jo forklaret flere af tingene. Om du finder forklaringer som "gode", ved jeg selvfølgelig ikke.

    Kvist var ifølge Ståle med qua hans internationale rutine. Om man kan lide Kvist eller ej, så er han nok bedre end Gregus til at lukke huller og lave det "usynlige" defensive arbejde, når backs og kanter racer frem af banen. Han spillede en fornuftig kamp, men det koster nok lidt i tempo i boldomgangen centralt. Så om man er enig med Ståle i det valg er nok en smagssag.

    Boilesen blev sparet, da han i flere år ikke har været vant til så mange kampe, og da man meget nødigt ser ham skadet bla. fordi han er eneste alternativ i det centrale forsvar. Det var Ståles forklaring ifølge kommentatorerne.

    De to sidste står for min egen regning:

    Verbic: Mon ikke Ståle har set ham som bedste alternativ, da han er den offensivspiller med bedste fysik. Falk, Carlo osv var nok blevet endnu mere mast. Men vi er da enige om, at det ikke virkede, og jeg havde da også gerne set Falk fremme i stedet. Han havde forøvrigt en ganske forfærdelig kamp.

    Hvorfor vi spiller uafgjort: Tja, det var jo på papiret et fornuftigt resultat, så der var ikke nogen reel grund til at satse helt vildt. Alligevel skete der offensive dispositioner, men spillet kørte ikke. Det sker vel af og til, især når vi lige er kommet ud af en mindre krise.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    57

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Sheriff – FC København (28.09.17 kl.21.05)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    <ja-hat>I det mindste står vi med ret gode chancer for at få den andenplads efter uafgjort ude mod vores konkurrent til pladsen. Zlin viser sig som ventet at være det svageste hold i gruppen, og hvis vi har mere end 1 angriber klar til hjemmekampen mod Sheriff, burde det være en smal sag at slå dem i sidste runde. Og forhåbentligt er det ikke engang nødvendigt, fordi Moskva begraver Sheriff i 3. og 4. runde</ja-hat>

    Jeg er ligeglad med ja hatten, jeg vil se fodbold, jeg vil underholdes................Og det gider Ståle ikke............
    Jeg er ligeglad med ja hatten, jeg vil se fodbold, jeg vil underholdes................Og det gider Ståle ikke............[/QUOTE]

    Ja - jeg har det nok lidt anderledes. Så længe jeg føler mig underholdt i perioder af sæsonen, i de fleste kampe osv., så kan jeg godt leve med, at der bliver spillet kynisk på andre tidspunkter. Dette udtryk er nok bagsiden af medaljen i forhold til de resultater Ståle skaber i Superligaen og europæisk. Hvorfor buldre frem i en kamp, hvor der er mere at tabe end at vinde? Havde vi tabt kampen, som følge af naiv offensiv, havde vi været under pres, vi havde skulle forcere, hvilket alt andet lige også havde påvirket rammerne for at præstere i Superligaen. Lige nu har vi ro på bagsmækken, eftersom vi formenlig kan hente en sejr hjemme mod Sheriff.

    Der er nok en tresidet størrelse at analysere, hvorfor indtrykket var så trist i går.

    Ståles dispositioner: Som helhed, er det vigtig at truppen er i kampform og nøglespillere også får hvile. Vi har et langt kamprigt efterår, hvor en del også skal spille 2 landskampe i "landskampspausen". Man kan altid diskutere enkelte dispositioner i går, men Ståle gør jo selv rede for, at Boile skulle passes på, da han har spillet mange kampe, Pavlovic var småskadet og der blev ikke taget chancer, Gregus skal også have sine pauser, ligesom Zeca har fået det. Falk er ikke helt ovenpå endnu og skal også beskyttes og han lignede heller ikke én der var i omdrejninger, da han kom ind fra bænken i går. Dertil går angriber nr. 3 ud af 4 i stykker i løbet af kampen, hvorfor vi kun kan spille med én rigtig angriber i 2.halvleg.

    Spillernes indsats: For mig er der ikke noget at sige til, at alle spillere ikke sætter sig maksimalt op i går. Vi har været igennem en kortere periode, hvor alt har flasket sig, slået ny rekord, ved at score 4 mål tre kampe i træk og hentet det store gab der var til Superliga-toppen. Ståle havde dekreteret et kontrollerende og ret defensivt udtryk (ikke mindst med Gregus ude) og efter en lang rejse til noget der må betegnes som en udørk i Europa, mod et ikke-sexet hold og på en råkold aften, er det for mig at se naturligt, at spillerne ikke leverer mere end det absolut påkrævede.

    Rammerne i øvrigt: Tillæg ovenstående ting, at vi, som nævnt, møder en usexet modstander, som lever på klassiske østeuropæiske dyder, med stærk disciplin hos de bagerste 8 og med 3 individualister på toppen. Jf. deres europæiske resultater hidtil i denne sæson (1-0 hjemme over Kukësi fra Albanian, 0-0 hjemme mod Qarabag, 0-0 hjemme mod Legia og 0-0 ude mod Zlin), så er det jo ikke voldsomt overraskende at kampen bliver aldeles målfattig. Dette krydret med en eftersigende dårlig bane, må samlet set give det udtryk, vi så igår.

    På bundlinien står, at det var noget af en langgaber at være vidne til, især som kampen skred frem. Ideelt set havde vi lavet en kasse, hvilket vi i andre tilfælde havde gjort i andre tilfælde. Vi kan lægge et helt andet tryk hjemme i Parken og vil forventelig kunne hente en sejr. Næste gang møder vi Zlin, som sikkert betaler prisen for at være førstegangsdeltager og derved uerfarne i, hvordan man spiller disse kampe.

    Jeg er moderat optimist.

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #49
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Sheriff – FC København (28.09.17 kl.21.05)

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Så du synes simpelthen ikke, det er kedeligt? Well - det er jeg ked af at sige, men det gør jeg, og FC København bidrager i hvert fald ikke selv til at gøre det bedre. Magen til uinspireret indsats som den i går, skal man lede længe efter.

    Det kan da godt være, det fra et matematisk synspunkt er en fin plan at gå efter at vinde hjemme og spille uafgjort ude, men derfra og så til at levere en kamp som den i går imod et hold, der vel dårligt nok kunne klare sig i Superligaen, der er alligevel et stykke. Hvorfor prøver man ikke at gå efter sejren? Alle points, der optjenes, tæller i koefficientregnskabet for FC København, og det er jo derfor, vi er topseedet i gruppen. Det er da uambitiøst at gå efter andenpladsen, når nu eksempelvis 1-1 i Moskva ville være nok til at vinde puljen, hvis ellers bare de to øvrige tegneseriehold blev kørt over.

    Og ja, indrømmet. Vurderet på aftenens goalshow fra de øvrige kampe, så er der åbenbart nogen, der gider spille fodbold, så det er måske lidt tidligt at dømme hele EL ude. Vi er bare havnet i en pulje, hvor festen i den grad er til at overse. Mit bud er, at vi såmænd nok skal gå videre på andenpladsen, hvorefter vi ryger ud til et eller andet tilbageværende østhold uden profiler i forårets første kamp efter 0-0 hjemme og et nederlag på et enkelt mål ude. Yehaaa for et eventyr!
    1)
    Jeg synes ALDRIG at en FCK kamp er kedelig.

    2)
    Jeg reagerede på, at du allerede skriver denne kampagne som en til glemmebogen. Undskyld mig, men det er da latterligt, når turneringen ikke en gang er færdig.

    3)
    Og jo, jeg er da bestemt ikke tilfreds med spillet i går. 1. halvleg var fornuftigt, når man fik sat tempo, imens 2. halvleg var direkte dårlig. Men nu var det jo ikke fordi, man ikke gik efter sejren. Vi skifter endda opstilling undervejs for at få mere tryk på, men det virker desværre ikke. At man ikke går Gung Ho offensivt de sidste 10 min er jo ikke underligt - uafgjort er et særdeles brugbart resultat, imens et nederlag på en dum kontra ville være vanvittigt.
    Jeg synes langt hen af vejen at viljen til offensivt spil var der både hos spillere og taktisk. Men evnerne hos spillerne var der ikke i går. Og så må man selvfølgelig analysere på baggrunden for det. Samtlige offensive spillere inkl. backs kunne jo ikke ramme en medspiller fra 2 meters afstand i går.

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #50
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    567

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Sheriff – FC København (28.09.17 kl.21.05)

    loller svært over kommentaren " når backs og kanter racer frem af banen"
    Imod moderne stemningsdiktatur

  10. #51
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Sheriff – FC København (28.09.17 kl.21.05)

    Flere herinde taler (skriver), efter min mening, forbi hinanden. Der er jo intet galt i at spille en ekstremt disciplineret, røvkedelig, defensiv kamp mod et ekstremt godt offensivt hold og få 0-0. Var vi kommet i CHL og havde vi mødt Chelsea i London, ville det jo være fint at holde dem fra fadet og tage hjem med en 0-0.

    Men det var jo ikke tilfældet i går.

    Vi spiller lort. Kunne ikke ramme hinanden. Kunne ikke tæmme en bold. Og flere spillere lignede nogen, som ikke skulle være på holdet.

    Det er som om, at når man kritiserer sådan en præstation, så bliver man straks beskyldt for ikke at respektere Ståle og ikke anerkende, at han er klubbens resultatmæssige bedste træner. Man bliver beskyldt for ikke at forstå rotationsprincipperne og ikke forstå, at 0-0 på udebane er glimrende, fordi vi stadig kan blive nr. 2 i puljen.

    Jeg er uenig i det hele.

    Det er fortsat min opfattelse, at Ståle får for lidt ud af meget. Det vil være latterligt ikke at glæde sig over Ståles resultater, og jeg vil ikke bytte mesterskaber og Europa med sprudlende fodbold og 6. pladser, men der er ingen lov, der forhindrer, at vi kan spille fornuftigt defensivt og alligevel spille fornuftigt offensivt - også mod Sheriff.

    Jeg forstår udmærket, at alle spillere i truppen skal føle sig som en del af holdet og værdsat, og at vi derfor roterer, men forhindrer det holdet i at spille sammen? Jeg forstår også, at Pavlovic ikke kan spille, når han er småskadet, og jeg synes også, at Kvist spillede en fornuftig kamp i går (det jeg så, for jeg brugte godt nok meget tid under kampen på at checke Twitter og alt muligt andet), men forhindrer det mig og andre i at være utilfredse med det, vi så?

    Det var urimeligt ringe i går, og da det ikke skyldtes en supergod modstander, var det bare ikke godt nok. Og mit synspunkt påvirkes ikke af, at vi bl.a. vandt The Double i 2009 og sidste år (eller hvordan det nu er), og at Ståle er god på tv.

    I øvrigt så tvivler jeg på, at Pierre er god nok, og jeg ærgrer mig helt vildt over, at Pusic ser virkelig rusten ud og åbenbart ingen fysik har. Jeg havde sådan håbet at kunne få et godt forhold til ham. Jeg kunne ikke fordrage ham, da han var i jylland.

    Jeg kan dog glæde mig over, at Tjekkoslovakiet stadig ser gode ud i midterforsvaret.

    Nåh. Stærkeste hold mod lyngby, som skal køres maks over.


  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Sheriff – FC København (28.09.17 kl.21.05)

    Jeg har sagt det før men siger det gerne igen. Jeg synes det er uambitiøst at man ikke går efter den 1 plads. Vi kommer ikke videre fra 16 delsfinalen hvis vi ender som 2er da vi sikkert vil løbe ind i Villarrael, Kiev, Braga, Milan, Lyon, Steaua (undtagelsen), Arsenal, Marseille, Bilbao, Nice, Zenit samt de bedste 3'er fra CHL. Det er jo en kæmpe kontrast til dem vi kunne løbe ind i som 1er: Slavia, Young Boys, Ludogorets, AEK, Atalanta, Plzen, Røde Stjerne, Salzburg, Hertha, Lazio, Sociedad samt de dårligste 3'er fra CHL.

    Jeg fatter det simpelthen ikke - det er som om at det bare handler om at komme videre - hvorfor ikke bare gå efter at komme så langt som muligt og der har man sgu da bedre chancer hvis man ender som 1'er i gruppen! Jeg er så træt af de flosker træner og spiller kommer med konstant - tag jer nu sammen og vis noget ambition, ellers kommer vi aldrig videre som klub i Europa!

  12. De følgende 11 brugere er enige:

  13. #53
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    297

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Sheriff – FC København (28.09.17 kl.21.05)

    Når man ser hvor dårligt det går os i angrebet, gør det ekstra ondt, at man ikke investerede i Bendtner på et tidligere tidspunkt.
    Det er muligt, at han ikke har kunne få start plads i så høj grad, som han har gjort i Rosenborg, men i dag er han mange længder bedre end vores bedste angriber.
    Inklusiv Santander, der nok bliver solgt til sommer.
    Hvis Ståle var så sikker på at Cornelius blev solgt allerede sidste sommer, kunne vi jo sagtens have hentet ham før vi købte Pavlovic og Pieros, som ikke er blevet targetman erstatninger for Cornelius.
    Kunne det tænkes at vi vil hente Bendtner i topform til vinter, når den norske sæson er overstået...?

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #54
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Sheriff – FC København (28.09.17 kl.21.05)

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Når man ser hvor dårligt det går os i angrebet, gør det ekstra ondt, at man ikke investerede i Bendtner på et tidligere tidspunkt.
    Det er muligt, at han ikke har kunne få start plads i så høj grad, som han har gjort i Rosenborg, men i dag er han mange længder bedre end vores bedste angriber.
    Inklusiv Santander, der nok bliver solgt til sommer.
    Hvis Ståle var så sikker på at Cornelius blev solgt allerede sidste sommer, kunne vi jo sagtens have hentet ham før vi købte Pavlovic og Pieros, som ikke er blevet targetman erstatninger for Cornelius.
    Kunne det tænkes at vi vil hente Bendtner i topform til vinter, når den norske sæson er overstået...?
    Man havde jo muligheden men vores kære træner ville hellere satse på en spiller som Pavlovic. Det håber jeg er noget der gøre at han ligger søvnløs pt. Jeg sagde det allerede dengang, det var en kæmpe skandale at man ikke tog ham ind!

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #55
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    196

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Sheriff – FC København (28.09.17 kl.21.05)

    Jesus christ, tonen er hård herinde! Prøv nu lige at få lidt is på.

    Tænk bare én enkelt måned tilbage! Der sejlede holdet fuldstændig vanvittigt, og fik desværre skabt et eftertrykkeligt efterslæb i ligaen som ikke kan ignoreres.
    Ja, det var ikke en præstation der går over i historien igår, men at begynde at dømme dette års europa kampagne som fiasko og useriøs (og hvad der ellers bliver nævnt herinde) det er sgu for useriøst! Prøv at se hvor langt det her hold er kommet på bare én måned, og så forestil jer hvordan det ser ud en måned fra nu.

  18. De følgende 14 brugere er enige:

  19. #56
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Sheriff – FC København (28.09.17 kl.21.05)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Flere herinde taler (skriver), efter min mening, forbi hinanden. Der er jo intet galt i at spille en ekstremt disciplineret, røvkedelig, defensiv kamp mod et ekstremt godt offensivt hold og få 0-0. Var vi kommet i CHL og havde vi mødt Chelsea i London, ville det jo være fint at holde dem fra fadet og tage hjem med en 0-0.

    Men det var jo ikke tilfældet i går.

    Vi spiller lort. Kunne ikke ramme hinanden. Kunne ikke tæmme en bold. Og flere spillere lignede nogen, som ikke skulle være på holdet.

    Det er som om, at når man kritiserer sådan en præstation, så bliver man straks beskyldt for ikke at respektere Ståle og ikke anerkende, at han er klubbens resultatmæssige bedste træner. Man bliver beskyldt for ikke at forstå rotationsprincipperne og ikke forstå, at 0-0 på udebane er glimrende, fordi vi stadig kan blive nr. 2 i puljen.

    Jeg er uenig i det hele.

    Det er fortsat min opfattelse, at Ståle får for lidt ud af meget. Det vil være latterligt ikke at glæde sig over Ståles resultater, og jeg vil ikke bytte mesterskaber og Europa med sprudlende fodbold og 6. pladser, men der er ingen lov, der forhindrer, at vi kan spille fornuftigt defensivt og alligevel spille fornuftigt offensivt - også mod Sheriff.

    Jeg forstår udmærket, at alle spillere i truppen skal føle sig som en del af holdet og værdsat, og at vi derfor roterer, men forhindrer det holdet i at spille sammen? Jeg forstår også, at Pavlovic ikke kan spille, når han er småskadet, og jeg synes også, at Kvist spillede en fornuftig kamp i går (det jeg så, for jeg brugte godt nok meget tid under kampen på at checke Twitter og alt muligt andet), men forhindrer det mig og andre i at være utilfredse med det, vi så?

    Det var urimeligt ringe i går, og da det ikke skyldtes en supergod modstander, var det bare ikke godt nok. Og mit synspunkt påvirkes ikke af, at vi bl.a. vandt The Double i 2009 og sidste år (eller hvordan det nu er), og at Ståle er god på tv.

    I øvrigt så tvivler jeg på, at Pierre er god nok, og jeg ærgrer mig helt vildt over, at Pusic ser virkelig rusten ud og åbenbart ingen fysik har. Jeg havde sådan håbet at kunne få et godt forhold til ham. Jeg kunne ikke fordrage ham, da han var i jylland.

    Jeg kan dog glæde mig over, at Tjekkoslovakiet stadig ser gode ud i midterforsvaret.

    Nåh. Stærkeste hold mod lyngby, som skal køres maks over.
    Jeg synes, at du rammer noget ved siden af med dit indlæg på et par punkter:

    1)
    Taktikken var jo ikke at spille en ekstrem disciplineret defensiv kamp. Ja Kvist var med for at sikre mod omstillinger, men vi har jo massivt spilovertag, spiller fremad og laver endda taktikken om i 2. halvleg for at komme endnu mere frem. Nej det lykkedes ikke, men det er jo ikke det samme, som at vi ikke ville!

    2)
    Mht kritikken af Ståle, så kan du og andre da kritisere alt det I vil. Det er jo ikke det, som folk (i hvert fald mig) har noget imod. Men kritikken skal være fair og saglig, og det skal foregå i en ordentlig tone.
    I går blev Ståle kritiseret for at spille defensivt (i går og generelt) og det foregik ofte i en grim tone. Men den kritik er jo skudt helt ved siden af pt. Vi har vel næsten aldrig før spillet så løssluppent som de sidste 4 kampe, og bortset fra Kvist plads på holdet i går, så var der umiddelbart intet i taktikken, som pegede på en defensiv indstilling.
    Havde kritikken i stedet lydt på, at udskiftningerne/ ændringerne ikke virkede (det nævnte enkelte) eller hvorfor spillerne ikke kunne ramme hinanden, så fair nok. Men kritikken var jo groft sagt: "hvorfor er den skide nordmand altid så defensiv"
    Det er både faktuelt forkert og total mangel på respekt for manden, vi skylder meget af vores succes.

    Mere fair havde det vel været, at skyde på spillernes slappe indsats end netop Ståle. Der var jo en håndfuld elendige præstationer med Kusk, Falk og Pieros, som de mest elendige.

  20. #57
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Sheriff – FC København (28.09.17 kl.21.05)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Jeg har sagt det før men siger det gerne igen. Jeg synes det er uambitiøst at man ikke går efter den 1 plads. Vi kommer ikke videre fra 16 delsfinalen hvis vi ender som 2er da vi sikkert vil løbe ind i Villarrael, Kiev, Braga, Milan, Lyon, Steaua (undtagelsen), Arsenal, Marseille, Bilbao, Nice, Zenit samt de bedste 3'er fra CHL. Det er jo en kæmpe kontrast til dem vi kunne løbe ind i som 1er: Slavia, Young Boys, Ludogorets, AEK, Atalanta, Plzen, Røde Stjerne, Salzburg, Hertha, Lazio, Sociedad samt de dårligste 3'er fra CHL.

    Jeg fatter det simpelthen ikke - det er som om at det bare handler om at komme videre - hvorfor ikke bare gå efter at komme så langt som muligt og der har man sgu da bedre chancer hvis man ender som 1'er i gruppen! Jeg er så træt af de flosker træner og spiller kommer med konstant - tag jer nu sammen og vis noget ambition, ellers kommer vi aldrig videre som klub i Europa!
    Du har fuldstændig ret. Men som det nævnes andet steds, så har det nok lidt at gøre med, hvordan sæsonen startede. Havde det været holdet og starten fra sidste sæson, så vil jeg tro, at udmeldingerne havde været anerledes.

    Men i går irriterede det også mig, for den holdning gjorde, at man ikke gav det en seriøst forsøg på sejr de sidste 10 min. At det så måske var meget fornuftigt beslutning er det som fan nok svært at indse.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #58
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    297

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Sheriff – FC København (28.09.17 kl.21.05)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Man havde jo muligheden men vores kære træner ville hellere satse på en spiller som Pavlovic. Det håber jeg er noget der gøre at han ligger søvnløs pt. Jeg sagde det allerede dengang, det var en kæmpe skandale at man ikke tog ham ind!
    Når de så oven i købet jubler hele vejen til banken i Rosenborg på grund af antallet af Bendtner trøjer solgt, tænker jeg, at det kunne være blevet større i København.
    Jeg er også af den overbevisning, at vi kunne få flere tilskuere i Parken ved at have givet Bendtner et 10 tal på ryggen i FCK. Nu er det en defensiv midtbanespiller, der har den.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #59
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Sheriff – FC København (28.09.17 kl.21.05)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Man havde jo muligheden men vores kære træner ville hellere satse på en spiller som Pavlovic. Det håber jeg er noget der gøre at han ligger søvnløs pt. Jeg sagde det allerede dengang, det var en kæmpe skandale at man ikke tog ham ind!
    Jo jo. Og udover vores træner, så var der jo også et gigantisk kor herinde, som absolut ikke ville have ham til klubben.

    Anyway, jeg har også hele tiden været fortaler for ham. Men når det er sagt, så tror jeg ikke at timingen med ham har været helt god. Der hvor vi har kigget på ham, tror jeg ikke at han har været klar. Og da han var klar, så passede det ikke ind i vores trup.
    Man kunne dog nok have overvejet ham i sommers i stedet for Pieros. Men jeg kan nok godt forstå, at man valgte årets spiller i Cypern med masser af udviklings- og videresalgspotentiale i stedet for Bendtner, som gik fra fiasko til fiasko.

    Som jeg ser det, så har FCK og Bendtner en sidste chance for at ske. Og det er til sommer, såfremt Santander (eller en af de to andre) sælges og Bendtner holder sig sti ren og sin form ved lige. Og Rosenborg altså er til at forhandle med.

  25. #60
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Sheriff – FC København (28.09.17 kl.21.05)

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Når de så oven i købet jubler hele vejen til banken i Rosenborg på grund af antallet af Bendtner trøjer solgt, tænker jeg, at det kunne være blevet større i København.
    Jeg er også af den overbevisning, at vi kunne få flere tilskuere i Parken ved at have givet Bendtner et 10 tal på ryggen i FCK. Nu er det en defensiv midtbanespiller, der har den.
    **Off topic**

    Nu skal vi ikke gøre Nicklas Bendtner bedre end han reelt er, ja han scorer mål pt - I NORGE - hvor store angribere jo spiller og har spillet - (læs Gytkjær, Diuof, Prica og Mos) ikke nok med det, han spiller på Norges klart bedste og dyreste hold med længder der er mere udtalt end i Danmark - Han skal yde nada defensivt, men bare stå og vente på chancerne omkring midtercirklen

    Jeg medgiver at han laver en lækker assist igår og ja han laver et mål - men det var på et straffe - altså den største chance, udover en friløber mod mål uden målmand, man kan opnå i fodbold

    Læg dertil at han er superstjernen i Norge ligesom i Danmark hvis han spillede her - Han ville bare ikke blive stjernen i FCK - måske af navn, men han ville ikke blive fast mand og prøv at kig til FCM, der sidder en verdensstjerne på bænken, hvis karriere får Bendtners ditto, til at ligne et indhop i de sidste minutter af en 5-0 fodboldkamp - Det ville bringe en masse dårlige skriverier om klubben og Bendtner hvis han led samme skæbne, så jeg tror Ståles valg er gået på lidt yngre kræfter og ikke stjerner af navn.
    **Off Topic Off**

    Kampen igår var kedelig og uinspirerende mere er der ikke at sige til den.

    VIDERE

  26. De følgende 8 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FC København – OB (18.05.14 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 20.05.14, 09:07
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (02.03.14 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 109
    Sidste Meddelelse: 05.03.14, 10:21
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF(28.04.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 01.05.13, 09:20
  4. Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.04.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 23.04.13, 07:32
  5. Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 08.04.13, 11:50

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •